IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво понижение очаквате на жилищните имоти? - АРХИВ 2

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнение
    Ех, бебе ...

    не четеш Русото ко пише по-долЕ

    Дания имат едни от най-ниските цени на автомобили в Европа ( обикновено са в топ5 ), но това е без данъците. За да ги получиш с данъците умножаваш х3.

    Затова и автопарка им е доста опърпан, даже май Софето се представя по-добре оттам. Затова и мятат крачоли по вело-алеите, щот' им е скъпичко за нова колца.

    Чиърс!
    Тук няма да се съглася с болднатото твърдение на Русото. По улиците видях само нови коли и то от класа на Пасат, Авенсис или Инсигния. Да, не карат мерцедеси, Х5-и и Q7-и като у нас, ама не карат и голфове на по 15-20 години. Масовите им коли са съвсем прилични.
    Пак повтарям, инфото ми е от преди 5 години.

    Иначе за цените не споря.

    Коментар


    • Съни аз говоря за села максимум 10-15 км от голям град.Да живееш на спокойствие и да работиш в града.В села които са отдалечени млади хора нямат работа там.Просто ще изпростеят и освирепеят.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от LANDLORD 31 Разгледай мнение
        За пореден път се убеждавам колко просто същество е българинът. Значи богати и уредени нации с изключително силна и голяма средна класа карат велосипеди по икономически причини, а не защото са разбрали поне тройната полза от тях. Гениално!!! Но дори и да се приеме че е единствено по икономически причини. Защо не след като всичко им е уредено за велосипедно придвижване да се набутват излишно с горива и да не въртят педалите като съчетават двуразова аеробна тренировка с придвижване до работата. Ето как се цени и времето, което също е икономическа категория.
        Друго си е да си гениален булгаристанец, който не слиза от колата дори когато ходи до кенеф, след като се прибере от работа отново си взема екипа и отива на фитнес с колата, като дава допълнително кинти за фитнес и за да има правото да се натовари физически. Ебати семплия индивид!
        Защо уважавам холандците. Те още преди 300 години са ценяли един принцип: Никога не харчи повече отколкото печелиш. И го правят. Ако не сте забелязали половината им колела да не кажа повечето са модели от преди 20 и повече години. Същото правят цивилизованите люде и с джиесемите и други джаджи и дрънкулки на които ние се радваме с индианско вдъхновение и кравешки възторг.
        Прост народ - слаба държава. Отнася се с пълна сила за нашия народ. Убедих се окончателно и спирам да пиша за дълго в среда на тотално изпростяване.
        Най после и ти да си прав.Българина няма какво да яде живее в коптор ама телефона му за 1300 кинта с кредит естествено с лихва поне 40%.Българина много обича да е номер 1 пръв тежкар и гъзар.Така си мисли че впечатлява мацките и ги разбива а всъщност привлича само тъпи патки и кухи лейки.На моите работници съм и забранил такива работи.Видя ли някой да си купи такъв телефон ще го натиря.Българина много обича и лъскавите коли.И на другия ден тича да им слага газова уредба.....

        Коментар


        • За пореден път се убеждавам колко просто същество е българинът. Значи богати и уредени нации с изключително силна и голяма средна класа карат велосипеди по икономически причини, а не защото са разбрали поне тройната полза от тях. Гениално!!! Но дори и да се приеме че е единствено по икономически причини. Защо не след като всичко им е уредено за велосипедно придвижване да се набутват излишно с горива и да не въртят педалите като съчетават двуразова аеробна тренировка с придвижване до работата. Ето как се цени и времето, което също е икономическа категория.
          Друго си е да си гениален булгаристанец, който не слиза от колата дори когато ходи до кенеф, след като се прибере от работа отново си взема екипа и отива на фитнес с колата, като дава допълнително кинти за фитнес и за да има правото да се натовари физически. Ебати семплия индивид!
          Защо уважавам холандците. Те още преди 300 години са ценяли един принцип: Никога не харчи повече отколкото печелиш. И го правят. Ако не сте забелязали половината им колела да не кажа повечето са модели от преди 20 и повече години. Същото правят цивилизованите люде и с джиесемите и други джаджи и дрънкулки на които ние се радваме с индианско вдъхновение и кравешки възторг.
          Прост народ - слаба държава. Отнася се с пълна сила за нашия народ. Убедих се окончателно и спирам да пиша за дълго в среда на тотално изпростяване.
          Last edited by LANDLORD 31; 15.12.2010, 08:30.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
            Investor77, няма спор дали в Копенхаген карат колела. Самият аз пуснах видео за това. Въпросът е какви хора ги карат и защо.
            Аз твърдя, че това са под средна или от долния слой на средната класа, главно хора с не много средства. И да - повечето си внушават, че го правят и за здраве. Също не отричам, че инфраструктурата им е прекрасна за велосипедистите, но аз бих я използвал за спортуване, а не за ходене на работа или за покупки.
            ето това много ми хареса

            Коментар


            • Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнение
              Понеже по цяло лято карам колело, само че в други условия сред гора, по асфалтов път, там се поздравяваме кат' се срещнем с колелета, пеша и т.н. Има си усмивките и всичко останало. Засичаме се определени хора всеки ден, запознаваме се, говорим си докато почиваме след като сме изкачили върха, намираме общи теми и т.н.
              Само един път съм качвал хижа Алеко и то по автомобилния път. Няма да забравя как бяхме седнали да отдъхнем и мина група туристи. Зададоха въпрос: Нагоре или надолу? Ние - "Нагоре". Те взеха да ръкопляскат, щото бяха виждали само онези, лудите глави, дето се качват с колите или лифта догоре и после юруш по пътеките и през дърветата.

              Отде да знаят горките туристи, че сме лифтаджии и отиваме на работа.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                Не мисля, че има класовост при велосипедистите - и много богати ги ползват - удобство, свързано с по-голяма мобилност и ....условия---иам къде да си оставиш колелото.
                Докато колата, отивайки на работа, ако нямаш фирмен паркинг или удобен друг...забрави
                А и когато се говори за употребата на нещо си, аз поне предполагам, че се разглежда по масовост, а не да се чудим милионерите с колело или велосипед, нали
                Извинявай зи визона и тона.

                Друго искам да кажа. Северноевропейците си правят добре сметката, затова и икономиките са им ОК в момента, за разлика от невелосипедните нации. Но продължавам да твърдя, че употребата на велосипеда е започнала по икономически причини. Държавата е влязла в ролята си и вместо да поддържа нечие лоби на обществения транспорт, е помогнала на колоездачите с инфраструктура.
                Богати или нормална средна класа (по техните стандарти) могат да карат, не за спорт, само от снобизъм и то рядко.
                Тук не говоря за тийнейджъри, студенти и т.н.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                  Не мисля, че има класовост при велосипедистите - и много богати ги ползват - удобство, свързано с по-голяма мобилност и ....условия---иам къде да си оставиш колелото.
                  Докато колата, отивайки на работа, ако нямаш фирмен паркинг или удобен друг...забрави
                  А и когато се говори за употребата на нещо си, аз поне предполагам, че се разглежда по масовост, а не да се чудим милионерите с колело или велосипед, нали
                  Сънчи,

                  по-скоро ще подкрепя Анончи. Всяко едно нещо за предпочитане е да се прави за удоволствие и при съответните за това условия, а не по необходимост или от нужда, поради неплатежоспособност.

                  Аз не виждам купон от дадените видео-та досега, както за Дания, така и за Холандия ( макар, че Утрехт е студентски град и едва ли е точния пример за там ). Нито виждам светнали от удоволствие лица, нито усмивки, а само някакво тъпо сковано напрежение у 'орицата с цел да се докопат до работа или училището навреме.

                  Понеже по цяло лято карам колело, само че в други условия сред гора, по асфалтов път, там се поздравяваме кат' се срещнем с колелета, пеша и т.н. Има си усмивките и всичко останало. Засичаме се определени хора всеки ден, запознаваме се, говорим си докато почиваме след като сме изкачили върха, намираме общи теми и т.н.

                  Мисля, че има разлика и затова за съжаление ще съм ти малко опозиция, демек за мен Анончи е прав

                  Чиърс!

                  П.П. Иначе лично за мен огромно удоволствие е да се спускам без ръце с колелото и при 80 км/ч на няколко пъти щях да се пребия като куче, ако бях паднал, но адреналина си струва, повярвай ми

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
                    ..........
                    Аз твърдя, че това са под средна или от долния слой на средната класа, главно хора с не много средства. И да - повечето си внушават, че го правят и за здраве. Също не отричам, че инфраструктурата им е прекрасна за велосипедистите, но аз бих я използвал за спортуване, а не за ходене на работа или за покупки.
                    Не мисля, че има класовост при велосипедистите - и много богати ги ползват - удобство, свързано с по-голяма мобилност и ....условия---иам къде да си оставиш колелото.
                    Докато колата, отивайки на работа, ако нямаш фирмен паркинг или удобен друг...забрави
                    А и когато се говори за употребата на нещо си, аз поне предполагам, че се разглежда по масовост, а не да се чудим милионерите с колело или велосипед, нали

                    Коментар


                    • След лиричните отклонения в които се наложи да обяснявам нови закони на един лумпен да си дойдем на думата:
                      .....Вижте 6 месечния BGREIT и ще видите къде точно е преминало дъното на НИ. На 03.11.2010г.
                      Оказа се остричко дъно като кладенец не плоско като котловинно дъно. От тук нататък очаквам ъп около двадесет години и сривльовци в доживотна депресия
                      Last edited by LANDLORD 31; 15.12.2010, 00:52.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                        кое, това ли
                        Copenhagen Card (for more info click here)
                        A Copenhagen Card affording unlimited travel on buses and trains in the Metropolitan area, 25 or 50% discount on crossing to and from Sweden and free admission to more than 60 museums and sights, can be purchased at hotels, rail stations and Tourist Information.
                        Copenhagen Card is valid for 24, 48 or 72 hours, costing Dkk 140-230-295 depending on duration, half prices for children under of the age of 12. Explanatory brochure in English, German and Danish available.

                        Ако можеш нещо конкретно, посочи, не се заяждай без причина.И конкретно, не обичам ...животински палта и не мисля, че те определят някакъв стил. Но в същото време, не разбирам те за теб какъв символ са?
                        По-скоро това. Аз не съм чувал седмични или месечни карти в Копенхаген, а и не съм бил там. Тук може да се намеси Joan с по-достоверна информация, защото казва, че е била доста пъти там.

                        П.П. Не си прочела поста на Joan за визоновото палто от 5000 евро, качено на велосипед и затова не ме разбра.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от investor77 Разгледай мнение
                          Внимателно прочетете този пост. Това е първия път в който ще подкрепя Джоан

                          Може и да си купуват много коли датчаните, обаче и карат страшно много колело(специално в Копенхаген, само там съм бил)....
                          Investor77, няма спор дали в Копенхаген карат колела. Самият аз пуснах видео за това. Въпросът е какви хора ги карат и защо.
                          Аз твърдя, че това са под средна или от долния слой на средната класа, главно хора с не много средства. И да - повечето си внушават, че го правят и за здраве. Също не отричам, че инфраструктурата им е прекрасна за велосипедистите, но аз бих я използвал за спортуване, а не за ходене на работа или за покупки.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
                            Следващата "разбирачка" на визонови палта.
                            Епа вземи чети и тогава говори ....
                            Успех.
                            http://www.europe-today.com/denmark/...tml#Copenhagen
                            кое, това ли
                            Copenhagen Card (for more info click here)
                            A Copenhagen Card affording unlimited travel on buses and trains in the Metropolitan area, 25 or 50% discount on crossing to and from Sweden and free admission to more than 60 museums and sights, can be purchased at hotels, rail stations and Tourist Information.
                            Copenhagen Card is valid for 24, 48 or 72 hours, costing Dkk 140-230-295 depending on duration, half prices for children under of the age of 12. Explanatory brochure in English, German and Danish available.
                            ....за месечни карти, потърси си....тези са по-скоро за туристите.

                            Ако можеш нещо конкретно, посочи, не се заяждай без причина.И конкретно, не обичам ...животински палта и не мисля, че те определят някакъв стил. Но в същото време, не разбирам те за теб какъв символ са?



                            LANDLORD 31, извинявай!
                            Last edited by съни(тя); 15.12.2010, 00:39.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от LANDLORD 31 Разгледай мнение
                              ................
                              Ти ли ми обясняваш? Дето допреди час си нямаше хал хабер за кво иде реч. Страшен си пичага. Във всяка тема израстваш от пълен невежа до ментор като посричаш малко по ньета.
                              Т'ва ще го приема за благодарност, че съм ти пооправил пропуските в познанията.

                              Малко нескопосано се изразяваш, демек дървено, ама сякаш е нормално за някои хора да са си такива.

                              П.П. Рядко се напъвам да помня информация, която мога да си намеря точно за няколко минутки и да я видя точно как са нещата. Просто е безмислено да се пъна с подобен труд. По-важни са тенденциите на събитията с цел анализчета

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                                LANDLORD 31, когато се спори е добре да се знае отправната точка )

                                За потребителски кредит - няма наказателна такса за предсрочно погасяване - наложена европейска норма.

                                За ипотечен кредит - лична политика на банката.Повечето имат!
                                ....и като закъсат ликвидно---бам, разни промоции--погасявайте без лихва )
                                ..................
                                Точно така когато се спори.....особено като се проследи спора от самото му начало, когато съм споменал за потребителския кредит и за никой друг.

                                Коментар

                                Working...
                                X