IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    [URL="
    Информацията е лесно достъпна на днешно време. И да се Абите да говорите глупости, сте много лесни за опровержение. Та значи ако се запали бензинка/дизелче пожара става мигновено, а ако при EV отнема време. Та кое викаш е по-малко опасно за пътниците???

    [SIZE=14px]Значи, при EV-та запалванията са 10 пъти по-малко, и на всичкото отгоре ако се случат отнема време докато се разпространи!
    Нещата стават мигновено само по филмите

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
      Пирамида търсиш аналогия и корелация между батерията като сложен компонент и живите сложни многоклетъчни организми. Похвално е за тези творчески търсения и за мозъчната атака. Но НЯМА аналогия, НЯМА корелация, НЯМА нищо общо едното с другото. Ако ме караш да ти обяснявам защо ще трябва да отделя 2 часа време да си подредя мисълта и да изпиша 2 листа хартия. Но ако се наложи, ок, ще го направя
      Няма 1,
      Няма 2,
      Няма 3 ѝ т.н.
      -Да, ама не. Има много общо. Като го казвам, не е нито предположение, нито търсене, ами жестоки, неотменими факти. Затуй, не те карам да ми обясняваш но, вгледай се, даже сега, в батериите на коя-да-е електричка и ми изреди, какво има и какво няма там, за начало. Ще продължим дискусията, като видя, какво си и какво не си констатирал.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Кат чукна в Гугъл и гледам колко мелеона БМВта са на пътя - инциденти случайни и пренебрежимо малко, тесли нещо няма като бройка, за сметка на това инциденти с тях колкото щеш - даже не са и мистериозни , не че тесларите се трогват да си оправят ковчезите де
        Отнесоха втора мултимилионна глоба заради батерии именно - в Германия, а фабриката още далеч от завършване дори
        Are electric cars more likely to catch fire.

        A battery powered vehicle having a fire incident is newsworthy. A gasoline powered vehicle having a fire is newsworthy only if it stops traffic," said Steven Risser, senior research leader at Battelle, a nonprofit research and development firm, and one of the leading experts on the risk of fires in electric vehicles.”
        The biggest difference is the time it takes to ignite. Gasoline fires start almost immediately when gasoline comes in contact with a spark or flame, and spreads rapidly. Battery fires typically take some time to achieve the heat necessary to start the fire.”

        Информацията е лесно достъпна на днешно време. И да се Абите да говорите глупости, сте много лесни за опровержение. Та значи ако се запали бензинка/дизелче пожара става мигновено, а ако при EV отнема време. Та кое викаш е по-малко опасно за пътниците???

        Значи, при EV-та запалванията са 10 пъти по-малко, и на всичкото отгоре ако се случат отнема време докато се разпространи!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Ами че то си е нормално, продават сигурно 20 пъти по малко коли, а самозапалванията са 10 пъти по малко- тоест имаш някакъв коефициент х2 за запалванията- откъдето следва че са два пъти по рисковани от нормално двг относно самозапалване
          Валентине, математиката не ти е силна страна. Доказваш го за пореден път.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            Питах за КАСКО. Уж карат тесли па не знаят

            Има такива симулатори - онлайн, на десктопа, но никой не те кара предварително да си правиш застраховка, преди да се вживееш в ролята на пилота... Става дума за големи "ускорения", но дори и при "инцидент" - никой не ти иска застраховка!

            Затова и нямат отговор на въпроса ти!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Ами че то си е нормално, продават сигурно 20 пъти по малко коли, а самозапалванията са 10 пъти по малко- тоест имаш някакъв коефициент х2 за запалванията- откъдето следва че са два пъти по рисковани от нормално двг относно самозапалване
              Питах за КАСКО. Уж карат тесли па не знаят
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                За застрхователя едва ли има значение химичния процес. Важното е че има 10 пъти (не проценти) по-малко инциденти, разбирай щети и пострадали.
                А иначе интереса няма нищо общо със статута на най-сигурен автомобил.
                Личността на Мъск и неговите компании е магнит за медиите, особено жълтите.
                Ами че то си е нормално, продават сигурно 20 пъти по малко коли, а самозапалванията са 10 пъти по малко- тоест имаш някакъв коефициент х2 за запалванията- откъдето следва че са два пъти по рисковани от нормално двг относно самозапалване

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Преди време питах - тогава Безименний нищо не рече - защо, според вас, сложните организми, са многоклетъчни и какво им дава това затуй, да попитам пак. Работата е там, Безименний, скрита. И там е решението на Онова, за което - голям прАз, че не ми вярваш, ама ми наду главата с бръмченето си - с ония проклети батерии. Как едното се проектира върху другото?
                  Пирамида търсиш аналогия и корелация между батерията като сложен компонент и живите сложни многоклетъчни организми. Похвално е за тези творчески търсения и за мозъчната атака. Но НЯМА аналогия, НЯМА корелация, НЯМА нищо общо едното с другото. Ако ме караш да ти обяснявам защо ще трябва да отделя 2 часа време да си подредя мисълта и да изпиша 2 листа хартия. Но ако се наложи, ок, ще го направя
                  Last edited by Асо Пика; 08.12.2020, 18:27.

                  Коментар


                  • Преди време питах - тогава Безименний нищо не рече - защо, според вас, сложните организми, са многоклетъчни и какво им дава това затуй, да попитам пак. Работата е там, Безименний, скрита. И там е решението на Онова, за което - голям прАз, че не ми вярваш, ама ми наду главата с бръмченето си - с ония проклети батерии. Как едното се проектира върху другото?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Не мога да преценя дали имаш проблем с мисленето или си се заел да громиш капиталиста Мъск, но каквито и източници на информация да ползваш ще видиш, че запалените автомобили с ДВГ са 10 пъти повече от запалени електромобили.
                      Специално при Тесла броят на палежите се броят на двете ти ръце, но понеже Тесла е магнит за четене такива статии се отразяват много шумно (медии, реклама).
                      Палежите на ДВГ отдавна не е интересно, но въпреки това ако чукнеш в гугъл ще намериш ежегодни доклади за десетки хиляди палежи.
                      за няколко секунди стигам до статия за БМВ:

                      As mysterious BMW fires continue, calls for investigation into possible causes grow

                      Consumers have filed more than 90 complaints about the issue
                      These BMWs have [had] these fire problems for a very long time
                      But while U.S. regulators have declined to investigate, BMW has faced scrutiny elsewhere. The company was recently fined $9.9 million by the South Korean government after its transport ministry determined officials had tried to cover up technical problems related to dozens of engine fires in diesel cars and moved too slowly to recall affected vehicles.
                      Кат чукна в Гугъл и гледам колко мелеона БМВта са на пътя - инциденти случайни и пренебрежимо малко, тесли нещо няма като бройка, за сметка на това инциденти с тях колкото щеш - даже не са и мистериозни , не че тесларите се трогват да си оправят ковчезите де
                      Отнесоха втора мултимилионна глоба заради батерии именно - в Германия, а фабриката още далеч от завършване дори

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Най-интетесна е комбинацията: горене и блокиране на вратите!

                        Хората, отвън не успяха да спасят водача.

                        Нечувано: компютърът блокира вратите на горящата Тесла, за да "предпази" водача от... кражба!

                        (не е лошо да си припомняме реалностите..., защото иначе опонентите ме "обвиняват", че съм се "покрил"..., а аз съм тук и дори ника си не сменям...)
                        Е, никой не е имунизиран срещу Простотията. Дано загиналите вразумят, някак, тъпите им „специалисти”. Не забелязах, обаче, ти да разбра какво точно, съм написал.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Правилно: Започне ли. Ама се оказа, че може и да НЕ започва или, дори и да започне, да бъде рязко и силно ограничавано, до практически незабележимо тъй, щото, не просто да продължиш да си караш още колата, ами и със същата батерия и то, докато ти си решиш, да замениш дребен и евтин детайл. Т.е., някои неща, остават в миналото вече, а ти си говорѝ, говорѝ, не ни пречиш, радваш ни.

                          Най-интетесна е комбинацията: горене и блокиране на вратите!

                          Хората, отвън не успяха да спасят водача.

                          Нечувано: компютърът блокира вратите на горящата Тесла, за да "предпази" водача от... кражба!

                          (не е лошо да си припомняме реалностите..., защото иначе опонентите ме "обвиняват", че съм се "покрил"..., а аз съм тук и дори ника си не сменям...)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Това е смисълът!

                            Започне ли горенето на сепараторите, които разделят разноименните полюси на батериите - спиране на горенето има, след изгарянето им.
                            Правилно: Започне ли. Ама се оказа, че може и да НЕ започва или, дори и да започне, да бъде рязко и силно ограничавано, до практически незабележимо тъй, щото, не просто да продължиш да си караш още колата, ами и със същата батерия и то, докато ти си решиш, да замениш дребен и евтин детайл. Т.е., някои неща, остават в миналото вече, а ти си говорѝ, говорѝ, не ни пречиш, радваш ни.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                              За разлика от БМВ Тесла се декорираха със епитетите "Най безопасен" и "Вечен". Затова запалените тесли са по впечатлявщи.
                              Има и нещо друго върху което съм обръщал внимание - Тесла не "гори" за разлика от авомобилите с ДВГ.
                              Това което се случва с ТЕСЛА е съвършено различе процес. Горенето е процес на окисляване на горивото и затова горенето може да бъде овладяно като се изолира горивото от кислорода, или като му понижат температурата пр което се пректатява химическата реакция на окисляване.
                              Тесла-та не "гори". При Тесла имаме преобразуване на акумулиранта в батерията електрическа енергия в топлина, И то за кратко време при което се получава висока температура. И външно излежд като горене. Самоче ако изолираш Теслата от кислорода процеса не спира. Затова теслата неможе да се изгаси. Ако я охладиш поливайки я с вода също неможеш да прекратиш процеса.
                              Освен това пожарникарите стоят и гледат отстрани понеже ако пипнат ламарините може да ги утрепе тока.
                              За застрхователя едва ли има значение химичния процес. Важното е че има 10 пъти (не проценти) по-малко инциденти, разбирай щети и пострадали.
                              А иначе интереса няма нищо общо със статута на най-сигурен автомобил.
                              Личността на Мъск и неговите компании е магнит за медиите, особено жълтите.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                                За разлика от БМВ Тесла се декорираха със епитетите "Най безопасен" и "Вечен". Затова запалените тесли са по впечатлявщи.
                                Има и нещо друго върху което съм обръщал внимание - Тесла не "гори" за разлика от авомобилите с ДВГ.
                                Това което се случва с ТЕСЛА е съвършено различе процес. Горенето е процес на окисляване на горивото и затова горенето може да бъде овладяно като се изолира горивото от кислорода, или като му понижат температурата пр което се пректатява химическата реакция на окисляване.
                                Тесла-та не "гори". При Тесла имаме преобразуване на акумулиранта в батерията електрическа енергия в топлина, И то за кратко време при което се получава висока температура. И външно излежд като горене. Самоче ако изолираш Теслата от кислорода процеса не спира. Затова теслата неможе да се изгаси. Ако я охладиш поливайки я с вода също неможеш да прекратиш процеса.
                                Освен това пожарникарите стоят и гледат отстрани понеже ако пипнат ламарините може да ги утрепе тока.

                                Това е смисълът!

                                Започне ли горенето на сепараторите, които разделят разноименните полюси на батериите - спиране на горенето има, след изгарянето им.

                                Коментар

                                Working...
                                X