IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Чакай сега те нарочно теглеха така за да проверят колко зарежда. Иначе естествено че като теглиш за да се изтеглиш пускаш на свободно. Има си и режим за теглене също който освобождава спирането.
    Дано това отговори и на предишния коментар , целта на клипа беше да се види колко зарежда за 1 миля с определена скорост без оглед на това колко е разхода на дърпащата кола. То всъщност я дърпаха с едни пикап защото Теслата си е трудна за теглене още повече с активиран реген.
    И с какво им помогна това, че за 1 миля дърпане се зарежда за да мине 1 миля? Че конструкторите не са ли го проверили това, ами някакви профани дърпат колата? Няма ли стендове, където да завъртят гумите и да засекат точно какво се случва? Ама да заснемем клипче и да го пуснем из нета....
    На всичкото отгоре, ако колата е засилена до някаква скорост и да я поставиш на този режим, при който са я дърпали, тя няма да мине сигурно и 100 метра, а със заредения от това ток ще мине също толкова.
    Ясно е, че тези електромобили са изключително иновативни и да се върне част от енергията необходима за спирането на автомобила в батерията е прекрасно решение.

    А иначе дърпането на колата ми напомня за един покоен вече шуменски зевзек, който помолил един да го дърпа от Варна до Шумен, щото колата му се повредила. И човекът го дърпал, обаче като дошли в Шумен, настоял да види каква е повредата. Отворил капака и видял, че колата на зевзека няма двигател. Може да е само виц, ама това ми напомни въпросното дърпане.
    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Не знам правите ли разлика между експеримент и реалност. Гигов е неспасяем слупай, но от вас не го очаквах
      Лично преживяно: Когато е да се наложи, конкретният човек, и на бялото черно казва, и на черното-бяло. И не му пука, че фактите са други.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.

        Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
        Чакай сега те нарочно теглеха така за да проверят колко зарежда. Иначе естествено че като теглиш за да се изтеглиш пускаш на свободно. Има си и режим за теглене също който освобождава спирането.
        Дано това отговори и на предишния коментар , целта на клипа беше да се види колко зарежда за 1 миля с определена скорост без оглед на това колко е разхода на дърпащата кола. То всъщност я дърпаха с едни пикап защото Теслата си е трудна за теглене още повече с активиран реген.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

          Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.

          Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
          Не знам правите ли разлика между експеримент и реалност. Гигов е неспасяем слупай, но от вас не го очаквах

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

            Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
            Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.

            Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
            Last edited by Mateev; 12.06.2020, 16:35.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение


              Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
              Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                Не само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
                Явно, един по един ще ги подгонват показателитена батериите: Вече като капацитет - и трайност, ако са близко до оптимума, остават безопасност и цена. Лошото е, че всички тези показатели, са крайно противоречиви един с друг.

                Коментар


                • Картината както обикновено струва повече от хиляди думи и безмислени доводи:

                  ЕV vs. Hydrogen vs. ДВГ
                  Click image for larger version

Name:	most-efficient.jpg
Views:	1
Size:	85.5 КБ
ID:	3612736

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата
                    Писал съм 2 страници по назад колко е яко с регена понеже не си изтриваш накладките. Има 2 режима може напълно да спира с регена може и само да те забавя ако искаш. При режима за напълно спиране можеш да караш само с 1 педал. Не се ползва спирачка изобщо. Това е ако караш нормално де, аз съм на бургия от светофар до светофар и за мене това рядко важи В смисъл от време на време ползвам леко и накладките. При по-дълго спиране от по висока скорост зарежда повече. Аз специално гледам така да правя. Малко е като да караш камион и да внимаваш да не прегрееш дисковете само че в случея го правиш нарочно за да зареждаш батерии.
                    Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.

                    Наскоро я взех и имах период от зимата, пак казвам на каране в София има безкраен рейндж. Няма как да свалиш батерията за 1 ден дори да си такси. Дори зимата. На дълъг път също е добре. Все пак е кола правена за американските магистрали и мащаби. При нас е овъркил тотален.
                    Иначе аз зареждам до 80% както казва чичко Елън и сутрин преди да тръгна от апа я пускам с по голям лимит да подгрее батерията докато се приготвя после си го връщам на 80.
                    Last edited by DaveBG; 11.06.2020, 14:18.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                      Не само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
                      Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата

                      Коментар


                      • Не само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!

                        Коментар


                        • Tesla battery partner CATL says it can now make million-mile-plus battery

                          Tesla Battery Day looms as rumours of new lithium-ion partnership emerges

                          Novonix looks to commercialise ‘breakthrough’ cathode manufacturing technology

                          Имам, препоръки не давам.


                          Коментар


                          • Вчера се нахаках с Теслата в едно задръстване на ломско шосе. С минути не се мърдаше и хората около мене почнаха да гасят колите. Колко благо ми стана като знам че Теслата не харчи нищо в задръствания. Буквално има безкраен рейндж на Софийско каране а автопилота е уникален понеже се бях заблеял в телефона тия пред мен като тръгнаха най накрая и колата сама си тръгна и ме подсети че съм в задръстване... Голям кеф, много благо ми става с тая колица!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                              Хвърлил съм му око още откакто се появи, но по неведоми причини мощноста му е само 408 конски сили. За над 2 тона желязо това е повече от посредствено. Не знам защо са я лимитирали и така са орязали динамиката и ускорението. Какво им пречеше като Теслата да сложат още един мотор и да го ползват само в моментите, когато се иска бързо ускоряване.
                              Като си евтин на съдържание, си пускаш пъстра перушина. Паун.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                                Интересно как досега всички ревахте че Теслата която почва от 35 000 долара нова е скъпа, оле майко как ще си я позволим и в следващия момент се оказва че никой не е карал кола под 150 бона досега щото не му приляга...

                                Коментар

                                Working...
                                X