IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Сравняваме с БМВ защото е от този клас – динамика, цена, възможности на купувача и т.н. Базовия модел е с по-нисък пробег, но по-големия е с 500км. Ако сравняваш сходни модели ще видиш че, теслата е или на цената или по-евтина като покупна цена. А при експлоатация разликата вече е голяма.
    Суперчарджа се прави рядко когато пътуваш на големи разстояния – 4-5 пъти в годината, така че няма голямо значение за батерията. Проблем е само ако зареждаш нон стоп. Статистиките от експлоатираните до момента автомобили са за преходи от 300-500 хил мили като за този пробег капацитета на батерията намалява.
    Не знам някъде в света се чака за зареждане с Тесла (камо ли с часове). Развитието на инфраструктурата е въпрос на време и при нас.
    Решения за зареждането на стотици хиляди автомобили ще се намери, ако има търсене ще се намери и предлагане. В някои градове (мисля в Холандия) съм виждал зарядни на уличните лампи. След време ще започнат да слагат устройства за безжично зареждане като телефоните. Кой знае какво още ще се измисли.
    Цената на платените IONIC станции я вдигнаха, но това да го мислят собствениците на e-tron. С Тесла нямаш такива проблеми. Освен основното зареждане е в домашни условия „на нощна тарифа“.

    Хората са свикнали с това което познават и реакции, коментари и притеснения като твоите са съвсем нормални. Въпрос на време е да се променят.
    Суперчарджа аз ще трябва да го правя поне 4 пъти месечно,щото пътувам много.И какво ме интересува динамиката-няма да тръгна да се състезавам.Има си правила за движение по пътищата и е редно да се спазват,а не да се правят на пилоти от Формула 1.
    Та ако трябва да избирам между „Шкода Супърб„луксозният вариант и „Тесла„за два пъти по-висока цена,от какъв зор трябва да избера Теслата?Ами тя изобщо не е в класа на лимузината,а пък е двойно по-скъпа.
    Та да не мога спокойно да отида до някой курорт или друг град.Хем е по-скъпа,хем не е толкова луксозна,хем има проблеми със зареждането.
    Ти като си такъв привърженик на Тесла имаш ли такъв автомобил или караш ДВГ?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Търсенето среща прдлагането и воала.

      Продажбите са на автомобили произведени преди това!
      Ми нали доскоро, като хвалеха перспективите на "Тесла", единият от фактите беше, че хората чакат с месеци поръчката си, то ест предлагането не съответстваше на търсенето?

      Сега твърдиш обратното, "Тесла" имали на склад...

      Кое е вярното?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        И той споделя факти- може ли да кажеш как е възможно да има увеличение за първия квартал на годината с 40%. Тези явно имат много добри счетоводители. То хората нарита, но отчита 40% увеличение. Хептен ни взе за балъци
        Търсенето среща прдлагането и воала.

        Сега малко да ви светна щото сте гоУеми баламурници особено безмисления. Завода в щатите на практика не работи в последните 2 или3 седмици на Март. Продажбите са на автомобили произведени преди това! С други думи, ако го нямаше принудителното спиране в Китай щяхме да видим не 88 хиляди а 100 в края на кюто.
        Не всичко е розово разбира се защото спада ще се види най-ясно в Q2 като се има предвид развитието на пандемията в САЩ. Ако междувременно в Китай всичко е наред може и да се компенсира частично спада в сащ и европа.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          A ти както обикновено се опитваш да манипулираш хората
          Ionity ändert Preismodell – auf 79 Cent pro kWh

          при 17кв /100км всеки сам може да си направи сметката. А да за тази голямата тесла май са около 20-23кв

          Сега се зачетох оказа се че имат и цена за 35 цента, нооооооооо ахтунг- трябва да плащаш всеки месец такса от около 12 евро. Към цените добави и ддс 19%
          Тва дет си го постнал не е на Тесла брачед,а на конггломерат от vw, bmw,nisan и не помня още колко други. Тесла е по друга тарифа (24 сента мисля за франция). Аз ви разправям че скоро няма да видим конкуренция на тесла ама вие НЕ, те големите скоро ще дойдат.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            За разлика от теб друже аз споделям само факти
            И той споделя факти- може ли да кажеш как е възможно да има увеличение за първия квартал на годината с 40%. Тези явно имат много добри счетоводители. То хората нарита, но отчита 40% увеличение. Хептен ни взе за балъци

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Ти все си неразбрал

              [ATTACH=CONFIG]n3573348[/ATTACH]
              A ти както обикновено се опитваш да манипулираш хората
              Ionity ändert Preismodell – auf 79 Cent pro kWh

              при 17кв /100км всеки сам може да си направи сметката. А да за тази голямата тесла май са около 20-23кв

              Сега се зачетох оказа се че имат и цена за 35 цента, нооооооооо ахтунг- трябва да плащаш всеки месец такса от около 12 евро. Към цените добави и ддс 19%
              Last edited by v_tin; 03.04.2020, 23:07.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Малко факти, на вашето внимание, уважаеми дами и господа!

                За разлика от теб друже аз споделям само факти

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Еди колко струва 1 киловат на зарядна станция в германия, франция или някъде из европата
                  Ти все си неразбрал

                  Click image for larger version

Name:	supercharge.jpg
Views:	1
Size:	28.9 КБ
ID:	3573348

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                    И защо трябва да се сравнява с БМВ?Дадох пример-лукс варианта на„Шкода Супърб„е два пъти по-евтин.А и сега влязох в сайта на БМВ.И там има модели за по 60-70 бона и то не от нисък клас.
                    Пробега на базовият модел 3 е 386 км.Ама при движение с 100 км/ч.При 140 км/ч е много съмнително да се отиде от София до Пловдив и обратно без зареждане.
                    И това 20-30 минутно зареждане първо е суперчардж и изтощава много батерията.И има по-малък живот.Второ -като се събере опашка на зарядната станция от само 10 автомобила,това са 4 часа чакане.Ами ако са 20 автомобилите?Ако всички 4 милиона автомобили в България станат електрички как ще се зареждат на път?Бензина се сипва за 2 минути и идва следващият.
                    Същото е и с зареждането през нощта-може да зареждаш ако си в къща или имаш гараж.А какво правим със стотиците хиляди автомобили,паркирани пред блоковете в градовете?Как ще зареждат?
                    В Западна Европа зареждат засега без проблеми,щото са малко елавтомобилите.Нека станат милиони,пък да видим как ще е.
                    Освен това вече се въвеждат и високи такси при зареждане на пътна станция.Та няма да е толкова евтино и да плащаш само тока.
                    Сравняваме с БМВ защото е от този клас – динамика, цена, възможности на купувача и т.н. Базовия модел е с по-нисък пробег, но по-големия е с 500км. Ако сравняваш сходни модели ще видиш че, теслата е или на цената или по-евтина като покупна цена. А при експлоатация разликата вече е голяма.
                    Суперчарджа се прави рядко когато пътуваш на големи разстояния – 4-5 пъти в годината, така че няма голямо значение за батерията. Проблем е само ако зареждаш нон стоп. Статистиките от експлоатираните до момента автомобили са за преходи от 300-500 хил мили като за този пробег капацитета на батерията намалява.
                    Не знам някъде в света се чака за зареждане с Тесла (камо ли с часове). Развитието на инфраструктурата е въпрос на време и при нас.
                    Решения за зареждането на стотици хиляди автомобили ще се намери, ако има търсене ще се намери и предлагане. В някои градове (мисля в Холандия) съм виждал зарядни на уличните лампи. След време ще започнат да слагат устройства за безжично зареждане като телефоните. Кой знае какво още ще се измисли.
                    Цената на платените IONIC станции я вдигнаха, но това да го мислят собствениците на e-tron. С Тесла нямаш такива проблеми. Освен основното зареждане е в домашни условия „на нощна тарифа“.

                    Хората са свикнали с това което познават и реакции, коментари и притеснения като твоите са съвсем нормални. Въпрос на време е да се променят.

                    Коментар


                    • Малко факти, на вашето внимание, уважаеми дами и господа!
                      1. Знаем от Инвестор и други медии, че заводът в Шанхай в началото на годината /2020/ - БЕШЕ постигнал продуктовата си цел от 1000 броя Тесла/ седмично.
                      2. Последваха два пандемични месеца /януари и февруари/ от 2020 г.
                      3. Около средата на март 2020 - Статистическото бюро на Китай – през март 2020, по повод промишлената активност на Китай - заяви, че данните през март 2020 само отразяват възобновяването на работата след спирането ѝ през проблемните: януари и февруари и това все още не означава, че икономическата активност на Китай се е върнала към нормалната.
                      4. Службата на шерифа на окръг Аламеда заяви, че Tesla "не е основен бизнес" според здравния ред на окръг Аламеда и изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск каза с имейл до служителите си, че не трябва да ходят на работа, ако са болни или са загрижени заради коронавируса. После сам той /Мъск/ реши да освободи от работа 75% от работещите в единственият завод за производство на електромобили – Тесла в Америка...
                      5. Тесла преустанови работата и на завода за производство на слънчеви батерии в Ню Йорк...

                      .................................................. ...............

                      Въпрос: при гореизброените факти, смятате ли, че с графиката долу - ЕД-итУ – не ни манипулира?

                      Как така в Q1 2020 - са реализирани тия 85 000 броя Тесли-чки?


                      .................................................. ..............................

                      Дали автомобилната индустрия ще се възстанови по-трудно? /това внушава ЕД-итУ с манипулираната си графика, лишена от всякакъв смисъл - виж изброените факти горе!/

                      Предлагам – да не ги мислим толкова нещата... Дори, без счетоводните заигравки на Мъск и без горните манипулации – САМО в Германия, при спад от 30% - продажбите на НОВИ автомобили са следните: 215 119 броя!

                      .................................................. ...................................

                      Извод: дори „+40%” манипулирано нарастване на Мъск и ЕД-итУ - НЕ МОЖЕ ДА СЕ СРАВНЯВА С РЕАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ В Германия, ако и да са -30%!

                      Друг път ще видим как стоят нещата в Япония... ))


                      Здраве и щастие, дами и господа!



                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                        И защо трябва да се сравнява с БМВ?Дадох пример-лукс варианта на„Шкода Супърб„е два пъти по-евтин.А и сега влязох в сайта на БМВ.И там има модели за по 60-70 бона и то не от нисък клас.
                        Пробега на базовият модел 3 е 386 км.Ама при движение с 100 км/ч.При 140 км/ч е много съмнително да се отиде от София до Пловдив и обратно без зареждане.
                        И това 20-30 минутно зареждане първо е суперчардж и изтощава много батерията.И има по-малък живот.Второ -като се събере опашка на зарядната станция от само 10 автомобила,това са 4 часа чакане.Ами ако са 20 автомобилите?Ако всички 4 милиона автомобили в България станат електрички как ще се зареждат на път?Бензина се сипва за 2 минути и идва следващият.
                        Същото е и с зареждането през нощта-може да зареждаш ако си в къща или имаш гараж.А какво правим със стотиците хиляди автомобили,паркирани пред блоковете в градовете?Как ще зареждат?
                        В Западна Европа зареждат засега без проблеми,щото са малко елавтомобилите.Нека станат милиони,пък да видим как ще е.
                        Освен това вече се въвеждат и високи такси при зареждане на пътна станция.Та няма да е толкова евтино и да плащаш само тока.
                        Ти па.Не виждаш ли че има двама идиота у целата страна отде търсиш десет...

                        Коментар


                        • Еди колко струва 1 киловат на зарядна станция в германия, франция или някъде из европата

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Ами нещо не са от най- масовите автомобили теслите. Ама то и ролса и ферарито не ги карат по много

                            Коментар


                            • Само тока ще плащат ама ще е по скъпо от зареждане на гориво.
                              Тази криза ще фалира всички мастодонти в автопроизводството.
                              И тесла ще фалира да не се радват електричарите.
                              Батерии произвеждат Китай и Япония - те ще са новите мастодонти
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                И защо трябва да се сравнява с БМВ?Дадох пример-лукс варианта на„Шкода Супърб„е два пъти по-евтин.А и сега влязох в сайта на БМВ.И там има модели за по 60-70 бона и то не от нисък клас.
                                Пробега на базовият модел 3 е 386 км.Ама при движение с 100 км/ч.При 140 км/ч е много съмнително да се отиде от София до Пловдив и обратно без зареждане.
                                И това 20-30 минутно зареждане първо е суперчардж и изтощава много батерията.И има по-малък живот.Второ -като се събере опашка на зарядната станция от само 10 автомобила,това са 4 часа чакане.Ами ако са 20 автомобилите?Ако всички 4 милиона автомобили в България станат електрички как ще се зареждат на път?Бензина се сипва за 2 минути и идва следващият.
                                Същото е и с зареждането през нощта-може да зареждаш ако си в къща или имаш гараж.А какво правим със стотиците хиляди автомобили,паркирани пред блоковете в градовете?Как ще зареждат?
                                В Западна Европа зареждат засега без проблеми,щото са малко елавтомобилите.Нека станат милиони,пък да видим как ще е.
                                Освен това вече се въвеждат и високи такси при зареждане на пътна станция.Та няма да е толкова евтино и да плащаш само тока.
                                Last edited by mirodes; 03.04.2020, 20:25.

                                Коментар

                                Working...
                                X