IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

    Под неговото ниво и "достижения" е това, в Ловеч. Той върти кореспонденция с Мъск - не го принизявай до Ловеч.
    Не, глупако. Ловешкото предприятие се случи съвсем наскоро. И, което разбирам, засега, батериите са последното, с което още, ще се заемат. Не изпреварвай времето.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение

      Трябва да се внимава с ултразвуците с мъничко по - голяма мощност...( но съвет или опонент, няма да ти ставам...)

      Предстои откриване на завод за ел.коли в Ловеч ...

      Начетен мъж си, що не отидеш да дадеш своя принос за развитието на един иновативен отрасъл в БГ ?
      Под неговото ниво и "достижения" е това, в Ловеч. Той върти кореспонденция с Мъск - не го принизявай до Ловеч.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

        И са ти достъпни тръбите на 80 мм (8 сантиметра)?

        Това не е достъпно дори за дете от детската градина.
        ​​​​
        Не е достъпен мозък за тебе.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Абе, за едни, дето дразнят тези капуши. Иначе, тяхното инсталиране, освобождава енергия за движение на милиони електрически автомобили. ТОВА е връзката.
          Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.
          Трябва да се внимава с ултразвуците с мъничко по - голяма мощност...( но съвет или опонент, няма да ти ставам...)

          Предстои откриване на завод за ел.коли в Ловеч ...

          Начетен мъж си, що не отидеш да дадеш своя принос за развитието на един иновативен отрасъл в БГ ?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Абе, сладур, аз ти казвам, къде са ми достъпни тръбите. Мивката си е, където трябва, просто, си има сифон. Ако ти се миеш клекнал, проблемът е твой. Ако юи мислиш нещо друго то, видно е, не разбираш смисъла на думите "достъпен", "видим", "уважаЕМ" и т.н.
            И са ти достъпни тръбите на 80 мм (8 сантиметра)?

            Това не е достъпно дори за дете от детската градина.
            ​​​​

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Абе, за едни, дето дразнят тези капуши. Иначе, тяхното инсталиране, освобождава енергия за движение на милиони електрически автомобили. ТОВА е връзката.
              Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.
              И в какво се изразява "печалбата" за двг, че нещо ти се губи смисъла в тая "хипотеза" , която "си изказал преди много години"?...
              ...защото хипотези има много по принцип...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

                У вас са, разбира се, затова те нарекох джуджето Хаяско. И Хаяско да си - пак трябва да се миеш в банята (СИ) клекнал.
                Някои хора са интересни с предложенията си, които смятаме, че са стандартни.

                А, колко по-лесно щеше да бъде да кажеш, че се извиняваш, защото си сгрешил!

                Но тръбите са у вас, разбира се и аз ти вярвам, че дори да си джудже, пак се измиваш сутрин клекнал.
                Абе, сладур, аз ти казвам, къде са ми достъпни тръбите. Мивката си е, където трябва, просто, си има сифон. Ако ти се миеш клекнал, проблемът е твой. Ако юи мислиш нещо друго то, видно е, не разбираш смисъла на думите "достъпен", "видим", "уважаЕМ" и т.н.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                  Имаше един виц - "всичко ми е ясно, само не рзбрах откъде тече водата при вятърната мелница..."

                  Та в този тон да запитам - за какви тръби с вода става въпрос при ел автомобилите...?

                  Нещо проблем с охлаждането ли е ...?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    У вас ли са, или у нас?
                    -Толкова по въпроса.
                    У вас са, разбира се, затова те нарекох джуджето Хаяско. И Хаяско да си - пак трябва да се миеш в банята (СИ) клекнал.
                    Някои хора са интересни с предложенията си, които смятаме, че са стандартни.

                    А, колко по-лесно щеше да бъде да кажеш, че се извиняваш, защото си сгрешил!

                    Но тръбите са у вас, разбира се и аз ти вярвам, че дори да си джудже, пак се измиваш сутрин клекнал.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                      Имаше един виц - "всичко ми е ясно, само не рзбрах откъде тече водата при вятърната мелница..."

                      Та в този тон да запитам - за какви тръби с вода става въпрос при ел автомобилите...?

                      Нещо проблем с охлаждането ли е ...?
                      Абе, за едни, дето дразнят тези капуши. Иначе, тяхното инсталиране, освобождава енергия за движение на милиони електрически автомобили. ТОВА е връзката.
                      Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.
                      Last edited by Pyramid; 17.07.2021, 18:38.

                      Коментар


                      • Имаше един виц - "всичко ми е ясно, само не рзбрах откъде тече водата при вятърната мелница..."

                        Та в този тон да запитам - за какви тръби с вода става въпрос при ел автомобилите...?

                        Нещо проблем с охлаждането ли е ...?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

                          Още ли не си признал пред всички, че няма как тръбите от долния етаж да са ти достъпни на ниво 80 мм.?
                          Да не би да имаш предвид 800 мм?
                          У вас ли са, или у нас?
                          -Толкова по въпроса.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            Прочее, у дома (съществуваща ВиК), тръбите идват от долния етаж и стават достъпни, в кухнята -на ниво 80 мм, а в банята - на около 120. Леко и внимателно, хоризонтално отворче с правилната боркорона, отваря достъп и под 60 мм (ако пожелаеш). Т.е., твоите "терзания", са като Радините вълнения.
                            Още ли не си признал пред всички, че няма как тръбите от долния етаж да са ти достъпни на ниво 80 мм.?
                            Да не би да имаш предвид 800 мм?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Защо аз да формулирам каквото и да било бе измамник, че ти за десет години не разбра за какво става въпрос? В собственото си "изобретение"?
                              Всъщност има много интересни неща които незнайно защо не признаваш.

                              Например когато си си играл с другата ти безсмислица с тръбите от Козлодуй до София.
                              Там си сметнал (най-вероятно някой друг) сравнително добре топлинните загуби.
                              За търбичката ти важат същите формули. Същите като и за другите тръби.
                              Що не ги напишеш тук, да ми натриеш носа, че и на другите дето ти се подиграват също да им го натриеш?
                              Обаче нищо такова няма да направиш. А няма защото този някой друг вече е разбрал с какво си има работа и няма да ти каже.

                              Ами щото, Вресльо, ако можеше да мислиш инако имаше понятие, щеше да знаеш че, се монтира ВИНАГИ така, щото, да можеш да го наводниш ( да запълниш с вода тръбата) само принудително, като затвориш отточната тръба. И никакви закони за скачени съдове, да не могат да вдигнат нивото над сифона.СПЕЦИАЛНО ТАКА Е ПРОЕКТИРАН, ЗА ДА МОЖЕ ЛЕСНО И. БЕЗПРОБЛЕМНО, ДА СЕ ПОЧИСТВА ПРИ НУЖДА..
                              Горното идва да покаже, че слоят мръсна вода, който топлообменя, е минимален, части от милиметъра (споменаваните микрони, които много зор ще ги измериш, щото постоянно.мърдат, ТОВА е вода по вертикална стена) и, съответно, имаш топлообмен както между две тънки водни пластини през тънка, плоска метална пластина, при много бързо турболентно движение на водата а не, както е дал Фурие формула за пълна с вода, неподвижна тръба (или с ламинарно течение), където, дебелината на водния слой, може да достига много, до десетки милиметри. Затова ти обяснявам, че Фурие е неприложим, ама ти бръмчиш.
                              После, Бръмбаре, в дебелата тръба „Козлодуй-София”, сметките също НЕ СА съвсем точни, т.к са само индикативни и за тях, бе прието КРАЙНО, ГРАНИЧНО ПРИБЛИЖЕНИЕ, че имаме два плътни слоя безкрайно топлопроводящи, от двете страни на плоска метална преграда, с площ П и дебелина Д. Де факто, и там, топлообменът е значително по-лош от разчетния и загубите от него, са по-ниски, което, пак е в качествена полза за проекта: От централната част, топлината, има да извървява дециметри. Толкова по Фурие. Без да се познаваме с него, той работи изцяло в моя полза.
                              Поръча ми, когато.ми звънна по водомера, да ти пратя един по-здрав.
                              Last edited by Pyramid; 17.07.2021, 17:03.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                1.Като го напълниш с мръсна вода съгласно Закона за скачените съдове, мощността, ясно е, че ще спада. Ама никъде не пише, че така се прави. Съответно, къде ти е акъла, да отговориш на въпроса, дето маса пъти ти го зададох, относно изискванията за монтажа - загадка. Втора година, и не можеш да го формулираш, пишман "разбирател".
                                Защо аз да формулирам каквото и да било бе измамник, че ти за десет години не разбра за какво става въпрос? В собственото си "изобретение"?
                                Всъщност има много интересни неща които незнайно защо не признаваш.

                                Например когато си си играл с другата ти безсмислица с тръбите от Козлодуй до София.
                                Там си сметнал (най-вероятно някой друг) сравнително добре топлинните загуби.
                                За търбичката ти важат същите формули. Същите като и за другите тръби.
                                Що не ги напишеш тук, да ми натриеш носа, че и на другите дето ти се подиграват също да им го натриеш?
                                Обаче нищо такова няма да направиш. А няма защото този някой друг вече е разбрал с какво си има работа и няма да ти каже.

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X