Имхотеп, може с модул и другия вариант е с удължител на пробега - range extenderq, който да бъде малка и лека турбина.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Различни заводи са, но мутрите са си все български - и все гледат да получат 30-тина млн от бюджета.
ПП: в случая германците са с турски имена, фирмето е пълен смях - добре познато тук.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Boicho Popov Разгледай мнение
Според мен бъркате заводите. На Ганчев бе в село Баховица до Ловеч. Тук става дума за бившия машиностроителен завод "Балкан" в Ловеч, на братя Домусчиеви. Основната площадка на завода от години е пуста, макар "Балкан" все още да има малко производство на части и компоненти за кари, както и велосипеди. На самата пкф днес германците казаха, че Домусчиев чрез Адвент, им е партньор и съинвеститор, но не издадоха подробности. САмият той ще влезе в Борда на директорите. https://www.investor.bg/novini/444/a...gariia-331449/
ПП: в случая германците са с турски имена, фирмето е пълен смях - добре познато тук.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Е, сега недоразумението вече ще е немско. Колата ще е с ранг на Трабантче, при това електрическо, но пък знам ли - може би точно това очакват бедните слоеве на населението. Едно 10 000 бройки на година вероятно ще се продават на майтап.
ПП: Най-вероятно жените ще се влюбят в това возило. Тях не ги интересуват конските сили, а цвета на колата и дали той пасва на техния тоалет. Следователно печелившата стратегия на завода е следната:
1. Да има коли с всички цветове на дъгата, наблягайки на розовото и червеното
2. Задължително да има огледало на сенника над кормилото и разбира се лампичка, която да свети
3. Ако може, да е без скорости, защото те са ужас за всяка една жена
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Нали гришата до беше купил да прави недоразумение с китайците
Коментар
-
Pyramid, китайска Тойота ако е недоразумение. Китайските производители на автомобили се развиха светкавично бързо след като се появиха, автомобилите много приличат на проектирани в Япония. Ако за купетата бързо се правят нови варианти при които приликата е по малка, то при двигателите които са трудната част за разработване и тестване няма как да не си личи. В България се карат много автомобили от разклонение на Рено, Тойота не е по лоша марка от Рено..а в Америка карат много Тойоти и за Рено не ми е известно да се търкаля по пътищата там въобще..не знам.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Че той го направи. Недоразумението.
ПП: Най-вероятно жените ще се влюбят в това возило. Тях не ги интересуват конските сили, а цвета на колата и дали той пасва на техния тоалет. Следователно печелившата стратегия на завода е следната:
1. Да има коли с всички цветове на дъгата, наблягайки на розовото и червеното
2. Задължително да има огледало на сенника над кормилото и разбира се лампичка, която да свети
3. Ако може, да е без скорости, защото те са ужас за всяка една женаLast edited by Mateev; 10.07.2021, 15:59.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Нали гришата до беше купил да прави недоразумение с китайците
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеПодписаха меморандума за изграждане на завод за електромобили
https://nova.bg/news/view/2021/07/10...4%D0%B5%D0%BE/
Заводът ще бъде в Ловеч. Предполагам, че ще се използва бившият завод, в който се правеха Москвич-и. Този завод към днешна дата е потънал в дългове, и инвестицията на германците от 150 милиона евра ще му дойде добре дошла.
Ще се отворят около 1000 работни места, което силно ще съживи западналия Ловешки регион. Също така ще се ползват части от други Български фирми, като например шасито или пък цялото окабеляване.
Коментар
-
Подписаха меморандума за изграждане на завод за електромобили
https://nova.bg/news/view/2021/07/10...4%D0%B5%D0%BE/
Заводът ще бъде в Ловеч. Предполагам, че ще се използва бившият завод, в който се правеха Москвич-и. Този завод към днешна дата е потънал в дългове, и инвестицията на германците от 150 милиона евра ще му дойде добре дошла.
Ще се отворят около 1000 работни места, което силно ще съживи западналия Ловешки регион. Също така ще се ползват части от други Български фирми, като например шасито или пък цялото окабеляване.Last edited by Mateev; 10.07.2021, 13:05.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Това въобще не е вярно. Да, ако цялото зрително поле се напълни с качествени пиксели, това ще се получи, но пикселите на човешкото око са с много ниско качество. Добре, че мозъкът си измисля пиксели, които всъщност ги няма, и така сглобява някаква що годе вярна картинка.
Иначе острото зрение е такова само в един много тесен ъгъл в посоката, към която гледаме. Става въпрос за 10-15 мегапиксела, което съвременните камери отдавна са го надминали като брой мегапиксели и като качество на изображението.
В следващия малко по-широк ъгъл човешкото зрение си губи остротата (около 40 градуса). В още по-следващия ъгъл (около 60 градуса) човешкото зрение губи цветовете. Цветовете се губят и при слабо осветление, при което камерите все още дават перфектни цветове. А при още по-широк ъгъл пикселите на окото въобще се губят (изчезват). Виждат се само замъглени силуети при периферното зрение, което не е така при камерите..
Освен всичко друго човешкото око за да сглоби една картинка, подскача насам натам през нея, отделяйки по 20-30 милисекунди на всеки един важен обект от нея. Тоест не става от раз, а трябва време, за да може окото (и после мозъка) да обходи цялостното зрително поле и да направи някаква поне малко от малко полуреалистична картина.
А какво ще кажете за сляпото петно, което окото не го вижда, а самият мозък си прави някаква измислена компилация от двете очи, щото да сглоби нещо поне малко от малко реалистично в зоната на сляпото петно. Между другото преди години жена ми блъсна един моторист именно защото той е попаднал в нейното сляпо петно. Тя се кълнеше, че е предприела преминаване през кръстошището, защото е било празно, обаче в последния момент пред колата от нищото се появява един моторист. Човека остава жив, но само аз знам колко пари му се наплащахме после през годините.
И последно - мозъкът на човека изчиства от изображението неща, които ги вижда, и които наистина са там. Например от изображението изчезва носът на човека или рамките на неговите неговите очила, изчезва козирката на шапката или косата, спусната пред очите. Въобще мозъкът си прави съчинения в свободна форма, така че никога не може да му се вярва това ли е реалната картина или не.
Да не говорим за оптическите илюзии, на които мозъкът много лесно се подвежда. Има ги хиляди такива в интернет, при които нагледно се показва и доказва как човек вижда неща, които въобще ги няма в реалното изображение.
Коментар
Коментар