IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Zeifod Разгледай мнение

    Не е ли така и с нормалните
    Е тъй де. https://www.google.com/search?q=%D1%...id:m6_N38XZSqA

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Ами нали ще трябва нови да продават? ТРЯБВА да се чупят.
      Не е ли така и с нормалните

      Коментар


      • Те с така направен драйв са си живи електрожен - електромотори, колко да издържат. Драйва с тази конфигурация при електромобилите както са го измислили е трагедия.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Sega като се замисля на всеки около 150000км е сменян двигател- има нещо гнило в тази тесла
          Ако не ме лъже паметта, нейде там, в УСА, са измислили планираното остаряване

          Коментар


          • v_tin, няма нищо гнило, на 70 000 км. му сменяш лагери за да не сменяш електромотори, те са едни капсуловани лагери и при това натоварване колко да изкарат. После ако може да му се ограничи максималния ток и мощността ще живее вечно, но няма да ускорява брутално, което между друтото не е полезно за здравето.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Ами нали ще трябва нови да продават? ТРЯБВА да се чупят.
              Sega като се замисля на всеки около 150000км е сменян двигател- има нещо гнило в тази тесла

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Преди около десетилетие германецът Хансйорг-Еберхард Фрайхер фон Хеминген-Хорнберг си купил нова Tesla Model S P85, за която автомобилният производител издал осемгодишна гаранция без ограничение на пробега. За тези години мъжът е изминал рекордните 1,7 милиона километра.
                По време на експлоатацията на колата електродвигателят е бил подменян 12 пъти, като той се е повреждал отново и отново. Въпреки факта, че всички ремонти са извършени безплатно, германецът смята, че компанията знае за проблемите на модела, но умишлено не поправя ситуацията.
                Ами нали ще трябва нови да продават? ТРЯБВА да се чупят.

                Коментар


                • Има бензинови автомобили, на които двигателя и 50 хиляди километра пробег не може да издържи. Има много клипове в интернет как правят опити да ремонтират такива двигатели. Така че тези електромотори щом издържат над 100 000км пробег..ок просто.

                  Коментар


                  • Преди около десетилетие германецът Хансйорг-Еберхард Фрайхер фон Хеминген-Хорнберг си купил нова Tesla Model S P85, за която автомобилният производител издал осемгодишна гаранция без ограничение на пробега. За тези години мъжът е изминал рекордните 1,7 милиона километра.
                    По време на експлоатацията на колата електродвигателят е бил подменян 12 пъти, като той се е повреждал отново и отново. Въпреки факта, че всички ремонти са извършени безплатно, германецът смята, че компанията знае за проблемите на модела, но умишлено не поправя ситуацията.

                    Коментар


                    • bota156, това дизел ли е че 3.2л да гори на сто. Сигурен ли си че не гори 6.2л.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                        https://www.youtube.com/watch?v=jAWhjGMVV64, ето какво може електрическата трансмисия в града, като разход на гориво, наистина е 2.7 литра. Ползвам видеа които пускат руснаци, защото тях не ги мързи и не се крият да не споделят, други не намирам.
                        това пълен ташак. Моя кютук 2 тона и 250 коня при 80км на 5-та дава 3,2
                        Всяка една малолитражка ще падне под 3, че и 2 пъти по бързо ще се движи, а не с 35км/ч
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • https://www.youtube.com/watch?v=jAWhjGMVV64, ето какво може електрическата трансмисия в града, като разход на гориво, наистина е 2.7 литра. Ползвам видеа които пускат руснаци, защото тях не ги мързи и не се крият да не споделят, други не намирам.

                          Коментар


                          • С електрическа трансмисия правят много нисък разход на гориво в града, този Нисан за който пуснах линк гори само 3 литра в града, ако се кара с ниска скорост понеже съпротивлението на въздуха до 50км.ч. е много по малко. Ако е дизелов двигател или на газ, разхода ще е по нисък отколкото на ток само и ням да има стоене по зарядни станции. Много електромобили има с нисък годишен пробег и на много години, когато собственика го ползва за лични нужди и не навърта голям годишен пробег поначало само батерията остарява на години без да е направила голям брой цикли.

                            Коментар


                            • Дизеловите двигатели могат да се конвертират на газ, при чисто газова конверсия трябва да има запалителни свещи. Другия вариант е на две горива - газ и дизел едновременно, за този вариант дават че остава 30% от разхода на дизелово гориво и 70% от разхода на гориво вече е газ. Мощността леко се повишава. КПД на такъв двигател ще е поне 40%, може и 50. Но е трудна конверсия, особенно да мине на газ само. КПД е по висок, защото газта е със 110 октаново число и степента на компресия може да се повиши без да има проблеми с преждевременно запалване на горивната смес. И двигателите работят по тихо и по меко, с по малко натоварване на частите. Съответно издържат повече пробег да се навърти до износване.

                              Коментар


                              • https://www.youtube.com/watch?v=uEEBq1AXhJw 1400km (870 mile) EV v Diesel challenge! There was just $5 between them...the results surprised!

                                Коментар

                                Working...
                                X