IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Pyramid, то си има още и едноклетъчни ораганизми и природата не ги е унищожила и не знам ако се сравни масата на многоклетъчните с тази на едноклетъчните кои ще са повече.
    То, че си има -има си но, ние сме МНОГОклетъчни, нали? И общуваме с такива, търгуваме, и т.н. ЗАТОВА - дори никой да не отменя тях, формираме света по наши си критерии. С пълна сила, те, важат и за техниката. Нивото е инженерно, смисълът - непостижим за едноклетъчни като онова, дето не схваща, кога го будалкам и пита дали вече съм ходил у Америката. Сега, обяснявам и на него:
    - Още не, т.к.има формалности, които, текат и си имат срокове. Отделно, че се заинтригуваха от една компания от Изтока, а няма как и тук и там едновременно, с два ковида вкъщи.
    Яваш-яваш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Допускам, Тесла да (опита да) лицензира своите наработки по автономното шофиране но то, може да е само един аксесоар, за който, се съмнявам да стане решително предимство за повече от половината подвижен състав. Проблемите с батериите, обаче, няма да засегнат единствено тези с горивни елементи, т.е., малък, засега, процент. Решаваш тях, и масовостта, е факт.
      Ти ходи ли вече в САЩ на разноски на тесла?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Pyramid, то си има още и едноклетъчни ораганизми и природата не ги е унищожила и не знам ако се сравни масата на многоклетъчните с тази на едноклетъчните кои ще са повече.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Допускам, Тесла да (опита да) лицензира своите наработки по автономното шофиране но то, може да е само един аксесоар, за който, се съмнявам да стане решително предимство за повече от половината подвижен състав. Проблемите с батериите, обаче, няма да засегнат единствено тези с горивни елементи, т.е., малък, засега, процент. Решаваш тях, и масовостта, е факт.

          Коментар


          • Ами и да не не но, една електричка, за да се харчи, не е нужно да е Тесла а само, да удовлетворява едни изисквания на .ного разнообразните клиенти. Отделно, дори не опита с отговор на въпроса ми...

            Коментар


            • ED, Тесла е като Ейпъл и също прави неща които другите няма да могат може би никога да направят. Друг въпрос е че декарбонизацията е невъзможна и дори антиприродна. Ако не трябваше да има въглеводородни горива просто тях нямаше да ги има в природата и в бъдеще ще се използват. А ти не се заблуждавай че Тесла ще направи така че всички ще минат на електрически коли, 90 процента от производителите няма да могат със сигурност, те не разполагат с ресурсите на Тесла. Китайците нали напреднаха много и правят хубави смартфони, но по хубави от Ейпъл не могат и няма и да могат..ще им се но няма да се случи. Същата работа е и с автопроизводителите, никога няма да направят Тесли а е сигурно че електрическата платформа на Тесла също ще се промени с времето и другите ще догонват но в кавички. За автопилотите - няма да ги пооставят ако не са на Тесла и самите коли, хората се доверяват на бранда - марката и това че тесла правят някакъв супер автопилот означава че той ще си остане на Тесла и в техните коли. И така тесла ще си остане бранд, а това как технологиите и ще се прехвърлят на другите..ами ще им се на другите. А другите ако не приемат стандарт за 100 процента рециклируеми батерии въобще да не тръгват по този път, защото със сигурност ще имат проблеми с батериите и ще се натрупа една планина от нерециклирани батерии, особенно азиатците както обиичат да правят едни неща които трябва да се чупят че да си купиш ново да не им се затвори фабриката. Японците са правили касетофони с механика от пластмаси които съхнат и се свиват а частите се спукват, това знаеш ли го. И това от по късното производство а не тези които са правени по скоро през 80-те, умишлено са ги направили така че да не вземе да им спре производството на касетофони и то се вижда колко са били прозорливи. Хайде сега си представи като почнат да стават масови електромобилите и азиатците да ти правят батерии но от по късното им производство какво чудо ще бъде, със сигурност няма да са като на Тесла.
              Last edited by supertrader; 26.11.2020, 17:39.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Разширявам тематично много важния Въпрос:
                - Защо соматичните клетки са малогабаритни и какви предимства следват от това? (Природата е пидписала акта за приемане, правейки всички нас по този начин.)
                ​​​​​​

                Коментар


                • Рубла, аз разбирам, има натиск върху вас за „политкоректност” но, нали уж форумът е инвеститорски? За сигурност (сиреч, когато целим охраняване интересите на инвеститорите), техните решения, е редно да,се опират на факти, а не на редактирана „реалност”, нали така? Червения има някакви забележки. ОК съм с това. Моля Ви, не бързайте да изтривате. Нека ги видим. Ако ли са обикновено заяждане, ще сигнализирам, става ли? Щото, не видях ... както и да е. Така...
                  Питах за многоклетъчната структура на организмите (в пряка връзка с електричките) та, да дам жокер:
                  ГОЛЕМИ ГАБАРИТИ, ако ТОВА е целта, може да се получат и с големи клетки: Яйцеклетката, примерно, е хиляди и милиарди пъти дори, по-голяма от обикновена соматична. Както сега, така и при динозаврите. Те са били супер-пупер огромни, а клетките им -същите като нашите, по размер. Т.е., Природата -и това, много отдавна ! - е достигнала до нещо определящо както частичната, така и пълната функционалност на нейните изделия. За себе си, аз изясних тези влияния върху дизайн, себестойност, функционалност И ПРОДАЖБИ ѝ на електромобилите та, да споделя: и сега, дори неявно, ДОРИ ТЕ, отиват към решението на динозаврите. Следва срив на себестойност, скок на качествените показатели и буквално, заливане на пазара. Предизвиквам опонентите на електричките.Нека да видим, разбрали ли са и доколко посланието на Господ, за което, само намекнах. Никакво отношение нямам лично освен скромен принос към едни неща, за които, някои опитват да ме „гаврят”,стоейки пет стъпала надолу и десет встрани а вие, Рубла, току сегментирате на несвързани участъци зараждащия се интегритет.
                  Моля Ви: Просто, по-внимателно с изтриването. Аз вече получих имунитет и нечии безсмислици трудно ме нараняват. Ако има нещо, ще сигнализирам. Благодаря предварително.
                  Last edited by Pyramid; 26.11.2020, 14:19.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение


                    4 пъти "ще" и нищо налице. А не е нищо, връщат коли в сервизите за дефекти, че и се оказа че нямат кола, която да могат да продават в Европа Щели да мислят нов модел, още "ще"та
                    Чудя се дали си забил и един пирон в живота си ама нейсе?

                    Бетата версия на автопилота ДНЕС те вози от точка А до точка Б без нужда от намеса на шофьора. Ясно е че си далече от AI и не разбираш това което виждаш.
                    За сведение само - това НИКОЙ не го може (поне от традиционните произовдители). Единствено WAYMO на Гугъл, но при тях схемата е да картографират районите и да накичват колата с апаратура за десетки хиляди, за да се движи по картата (само в големите градове на САЩ).

                    Тесла от друга страна са готови с техническото решение (видно за всякакви чифути), което се подобрява експоненциално в рамките на седмици.

                    Както се развива технологията, в момента в който се легализира автономното шофиране на пазара ще има най-много две или три технологии – на Тесла, на Гугъл и може би още някой (подобно на Линукс в операционните системи). Тесла най-вероятно ще лицензират и продават софтуера на останалите играчи, които без тази функционалност ЩЕ фалират

                    Коментар


                    • ......би ми било интересно, какви забележки има червения. Леко ме е гъдел, разбира се, да предложи нещо смислено, ама все пак. Аз им разкривам дълбокия смисъл на грешките в подхода на Тесла при организация на най-важния елемент на техния предмет на дейност (нещо, което досега, ги спъва като букаи на краката), той нещо писал... ...... не ми стана ясно съдържанието на възражението му. Или, директно, отсъствието на такова. Самият факт, че са милиарди вложили в R&D, и че произвеждат нещо, значава само, че са вложили. Какво получава клиентът, е и въпрос, и отговор отделен.
                      Last edited by RUBLA; 26.11.2020, 08:48.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


                        Не вярвах че Тесла ще постигнат такива резултати, толкова бързо с автопилота.
                        То и никой не вярваше, но явно ще видим първите автономно задвижвани автомобили до година най-много. Първоначално ще е в ограничени райони, но до 2-3 години ще го вкарат масово поне в щатите. За Европа поне след 5.

                        4 пъти "ще" и нищо налице. А не е нищо, връщат коли в сервизите за дефекти, че и се оказа че нямат кола, която да могат да продават в Европа Щели да мислят нов модел, още "ще"та

                        Коментар




                        • Не вярвах че Тесла ще постигнат такива резултати, толкова бързо с автопилота.
                          То и никой не вярваше, но явно ще видим първите автономно задвижвани автомобили до година най-много. Първоначално ще е в ограничени райони, но до 2-3 години ще го вкарат масово поне в щатите. За Европа поне след 5.

                          Коментар


                          • Веднага правя уговорката, че следващият пост, има много и силно отношение към темата въпреки, че изглежда малко отнесен:
                            Въпров такъв:
                            Можете ли да изброите причините, поради които, всички животни, са многоклетъчни?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Mateev добра новина би било да се появят литиеви батерии и по точно глобален стандарт за цял свят за литиеви батерии при които още с производството им да е заложено конструктивно да се рециклират напълно поединично от робот една по една а не технологии за смилане и филтрация с отпадък някакви проценти който трябва да се депонира някъде. На литиевите батерии само името им е литиево, кобалтоксид - окис на тежък метал.
                              Поединично - едва ли но, на стекове, вече се залага. Още на етап проектиране.

                              Коментар


                              • Коментар

                                Working...
                                X