Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеУсещам как желанието за електрокола ми се изпарява като мартенски сняг през май
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
доста по евтино и НЕИЗБЕЖНОТО бъдеще.за повече от година КОЙ модел 10000% електрическо превозно средство сте ползвали? за да имате мнение явно имате база на сравнение.другото е клеветничество
Ебава майката на акумулаторите - 3 нормални и 2 тягови съм преебал за 4-5 години активен риболов (200дни в годината). А пишките за УПС дето са 5-7Ач се отказах още на първото тролене - издържат под часНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
нали по йофтино да караш електричка?
май май на най
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
Желанието е едно ,финансовите възможности ДРУГО.Според мен ги БЪРКАТЕ.жестоко ги бъркате.
май май на найНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеУсещам как желанието за електрокола ми се изпарява като мартенски сняг през май
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеУсещам как желанието за електрокола ми се изпарява като мартенски сняг през май
... ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.Last edited by Pyramid; 11.01.2021, 00:49.
Коментар
-
Шок за електромобилите в Германия - токът поскъпна
Местна компания предлага киловат-час за повече от едно евро
Петър Захариев05.01.2021 17:20Прочитания: 12100
Германските клиенти плащат средно около 30 цента на киловат час за битово електричество. За зареждане на електромобили от обществени станции сумата е по-висока, но сега вече е шокираща, тъй като в някои случаи прехвърли едно евро за кВт/ч енергия.
Компанията Plugsurfing, която предоставя подобна услуга на собственици на електрически превозни средства, обяви, че от 15 януари увеличава цените си. Зареждане от станция с променлив ток (АС) вече ще струва 49 цента (досега беше 44 цента), а от такава с постоянен ток - 69 цента (досега 64 цента).
Това все още изглежда приемливо, но използването на бързите зарядни на Ionity с мощност до 350 кВт ще струва 1,09 евро на кВт/ч (досега беше 84 цента). Ако сте директен клиент на Ionity услугата ще ви излиза по-евтино - 79 цента. За целта само трябва да сканиране кода на зарядната станция с мобилния си телефон, да въведете данните за плащане в уеб-формуляр и да разрешите трансфера на сумата.
Компанията Plugsurfing оправда рязкото увеличение на цените с 19% увеличение на ДДС и корекция на разходите. Тя има голямо предимство пред конкурентите си, тъй като предлага най-гъстата мрежа от зарядни станции в Европа, а освен това системата за обработка на плащанията е много лесна.
Сметките обаче показват, че ако собственик на електрически Opel Corsa избере бърза зарядна станция, това ще му излезе по-скъпо, отколкото да използва стандартна версия на модела. В случая версията на ток се нуждае от 16 кВт за изминаване на 100 км и това ще струва 16 евро. Дизеловата Corsa, която харчи 4 л/100 км, ще измине същото разстояние за 5 евро.
Plugsurfing работи и с производители на електрически автомобили като Polestar, Volvo, Jaguar и Land Rover. Тези компании предлагат своите превозни средства заедно с акаунт за мрежата на доставчика. С оглед на високите цени, компаниите могат да променят мнението си и да си намерят друг партньор.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-4bb14d53a03f
Ford Focus Electric°erst 10000 km°--7.950 € (Brutto)
Юруш на електричките
Коментар
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-4bb14d53a03f
Ford Focus Electric°erst 10000 km°--7.950 € (Brutto)
Юруш на електричките
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
По зле е!, Водорода се изгаря във въздушна а не в чисто кислородна среда. С други думи в процеса участва и азот(78% от въздуха). При това температурата на горене на водорода е над 2000 С. В резултат при горенето му се образуват Азотни окиси, същите заради които прокълнаха дизеловите двигатели. Така че отговора на въпроса за дишането е - Азотни окиси.
Що се отнася за догадката на Piramid че май цялата работа отива към ядрена енергетика май си на прав път. Най накрая ще излезе че елМобилите ги промотира Ядреното Лоби.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Иван Петкандраганов Разгледай мнение
С какво ще го горим? - с кислород, това дава енергия и вода.
А кислорода от къде? - от атмосферата. Значи теглим кислород от въздуха и го правим вода.
А кво ше дишаме?!
Що се отнася за догадката на Piramid че май цялата работа отива към ядрена енергетика май си на прав път. Най накрая ще излезе че елМобилите ги промотира Ядреното Лоби.Last edited by Бързоходко; 08.01.2021, 11:30.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
тц.както обикновено РФ няма да има кой да купи 90% от това което изнася-фосилни горива.
...А можеха да живеят нормално живота си. Защо избират постоянното бръмчене?
- Загадка.
...Което, не отменя факта на руското изоставане. Ама нА, "некои другари" се нервят...
Коментар
Коментар