IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Матеев идеята е суперяка и в колектив който иска да стане тя ще заработи, а с партньор който е най точния с най подходящата позиция ще се получи един голям заек. Тези работи с нацелването на движенията на цени по борсите с индикатори и системи, математически модели са слаба работа..направи го ти движението на цената, пък и да бъде неспекулативно с обективни причини - акцията ще се повиши и ще може да я продадеш ако искаш на добрата висока цена когато искаш и когато ти трябва - ето в тази работа е истината.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      При -доколкото съм чувал, 7000 батерии в един автомобил, следва възпламеняване в
      12000000:7000=1714,28 автомобила средно. Височък показател, не мислиш ли? Прочее, СВЕТЪТ критикува теслите. Аз само им предлагам решение.
      Ти нищо не предлагаш, освен една пясъчна кула, построена върху грешни от техническа гледна точка предположения и недомислици.

      Да ги изреждам ли?

      - Еднаквост на елементите с клас на точност 1 стохилядна, непостигана никога и от никого до момента. Дори и клас на точност от само 1 хилядна е изключително трудно да се постигне, а цената за постигането му се увеличава 20-30 пъти спрямо базовата точност от 2-5%.

      - намаляване на размера до хапчета, с което нищо не се постига. Освен това за производството ще е необходимо изцяло ново оборудване - построяване на нови заводи, струващи милиарди, с ново оборудване, което все още не е измислено и произведено. Цената на всичко това ще е направо космическа.

      - общ електролит, през който уж не тече ток - пълна тъпотия.

      - намалена пожароопасност - пълна тъпотия. Ако е литий, то той реагира с кислорода на въздуха, и шанса единичен запалил се елемент да не запали всички около него и от там цялата батерия е буквално нулев.

      - смяна на акумулаторите на колите с такива с нелитиева химия - пълна простотия - акумулаторите ще тежат по 4 тона единия и ще се откажем от съществуващите ускорения, правейки колите по-тромави дори и от Москвич и Запорожец.
      Last edited by Mateev; 20.03.2021, 18:42.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Имхотеп, напълно вярно и зарежете статистиката. Ако батериите са с нисък капацитет до 700 милиамперчаса въобще не могат да се запалят, отделената топлина не може да предизвика запалване, ако не са в контейнер - капсула която да е херметична и да задържи отделените газове не могат да експлоадират. Това според мен е вярно. За да се запали трябва да се загрее много, когато са последователно свързани малки капацитети късо съединение ще удари в най податливия елемент и той ще загрее но няма да се запали и ако няма корпус ще се надуе, ще си увеличи вътрешното съпротивление. Друга е хватката, ако целия пакет е от батерии които са с тънки електроди и не могат да отдават голям ток защото такъв ток ще загрее електродите да има като буфер към мотора един по малък пакет който да го захранва в моментите когато консумирания ток е голям при ускоряване на автомобила.
        Не мога да разбера защото го нападате и това желание да не се случи тази работа с идеята и изобретението, безименния аха и събирателно дружество да сформира като едни селяни които събрали пари за подкуп и подкупили инженерите определящи откъде да мине трасето на жп линията да я прекарат на 10 км от селото да не им згазел влака патките и кокошките. Безименния пък е повярвал че електромобилите ще убият колите с ДВГ и топлинните машини, сънува там някакви работи които няма малка дори вероятност да станат.
        Вместо да се сетите че Тодор ви е приготвил един хубав заек който като инвеститори да отстреляте, биткойна вече е изтърван заек и този влак може да се каже че е минал защото на него може да се качат такива като Мъск с много пари. Мернах днес за Теслата пишеше че може да удари 10-ка, защо да не удари и 50.., обаче тука едва ли не война с Тодор и пишат се едни работи които могат да доведат до това да ходим да търсим заек при едни хора при които докато стигнем най много да научим че е имало вече един голям плъх а не заек, те са го одрали и са го изяли.
        И ти ли започна като Pyramid да приказваш врели некипели за неща, които не ги разбираш?

        Огромната мощност при ускорение изисква да се натовари цялата батерия с всички нейни паралелни модули, за да може тока в единичния модул да е колкото се може по-малък. Ако вие направите кеш, то това ще е много тъпа идея, защото целия нужен ток ще трябва да се поеме от кеша. Това за него ще е с ранг на късо съединение и най-вероятно ще се взриви. Аман от малоумници, тръгнали да правят "изобретения".

        Ако трябва да се отдаде на мотора мощност от 400 kW при напрежение от 400 V, то тогава от батерията ще се черпи ток 1000 А. Ако го разделим например на 50 модула, от всеки модул ще се черпи по 20 А, което донякъде е допустимо, въпреки че е много. Ако обаче целия ток го искаме само от кеша, то опита да се тегли 1000 А от него ще е с ранг на късо съединение, последвано от взривяване на кеша след няколко секунди.

        Та дотук с идеята за кеша, предложена от некомпетентни себеподобни.

        Същото е и с повечето други идеи на Pyramid - една по еддна ги разбих от техническа гледна точка и доказах, че са пълни безсмислици, родени от некомпетентен мозък, но себеподобните явно не четат или не могат да разберат прочетеното. Невероятно, но факт ...... Моите съболезнования .....

        Коментар


        • Тази сметка не е вярна, от 12 000 батерии ще се запали една уж, тя може да си изгори и дори да изгърми в коритото под пода и колата да продължи да се движи. Виждал съм оловен акумулатор от старите некапсулован, по точно видяхме че го няма гръмнал имаше останало едно петно и парчета насам нататък и по едри отломки защото беше включен да се зарежда до открит огън, този който го беше включил и разположил се чудеше защо. А то на акумулатора е пишело, но не е прочел. Ако беше така всяка втора да се пали, хората като видят такава кола за по сигурно трябва да бягат. Истината е че батериите загряват много силно и най вероятно се повреждат, вдига се вътрешното съпротивление при късо съединение, после като постои може да стане проводима и да даде на късо батерии с които е свързана успоредно.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            При -доколкото съм чувал, 7000 батерии в един автомобил, следва възпламеняване в
            12000:7000=1714,28 автомобила средно. Височък показател, не мислиш ли? Прочее, СВЕТЪТ критикува теслите. Аз само им предлагам решение.
            Ползвай калкулатор за сметката че и тя крива.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Имхотеп, напълно вярно и зарежете статистиката. Ако батериите са с нисък капацитет до 700 милиамперчаса въобще не могат да се запалят, отделената топлина не може да предизвика запалване, ако не са в контейнер - капсула която да е херметична и да задържи отделените газове не могат да експлоадират. Това според мен е вярно. За да се запали трябва да се загрее много, когато са последователно свързани малки капацитети късо съединение ще удари в най податливия елемент и той ще загрее но няма да се запали и ако няма корпус ще се надуе, ще си увеличи вътрешното съпротивление. Друга е хватката, ако целия пакет е от батерии които са с тънки електроди и не могат да отдават голям ток защото такъв ток ще загрее електродите да има като буфер към мотора един по малък пакет който да го захранва в моментите когато консумирания ток е голям при ускоряване на автомобила.
              Не мога да разбера защото го нападате и това желание да не се случи тази работа с идеята и изобретението, безименния аха и събирателно дружество да сформира като едни селяни които събрали пари за подкуп и подкупили инженерите определящи откъде да мине трасето на жп линията да я прекарат на 10 км от селото да не им згазел влака патките и кокошките. Безименния пък е повярвал че електромобилите ще убият колите с ДВГ и топлинните машини, сънува там някакви работи които няма малка дори вероятност да станат.
              Вместо да се сетите че Тодор ви е приготвил един хубав заек който като инвеститори да отстреляте, биткойна вече е изтърван заек и този влак може да се каже че е минал защото на него може да се качат такива като Мъск с много пари. Мернах днес за Теслата пишеше че може да удари 10-ка, защо да не удари и 50.., обаче тука едва ли не война с Тодор и пишат се едни работи които могат да доведат до това да ходим да търсим заек при едни хора при които докато стигнем най много да научим че е имало вече един голям плъх а не заек, те са го одрали и са го изяли.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Сетих се нещо: Както компютрите имат кеш памет (МНОГО бърза, физически, досами ядрото на процесора) така, е възможно и хардуерно, електричките, да развият своеобразен енергиен кеш, ала електрохимичен -все пак, суперкондензаторите сяхраняват значително по-малко енергия пък са и взривоопасни и рязко губят напрежение при разряд - тъй, щото рязкото ускоряване, да черпи оттам, след което, експлозивната мощност на кеша (видяхме, ВЪЗМОЖНО Е различни електрохимии под един капак) рязко да издърпва при ускорение, и да предава към по-крехка но, енергоемка, алтернатива. Ето как, се ускорява НЕ САМО ЕЛЕКТРОНИКА НО, И ФИЗИЧЕСКО ТЯЛО. Голямо тяло, близо 2 (два) тона...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Честит имен ден от мен Тоше ! Добре аз разбирам че вече като се кажат 30% е достатъчно отсрещната страна да е наясно че си заслужава идеята и конструкцията. Има едно нещо което се нарича MEA - membrane and electrodes assembly, понеже става дума за таблетики може би е по добре така да бъдат наречени клетките на батерията понеже са безкорпусни. Да добавим че съставената от тях батерия може да отдава много по бързо акумулирания ток поради голямото сечение на проводящия материал равно на площа на електродите а не на тяхното сечение, съответно може да се зареждат и разреждат по бързо от което няма да загреят и да се увредят. Ако към батерията на електромобил има една част само от такива модули като буфер между мотора и батерията това ще направи цялата батерия много по адекватна като за електромобил.
                  +10
                  Слагам ти десятка за мъдрост, а с изчерпани корумпета, май наистина, не си заслужава да се ядосва човек.

                  Коментар


                  • Честит имен ден от мен Тоше ! Добре аз разбирам че вече като се кажат 30% е достатъчно отсрещната страна да е наясно че си заслужава идеята и конструкцията. Има едно нещо което се нарича MEA - membrane and electrodes assembly, понеже става дума за таблетики може би е по добре така да бъдат наречени клетките на батерията понеже са безкорпусни. Да добавим че съставената от тях батерия може да отдава много по бързо акумулирания ток поради голямото сечение на проводящия материал равно на площа на електродите а не на тяхното сечение, съответно може да се зареждат и разреждат по бързо от което няма да загреят и да се увредят. Ако към батерията на електромобил има една част само от такива модули като буфер между мотора и батерията това ще направи цялата батерия много по адекватна като за електромобил.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Ми ти чете ли каква е "пожароопасността" на литиевите батерии? Една на 12 млн.
                      Ми чете ли какви са причините за това?
                      Сигурно си чел, но ако беше и запомнил, щеше да спреш с това дрънкане за "пожароопасност".

                      При -доколкото съм чувал, 7000 батерии в един автомобил, следва възпламеняване в
                      12000000:7000=1714,28 автомобила средно. Височък показател, не мислиш ли? Прочее, СВЕТЪТ критикува теслите. Аз само им предлагам решение.
                      Last edited by Pyramid; 20.03.2021, 18:09.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        А, на Матейко, обяснявам (все „неразбрал”): Тонът е, какъвто си заслужиш. И борбата е срещу пожароопасността изобщо на батериите като цяло, не на „химията” им. Друг въпрос, че доводите му издишат. Ама явно, е изгубил форма и толкова си може. Затуй, изпонаписа куп неистини и откровени глупости.
                        Ми ти чете ли каква е "пожароопасността" на литиевите батерии? Една на 12 млн.
                        Ми чете ли какви са причините за това?
                        Сигурно си чел, но ако беше и запомнил, щеше да спреш с това дрънкане за "пожароопасност".

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Пеочее, това не е първата добра идея, първоначално, отхвърляна от "познавачи": В момента, гледам историята на бръмбара VW, същата история.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Отделената енергия в "таблетките" си е "същата" само, сравнена с елементи със същата мощност, т.е. с..."ТАБЛЕТКИ". Дай накъсо мощен и маломощен елемент, както ти предложих преди време в експеримента и ще вденеш.
                            Ако можеш, разбира се.
                            Отново извъртане като фурнаджийска лопата. В моя постинг и в предишните твои се говори за външно късо в товара, и понеже разбра, че си опроверган, прехвърли отговора във вътрешно късо в единична клетка.

                            Не желая повече да споря с тебе. Ти не четеш какво се пише, и продължаваш да си пееш собствената песен, пълна с недомислици и простотии. Само съжалявам за хубавата тема, която ти обсеби и превърна на парцал.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Негативизмът и липсата на конкретика в твоите "доказателства" трудно биха привлекли твои съмишленици.
                              То се вижда, кой е негативист. НАПРОТИВ, дАрагой: Силно позитивен съм. Ти виж собствената си дружинка.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                Стига си плямпал врели-некипели. Не можа ли да разбереш, че вътрешна пожароопасност няма при другите химии, така че твоето "изобретение" подобрява проблем, който не съществува.

                                Колкото до външните пожари поради късо в схемата или поради други причини, то тогава дори и твоят акумулатор с таблетки ще предизвика същият проблем. Отделената енергия в точката на късо съединение си е същата, така че от твоите таблетки пак няма никаква полза.

                                Тоест "изобретението" ти НИЩО НЕ ПОДОБРЯВА !!!
                                В същото време увеличава цената на батерията и усложнява нейната конструкция.

                                Нима наистина не разбираш тази елементарна логика за деца от детската градина, или нарочно се правиш на дръж ми шапката, за да въртиш дискусията в темата около твоята "важна" особа?
                                Отделената енергия в "таблетките" си е "същата" само, сравнена с елементи със същата мощност, т.е. с..."ТАБЛЕТКИ". Дай накъсо мощен и маломощен елемент, както ти предложих преди време в експеримента и ще вденеш.
                                Ако можеш, разбира се.

                                Коментар

                                Working...
                                X