Първоначално изпратено от segato
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от better Разгледай мнение
Колега, прекалено много внимание му обръщаш на тоя. И децата разбраха, че е брокераз, при тва от най-ниско ниво, който дори не може да лъже.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от segato Разгледай мнение
Ами и аз това досега говорих. Само че тия са оптимизирали малко повече нешата и работят с електронни брави. Но аз не мога да генерирам код и да пусна някой или аз да влезна без те да ми дадат код. Електронната брава обаче е удобна , че ми дава все пак някакъв контрол и ако искам , мога да проверя кога е използван апартамента и от кого, докато ако е с кутии и ключ как да стане ? Освен това няма начин клиент да направи копие и да влезне със собствен ключ. При мен нещата са малко по-сложни зашото имота е купен по особен начин заради данъците и фирма на собственик на агенцията ми води и счетоводството. Освен това някои разходи са си за моя сметка та е повече от 30%, горе-долу половината ми остава след данъци и разходи, но не знам точната разбивка. Досега не съм чул да е имало повреди от клиентите и не знам каква е процедурата , знам че агенцията се занимава и ми го продаваха като голям бенефит ( а излиза че не е)
Напиши му го с червено да го види това за използването на имота. И да , фирмата може би отказва някои имоти защото на тях не са им изгодни. Мен ме караха да правя промени за да си работят по техния начин както с другите апартаменти. Също така определят правилата , примерно не може да се дава за по малко от 3 ( или 5 дни беше) , не може животни и т.н. С две думи те водят хорото. Ма е ок зашото аз даже не съм ги мислил тия неща и доста не ги знам и сега. Ако си говорех с клиентите и миналата година ме бяха питали може ли да си водят кучето сигурно шях да ги подведа. Разбрах чак тази година и то защото някакъв човек имал алергия и се опивал да си вземе кинтите та имаше разходи да доказват че е нямало кучета в апартамента.
Въпроси, ше ми е интересно да кажеш как процедирате Вие. Примерно казуса в предишните постове. При Вас собствениците комуникират ли с клиентите ?
Кой проверява апартамента след като се е изнесъл клиента. Хората, които чистят като гледам, не са баш експерти и сигурно могат да кажат не мога да пусна пералнята и липсват 3 чинии, ма чак пък да проверяват всичко и да взимат решения ... не ми изглежда възможно. Как биха разбрали примерно , че телевизора не е сменен ? Това са нискоквалифицирани длъжности. От друга страна пък колко човека може да се занимават с наем за 5 дни ?
Съшо така как работите с алергиите и как установявате дали някой е дошъл примерно с котката.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнение
Писал е, всички сме го прочели, но защо сега отрича е интересно!
ама като прави така ме кара и в други неща да се съмнявампрепоръка е
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
за люлин си писал
няма да въртиш сега като дръта брокерица
Коментар
� -
Първоначално изпратено от better Разгледай мнение
Къде съм писал, че съм бил квартирант или че съм продал чайка?
няма да въртиш сега като дръта брокерицапрепоръка е
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение
https://www.stariachinar.com/port-va...na-hrana-1.pdf
Вечеря за двама със салата, основно, десерт (поръчвайки средноскъпите неща, без изхвърляния) + бутилка вино ще дойде към 200 кинта с бакшиша.
Колкото във Виена преди 5 години.
Качеството е предполагам по-зле и от Хепито, както на 99% от местата в БГ.
Ресторантьорите много си повярваха напоследък. Цените са абсурдни на фона на това къде се намират и на качеството.
...абе я по-добре 50евро на цигането и да е сигурна работатапрепоръка е
Коментар
� -
Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение
Дано да е запомнил Сегато, че се чудя ква още простотия ще изпляска.Last edited by segato; 08.05.2024, 21:34.
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение
За минута спирам да отдавам и прекратявам букинга ако искам. Нямам договор с фирмата за период, нищо такова. Много плява като материя сте засмукали, полезно, но не в случая. А Бетерчо мислех че само от криптоси разбира и се занимава, но не...издава се че нема топки и кинта за 5 пари. Учи демо кое как.. Теоретиче демек.
Last edited by segato; 08.05.2024, 21:23.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от segato Разгледай мнение
При мен нещата са малко по-сложни зашото имота е купен по особен начин заради данъците и фирма на собственик на агенциятаLast edited by Bailor; 08.05.2024, 21:04.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Evgo Разгледай мнение
Това е старо жилище и банята и кухнята са ремонтирани одавна - може би преди 1990 г.
Вероятно е на хора с много пари и сега искат да се преместят в модернистично жилище, като за 22 век,Last edited by segato; 08.05.2024, 20:59.
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от MorskiShop Разгледай мнение
В зависимост от фирмата се калкулира процент от печалбата на месец, която отива за фирмата и остатъка се превежда на собственика. Масово фирмите работят на 25-30%. Самите фирми се ангажират с поставянето на кутии за ключове с пинкод, почистването, посрещането и изпращането, ремонтирането при повреди и щети, както и допълнително денонощно обслужване по телефона при въпроси от гостите. Airbnb си имат политика за застраховане на жилища листнати в платформата, така че изплащат пари при щета от самия гост, но е дълга и широка там процедурата. Задължението на собственика е да плаща данъците на имота, и да не използва имота, без да е предупредил за което. Но не всеки имот става за такъв тип отдаване и фирмите отказват на хора с неатрактивни за тях апартаменти.
Напиши му го с червено да го види това за използването на имота. И да , фирмата може би отказва някои имоти защото на тях не са им изгодни. Мен ме караха да правя промени за да си работят по техния начин както с другите апартаменти. Също така определят правилата , примерно не може да се дава за по малко от 3 ( или 5 дни беше) , не може животни и т.н. С две думи те водят хорото. Ма е ок зашото аз даже не съм ги мислил тия неща и доста не ги знам и сега. Ако си говорех с клиентите и миналата година ме бяха питали може ли да си водят кучето сигурно шях да ги подведа. Разбрах чак тази година и то защото някакъв човек имал алергия и се опивал да си вземе кинтите та имаше разходи да доказват че е нямало кучета в апартамента.
Въпроси, ше ми е интересно да кажеш как процедирате Вие. Примерно казуса в предишните постове. При Вас собствениците комуникират ли с клиентите ?
Кой проверява апартамента след като се е изнесъл клиента. Хората, които чистят като гледам, не са баш експерти и сигурно могат да кажат не мога да пусна пералнята и липсват 3 чинии, ма чак пък да проверяват всичко и да взимат решения ... не ми изглежда възможно. Как биха разбрали примерно , че телевизора не е сменен ? Това са нискоквалифицирани длъжности. От друга страна пък колко човека може да се занимават с наем за 5 дни ?
Съшо така как работите с алергиите и как установявате дали някой е дошъл примерно с котката.Last edited by segato; 08.05.2024, 20:58.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от better Разгледай мнение
Къде съм писал, че съм бил квартирант или че съм продал чайка?Last edited by polax; 08.05.2024, 20:46.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнение
А, така. И аз така предположих
Коментар
� -
Първоначално изпратено от better Разгледай мнение
Прави се с бачкане и акъл.
Коментар
�
Коментар