IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Шефът на Volkwagen Group – Херберт Дийс, отново посочи Tesla като най-големия конкурент на концерна, съобщава германското издание Automobilewoche.

    И причината не е, че компанията на Илон Мъск прави някакви потресаващи автомобили – както казва Дийс „воланът, педалите и колелата не са най-важното.

    Шефът на Volkswagen е повече притеснен от факта, че Tesla е лидер в програмното оборудване и дори е готова да пусне напълно автономни автомобили.

    „Признавам, че успехите им ни причиняват силно главоболие. В момента Tesla превъзхожда в някои области – като автономните автомобили, например, не само Volkswagen, но и всеки друг производител“, обяснява Дийс.

    Той допълни, че в момента американската компания действа като една невронна мрежа, която непрекъснато събира данни и веднъж на всеки 2 седмици подобрява програмното оборудване на автомобилите си, като съответно ги прави по-умни. А това не е по силите на нито една друга автомобилна компания.

    Коментар


    • В България сме далеч от масовата им употреба, твърде скъпи са за джоба и стандарта ни.

      Коментар


      • Как се представят китайските клонинги на Тесла


        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Благодаря. Обаче ... би ли споделил, ако имаш данни, каква е СЕБЕСТОЙНОСТТА И КАКВА - НОРМАТА НА ПЕЧАЛБА на "Тесла"?
          Варира около 20% за автомобилопроизводството, като последните 2 години спада, т.к делът на по-евтините модели (М3) измести по-скъпите X & S.

          Click image for larger version

Name:	Gross Profit margin.jpg
Views:	1
Size:	19.9 КБ
ID:	3585260

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            И аз за нормата на печалба говоря. А нея я има само при Тесла, що се касае до EV. Всички останали производители (може би с изключение на Порше) продават на загуба определена бройка, за да покриват регулаторните изисквания в Китай, Европа и някои щати в САЩ.

            Относно темата - продукта не коментирам, но ако мога да препоръчам нещо то е да си оправите маркетинга. Форуми, чатове и прочие платформи са последното място, където ще намерите “инвестотори”. Събирането на капитал за инвестицията е трудна дейсност и тук е последното място, на което да търсите подкрепа.

            Отделен е въпроса, че влизането в полемики не помага на каузата Ви.

            Иначе ви пожелавам успех.
            Благодаря. Обаче ... би ли споделил, ако имаш данни, каква е СЕБЕСТОЙНОСТТА И КАКВА - НОРМАТА НА ПЕЧАЛБА на "Тесла"?
            Last edited by Pyramid; 21.04.2020, 00:57.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Говоря като норма на печалбата, Еди. Това, с което, Китай стана световен икономически лидер.
              Прочее, интересно ми е, как би коментирал тази тема тук но, проследявайки я от самото начало.
              Благдаря.
              https://forum.investor.bg/forum/%D0%...D%D0%B0-irr-30
              И аз за нормата на печалба говоря. А нея я има само при Тесла, що се касае до EV. Всички останали производители (може би с изключение на Порше) продават на загуба определена бройка, за да покриват регулаторните изисквания в Китай, Европа и някои щати в САЩ.

              Относно темата - продукта не коментирам, но ако мога да препоръчам нещо то е да си оправите маркетинга. Форуми, чатове и прочие платформи са последното място, където ще намерите “инвестотори”. Събирането на капитал за инвестицията е трудна дейсност и тук е последното място, на което да търсите подкрепа.

              Отделен е въпроса, че влизането в полемики не помага на каузата Ви.

              Иначе ви пожелавам успех.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Не знам защо мислиш че цената на EV е “надута”. Единственият авто производител, който продава своите EV-та на печалба е Тесла, а те не са от най-евтините както знаем. Причината е в батерията, но и тенденцията е ясна. За последните 10 години цената е паднала с 85-90%. В следващите 3-5 години спада в цената на батериите трябва да изравни произвоидствената цена на EV спрямо ДВГ. Хората постоянно се вкарват в теории на конспирацията.

                Ей това също добре описва ситуацията
                [ATTACH=CONFIG]n3584286[/ATTACH]
                Говоря като норма на печалбата, Еди. Това, с което, Китай стана световен икономически лидер.
                Прочее, интересно ми е, как би коментирал тази тема тук но, проследявайки я от самото начало.
                Благдаря.
                https://forum.investor.bg/forum/%D0%...D%D0%B0-irr-30

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  ...
                  -Кажѝ им. Електричките идат, а и сривът на петрола е до време. Като чета едни други работи, като тази, цената пак ще скочи, ама плебсът ще се охълца дотогава... и тази на електричките, ще се срине. Защо? Ами, те и сега, са напомпани...
                  Не знам защо мислиш че цената на EV е “надута”. Единственият авто производител, който продава своите EV-та на печалба е Тесла, а те не са от най-евтините както знаем. Причината е в батерията, но и тенденцията е ясна. За последните 10 години цената е паднала с 85-90%. В следващите 3-5 години спада в цената на батериите трябва да изравни произвоидствената цена на EV спрямо ДВГ. Хората постоянно се вкарват в теории на конспирацията.

                  Ей това също добре описва ситуацията
                  Click image for larger version

Name:	TESLA DINO.jpg
Views:	1
Size:	67.2 КБ
ID:	3584286

                  Last edited by ED; 19.04.2020, 20:18.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                    ...
                    -Кажѝ им. Електричките идат, а и сривът на петрола е до време. Като чета едни други работи, като тази, цената пак ще скочи, ама плебсът ще се охълца дотогава... и тази на електричките, ще се срине. Защо? Ами, те и сега, са напомпани...
                    БФБ, борса, София, българска, фондова, публична, компания, публични, компании, публично, дружество, дружества, България, акции, облигации, компенсаторни, фондове, инвестиции, новини, анализ, анализи, котировки, сделка, сделки, оферта, оферти, отчет, отчети, статистика, цени, пазари, портфейл, посредници, инвестиционни посредници, отчети, финансови, коефициенти

                    Коментар


                    • Коментар


                      • Ferrari отново е най-печелившият автопроизводител в света

                        Италианската компания изкарва по $94 000 от всяка продадена кола
                        17 Апр. 2020
                        451

                        Таблица, показваща колко автомобила трябва да продадат останалите производители, за да достигнат печалбата на Ferrari от една тяхна кола за 2019 г.

                        През миналата година в автомобилната индустрия започна леко забяване на ръста, като част от производителите имаха спад в продажбите. Италианската компания Ferrari обаче не е сред тях. Напротив - за първи път в историята си продаде над 10 000 коли за една календарна година. Точната бройка е 10 131, като оперативната печалба на производителя от Маранело е скочила с 23,2%.

                        Казано по друг начин - Ferrari печели по $94 000 от всяка продадена кола, което е горе-долу на нивата от 2018 г. Това бе постигнато най-вече благодарение на внедряването на нови технологии, бързо адаптиране към промените на пазара (които никак не са малко), както и печелившите бизнес стратегии. Така като норма на печалба Ferrari е далеч по-напред от останалите производители.

                        BMW например трябвa дa прoдaдe 30 автомобила, за да достигне печалбата на италианския производител от един автомобил, докато на Volkswagen са нужни 56 продажби. При Mеrсеdеs бройката е 67. На дъното по този показател са Fоrd и Nissаn, като при тях рaзликaтa cтaвa oгрoмнa. Aмeрикaнcкият aвтoкoнцeрн щe трябвa дa реализира 908 aвтoмoбилa, a япoнcкият 928, зa дa гeнeрирaт пeчaлбaтa от едно Ferrari.

                        Нeтните прихoди на италианската компания за 2019 г. са 3,766 млрд. евро, което е с 10,1% повече от 2018 г. Продажбите са скочили с 9,5% до споменатите 10 131 бройки, като от тях 4895 са реализирани в Европа, Африка и Близкия изток, 2900 в Северна и Южна Америка и още 836 в Китай, Хонконг и Тайван.

                        За тази година във Ferrari очакват спад на продажбите и на печалбите, което ще се дължи основно на кризата заради коронавируса. Заводите на компанията са затворени, като това ще продължи поне до 3 май. В Маранело предвиждаха паузата да продъжи до 14 април, но това е невъзможно на фона на новите ограничения, въведени от правителството в Италия.



                        -----Aston Martin тръгва по същия път-----

                        Британският производител Aston Martin изпитва доста трудности в последно време, но след последните инвестиции, които получи, нещата би трябвало да се оправят и компанията да се превъне в "британското Ferrari", съобщават медиите на Острова, цитирани от Automedia.bg.

                        Канадският милиардер Лорънс Строл, който е собственик на отбора Racing Point F1, купи 16,7% от Aston Martin за $224 млн. и беше назначен на поста изпълнителен директор. Той смята да направи промени, като основната е производство на по-малко автомобили, които обаче да се продават с по-голяма норма на печалба.

                        Коментар


                        • От време на време дъвчем темата за сигурността на автомобила. Тестовите организации по света дават топ рейтинг на автомобилите на Тесла.
                          Ако се чудите каква е причината тук може и да намерите някои отговори.

                          Тесла до известна степен са "облагодетелствани", т.к. центърът на тежестта при EV-та е възможно най-нисък заради липсата на голям и тежък двигател и батерия поставена на дъното на автомобила. Повече във видеото

                          Весели празници


                          Коментар



                          • Oт caмoтo нaчaлo нa прoизвoдcтвoтo, ниcкoбюджeтнaтa Tеslа Mоdеl 3 ce oбoрудвa c кaмeрa, кoятo мoжe дa зacнeмe вcичкo, кoeтo ce cлучвa в caлoнa нa кoлaтa. Дoceгa oбaчe нe рaбoти в никoя прoдaдeнa кoлa и нa прaктикa нe ce изпoлзвa. ВяРНО ЛИ Е това

                            Коментар


                            • Тук да попирам national power (a.k.a. "power grid") приема ли офертата ми, или не е желал мир? Времето изтича.

                              Коментар


                              • Критиците за Тесла:
                                1. Tesla can’t build 100 Roadsters — haha, what a joke!
                                2. Tesla will be dead any day. We’ll start a countdown death watch for it.
                                3. World headquarters in California? Hahahahaha — how hilarious!
                                4. “Just because Tesla has succeeded in making an expensive electric sports car does not mean that it will be able to make a moderately priced five-seat sedan. The latter is a quantum leap more difficult.” (That one came from the New York Times. Also from that Times article: “‘Lithium batteries are going to change the world,’ [David Cole, chairman of the Center for Automotive Research] said, ‘but they are not ready for prime time.’ Tesla’s solution in the Roadster — tying together thousands of small batteries into one giant one — is ‘suboptimal.’”)
                                5. Tesla can’t manufacture the Model S (a.k.a. WhiteStar), doesn’t have a factory to produce it in, can’t actually create an electric car with those specs, and is probably committing fraud by taking reservation deposits.
                                6. The real deal is the Fisker Karma. Forget the Model S.
                                7. Nobody’s going to want to buy a Model S, or very few people will. This is a tough market segment and the Model S just doesn’t compete with the iconic Mercedes S-Class, BMW 7 Series, and others.
                                8. Look, see, Tesla can’t produce the Model S! The company will collapse any day.
                                9. Okay, so Tesla sold some cars, but demand for the Model S is dropping and will fatally dwindle now that the reservation backlog has been filled.
                                10. Panel gaps!
                                11. Cupholders!
                                12. Disaster!
                                13. You can’t take a Tesla on a road trip. People will wake up soon and Tesla will be dead. This not a practical car.
                                14. Fire!
                                15. Fire!
                                16. There’s no way in hell Tesla can produce the Model X. It’s absolutely impossible.
                                17. See, I told you, Tesla can’t produce the Model X and it will never be able to do so.
                                18. Panel gaps!
                                19. Doors!
                                20. Okay, so Tesla figured out how to mass produce the Model X, but demand will soon drop as the reservation backlog is cleared and as people discover what a disaster the panel gaps and falcon-wing doors are.
                                21. Okay, so Tesla is selling more Model Ss and Model Xs than it initially expected it would sell. Whatever. Nonetheless, there’s no way the company will ever produce the Model 3.
                                22. $35,000 Model 3? Absolutely impossible. Will never happen.
                                23. Those are fake reservations anyway. There’s not really that much demand for the Model 3. This is fraud.
                                24. These are just handmade Model 3s. It’s all a show, a hoax. Tesla will never mass produce the Model 3.
                                25. Tesla doesn’t know how to really build cars.
                                26. See, we told you — Tesla is stuck in production hell and will stay there.
                                27. Tesla will need more financing to stay alive. No doubt about it. Ignore Elon — he’s wrong. $TSLAQ
                                28. Tesla’s so dead. Dead company walking. It will all end soon. This is fraud! $TSLAQ
                                29. The Tesla Model 3 actually sucks. (Don’t believe your lyin’ eyes and brain.)
                                30. Parking lots!!
                                31. Tesla is going bankwupt. Short the stock immediately!
                                32. Elon Musk is a liar, a tweet, a fraud — we finally got him!
                                33. Tesla definitely will not show a profit in the 3rd quarter. How could it? No one wants the Model 3 and Tesla can’t produce it anyway.
                                34. Ignore that 3rd quarter profit. It was a magic trick. It won’t happen again.
                                35. Demand is drying up now. Ignore that we said this for years regarding the Model S and Model X. Demand is really drying up this time.
                                36. Ha — Tesla unveiled the $35,000 Model 3! Its 13 year plan is complete. It’s clearly so desperate. This is definitely where Tesla falls apart.
                                37. Now there’s no doubt about it. Stores are closing and Tesla will finally, really, truly, honestly go bankrupt. Should we restart the Death Watch?
                                38. Tax return expired - Tesla sales are doomed
                                39. Pent up demand is over. Who is gonna buy this overpriced car?
                                40. Cybertrack - what a joke. Did you see the broken windows? 250 ths. preorders, no way.
                                41. Giga Shanghai - haha. Can you imagine China to let Tesla build a factory there! In 1 year - are you nuts!
                                42. Model Y - what disappointment - it looks like a bloated model 3. Who’s gonna buy this sh.t?
                                43. Record sales quarter - it is a classic accounting fraud.
                                44. See, executives are leaving like rats sinking ship.
                                45. Model Y to be launched 10 months before the official plan - is this a joke?
                                46. Tesla quarterly sales:
                                Click image for larger version

Name:	Tesla-Quarterly-Deliveries copy.jpg
Views:	1
Size:	15.9 КБ
ID:	3581974

                                Коментар

                                Working...
                                X