Ами да. Хора без собствена мисъл, те съдят и осъждат, защо и с какво право, ТИ имаш такава и защо не си похарчил маса пари, както някои, за да можеш да се наречеш изобретател. Тъпо, нали.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Той не спори. Не си схванал. Умира от завист и трябва да провалИ. Мъчи го, не може да спи, завалията. А нещата са прости: Комбинацията от ДРАСТИЧНО ограничение на капацитета, ЗАЕДНО със свързване с двупосочни електронни ключове и непосредственото охлаждане И на ядрото. Останалото, са брътвежи на хейтърската сган. Уязвени са и мрат да завлекат някого в ада със себе си.Last edited by Pyramid; 28.09.2021, 12:44.
Коментар
-
Добре самия модул като дизайн без някой специфични черти и функции би трябвало да не е изобретение, обаче адаптиран за електромобили има функции и внедрени конструктивни особенности които 100% са изобретение. 100% защото ако ги имаше в биполянтите както са ги нарекли батерии да бяха се наложили за електромобили само такива батерии в момента.
- Това за което спориш е по скоро лапсус, обема в който се налива електролита е един и затова казвах че те са в общ електролит, реално електролита обаче не е чак толкова общ. Нищо не е променено, пак може да се каже общ електролит в модула в който са всички елементи или пакета, сандвича от елементи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е това никакво изобретение не е. На всички батерии елементите са в един корпус.
Ти за общия електролит кажи, това е интересната част от изобретението?
Коментар
-
supertrader писа в/във Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
in Чужди капиталови пазари
03.05.2021, 14:34
Имхотеп, колкото и невероятно да ти звучи си познал, само остава да се произвежда с общ електролит въпреки опозицията по въпроса. Дори производителите на оловни акумулатори е имало години в които са вярвали, че електролита не може да е общ и са правели клетките отделно херметизирани добре в батериите
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКорпуса е един и в него са поставени всички елементи. Елементите на модулчето са безкорпусни и имат един общ корпус, точно както го бях нарисувал.
Ти за общия електролит кажи, това е интересната част от изобретението?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеАми да задават се едни батерийки в общ електролит, за който много пъти се каза че не е точно общ но това са подробности. Той нали имаше претенции за цвят, ще има само жълти за сега.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеОтклонявате се от темата, та да върнем нещата там, където трябва да са:
В края на феруари-началото на март тук се появи една новина за едно изобретение за батерии за електромобили наречено микромодул.
Това изобретение извървя дълъг път на развитие, включително с оловни клетки в общ електролит. Та докъде стигна работата по това нечувано до сега изобретение?
Коментар
-
Отклонявате се от темата, та да върнем нещата там, където трябва да са:
В края на феруари-началото на март тук се появи една новина за едно изобретение за батерии за електромобили наречено микромодул.
Това изобретение извървя дълъг път на развитие, включително с оловни клетки в общ електролит. Та докъде стигна работата по това нечувано до сега изобретение?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Не знаех, има ли ефект. Само на сайта който пуснах, японците предлагат газификация на въглища и с след това газова турбина и КПД 50% - около.Last edited by supertrader; 27.09.2021, 16:00.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар