If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Наслушал съм се достатъчно на подобни тъпи забележки през годините. На такива много им се радваме като дойдат във форума ни Даже няма да си правя труда да споря с теб. Ако пък много настояваш, ела с ПРОИЗВОЛЕН опел да си ги мерим
Наслушал съм се достатъчно на подобни тъпи забележки през годините. На такива много им се радваме като дойдат във форума ни Даже няма да си правя труда да споря с теб. Ако пък много настояваш, ела с ПРОИЗВОЛЕН опел да си ги мерим
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Да, затвориха ги. Сегашният ми Сааб е втора употреба, а първият си беше от магазина. Ще карам сааби докато ги има. После ще видим. Болен съм на тая тема.
Големият инвеститор кара Е / Ес класа и Рейндж Роувър, когато се налага. И не, не ги купува от mobile.de.
За среден и малък инвеститор изборът е по-голям
Да бе, да!!! Глемият инвеститор си прави сметки на парите добре, а тези за които ти приказваш са мениджърите на фондове и пенсионни дружества, хората управляващи чужди пари, взимащи такси от тях и сметките им. Има разлика.
Не че не оценявам патоса и възторга ти, но заводите СААБ не ги ли затвориха? Произвеждат ли се все още?
Иначе безопасността им е наистина легендарна, а и турбинираните бензинови сърца не са за подценяване.
Но си стоя зад мнението по-долу
Да, затвориха ги. Сегашният ми Сааб е втора употреба, а първият си беше от магазина. Ще карам сааби докато ги има. После ще видим. Болен съм на тая тема.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Възраждането на тази тема от небитието е силен сигнал за възходящ тренд на БФБ. Нарочно изчаках да минат 10 дни от възраждането за да се уверя, че сигналът е сигурен.
Купувайте братя, започна се! Следващите сигнали очаквайте при по-високи нива на Софикс. Следете за възраждането на темите "Какъв самолет е нужен ....", "Каква яхта е нужна ..." и т.н.
И за да се отбележа и аз в темата, да кажа: Големият инвеститор трябва да се вози в МНОГО безопасен автомобил. Откакто през 2005 направих големия удар с компенсаторките от лихвоточки на търга за БТК, карам единствено и само SAAB! Той спасява живота на инвеститора. Сега карам втория си Saab, защото първият изпълни достойно предназначението си - спаси ми живота когато заспах на волана в завой. Господ да Му сипва само най-качествено гориво там някъде в автомобилния рай! Отървах се навехнат крак и драскотина на врата.
Не че не оценявам патоса и възторга ти, но заводите СААБ не ги ли затвориха? Произвеждат ли се все още?
Иначе безопасността им е наистина легендарна, а и турбинираните бензинови сърца не са за подценяване.
Възраждането на тази тема от небитието е силен сигнал за възходящ тренд на БФБ. Нарочно изчаках да минат 10 дни от възраждането за да се уверя, че сигналът е сигурен.
Купувайте братя, започна се! Следващите сигнали очаквайте при по-високи нива на Софикс. Следете за възраждането на темите "Какъв самолет е нужен ....", "Каква яхта е нужна ..." и т.н.
И за да се отбележа и аз в темата, да кажа: Големият инвеститор трябва да се вози в МНОГО безопасен автомобил. Откакто през 2005 направих големия удар с компенсаторките от лихвоточки на търга за БТК, карам единствено и само SAAB! Той спасява живота на инвеститора. Сега карам втория си Saab, защото първият изпълни достойно предназначението си - спаси ми живота когато заспах на волана в завой. Господ да Му сипва само най-качествено гориво там някъде в автомобилния рай! Отървах се навехнат крак и драскотина на врата.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар