Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеЕто едно съвсем прясно откритие, което ако не е фейк, ще направи революция в електрическите автомобили, а и не само при тях. Цялата електро-енергетика коренно ще се промени.
http://freel.tech/
Накратко:
Открит е метод за съхраняване на електрони във вакум, като по специален начин направо ги "наливат" вътре в обема на кондензатора. Такъв един кондензатор съхранява до 100 пъти повече енергия в единица тегло спрямо днешните литиеви батерии. Броят на циклите достига 100 000, което го прави на практика ВЕЧЕН по отношение на живота на леката кола. И разбира се не на последно място - очаква се след като влезе в масово производство, цената му да стане 5-6 пъти по-ниска (да падне до 10-20 USD/kWh.)
Като цяло това откритие ще доведе до следните промени в следващите 10-15 години:
1. Всички транспортни средства ще станат електрически
2. Цените им ще намалеят поне 2 пъти
3. Силно ще се подобри параметъра "брой километри с 1 заряд", като на майтап може да се направи на 1000 или дори 2000
4. Ще се появят и огромно количество летящи превозни средства с витлова/електрическа тяга
ПП: И разбира се това ще е началото на края на цялата индустрия с изкопаеми горива - петрол, газ, дърва, въглища и т.н. Така че ако имате акции, вече е време да ги продавате.
Коментар
-
Ето едно съвсем прясно откритие, което ако не е фейк, ще направи революция в електрическите автомобили, а и не само при тях. Цялата електро-енергетика коренно ще се промени.
http://freel.tech/
Накратко:
Открит е метод за съхраняване на електрони във вакум, като по специален начин направо ги "наливат" вътре в обема на кондензатора. Такъв един кондензатор съхранява до 100 пъти повече енергия в единица тегло спрямо днешните литиеви батерии. Броят на циклите достига 100 000, което го прави на практика ВЕЧЕН по отношение на живота на леката кола. И разбира се не на последно място - очаква се след като влезе в масово производство, цената му да стане 5-6 пъти по-ниска (да падне до 10-20 USD/kWh.)
Като цяло това откритие ще доведе до следните промени в следващите 10-15 години:
1. Всички транспортни средства ще станат електрически
2. Цените им ще намалеят поне 2 пъти
3. Силно ще се подобри параметъра "брой километри с 1 заряд", като на майтап може да се направи на 1000 или дори 2000
4. Ще се появят и огромно количество летящи превозни средства с витлова/електрическа тяга
ПП: И разбира се това ще е началото на края на цялата индустрия с изкопаеми горива - петрол, газ, дърва, въглища и т.н. Така че ако имате акции, вече е време да ги продавате.Last edited by Mateev; 24.05.2020, 10:27.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
Щото аз съм ходил 20-на пъти и за 9-10 часа се справям. 1 почивка + 2 пиш паузиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
И ако 600-700 хиляди автомобили в София са електрички как точно ще ги заредиш за 20 минути?Сега като са 60-70 няма проблем.Ама като са 10 хиляди пъти повече какво ще се случи?
И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Хахахаха, брато, чети първо и тогава пускай разни глупости- поста ти е за хумор и сатира
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
И ако 600-700 хиляди автомобили в София са електрички как точно ще ги заредиш за 20 минути?Сега като са 60-70 няма проблем.Ама като са 10 хиляди пъти повече какво ще се случи?
И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
Last edited by Pyramid; 24.05.2020, 09:43.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеВече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеВече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
95% разхищение на ресурси.
И моите стоят. Ма за 3 месеца имам 500км, преди за седмицаНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар