IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
    Не разбирам немски, така че поправи ме ако греша - 145 к.с. ли е тая колица?
    Тая колица е Лотус-дизайн и както не разбираш немски - така ще ви прави луди целия ви смотан опелски клуб

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
      Ида.
      http://www.autobild.de/artikel/opel-...u-6049851.html

      Форумни смешници
      Не разбирам немски, така че поправи ме ако греша - 145 к.с. ли е тая колица?
      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
        Наслушал съм се достатъчно на подобни тъпи забележки през годините. На такива много им се радваме като дойдат във форума ни Даже няма да си правя труда да споря с теб. Ако пък много настояваш, ела с ПРОИЗВОЛЕН опел да си ги мерим
        Ида.
        http://www.autobild.de/artikel/opel-...u-6049851.html

        Форумни смешници

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
          Значи си обикновен опелджия
          Наслушал съм се достатъчно на подобни тъпи забележки през годините. На такива много им се радваме като дойдат във форума ни Даже няма да си правя труда да споря с теб. Ако пък много настояваш, ела с ПРОИЗВОЛЕН опел да си ги мерим
          He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
            Да, затвориха ги. Сегашният ми Сааб е втора употреба, а първият си беше от магазина. Ще карам сааби докато ги има. После ще видим. Болен съм на тая тема.
            Значи си обикновен опелджия

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DidoDinev Разгледай мнение
              Големият инвеститор кара Е / Ес класа и Рейндж Роувър, когато се налага. И не, не ги купува от mobile.de.

              За среден и малък инвеститор изборът е по-голям
              Да бе, да!!! Глемият инвеститор си прави сметки на парите добре, а тези за които ти приказваш са мениджърите на фондове и пенсионни дружества, хората управляващи чужди пари, взимащи такси от тях и сметките им. Има разлика.
              “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DidoDinev Разгледай мнение
                Не че не оценявам патоса и възторга ти, но заводите СААБ не ги ли затвориха? Произвеждат ли се все още?

                Иначе безопасността им е наистина легендарна, а и турбинираните бензинови сърца не са за подценяване.

                Но си стоя зад мнението по-долу
                Да, затвориха ги. Сегашният ми Сааб е втора употреба, а първият си беше от магазина. Ще карам сааби докато ги има. После ще видим. Болен съм на тая тема.
                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                  Възраждането на тази тема от небитието е силен сигнал за възходящ тренд на БФБ. Нарочно изчаках да минат 10 дни от възраждането за да се уверя, че сигналът е сигурен.

                  Купувайте братя, започна се! Следващите сигнали очаквайте при по-високи нива на Софикс. Следете за възраждането на темите "Какъв самолет е нужен ....", "Каква яхта е нужна ..." и т.н.

                  И за да се отбележа и аз в темата, да кажа: Големият инвеститор трябва да се вози в МНОГО безопасен автомобил. Откакто през 2005 направих големия удар с компенсаторките от лихвоточки на търга за БТК, карам единствено и само SAAB! Той спасява живота на инвеститора. Сега карам втория си Saab, защото първият изпълни достойно предназначението си - спаси ми живота когато заспах на волана в завой. Господ да Му сипва само най-качествено гориво там някъде в автомобилния рай! Отървах се навехнат крак и драскотина на врата.
                  Не че не оценявам патоса и възторга ти, но заводите СААБ не ги ли затвориха? Произвеждат ли се все още?

                  Иначе безопасността им е наистина легендарна, а и турбинираните бензинови сърца не са за подценяване.

                  Но си стоя зад мнението по-долу

                  Коментар


                  • Възраждането на тази тема от небитието е силен сигнал за възходящ тренд на БФБ. Нарочно изчаках да минат 10 дни от възраждането за да се уверя, че сигналът е сигурен.

                    Купувайте братя, започна се! Следващите сигнали очаквайте при по-високи нива на Софикс. Следете за възраждането на темите "Какъв самолет е нужен ....", "Каква яхта е нужна ..." и т.н.

                    И за да се отбележа и аз в темата, да кажа: Големият инвеститор трябва да се вози в МНОГО безопасен автомобил. Откакто през 2005 направих големия удар с компенсаторките от лихвоточки на търга за БТК, карам единствено и само SAAB! Той спасява живота на инвеститора. Сега карам втория си Saab, защото първият изпълни достойно предназначението си - спаси ми живота когато заспах на волана в завой. Господ да Му сипва само най-качествено гориво там някъде в автомобилния рай! Отървах се навехнат крак и драскотина на врата.
                    He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                    Коментар


                    • Големият инвеститор кара Е / Ес класа и Рейндж Роувър, когато се налага. И не, не ги купува от mobile.de.

                      За среден и малък инвеститор изборът е по-голям

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение
                        Октавия VRS е много приятна кола. Бърза, удобна и на много приемлива цена.
                        +1
                        значи такава - след фиата

                        Коментар


                        • Октавия VRS е много приятна кола. Бърза, удобна и на много приемлива цена.

                          Коментар


                          • това за мен - за малък играч на борсата
                            Attached Files

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                              Тц, тва не върви
                              Здраво, 3 години нищо не му е пипано, но не върви.....
                              абе, не върви
                              вий инвеститори ли сте или състезатели?!
                              150 коня ви нестигат! ай сиктир!
                              препоръка е

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
                                тия октавии дизайна им не е мръднал от 15 години
                                вземи си един авенсис предпоследния 2012-2014 да се видиш у кола. на подобни пари е.
                                Тц, тва не върви
                                Здраво, 3 години нищо не му е пипано, но не върви.....

                                Коментар

                                Working...
                                X