IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

    Няма да се повтарям на какво се дължи цялото това увеличение, особено след април месец.
    Фактът е, че Леда позна, ти не, всичко друго са празни приказки и оправдания

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

      Не само разбират от транспорт - това са двамата всезнайковци, те от всичко разбират. Май най-много разбират как се лъжат клиенти на брокерската агенцийка, за която работят.
      Прояви поне малко въображение и ни назначи на друга служба. Иначе веднага се разбира, че няма какво да кажеш и подаваш default-ната реплика.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

        И къде в това изречение се говори за "редовни" цени от $10К? Аз поне под редовни разбирам да си бъдат такива за постоянно или за много продължителен период от време. На Крушков идеята му за увеличението беше далече от истинските причини, обясняваше си го с това какво некви амсалаци били направили и казали. А причните са много далеч от това и съвсем бегло се докосват до обяснението му. Една от причините е посочена в поведението на Уолмарт и Хоум Депо, но даже и в статията говорят за последица, а не за причина. Няма да се повтарям на какво се дължи цялото това увеличение, особено след април месец, в крайна сметка темата не е транспортна.
        Без значение дали разбира причините Леда имаше "усет" накъде вървят нещата и при стоките и при имотите и затова ти обръщам внимание. През чисто емпирично познание (опит и обратна връзка) успя да разпознае бъдещ ефекта върху пазара, което е забележително. За това рядко умение пише Талеб в Skin in the Game и точно като в примерите в книгата научните теории и обяснения идват СЛЕД случилото се.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение



          В общи линии, като не разбирате от дадена тема като транспорт, не мога да схвана защо ти и крушката се правите на разбирачи и влизате в престрелка въоръжени с ножове.
          Не само разбират от транспорт - това са двамата всезнайковци, те от всичко разбират. Май най-много разбират как се лъжат клиенти на брокерската агенцийка, за която работят.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от xshell Разгледай мнение

            Ми да ти помогна. На 4ия ред: The cost of a 40-foot container declined modestly from $10,377 the previous week to 10,360 last week,
            И къде в това изречение се говори за "редовни" цени от $10К? Аз поне под редовни разбирам да си бъдат такива за постоянно или за много продължителен период от време. На Крушков идеята му за увеличението беше далече от истинските причини, обясняваше си го с това какво некви амсалаци били направили и казали. А причните са много далеч от това и съвсем бегло се докосват до обяснението му. Една от причините е посочена в поведението на Уолмарт и Хоум Депо, но даже и в статията говорят за последица, а не за причина. Няма да се повтарям на какво се дължи цялото това увеличение, особено след април месец, в крайна сметка темата не е транспортна.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Кеф ти Черни Връх?? Пробвал ли си?
              Вапцаров по бива, ама след половин час, когато стигнеш до него с колата.
              Пробвал съм, да. От центъра до Кошарите не е толкова зле, а до Парадайс (там е голямото мазало) не ми и трябва да ходя ако живея до Южния Парк.
              И да, ситуацията не е розова никъде, но Гоцето за мен е последна дупка на кавала от Южните квартали. По-добре са и Борово, и Красно Село, и Хиподрума, и Брезите, и Стрелбище.
              Last edited by ejonny2376; 10.10.2021, 13:34.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

                Аз в статията твърдение, че цените ще останат на нива 10К гущера не видях...
                Ми да ти помогна. На 4ия ред: The cost of a 40-foot container declined modestly from $10,377 the previous week to 10,360 last week,

                Коментар


                • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

                  Аз в статията твърдение, че цените ще останат на нива 10К гущера не видях. Пише, че вече двама превозвачи от топ 10 в света са казали, че слагат таван на повишенията на цените. Пише и за ситуация на сиваване на цени заради спирането на тока, за което и аз споменах още преди да прочета статията. Даваш ли си сметка, че ако нещо може да падне наполовина, то говорим за балон? Я си представи такова спадане в цената на имотиту. Ето ти пасаж от статията.

                  reported that an executive of a Shanghai freight company saw container rates from China to the US West Coast nearly halve, from $15,000 to $8,000, following the drop in supply due to power outages.

                  Също споменават за разследване на ценообразуването, а само човек, който има представа от този бизнес, знае какво значи да се захване с теб FMC.

                  И да, повтарям, че ако си плащал цени от $ 10 К от декември 2020 до май 2021, то значи някой те е порил като риба или дето се вика, няма съмнение кой е бил от страната на булката.

                  И понеже пак ще има неразбрали, казвам, че в момента не е ясно какво може да се случи. Сигурното е, че ще има спад от тези нива и то ще бъде толкова неочаквано, както и спада на цените на имотите. Едва ли някой може да каже със сигурност кога ще се случи това.

                  И още нещо, в статията или в друга, която съм чел напоследък, все пак с това се занимавам в ежедненвието си, се споменава, че рътсът на цените на транспорта е необосновано по-висок от увеличението на разходие на превозвачите. Същата работа като строителството. Само дето в транспорта никой няма да си купи нищо от суета, за разлика от НИ, където някой брокер може да те подхлъзне да си купиш необосновано скъп коптор.

                  В общи линии, като не разбирате от дадена тема като транспорт, не мога да схвана защо ти и крушката се правите на разбирачи и влизате в престрелка въоръжени с ножове.
                  иска ми се да си го представя и да повярвам, но някак не успявам.
                  цената на транспорта от китай скочи 3-4 пъти за месеци
                  цената на имотиту се удвои или утрои за 5 години
                  ако има балон не е в имотиту
                  препоръка е

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от xshell Разгледай мнение

                    В статията пише за редовни цени от 10К $. Леда като го пишеше това подскачаше, че било цена за балъци. Коментар?
                    Аз в статията твърдение, че цените ще останат на нива 10К гущера не видях. Пише, че вече двама превозвачи от топ 10 в света са казали, че слагат таван на повишенията на цените. Пише и за ситуация на сиваване на цени заради спирането на тока, за което и аз споменах още преди да прочета статията. Даваш ли си сметка, че ако нещо може да падне наполовина, то говорим за балон? Я си представи такова спадане в цената на имотиту. Ето ти пасаж от статията.

                    reported that an executive of a Shanghai freight company saw container rates from China to the US West Coast nearly halve, from $15,000 to $8,000, following the drop in supply due to power outages.

                    Също споменават за разследване на ценообразуването, а само човек, който има представа от този бизнес, знае какво значи да се захване с теб FMC.

                    И да, повтарям, че ако си плащал цени от $ 10 К от декември 2020 до май 2021, то значи някой те е порил като риба или дето се вика, няма съмнение кой е бил от страната на булката.

                    И понеже пак ще има неразбрали, казвам, че в момента не е ясно какво може да се случи. Сигурното е, че ще има спад от тези нива и то ще бъде толкова неочаквано, както и спада на цените на имотите. Едва ли някой може да каже със сигурност кога ще се случи това.

                    И още нещо, в статията или в друга, която съм чел напоследък, все пак с това се занимавам в ежедненвието си, се споменава, че рътсът на цените на транспорта е необосновано по-висок от увеличението на разходие на превозвачите. Същата работа като строителството. Само дето в транспорта никой няма да си купи нищо от суета, за разлика от НИ, където някой брокер може да те подхлъзне да си купиш необосновано скъп коптор.

                    В общи линии, като не разбирате от дадена тема като транспорт, не мога да схвана защо ти и крушката се правите на разбирачи и влизате в престрелка въоръжени с ножове.
                    Last edited by nomche; 10.10.2021, 12:09.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

                      Ето и една статития по въпроса, която преди 10 мин видях. Горе-долу съвпада с това, което разказах в предния пост. Важното е, че някои регулативни органи вече почват да разследват нечувано високите цени на транспорта.

                      https://www.hellenicshippingnews.com...tainer-prices/
                      В статията пише за редовни цени от 10К $. Леда като го пишеше това подскачаше, че било цена за балъци. Коментар?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        Не бих се учудил от Хаджи Димитър примерно да е по-бързо до НДК отколкото от Изток, въпреки малко по-дългото разстояние. А северозападнали квартали - Бизнеспарк нещо не я виждам логиката, ако толкова ти е важен Бизнеспарка, ще живееш в прекрасния квартал Младост 4.
                        Логиката ми е проста - южните райони са пренаселени и с огромни задръствания в самите тях. Накъдето и да тръгнеш - център, друг район или дори и съседен южен квартал, първо трябва да излезеш от собственото си задръстване.
                        Логиката ти е проста, но невярна. Северозападналите квартали са най-зле транспортно, освен ако не си стоиш в тях. Но в тях търсенето на добре платена работа или на добро училище е като да търсиш швед-програмист. На юг и изток е точно обратното.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

                          Ето и една статития по въпроса, която преди 10 мин видях. Горе-долу съвпада с това, което разказах в предния пост. Важното е, че някои регулативни органи вече почват да разследват нечувано високите цени на транспорта.

                          https://www.hellenicshippingnews.com...tainer-prices/
                          Нищо, Китай пуска влак директно до Европа. 14 дни е пътя.
                          Кофти ситуация. И горивата ще се изстрелят до небесата след година. Нали ще трябва да пазим и планетата.
                          Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

                            Масово се чака да почнат намаленията поради спаднали поръчки в Китай и въвеждане на режим на тока в много провинции, но корабните линии ще контрират с разреждане на броя на отплаванията, защото нечуваните нива на цените им се услаждат много. Както казват англичаните, движим се в некартографирана територия. През октомври всички линии удължиха септемврисйките нива до края на месеца, което не беше се случвал отдавна, а една линия даже намали с 10 %. Все пак декември и януари обкновено са натоварени месеци в нормални години, така че сигналите са противоречиви.
                            Ето и една статития по въпроса, която преди 10 мин видях. Горе-долу съвпада с това, което разказах в предния пост. Важното е, че някои регулативни органи вече почват да разследват нечувано високите цени на транспорта.

                            https://www.hellenicshippingnews.com...tainer-prices/

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

                              ДостъпЪТ не е ужасен, защото кеф ти Козяк, кеф ти Черни Връх, кеф ти Вапцаров. А и имаш метро, което е на 600 метра.
                              Не че хваля особено района, София е все пак. Но Гоцето е най-долнопробно гето, сравнено с там.
                              Кеф ти Черни Връх?? Пробвал ли си?
                              Вапцаров по бива, ама след половин час, когато стигнеш до него с колата.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение

                                Стана ми интересно за пиковите часове. Да вземем например Изток, предположи колко време отнема сутрин с кола до НДК, до Шератон, до парламента, до Витошка, до Славейков, до Кристал. Дай предположение и за вечер наобратно и ми кажи кой северен или западен район е по-добре от този "кошмар". А пък ако вземеш Тех-парка, Бизнес-парка, Мега-парка, небостъргачите Милениум и Капитал, северозападналите райони губят по един допълнителен час всекидневно. Виж до Централна гара, Лъвов мост, Татарли е друга бира.
                                Не бих се учудил от Хаджи Димитър примерно да е по-бързо до НДК отколкото от Изток, въпреки малко по-дългото разстояние. А северозападнали квартали - Бизнеспарк нещо не я виждам логиката, ако толкова ти е важен Бизнеспарка, ще живееш в прекрасния квартал Младост 4.
                                Логиката ми е проста - южните райони са пренаселени и с огромни задръствания в самите тях. Накъдето и да тръгнеш - център, друг район или дори и съседен южен квартал, първо трябва да излезеш от собственото си задръстване.

                                Коментар

                                Working...
                                X