If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Това което гледах беше с директно задвижване с тока от соларния панел, без батерии. В Китай се изливат технологии с много голяма скорост, те могат да произвеждат много качественни батерии. Явно техния обществен строй има предимства и може да роди по силна икономическа среда. Мисля че всичко е приключило вече. Ако не се случи технологична революция и разбирателство в останалия Свят, просто учете китайски;
Pyramid, идеята на самолетчето кола не е толкова лоша, никой няма да се върже че това е колата на която ще разчита и ще си има една сигурна кола с ДВГ. Тя не се и предлага сериозно на пазара според мен цената затова е надута. Иначе има и с директни соларни задвижвания, гледах едно видео един индиец си монтира на колело соларен панел, и му пази сянка и лети като стрела това колело. Тази соларна кола е нещо такова.
За разлика от електрическите коли, електрическите колелета отдавна са навлезли в България и масово се използват, особенно по селата. Дори и дядото от Благоевград отдавна си имаше такова - още преди години му го бяхме купили. Последните 1-2 години преди да почине дядото го гледахме ние и сестрата на жената, а колелото си стоеше захвърлено на село.
Та преди 2-3 дена, когато бяхме на 9-тия ден от погребението, реших да заредя акумулатора, за да не се повреди от прекалено разреждане от деградацията. За мое най-голямо учудване акумулатора се оказа зареден на 100%, въпреки че колелото не е карано почти 2 години. Та искам да кажа, че явно батериите са с много високо качество за разлика от тези, които имам у дома по разни китайски фенерчета куча марка.
Pyramid, идеята на самолетчето кола не е толкова лоша, никой няма да се върже че това е колата на която ще разчита и ще си има една сигурна кола с ДВГ. Тя не се и предлага сериозно на пазара според мен цената затова е надута. Иначе има и с директни соларни задвижвания, гледах едно видео един индиец си монтира на колело соларен панел, и му пази сянка и лети като стрела това колело. Тази соларна кола е нещо такова.
Абе, когато преди време предложих на Матеев да прави верига зарядни от ФЕЦ край пътя за морето, май не съм преценил, колко ще го затрудня. Съжалявам, Матеев. Аз за добро.
redctetin, единственното смислено нещо с фотоволтаични клетки. Цената му обаче са я докарали от фантазия. Между другото са го замисляли и със собственна електроцентралка на бензин. Като концепция е в бъдещето, тези електрички с кабел в багажника не ми харесват определено.
Нищо не му е в бъдещето на това. Соларни покриви имат доста модели - и Фискер имаха дори отдавна, сега немските стартъпи масово ги прилагат и те, че даже може колата директно да се ползва и като батерия за зареждане на друга
redctetin, единственното смислено нещо с фотоволтаични клетки. Цената му обаче са я докарали от фантазия. Между другото са го замисляли и със собственна електроцентралка на бензин. Като концепция е в бъдещето, тези електрички с кабел в багажника не ми харесват определено.
https://www.aptera.us/, тази по има данни за нисък разход на енергия, а и не е зависима толкова от кабела за зареждане. Ниско въздушно съпротивление. И същия разход на енергия като на тази китайска кола.
Не мисля че биха декларирали два пъти по голям пробег и той да е измама. Тази китайска електричка е на 800 волта, съответно теглото на електродвигателя и е два пъти по ниско, възможностите в управлението на инвертора за захранване на електродвигателя също са променени. Само за цената в Китай, не съм наясно но може би това е крайна цена с някаква субсидия от държавата.
Коментар