IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • тази тема много ме кефи
    всички знаем, че пишем ей така и никой не се впряга, за разлика от други теми
    като гледам е много, много стара
    надживяла доста други сериозни теми
    поздравления за създателя и !!!!!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от misanthrope Разгледай мнение
      http://money.cnn.com/2015/02/20/auto...cadillac-sale/
      Ето точния отговор :-)
      Такива коли карат инвеститорите.
      Абе вие сте луди, нам за какво са ми НАП на вратата...Трябва да съм луд сам да викам ела Вълчо изяж ме.

      По-добре вместо да обсъждате автомобили се съсредоточете върху тези неща:

      The 11 Timeless Lessons Warren Buffett Taught Me

      You don't have to be smart, as long as you stick to what you know.
      Minimize your mistakes, but learn from the ones you make.
      Embrace what's boring, think long-term, and ignore the ups-and-downs.
      Look for companies with great brands and the ability to control prices.
      A great manager is as important as a great business.
      It's easier to be smart one time than do it over and over again.
      Never overpay for anything.
      The best investments provide real world value, not just market value.
      The greatest protection against inflation is ownership in a business that goes up in value.
      Avoid anything that will not increase your purchasing power over time.
      Hold cash for emergencies, then plan to spend the rest on smart investments.
      Last edited by Alee; 24.07.2016, 13:14.
      “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

      Коментар


      • http://money.cnn.com/2015/02/20/auto...cadillac-sale/
        Ето точния отговор :-)
        Такива коли карат инвеститорите.

        Коментар


        • Тази тема не е много актуална вече защото не останаха големи инвеститори .

          Коментар


          • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
            Абе момченце, личи си по сумите, които споменаваш, колко ти е кръгозора. Първият ми Сааб го купих нов и в брой през април 2005. Струваше 93 000 лева и ми дадоха отстъпка 10 000 За съжаление по Коледа 2014 заспах на волана и колата замина в автомобилния рай - тотална щета. Но ми спаси живота. Следващия го купих втора употреба, защото нямах друг избор - вече не ги произвеждат. Купих го 7 годишен за 16 000 лв. Иначе цената му като нов е била над 100 000. Ти ако си свикнал да караш коли за 2000 лева, недей да си мислиш че всички са като теб. А, само да те уведомя относно фиксацията ти на "голямата" сума от 2000 лв - стария ми Сааб, тотална щета, с отписана регистрация, го продадох на моргата за сааби за толкова пари
            не се ядосвай на червения кретен приятелю, той е над всички не само на БФБ, но и в България като цяло, има най-добрата работа, най-добрата кола, най-добрата жена и въобще всичко му е най... влиза тук само за да ни се посмее колко сме жалки всички в България, понеже той е в Германия.

            веднъж осъзнае ли се с това комуникацията се изглажда, всички са доволни и той поспира да пише, докато не хареса някой друг да заяде (по време на тираджийска пауза между държавите в някое мотелче)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
              Абе момченце, личи си по сумите, които споменаваш, колко ти е кръгозора. Първият ми Сааб го купих нов и в брой през април 2005. Струваше 93 000 лева и ми дадоха отстъпка 10 000 За съжаление по Коледа 2014 заспах на волана и колата замина в автомобилния рай - тотална щета. Но ми спаси живота. Следващия го купих втора употреба, защото нямах друг избор - вече не ги произвеждат. Купих го 7 годишен за 16 000 лв. Иначе цената му като нов е била над 100 000. Ти ако си свикнал да караш коли за 2000 лева, недей да си мислиш че всички са като теб. А, само да те уведомя относно фиксацията ти на "голямата" сума от 2000 лв - стария ми Сааб, тотална щета, с отписана регистрация, го продадох на моргата за сааби за толкова пари
              за 2 бона нищо не моеш да купиш, но за 2.5 бона кви коли има !!!
              Мнението ми не представлява съвет за покупко-продажба на акции, облигации и други видове ценни книжа

              Коментар


              • айде затваряйте я вече тази тема защото всички разбрахме че е безсмислена

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                  Милото опелджийче, на всичкото отгоре каручката била вехта хахахаха, какво - нямаше 2000лв да си купиш нормална кола ли?
                  Абе момченце, личи си по сумите, които споменаваш, колко ти е кръгозора. Първият ми Сааб го купих нов и в брой през април 2005. Струваше 93 000 лева и ми дадоха отстъпка 10 000 За съжаление по Коледа 2014 заспах на волана и колата замина в автомобилния рай - тотална щета. Но ми спаси живота. Следващия го купих втора употреба, защото нямах друг избор - вече не ги произвеждат. Купих го 7 годишен за 16 000 лв. Иначе цената му като нов е била над 100 000. Ти ако си свикнал да караш коли за 2000 лева, недей да си мислиш че всички са като теб. А, само да те уведомя относно фиксацията ти на "голямата" сума от 2000 лв - стария ми Сааб, тотална щета, с отписана регистрация, го продадох на моргата за сааби за толкова пари
                  Last edited by netware5; 23.07.2016, 23:27.
                  He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от nradev Разгледай мнение
                    Фиат не е в групата
                    Група образно казано! По онова време 2000-2005 ГМ имаше 20% във Фиат. ГМ ползваха дизелите на Фиат.

                    Коментар


                    • Ае не мое ли да прекръстиме целия сайт на мокри сънища, голямото пишкомерене или гладна кокошка просо сънува?
                      За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                        Абе ти да не си голфаджия? Щото само голфаджийте са толкоз прости.... Никога няма да разбереш разликата между хубава кола и таралясник. Айде у лево ... о|o Кой знае как мечтаеш да спечелиш от тотото за да си купиш свястна кола. И това концептче, дето тук го пускаш, ти се явява най-мокрия сън
                        Милото опелджийче, на всичкото отгоре каручката била вехта хахахаха, какво - нямаше 2000лв да си купиш нормална кола ли?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение
                          Или не си наясно или се правиш на застрелян! И аз харесвам СААБ, но преди ГМ тотално да и разкажат играта на тази марка. Последните модели са някакъв микс от Шведски инженеринг с агрегати на ГМ, което не ги прави лоши коли, но определено имат много общо с Опел, че и с Кадилак, че и с Фиат и всички останали в групата.
                          Фиат не е в групата

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                            Мунчо, това моделче го има от 10ина годинки вече
                            Саабът ти е отживелица - затова и фирмата отече в канала вече, само на стара слава от 80те на миналия век не става. Такива като теб и с тунинг - и без, само лянкате по форуми и лапате прахоляка, както вече и ти писах
                            Абе ти да не си голфаджия? Щото само голфаджийте са толкоз прости.... Никога няма да разбереш разликата между хубава кола и таралясник. Айде у лево ... о|o Кой знае как мечтаеш да спечелиш от тотото за да си купиш свястна кола. И това концептче, дето тук го пускаш, ти се явява най-мокрия сън
                            Last edited by netware5; 23.07.2016, 01:45.
                            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                              Моят си е "истински", с истинския саабски турбо двигател. За най-последните модели си прав. Особено за дизелите.
                              Значи е къде 20-годишен дрънгел и отгоре хахаха, те останали ли са му коне въобще мухахахаха!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                                Абе тая колица съшествува ли въобще? Освен в единичен екземпляр.... Щот гледам Concept Car е това.... Как ще си я купиш за да дойдеш да се срещнем? Щото на мен Аерото ми е пред къщата - 260 к.с. 360 Нм, фабрични. Без тунинга. Щото с него става на 320 и 400 съответно. И е кола, в която можеш да се возиш заедно със семейството си. Щото един инвеститор ако иска да гъзарее няма да си взима някакъв концепт на Опел, а ще си вземе поршенце или ферари ... Заеби ги тия опели - нищо не разбираш от коли, щом повтаряш като папагал градски легенди. Саабът има токова общо с Опел, колкото аудито с трабант.
                                Мунчо, това моделче го има от 10ина годинки вече
                                Саабът ти е отживелица - затова и фирмата отече в канала вече, само на стара слава от 80те на миналия век не става. Такива като теб и с тунинг - и без, само лянкате по форуми и лапате прахоляка, както вече и ти писах

                                Коментар

                                Working...
                                X