Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор
Collapse
X
-
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеНе ми отговори на въпроса.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеТая колица е Лотус-дизайн и както не разбираш немски - така ще ви прави луди целия ви смотан опелски клубHe was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеНе разбирам немски, така че поправи ме ако греша - 145 к.с. ли е тая колица?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеHe was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеНаслушал съм се достатъчно на подобни тъпи забележки през годините. На такива много им се радваме като дойдат във форума ни Даже няма да си правя труда да споря с теб. Ако пък много настояваш, ела с ПРОИЗВОЛЕН опел да си ги мерим
http://www.autobild.de/artikel/opel-...u-6049851.html
Форумни смешници
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеЗначи си обикновен опелджияHe was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеДа, затвориха ги. Сегашният ми Сааб е втора употреба, а първият си беше от магазина. Ще карам сааби докато ги има. После ще видим. Болен съм на тая тема.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DidoDinev Разгледай мнениеГолемият инвеститор кара Е / Ес класа и Рейндж Роувър, когато се налага. И не, не ги купува от mobile.de.
За среден и малък инвеститор изборът е по-голям“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
-
Първоначално изпратено от DidoDinev Разгледай мнениеНе че не оценявам патоса и възторга ти, но заводите СААБ не ги ли затвориха? Произвеждат ли се все още?
Иначе безопасността им е наистина легендарна, а и турбинираните бензинови сърца не са за подценяване.
Но си стоя зад мнението по-долуHe was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеВъзраждането на тази тема от небитието е силен сигнал за възходящ тренд на БФБ. Нарочно изчаках да минат 10 дни от възраждането за да се уверя, че сигналът е сигурен.
Купувайте братя, започна се! Следващите сигнали очаквайте при по-високи нива на Софикс. Следете за възраждането на темите "Какъв самолет е нужен ....", "Каква яхта е нужна ..." и т.н.
И за да се отбележа и аз в темата, да кажа: Големият инвеститор трябва да се вози в МНОГО безопасен автомобил. Откакто през 2005 направих големия удар с компенсаторките от лихвоточки на търга за БТК, карам единствено и само SAAB! Той спасява живота на инвеститора. Сега карам втория си Saab, защото първият изпълни достойно предназначението си - спаси ми живота когато заспах на волана в завой. Господ да Му сипва само най-качествено гориво там някъде в автомобилния рай! Отървах се навехнат крак и драскотина на врата.
Иначе безопасността им е наистина легендарна, а и турбинираните бензинови сърца не са за подценяване.
Но си стоя зад мнението по-долу
Коментар
-
Възраждането на тази тема от небитието е силен сигнал за възходящ тренд на БФБ. Нарочно изчаках да минат 10 дни от възраждането за да се уверя, че сигналът е сигурен.
Купувайте братя, започна се! Следващите сигнали очаквайте при по-високи нива на Софикс. Следете за възраждането на темите "Какъв самолет е нужен ....", "Каква яхта е нужна ..." и т.н.
И за да се отбележа и аз в темата, да кажа: Големият инвеститор трябва да се вози в МНОГО безопасен автомобил. Откакто през 2005 направих големия удар с компенсаторките от лихвоточки на търга за БТК, карам единствено и само SAAB! Той спасява живота на инвеститора. Сега карам втория си Saab, защото първият изпълни достойно предназначението си - спаси ми живота когато заспах на волана в завой. Господ да Му сипва само най-качествено гориво там някъде в автомобилния рай! Отървах се навехнат крак и драскотина на врата.He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнениеОктавия VRS е много приятна кола. Бърза, удобна и на много приемлива цена.
значи такава - след фиата
Коментар
Коментар