Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш
Коментар
-
На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само. От 2000-та година с навлизането на компютрите и софтуерите за проектиране със симулаторите към тях, автопроизводителите просто откачиха да си правят колите с програмирано остаряване и да им ограничат живота. Те не искат да ги разват в друга посока, натъпкаха ги с пластмасови части - консумативи, картер на мотора пластмаса, капак на газоразпределителния механизъм пластмаса, водна помпа също..всичко се натъпква така че да е непригодно за ремонт. Като стане на 10 години просто се разпада, ел. инсталацията и тя е изчислена така че да изкара 7.8 години и след това големи проблеми. Въглеродния отпечатък от изгореното гориво е нищо в сравнение с отпечатъка да се произвеждат тези нови цели коли защото трябва да се сменят и то пак със същите, със същата технология. Харчат суровини като за Световно първенство по харчене на суровини и разбира се ги искат евтини, ако може без пари да са за да ги превърнат в боклуци.Last edited by supertrader; 07.11.2021, 22:20.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
насреща е получил проблеми, ниско качество, липсващ сервиз - да му е честито!
Коментар
-
Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
- 2 Харесвания
Коментар
-
redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Да, чакаме го фонда да свърши вече 3та година, ама не ще. Немците си обичат дизела...
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Щом е за сметка - значи не е безплатно
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Натиснали са ги в Европа че не дават субсидия. Нашите нямат пари и въвеждат ограничения че да не дават на много хора. Отделно кво са 12к на 100к кола. Трябва да отпуснат кредитна безлихвена линия и да внесат китайски по 10-15к 5кв и само такива от 2023 в синя, от 2025 и в зелена зона. Който иска да си кара кадилника да му сложат 1200лв за паркомястото за синя зона(наполовина за зелена) или 10/5лв на влизане. Може да го вържат с евро категорията да кажем Е4 да е 1200, Ех=1200*4/х. За хибрид наполовина на е6 или 400лв
А при мен примерно Дачията я купувам кеш за 10 600 евра - останалото се субсидира
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеСамо като инфо за германия- имало си фонд с амнайсе милиона, в момента в който във фонда свършат парите и ти показват от там среден пръст за тези пари. В германия дават около 10000 бонус за чист електромобил
Коментар
-
Първоначално изпратено от ddb Разгледай мнениеПри покупка на електромобил: Държавата обмисля да дава малко над 6000 евро субсидия - bTV Новините (btvnovinite.bg)
Откога съм го зачакал тоя момент. Малко тъпички са условията, но ако стане, пак е нещо.
След 2-3 години ще е загубила 30% от стойноста си и так дале.
След 10 години ще струва < 4000 лв.
Средно, колата е продукт дето 94% от времето стои паркирана и е със със седмичен пробег под 200 км.
Те затова натискат със високи данъци и такси старите коли за да пречупят всеки здравомислещ дето ползва евтината стара работеща кола, за се предвижи от т.А до т.Б.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, Някъде четох, хората не купували електромобили а Тесла, това е което им харесва. Да обаче са по 100к лева..скъпички са и най много ги вълнува да няма никаква поддръжка, но това в държави в които смяна на масло и филтър е почти 1000лв..в България ще намериш кой да ти го смени безплатно за да вземе търговската отстъпка и старото масло. Иначе в момента е пълно с електромоби европейско производство, всички са пуснали на пазара плъгин хибриди и са доста евтини, ако искаш на ток да я караш няма проблем.
Я дай пример за една евтина? Щот за мен евтино е 10к ЛЕВА. А толкова са само китайските и то в китай, че чудно как но стават с 10к по скъпи като дойдат в европаНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар