If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Абе момченце, личи си по сумите, които споменаваш, колко ти е кръгозора. Първият ми Сааб го купих нов и в брой през април 2005. Струваше 93 000 лева и ми дадоха отстъпка 10 000 За съжаление по Коледа 2014 заспах на волана и колата замина в автомобилния рай - тотална щета. Но ми спаси живота. Следващия го купих втора употреба, защото нямах друг избор - вече не ги произвеждат. Купих го 7 годишен за 16 000 лв. Иначе цената му като нов е била над 100 000. Ти ако си свикнал да караш коли за 2000 лева, недей да си мислиш че всички са като теб. А, само да те уведомя относно фиксацията ти на "голямата" сума от 2000 лв - стария ми Сааб, тотална щета, с отписана регистрация, го продадох на моргата за сааби за толкова пари
не се ядосвай на червения кретен приятелю, той е над всички не само на БФБ, но и в България като цяло, има най-добрата работа, най-добрата кола, най-добрата жена и въобще всичко му е най... влиза тук само за да ни се посмее колко сме жалки всички в България, понеже той е в Германия.
веднъж осъзнае ли се с това комуникацията се изглажда, всички са доволни и той поспира да пише, докато не хареса някой друг да заяде (по време на тираджийска пауза между държавите в някое мотелче)
Абе момченце, личи си по сумите, които споменаваш, колко ти е кръгозора. Първият ми Сааб го купих нов и в брой през април 2005. Струваше 93 000 лева и ми дадоха отстъпка 10 000 За съжаление по Коледа 2014 заспах на волана и колата замина в автомобилния рай - тотална щета. Но ми спаси живота. Следващия го купих втора употреба, защото нямах друг избор - вече не ги произвеждат. Купих го 7 годишен за 16 000 лв. Иначе цената му като нов е била над 100 000. Ти ако си свикнал да караш коли за 2000 лева, недей да си мислиш че всички са като теб. А, само да те уведомя относно фиксацията ти на "голямата" сума от 2000 лв - стария ми Сааб, тотална щета, с отписана регистрация, го продадох на моргата за сааби за толкова пари
за 2 бона нищо не моеш да купиш, но за 2.5 бона кви коли има !!!
Мнението ми не представлява съвет за покупко-продажба на акции, облигации и други видове ценни книжа
Милото опелджийче, на всичкото отгоре каручката била вехта хахахаха, какво - нямаше 2000лв да си купиш нормална кола ли?
Абе момченце, личи си по сумите, които споменаваш, колко ти е кръгозора. Първият ми Сааб го купих нов и в брой през април 2005. Струваше 93 000 лева и ми дадоха отстъпка 10 000 За съжаление по Коледа 2014 заспах на волана и колата замина в автомобилния рай - тотална щета. Но ми спаси живота. Следващия го купих втора употреба, защото нямах друг избор - вече не ги произвеждат. Купих го 7 годишен за 16 000 лв. Иначе цената му като нов е била над 100 000. Ти ако си свикнал да караш коли за 2000 лева, недей да си мислиш че всички са като теб. А, само да те уведомя относно фиксацията ти на "голямата" сума от 2000 лв - стария ми Сааб, тотална щета, с отписана регистрация, го продадох на моргата за сааби за толкова пари
Абе ти да не си голфаджия? Щото само голфаджийте са толкоз прости.... Никога няма да разбереш разликата между хубава кола и таралясник. Айде у лево ... о|o Кой знае как мечтаеш да спечелиш от тотото за да си купиш свястна кола. И това концептче, дето тук го пускаш, ти се явява най-мокрия сън
Милото опелджийче, на всичкото отгоре каручката била вехта хахахаха, какво - нямаше 2000лв да си купиш нормална кола ли?
Или не си наясно или се правиш на застрелян! И аз харесвам СААБ, но преди ГМ тотално да и разкажат играта на тази марка. Последните модели са някакъв микс от Шведски инженеринг с агрегати на ГМ, което не ги прави лоши коли, но определено имат много общо с Опел, че и с Кадилак, че и с Фиат и всички останали в групата.
Мунчо, това моделче го има от 10ина годинки вече
Саабът ти е отживелица - затова и фирмата отече в канала вече, само на стара слава от 80те на миналия век не става. Такива като теб и с тунинг - и без, само лянкате по форуми и лапате прахоляка, както вече и ти писах
Абе ти да не си голфаджия? Щото само голфаджийте са толкоз прости.... Никога няма да разбереш разликата между хубава кола и таралясник. Айде у лево ... о|o Кой знае как мечтаеш да спечелиш от тотото за да си купиш свястна кола. И това концептче, дето тук го пускаш, ти се явява най-мокрия сън
Абе тая колица съшествува ли въобще? Освен в единичен екземпляр.... Щот гледам Concept Car е това.... Как ще си я купиш за да дойдеш да се срещнем? Щото на мен Аерото ми е пред къщата - 260 к.с. 360 Нм, фабрични. Без тунинга. Щото с него става на 320 и 400 съответно. И е кола, в която можеш да се возиш заедно със семейството си. Щото един инвеститор ако иска да гъзарее няма да си взима някакъв концепт на Опел, а ще си вземе поршенце или ферари ... Заеби ги тия опели - нищо не разбираш от коли, щом повтаряш като папагал градски легенди. Саабът има токова общо с Опел, колкото аудито с трабант.
Мунчо, това моделче го има от 10ина годинки вече
Саабът ти е отживелица - затова и фирмата отече в канала вече, само на стара слава от 80те на миналия век не става. Такива като теб и с тунинг - и без, само лянкате по форуми и лапате прахоляка, както вече и ти писах
Или не си наясно или се правиш на застрелян! И аз харесвам СААБ, но преди ГМ тотално да и разкажат играта на тази марка. Последните модели са някакъв микс от Шведски инженеринг с агрегати на ГМ, което не ги прави лоши коли, но определено имат много общо с Опел, че и с Кадилак, че и с Фиат и всички останали в групата.
Моят си е "истински", с истинския саабски турбо двигател. За най-последните модели си прав. Особено за дизелите.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Саабът има токова общо с Опел, колкото аудито с трабант.
Или не си наясно или се правиш на застрелян! И аз харесвам СААБ, но преди ГМ тотално да и разкажат играта на тази марка. Последните модели са някакъв микс от Шведски инженеринг с агрегати на ГМ, което не ги прави лоши коли, но определено имат много общо с Опел, че и с Кадилак, че и с Фиат и всички останали в групата.
Коментар