Първоначално изпратено от 13ADROL
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
иска ми се да си го представя и да повярвам, но някак не успявам.
цената на транспорта от китай скочи 3-4 пъти за месеци
цената на имотиту се удвои или утрои за 5 години
ако има балон не е в имотиту
Аз например си купих този месец апарт, или по-скоро се включих в строеж и дадох 3 пъти по-висока цена от тази за първия ми апартамент през 2007. И въпреки това не съм повишител.Last edited by nomche; 10.10.2021, 14:59.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение
Няма да се повтарям на какво се дължи цялото това увеличение, особено след април месец.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение
Не само разбират от транспорт - това са двамата всезнайковци, те от всичко разбират. Май най-много разбират как се лъжат клиенти на брокерската агенцийка, за която работят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение
И къде в това изречение се говори за "редовни" цени от $10К? Аз поне под редовни разбирам да си бъдат такива за постоянно или за много продължителен период от време. На Крушков идеята му за увеличението беше далече от истинските причини, обясняваше си го с това какво некви амсалаци били направили и казали. А причните са много далеч от това и съвсем бегло се докосват до обяснението му. Една от причините е посочена в поведението на Уолмарт и Хоум Депо, но даже и в статията говорят за последица, а не за причина. Няма да се повтарям на какво се дължи цялото това увеличение, особено след април месец, в крайна сметка темата не е транспортна.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение
В общи линии, като не разбирате от дадена тема като транспорт, не мога да схвана защо ти и крушката се правите на разбирачи и влизате в престрелка въоръжени с ножове.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от xshell Разгледай мнение
Ми да ти помогна. На 4ия ред: The cost of a 40-foot container declined modestly from $10,377 the previous week to 10,360 last week,
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Кеф ти Черни Връх?? Пробвал ли си?
Вапцаров по бива, ама след половин час, когато стигнеш до него с колата.
И да, ситуацията не е розова никъде, но Гоцето за мен е последна дупка на кавала от Южните квартали. По-добре са и Борово, и Красно Село, и Хиподрума, и Брезите, и Стрелбище.Last edited by ejonny2376; 10.10.2021, 13:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение
Аз в статията твърдение, че цените ще останат на нива 10К гущера не видях...
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение
Аз в статията твърдение, че цените ще останат на нива 10К гущера не видях. Пише, че вече двама превозвачи от топ 10 в света са казали, че слагат таван на повишенията на цените. Пише и за ситуация на сиваване на цени заради спирането на тока, за което и аз споменах още преди да прочета статията. Даваш ли си сметка, че ако нещо може да падне наполовина, то говорим за балон? Я си представи такова спадане в цената на имотиту. Ето ти пасаж от статията.
reported that an executive of a Shanghai freight company saw container rates from China to the US West Coast nearly halve, from $15,000 to $8,000, following the drop in supply due to power outages.
Също споменават за разследване на ценообразуването, а само човек, който има представа от този бизнес, знае какво значи да се захване с теб FMC.
И да, повтарям, че ако си плащал цени от $ 10 К от декември 2020 до май 2021, то значи някой те е порил като риба или дето се вика, няма съмнение кой е бил от страната на булката.
И понеже пак ще има неразбрали, казвам, че в момента не е ясно какво може да се случи. Сигурното е, че ще има спад от тези нива и то ще бъде толкова неочаквано, както и спада на цените на имотите. Едва ли някой може да каже със сигурност кога ще се случи това.
И още нещо, в статията или в друга, която съм чел напоследък, все пак с това се занимавам в ежедненвието си, се споменава, че рътсът на цените на транспорта е необосновано по-висок от увеличението на разходие на превозвачите. Същата работа като строителството. Само дето в транспорта никой няма да си купи нищо от суета, за разлика от НИ, където някой брокер може да те подхлъзне да си купиш необосновано скъп коптор.
В общи линии, като не разбирате от дадена тема като транспорт, не мога да схвана защо ти и крушката се правите на разбирачи и влизате в престрелка въоръжени с ножове.
цената на транспорта от китай скочи 3-4 пъти за месеци
цената на имотиту се удвои или утрои за 5 години
ако има балон не е в имотитупрепоръка е
Коментар
-
Първоначално изпратено от xshell Разгледай мнение
В статията пише за редовни цени от 10К $. Леда като го пишеше това подскачаше, че било цена за балъци. Коментар?
reported that an executive of a Shanghai freight company saw container rates from China to the US West Coast nearly halve, from $15,000 to $8,000, following the drop in supply due to power outages.
Също споменават за разследване на ценообразуването, а само човек, който има представа от този бизнес, знае какво значи да се захване с теб FMC.
И да, повтарям, че ако си плащал цени от $ 10 К от декември 2020 до май 2021, то значи някой те е порил като риба или дето се вика, няма съмнение кой е бил от страната на булката.
И понеже пак ще има неразбрали, казвам, че в момента не е ясно какво може да се случи. Сигурното е, че ще има спад от тези нива и то ще бъде толкова неочаквано, както и спада на цените на имотите. Едва ли някой може да каже със сигурност кога ще се случи това.
И още нещо, в статията или в друга, която съм чел напоследък, все пак с това се занимавам в ежедненвието си, се споменава, че рътсът на цените на транспорта е необосновано по-висок от увеличението на разходие на превозвачите. Същата работа като строителството. Само дето в транспорта никой няма да си купи нищо от суета, за разлика от НИ, където някой брокер може да те подхлъзне да си купиш необосновано скъп коптор.
В общи линии, като не разбирате от дадена тема като транспорт, не мога да схвана защо ти и крушката се правите на разбирачи и влизате в престрелка въоръжени с ножове.Last edited by nomche; 10.10.2021, 12:09.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение
Ето и една статития по въпроса, която преди 10 мин видях. Горе-долу съвпада с това, което разказах в предния пост. Важното е, че някои регулативни органи вече почват да разследват нечувано високите цени на транспорта.
https://www.hellenicshippingnews.com...tainer-prices/
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не бих се учудил от Хаджи Димитър примерно да е по-бързо до НДК отколкото от Изток, въпреки малко по-дългото разстояние. А северозападнали квартали - Бизнеспарк нещо не я виждам логиката, ако толкова ти е важен Бизнеспарка, ще живееш в прекрасния квартал Младост 4.
Логиката ми е проста - южните райони са пренаселени и с огромни задръствания в самите тях. Накъдето и да тръгнеш - център, друг район или дори и съседен южен квартал, първо трябва да излезеш от собственото си задръстване.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение
Ето и една статития по въпроса, която преди 10 мин видях. Горе-долу съвпада с това, което разказах в предния пост. Важното е, че някои регулативни органи вече почват да разследват нечувано високите цени на транспорта.
https://www.hellenicshippingnews.com...tainer-prices/
Кофти ситуация. И горивата ще се изстрелят до небесата след година. Нали ще трябва да пазим и планетата.Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение
Масово се чака да почнат намаленията поради спаднали поръчки в Китай и въвеждане на режим на тока в много провинции, но корабните линии ще контрират с разреждане на броя на отплаванията, защото нечуваните нива на цените им се услаждат много. Както казват англичаните, движим се в некартографирана територия. През октомври всички линии удължиха септемврисйките нива до края на месеца, което не беше се случвал отдавна, а една линия даже намали с 10 %. Все пак декември и януари обкновено са натоварени месеци в нормални години, така че сигналите са противоречиви.
https://www.hellenicshippingnews.com...tainer-prices/
- 1 like
Коментар
Коментар