If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
За фалит говориш ти. Докато заспали правителства му харизват (наши средства) милиарди - не се притеснявай и не говори за фалит! Има си хас, при подобни преференциални условия да трепериш...
Аз ще ти припомня, че поддържам мнението на анализаторите и банките, които казват, че Мъск ще продаде бизнеса си с Тесла, ако изобщо някой има сметка да му го купува.
Естествено пак избягваш въпроса и се разбра че нищо не знаеш продължавай да се излагаш.
И в тоя ред на мисли , ето написал пак че Тесла отива на кино и всичко е лъжа. От една година говориш за фалит много скоро, дай дата поне и ние непросветените да я знаем безмисленчо
Колко хиляди акции притежаваш, за да ти е служител Мъск?
...аааа, забравих, че твоите акции са купувани в събота! (при затворен пазар!) Очевидно Мъск трябва да ти козирува!
Естествено пак избягваш въпроса и се разбра че нищо не знаеш продължавай да се излагаш.
И в тоя ред на мисли , ето написал пак че Тесла отива на кино и всичко е лъжа. От една година говориш за фалит много скоро, дай дата поне и ние непросветените да я знаем безмисленчо
За фалит говориш ти. Докато заспали правителства му харизват (наши средства) милиарди - не се притеснявай и не говори за фалит! Има си хас, при подобни преференциални условия да трепериш...
Аз ще ти припомня, че поддържам мнението на анализаторите и банките, които казват, че Мъск ще продаде бизнеса си с Тесла, ако изобщо някой има сметка да му го купува.
Твой работодател е Мъск. Той ти спуска информацията.
Другата информация е в училищата и в университетите. (но НЕ и в нета!)
По скоро ми е служител защото аз съм му акционер
Естествено пак избягваш въпроса и се разбра че нищо не знаеш продължавай да се излагаш.
И в тоя ред на мисли , ето написал пак че Тесла отива на кино и всичко е лъжа. От една година говориш за фалит много скоро, дай дата поне и ние непросветените да я знаем безмисленчо
Не е каша, по-скоро на Мъск-арите са им спуснали нови опорни тички. Техническата непълноценост на тезата е толкоз очевидна колкото и претенциозноста и.
Няма да се занимавам да я оборвам или потвърждавам, но ще се възползвам от повода да отбележа че ел Двигателите захранвани със различни разновидностина PWM(ШИМ) устройства са също такъв източник на "високочестотни" вибрации, вярно е че спектъра на честотите на тези въбрации е извън "пропускната" лента на механичните компоненти на системата(ротор, редуктори, колелала), които в динмично отношение се явяват нискочестотен филтър и ги отфилтрират. Но що се отнася до магнитната система на ротор/статора на двигателя то там нещата хич не са безобидни. Високата носеща честота на PWM води до израен магнитострикционен ефект и до съществено уеличаване на загубите в магнитопровода на двигателя.
Тези ефкти водят до повишени изисквания към ел двигателя на Ел колите и съответно ги оскъпяват.
Накратко въпреки някои оочевидни предимства на Ел Двгателя пред ДВГ, за абсолютно превъзходство и за идеална алтернатива е трудно да се говори.
В тази връзка пак да попитам : Ел. двигатея като е толкоз ефтин и готин от към подръжки, що електриките са два и повече пъти по скъпи от ДВГ автомобилите?
Моето неангажиращо мнение е, че Мъск би имал по-голям успех в режисурата, ако изобщо може да се твърди за успех в стара идея при сега съществуващи литиево-йонни батерии. Доколкото е спазен пазарният принцип - Мъск няма шанс.
Дори не говоря за конкуренцията на останалите производители на електрокари. Мъск не може да ги конкурира, нито по брой реализирани, нито по приходи от продажбите.
На какво друго може да разчита Мъск, ако не - на ВЕЧНИ държавни субсидии и на некомпетентни новоизлюпени "техничарчета", които мултиплицират подвеждаща информация? (риторично)
А да бе, вчера цял ден говорим за това няма да стане пак ! Едвали някой би искал да говори вече с тебе. И то за такива глупости дето и децата ги знаят. Толкова се изложи че мен би ме било срам изобщо да се показвам вече, безмислен.
Обясниха ти го не един или двама човека и дадохме и четиво с цитати... По простичко няма как да стане.
Децата "ги знаят", за разлика от теб. За децата е обидно.
"Четивото с цитати" е за хората, които като теб - не знаят.
"Четиво с цитати" от интернет ЧЕСТО представлява подвеждаща информация за "шарани".
Дейви твърди, че пружините на съединителя нарушаваЛИ сцеплението между гумите и пътя.
Дали това твърдение е написано от някого в нета, или някой го е взаимствал, поради оскъдни "знания"- това точно са безсмислените твърдения на Дейви.
(ще продължа да ви напомням вашите безсмислени твърдения)
А да бе, вчера цял ден говорим за това няма да стане пак ! Едвали някой би искал да говори вече с тебе. И то за такива глупости дето и децата ги знаят. Толкова се изложи че мен би ме било срам изобщо да се показвам вече, безмислен.
Обясниха ти го не един или двама човека и дадохме и четиво с цитати... По простичко няма как да стане.
Не пренасяй своята каша в главите на другите. Дейв каза точно обратното - ЛИПСАТА на такива пружини/маховици би нарушило сцеплението.
Не пренасяй твоята каша в главите на другите. Аз ти пиша, че липсата или наличието на такива пружини НЕ влияе върху сцеплението на гумите с настилката.
Дейви твърди, че пружините на съединителя нарушаваЛИ сцеплението между гумите и пътя.
Дали това твърдение е написано от някого в нета, или някой го е взаимствал, поради оскъдни "знания"- това точно са безсмислените твърдения на Дейви.
(ще продължа да ви напомням вашите безсмислени твърдения)
Не е каша, по-скоро на Мъск-арите са им спуснали нови опорни тички. Техническата непълноценост на тезата е толкоз очевидна колкото и претенциозноста и.
Няма да се занимавам да я оборвам или потвърждавам, но ще се възползвам от повода да отбележа че ел Двигателите захранвани със различни разновидностина PWM(ШИМ) устройства са също такъв източник на "високочестотни" вибрации, вярно е че спектъра на честотите на тези въбрации е извън "пропускната" лента на механичните компоненти на системата(ротор, редуктори, колелала), които в динмично отношение се явяват нискочестотен филтър и ги отфилтрират. Но що се отнася до магнитната система на ротор/статора на двигателя то там нещата хич не са безобидни. Високата носеща честота на PWM води до израен магнитострикционен ефект и до съществено уеличаване на загубите в магнитопровода на двигателя.
Тези ефкти водят до повишени изисквания към ел двигателя на Ел колите и съответно ги оскъпяват.
Накратко въпреки някои оочевидни предимства на Ел Двгателя пред ДВГ, за абсолютно превъзходство и за идеална алтернатива е трудно да се говори.
В тази връзка пак да попитам : Ел. двигатея като е толкоз ефтин и готин от към подръжки, що електриките са два и повече пъти по скъпи от ДВГ автомобилите?
Коментар