IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Тесли се купуват от гъзария - и после се реве
    Именно. Когато вдянат, кой е оптималният ВЪЗМОЖЕН, КАТО ПАЗАРЕН КАПАЦИТЕТ целеви потребител, може и ще станат масови. Дотогава, ще жулят чудовищни скъпотии с чудовищни недоразумения под капака.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
      Бате,ти тесла си виждал само в ръката на бай ти Иван съседа
      Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
        На 14тата година батерията е за рециклаж, след 8мата я пенсионират от колите и отива за домашна употреба Така става, като "караш: само на приказки, ондзи.
        Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш

        Коментар


        • На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само. От 2000-та година с навлизането на компютрите и софтуерите за проектиране със симулаторите към тях, автопроизводителите просто откачиха да си правят колите с програмирано остаряване и да им ограничат живота. Те не искат да ги разват в друга посока, натъпкаха ги с пластмасови части - консумативи, картер на мотора пластмаса, капак на газоразпределителния механизъм пластмаса, водна помпа също..всичко се натъпква така че да е непригодно за ремонт. Като стане на 10 години просто се разпада, ел. инсталацията и тя е изчислена така че да изкара 7.8 години и след това големи проблеми. Въглеродния отпечатък от изгореното гориво е нищо в сравнение с отпечатъка да се произвеждат тези нови цели коли защото трябва да се сменят и то пак със същите, със същата технология. Харчат суровини като за Световно първенство по харчене на суровини и разбира се ги искат евтини, ако може без пари да са за да ги превърнат в боклуци.
          Last edited by supertrader; 07.11.2021, 22:20.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
            дрън дрън дрън дрън - всеки теслар с кола поне на 3 години е загубил от нея колкото струва една нова от конкуренцията И му предстои сметка $20 000 за батерийка на 8-мата година, първите вече са на хоризонта.
            насреща е получил проблеми, ниско качество, липсващ сервиз - да му е честито!

            Коментар


            • Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
                Тесли се купуват от гъзария - и после се реве

                Коментар


                • redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Да, чакаме го фонда да свърши вече 3та година, ама не ще. Немците си обичат дизела...
                    Ne znam, колегите така обясняваха. Доколкото знам тези пари се дават в края на годината

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Щом е за сметка - значи не е безплатно
                      И никога не е било.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                        Натиснали са ги в Европа че не дават субсидия. Нашите нямат пари и въвеждат ограничения че да не дават на много хора. Отделно кво са 12к на 100к кола. Трябва да отпуснат кредитна безлихвена линия и да внесат китайски по 10-15к 5кв и само такива от 2023 в синя, от 2025 и в зелена зона. Който иска да си кара кадилника да му сложат 1200лв за паркомястото за синя зона(наполовина за зелена) или 10/5лв на влизане. Може да го вържат с евро категорията да кажем Е4 да е 1200, Ех=1200*4/х. За хибрид наполовина на е6 или 400лв
                        В грешка си - общините и държавните фирми ползват големи субсидии в БГ за ЕВ и в момента
                        А при мен примерно Дачията я купувам кеш за 10 600 евра - останалото се субсидира

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Само като инфо за германия- имало си фонд с амнайсе милиона, в момента в който във фонда свършат парите и ти показват от там среден пръст за тези пари. В германия дават около 10000 бонус за чист електромобил
                          Да, чакаме го фонда да свърши вече 3та година, ама не ще. Немците си обичат дизела...

                          Коментар


                          • Само като инфо за германия- имало си фонд с амнайсе милиона, в момента в който във фонда свършат парите и ти показват от там среден пръст за тези пари. В германия дават около 10000 бонус за чист електромобил

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ddb Разгледай мнение
                              При покупка на електромобил: Държавата обмисля да дава малко над 6000 евро субсидия - bTV Новините (btvnovinite.bg)

                              Откога съм го зачакал тоя момент. Малко тъпички са условията, но ако стане, пак е нещо.
                              Да, и какво, ще изгориш +40 000 лв за най-евтината електричка на Дачия, на която цената ще спадне със 10%, когато излезеш от дилъра.
                              След 2-3 години ще е загубила 30% от стойноста си и так дале.
                              След 10 години ще струва < 4000 лв.
                              Средно, колата е продукт дето 94% от времето стои паркирана и е със със седмичен пробег под 200 км.
                              Те затова натискат със високи данъци и такси старите коли за да пречупят всеки здравомислещ дето ползва евтината стара работеща кола, за се предвижи от т.А до т.Б.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                bota156, Някъде четох, хората не купували електромобили а Тесла, това е което им харесва. Да обаче са по 100к лева..скъпички са и най много ги вълнува да няма никаква поддръжка, но това в държави в които смяна на масло и филтър е почти 1000лв..в България ще намериш кой да ти го смени безплатно за да вземе търговската отстъпка и старото масло. Иначе в момента е пълно с електромоби европейско производство, всички са пуснали на пазара плъгин хибриди и са доста евтини, ако искаш на ток да я караш няма проблем.
                                В България никой нищо не купува. Дотъркалваме стари изхвърлени талиги. Лошо няма - по добре е отколкото да ходим пеша. А и така пазим природата. НЕ КУПУВАМЕ НОВИ И НЕ ГИ ХВЪРЛЯМЕ СЛЕД 3-5 ГОДИНИ и ПАК нова. Ползваме по 20-30г до откат и разпад, докато вече не може да се ремонтира.
                                Я дай пример за една евтина? Щот за мен евтино е 10к ЛЕВА. А толкова са само китайските и то в китай, че чудно как но стават с 10к по скъпи като дойдат в европа
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X