If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
От биткойн може и да се спечели и да се загуби. Според зависи от умствения капацитет. Затова и съм написал специално, че Мъск направи врътка, с която САМО ще печели. Но както се досетих ти няма как да го разбереш затова не опхисах подробностите. Не се учудвай скоро и други фирми да купят койни, и веднага след това обаче ще променят едни закони да не може да се прави повече така, но засега е бонус.
Ама да, как не се сетих - точно търговията на разпределен крипто-койн ще се регулира със закони хахахаха, дай още някой виц Толкова години стана ясно вече, само ти не разбра.
По определение, пробега на електрическите коли е лъжа. Всеки има някаква формула която ти натаманява километри които ти показва колкото да не е без нищо. Пробега доста варира (ти вече сам знаеш това, поне така личи от постовете ти), при което почти никога не може да се предвиди точно.
Специално за мен, като човек който на ден кара по 25км, прочетох статията ти и ... си го преместих в другия крачол.
Явно мъскчо ги натаманява доста на +, докато другите са ги карали на -. А бе който си купи такава електричка да я мисли
Изследване показва реално колко изминават различните електромобили
Петър Захариев11.02.2021 14:15Прочитания: 2540
Авторитетното американско автомобилно издание Edmunds.com публикува резултатите от собствени изпитания за пробега на електромобили, предлагани на пазара. Любопитно е, че повечето от тестваните машини успяха да изминат повече от обявеното от производителя, изчислено по метода EPA, използван в САЩ. Всички модели на Tesla обаче се провалиха на теста.
Ам ся кво ши праими
По определение, пробега на електрическите коли е лъжа. Всеки има някаква формула която ти натаманява километри които ти показва колкото да не е без нищо. Пробега доста варира (ти вече сам знаеш това, поне така личи от постовете ти), при което почти никога не може да се предвиди точно.
Специално за мен, като човек който на ден кара по 25км, прочетох статията ти и ... си го преместих в другия крачол.
Мадабе , от крипто само се печели - не се губи, туй и малките деца го знаят Наясно съм че и от туй разбираш, колкото и от тесли... т.е. нищо
От биткойн може и да се спечели и да се загуби. Според зависи от умствения капацитет. Затова и съм написал специално, че Мъск направи врътка, с която САМО ще печели. Но както се досетих ти няма как да го разбереш затова не опхисах подробностите. Не се учудвай скоро и други фирми да купят койни, и веднага след това обаче ще променят едни закони да не може да се прави повече така, но засега е бонус.
ето че и ти се измъкваш по терлици, кой те пита за акции бре , питам за общия брой тесли в БГ до края на 2020 г ...............
аве що никой не иска да ми отговори на моя въпрос...............
аз отговора си го знам ама искам да го чуя от тесларите ............
Най смешното е че ти отговориха. Един пич изкара колко са продадени. Просто не ти е стигнал капацитет да го прочетеш, това нали е друг въпрос.
Изследване показва реално колко изминават различните електромобили
Петър Захариев11.02.2021 14:15Прочитания: 2540
Авторитетното американско автомобилно издание Edmunds.com публикува резултатите от собствени изпитания за пробега на електромобили, предлагани на пазара. Любопитно е, че повечето от тестваните машини успяха да изминат повече от обявеното от производителя, изчислено по метода EPA, използван в САЩ. Всички модели на Tesla обаче се провалиха на теста.
така е БЕЗСПОРНО !! колко години и ноу хау има Тойота?
мъск прави коли от ..............6-7 години !!!!!!!! ВТФ WTF
С този темп ................не ми се мисли
старите производители или се кооперират или ИЗЧЕЗВАТ
За криптото врътка е една съвсем друга, и доста по сложна. Ако я захванем тая тема обаче не само че ще има недоразбрали месеци наред ами ще се изпишат още 100 страници безмислени постове.
Само това ще ви кажа че той така ги е купил тия койни, че от тях може само да спечели , но НЕ и да загуби. Това е.
Мадабе , от крипто само се печели - не се губи, туй и малките деца го знаят Наясно съм че и от туй разбираш, колкото и от тесли... т.е. нищо
ето че и ти се измъкваш по терлици, кой те пита за акции бре , питам за общия брой тесли в БГ до края на 2020 г ...............
аве що никой не иска да ми отговори на моя въпрос...............
аз отговора си го знам ама искам да го чуя от тесларите ............
На никой не му пука колко коли е продала Тесла или GM или VW или който и да е в забутана (бивша) руска колония.
Кажи ни колко е акцията на Тесла на СОФИКС и ще коментираме.
ето че и ти се измъкваш по терлици, кой те пита за акции бре , питам за общия брой тесли в БГ до края на 2020 г ...............
аве що никой не иска да ми отговори на моя въпрос...............
аз отговора си го знам ама искам да го чуя от тесларите ............
тесларите за пореден път ви питам, а не отговаряте, мълчите и бягате по тъча ..............
никой от тесларската секта НЕ МИ ОТГОВОРИ на моя скромен въпрос......
Ето пак ще ви питам и пак ви задавам ясен, точен и конкретен въпрос и искам ясен, точен и конкретен отговор и без шикалкавене и увъртане ..............
Ето го отново въпроса ми :
Колко общо тесли има продадени в България до края на 2020 год. - нови и 2-ра употреба ......... да видим как влият електрокарите на българския пазар ??
Кажи ни колко е акцията на Тесла на СОФИКС и ще коментираме.
тесларите за пореден път ви питам, а не отговаряте, мълчите и бягате по тъча ..............
никой от тесларската секта НЕ МИ ОТГОВОРИ на моя скромен въпрос......
Ето пак ще ви питам и пак ви задавам ясен, точен и конкретен въпрос и искам ясен, точен и конкретен отговор и без шикалкавене и увъртане ..............
Ето го отново въпроса ми :
Колко общо тесли има продадени в България до края на 2020 год. - нови и 2-ра употреба ......... да видим как влият електрокарите на българския пазар ??
Тъй като си падаш по "смислени" отговори, можеш да се съсредоточиш върху въпроса: ако си на круиз, дали желаеш "да светиш", когато слезеш от пътническия лайнер...
Та, не беше отчел и този факт, преди да се произнесеш, като особеност в експлоатацията на ядрения реактор (а НЕ - "ядрен двигател" - откъде ти идват на ум тези тъпотии, ве...Оффф, забравих, че ти си "мистър Спам"...)
Би могъл да НИ говориш за вида на двигателите и пропулсивният комплекс, в комплект с ядрен реактор на кораба, но да прекръстиш главните двигатели в "ядрени" - това ми идва в повече...
Зная, че сега ще опиташ да затрупаш този твой гаф с нови гафове... Що ли се занимавам с теб?
Имаше един лаф, перифразирам: "Нямаш ли си тръбичка, за да си играеш с нея?" Тази материя ти идва доста сложна...
Много не, ами ВСИЧКИ кораби и подводници с ядрен двигател, именно, с ядрено гориво движат турбините си, турбините-генератори, а те-ел.мотори. По ред причини. Круизните, са друга губерния. Много от тях, са и дизели. Щото евтино гориво, а те все гладни. И не точно момент, ами куп изисквания, определят избора на тяговия мотор. Какво си мислиш ти, е въпрос отделен.
Тъй като си падаш по "смислени" отговори, можеш да се съсредоточиш върху въпроса: ако си на круиз, дали желаеш "да светиш", когато слезеш от пътническия лайнер...
Та, не беше отчел и този факт, преди да се произнесеш, като особеност в експлоатацията на ядрения реактор (а НЕ - "ядрен двигател" - откъде ти идват на ум тези тъпотии, ве...Оффф, забравих, че ти си "мистър Спам"...)
Би могъл да НИ говориш за вида на двигателите и пропулсивният комплекс, в комплект с ядрен реактор на кораба, но да прекръстиш главните двигатели в "ядрени" - това ми идва в повече...
Зная, че сега ще опиташ да затрупаш този твой гаф с нови гафове... Що ли се занимавам с теб?
Имаше един лаф, перифразирам: "Нямаш ли си тръбичка, за да си играеш с нея?" Тази материя ти идва доста сложна...
Паротурбинните НЕ движат основно на ядрено гориво!
Иначе много презокеански пътнически лайнери няма да осигурят на пътниците си необходимата радиационна безопасност!
Много не, ами ВСИЧКИ кораби и подводници с ядрен двигател, именно, с ядрено гориво движат турбините си, турбините-генератори, а те-ел.мотори. По ред причини. Круизните, са друга губерния. Много от тях, са и дизели. Щото евтино гориво, а те все гладни. И не точно момент, ами куп изисквания, определят избора на тяговия мотор. Какво си мислиш ти, е въпрос отделен.
Коментар