Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Кравешкият пащърнак си е бир парче плевел, пусто.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе е проблем, ако може да се произвежда както пишат от него голямо количество биометатнол, той може да се използва в електролизерни клети за производство на ток и с него да работят електромобили. Иначе има начин растежа на всяко едно растение да се спре лесно, но това е друга тема.
Коментар
-
Не е проблем, ако може да се произвежда както пишат от него голямо количество биометатнол, той може да се използва в електролизерни клети за производство на ток и с него да работят електромобили. Иначе има начин растежа на всяко едно растение да се спре лесно, но това е друга тема.Last edited by supertrader; 04.04.2023, 18:41.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=0TE3ElvStrY , вариант за добив на огромни количества биометанол, много повече отколкото е добива на петрол, плюс почистване на радиоктивно замърсяване, което май става все по актуално.
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=0TE3ElvStrY , вариант за добив на огромни количества биометанол, много повече отколкото е добива на петрол, плюс почистване на радиоктивно замърсяване, което май става все по актуално.D.Y.F-091066
Коментар
-
Какво чудо: ДЕРАТ ГИ КАТО БЕЗУМНИ.https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...omobil-6164728
И после, какво било препятствало навлизането на електричните.
...Докато, често, в батерията, се скапват един-два елемента. При микромодулната конструкция, това, се решава лесно и бързо: Заменяш само конкретния микромодул...а може даже, и да не забележиш проблема, поради стократното вътрешно резервиране и автоматичната диодна комутация. Вместо цяла батерия за 10000, сменяш едно парче за $10.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
То мойто балканче вдигаше ( и поддържаше !) 65 км/ч /по своя километраж, с двама души и голяма раница/ , и то тогава гореше 3,5. Ама къде ще сравняваш двутактови 59 кубика и чисто евро-6 нов автомобил? Реторичен въпрос.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, има вариант робот да сменя батериите а те да си стоят в станция и да се зареждат примерно със соларна енергия. Това също не е лошо, ако има стандартен модул който да се ползва от всички. Но японците правилно са се ориентирали, има си двигателя, бензина в резервоара. Навремето, ако може да се върне това време имах мотопед който развиваше 50 км.ч. и изразходваше 3.5 литра за 100 км. Новата Тойота Приус дори ще потребява по малко при такава скорост - 3 литра. И пак имаш и електромобил, ако искаш я карай само на ток.
Коментар
-
Pyramid, има вариант робот да сменя батериите а те да си стоят в станция и да се зареждат примерно със соларна енергия. Това също не е лошо, ако има стандартен модул който да се ползва от всички. Но японците правилно са се ориентирали, има си двигателя, бензина в резервоара. Навремето, ако може да се върне това време имах мотопед който развиваше 50 км.ч. и изразходваше 3.5 литра за 100 км. Новата Тойота Приус дори ще потребява по малко при такава скорост - 3 литра. И пак имаш и електромобил, ако искаш я карай само на ток.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеTOKYO, Jan 30 (Reuters) - Toyota Motor Corp (7203. T) sold 10.5 million vehicles in 2022, it said on Monday, defending its title as the world's top-selling automaker for a third straight year
Тойота продава толкова коли за 22 - ра година, те казват че не могат да се откажат да продават толкова милиона коли, също отчитат че няма как да се изгради инфластруктура за зареждане с тази технология която се използва в момента и тя да бъде примерно за 5% от колите да са електрически, не 100%. Затова пускат такива коли, които имат и двг и соларни клетки и могат и да се движат само с електричество, предлагат много варианти за задвижване в една и съща кола. Най важното те вече предлагат кола която може да се движи напълно безплатно, без да правиш никакви разходи за зареждане с енергия.
Коментар
-
TOKYO, Jan 30 (Reuters) - Toyota Motor Corp (7203. T) sold 10.5 million vehicles in 2022, it said on Monday, defending its title as the world's top-selling automaker for a third straight year
Тойота продава толкова коли за 22 - ра година, те казват че не могат да се откажат да продават толкова милиона коли, също отчитат че няма как да се изгради инфластруктура за зареждане с тази технология която се използва в момента и тя да бъде примерно за 5% от колите да са електрически, не 100%. Затова пускат такива коли, които имат и двг и соларни клетки и могат и да се движат само с електричество, предлагат много варианти за задвижване в една и съща кола. Най важното те вече предлагат кола която може да се движи напълно безплатно, без да правиш никакви разходи за зареждане с енергия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеЕлектричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеЕлектричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
D.Y.F-091066
Коментар
Коментар