IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • [QUOTE=Kildirim_Bei;n2995185]На голям инвеститор подхожда

    голямо МПС - близко е до акъла.

    Например автобус (над 30 места), влак и други подобни МПС-та.
    В краен случай танк, БТР или сходно високопроходимо МПС.[/QUOT


    Танка много харчи

    Коментар


    • само за големи инвеститори:

      Клиентите на Витоша Ауто няма да плащат лизингови вноски за първата една година при покупка на за Jeep или Alfa Romeo

      - Новият представител на двете емблематични марки ще предлага необикновената програма FirstYearTogether до края на извънредното положение в България
      - „Витоша Ауто“ стартира програма “FirstYearTogether” за автомобили Jeep и Alfa Romeo, в която новият представител на марките реално ще е покрил разходите за лизингови вноски, автокаско и гражданска отговорност за срок от 1 година.
      - Програмата, в която не се отлагат, а са вече заплатени потенциални разходи, ще бъде предлагана само по време на извънредното положение в България и е насочена към хората, които биха искали да се сдобият с нов и сигурен автомобил сега и да се възползват от възможността да започнат да плащат за него след като се върнат към нормалния си начин на живот.
      - „Витоша Ауто“ дава възможност към това предложение да се върне употребявана кола независимо от нейните марка и пробег и това да бъде първоначалното плащане за нов автомобил Jeep или Alfa Romeo.

      Иновативната лизингова програма “FirstYearTogether” е приносът на автомобилната компания в сегашната трудна ситуация, по подобие в други държави, и е създадена с надежда за бързо възстановяване на нормалната икономическа обстановка. Предложението е насочено към клиенти, които са обмисляли смяна на автомобила си с нов, и за онези, които търсят спокойствието да управляват нов автомобил с 5-годишна гаранция. „Витоша Ауто“ предлагат условия, които никога преди не са предоставяли и ще бъдат валидни за налични и поръчкови автомобили Jeep и Alfa Romeo във времето на извънредно положение у нас.

      „Ситуацията около COVID-19 е неочаквана за целия свят. Всеки един от нас е свидетел и в същото време участник в динамично променяща се житейска и бизнес среда. Нашият бизнес винаги е бил в услуга на клиентите. Това е причината и в момента да опитаме да ги облекчим. Така, както те ни подкрепят през всичките години, така и ние продължаваме да го правим за тях и сега. В труден за всички ни момент. Защото сме партньори - не само вчера, но и днес. И утре. И вярваме, че заедно можем.“, обясни Ния Йорданова, мениджър „Продажби“ във „Витоша Ауто“.

      Автомобилният представител продължава да предлага настоящите си познати програми по 7-звездно обслужване, индивидуален подход и работа при най-високи стандарти за безопасност и дезинфекция.

      От началото на 2020г., „Витоша Ауто“ прие едно ново предизвикателство - да представлява и развива марките Jeep и Alfa Romeo. След успешната история на INFINITI в България, от компанията са сигурни, че тяхната философия за 7-звездно обслужване, изцяло насочено към нуждите на клиента, е вярната формула и за тези две премиум автомобилни марки.

      „Витоша Ауто“ има готовност да организира комуникацията с клиентите в удобен за тях вариант - телефонен разговор, видео връзка и презентация, индивидуално презентиране на избран автомобил в техен шоурум, тест-драйв на напълно дезинфекциран автомобил и всякакви други мерки, които сегашната необикновена ситуация налага.
      fuск the bеаr - give me the bееr

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение
        голямо МПС - близко е до акъла.

        Например автобус (над 30 места), влак и други подобни МПС-та.
        В краен случай танк, БТР или сходно високопроходимо МПС.
        ахахахахахаха, уважих го това ! Добро е, браво за хумора.

        Коментар


        • https://www.youtube.com/watch?v=beIjNus180M

          Коментар


          • На голям инвеститор подхожда

            голямо МПС - близко е до акъла.

            Например автобус (над 30 места), влак и други подобни МПС-та.
            В краен случай танк, БТР или сходно високопроходимо МПС.
            Last edited by Kildirim_Bei; 26.08.2016, 23:56.
            Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
            ~ Enfant Sanssouci de Monde ~

            Коментар


            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
              Тая твоя концепция е нещо сбъркана. Един автомобил, който е предназначен за ползване, по дефиниция не може да бъде инвестиция. Той е кеф, гъзария, средство за производство, въобще той е РАЗХОД, а не инвестиция. И цената му ВИНАГИ ПАДА. Друг е въпросът с ретро автомобилите и други коли, които имат колекционерска стойност - те вече са инвестиция. Но те по принцип не са за каране. А тази тема, поне аз си мисля така, е фокусирана именно върху автомобила като гъзария и демонстрация на инвеститорски успех, а не като инвестиция.
              Нямаш никаква идея, дори да оставим настрана класическите модели - които постоянно поскъпват, едно Ферари лимитирана серия струва повече дори веднага след покупката - и в следващите 5-6 години

              Коментар


              • Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение
                не искам да се заяждам с теб, но си много далече от темата

                подучувал си от тук от там, но не ти е тук силата за да водиш този диспут

                не ми се пише сега, но съм присъствал на много интересни случки свързани с " инвестиции в автомобили"

                ако някога се засечем на инвеститорска среща мога цяла лекция да ти развия по темата ................... дал съм основни насоки за мислене все пак и всеки човек с малко акъл ще ме разбере накъде "бия"...

                поздрави
                Ми сподели де ... Аз споделих моето мнение без да имам претенции да съм "специалист". Не твърдя че съм непремено прав. Просто това са ми разбиранията. Би ми било интересно да науча как можеш да "инвестираш" в автомобил с изключение на колекционерските и антиките. Това е съвсем сериозно, не се заяждам.

                Освен това споделих и какво ми е разбирането за предназначението на тая тема. Продължавам да твърдя, че идеята на темата не е да разглежда автомобилът като инвестиция, а да коментира къде шеговито, къде не, какъв автомобил подхожда на "големия инвеститор" от гледна точка на демонстрация на положение и възможности В потвърждениe на това мое мнение е и фактът, че през 2007 г. имаше аналогични теми за любовници, яхти, самолети и какво ли не още Ама с тая умряла борса нещо западнаха тия теми. Само автомобилната изплува чат пат през годините

                P.S. Между другото появата на другите теми - за яхтите, самолетите и ракетите, ще бъде много силен мечи сигнал за БФБ.
                Last edited by netware5; 26.08.2016, 19:51.
                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение
                  големият инвеститор не е стиснат човек .................. стиснатият човек си е стиснат без значение дали е голям или малък, богат или беден

                  големият инвеститор е голям защото:

                  - ЗНАЕ кое е инвестиция и кое не е инвестиция
                  - ЗНАЕ как да оцени всяка инвестиция
                  - ЗНАЕ как да подходи при всяка инвестиция

                  големият инвеститор "взима" едно шваке, проверява кои автомобили са покачили стойността си последните десетина години и започва да преследва целта си с педантичността на хищник (какъвто е всеки голям инвеститор)

                  иначе всеки цървул с вартбург си мисли, че като купи галоши (Голф 5, Авенсис, Мазда, Пассат) ще стане голям инвеститор, ама не става...
                  аз бях с Вартбург
                  сега съм с Фиат
                  явно визираш мен !!!
                  в края на миналата година бях на среща в София с по-големите инвеститори не само в БГ, теб те нямаше там, знам, че не всички са били на срещата, но все пак

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                    Тая твоя концепция е нещо сбъркана. Един автомобил, който е предназначен за ползване, по дефиниция не може да бъде инвестиция. Той е кеф, гъзария, средство за производство, въобще той е РАЗХОД, а не инвестиция. И цената му ВИНАГИ ПАДА. Друг е въпросът с ретро автомобилите и други коли, които имат колекционерска стойност - те вече са инвестиция. Но те по принцип не са за каране. А тази тема, поне аз си мисля така, е фокусирана именно върху автомобила като гъзария и демонстрация на инвеститорски успех, а не като инвестиция.
                    не искам да се заяждам с теб, но си много далече от темата

                    подучувал си от тук от там, но не ти е тук силата за да водиш този диспут

                    не ми се пише сега, но съм присъствал на много интересни случки свързани с " инвестиции в автомобили"

                    ако някога се засечем на инвеститорска среща мога цяла лекция да ти развия по темата ................... дал съм основни насоки за мислене все пак и всеки човек с малко акъл ще ме разбере накъде "бия"...

                    поздрави
                    НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение
                      големият инвеститор не е стиснат човек .................. стиснатият човек си е стиснат без значение дали е голям или малък, богат или беден

                      големият инвеститор е голям защото:

                      - ЗНАЕ кое е инвестиция и кое не е инвестиция
                      - ЗНАЕ как да оцени всяка инвестиция
                      - ЗНАЕ как да подходи при всяка инвестиция

                      големият инвеститор "взима" едно шваке, проверява кои автомобили са покачили стойността си последните десетина години и започва да преследва целта си с педантичността на хищник (какъвто е всеки голям инвеститор)

                      иначе всеки цървул с вартбург си мисли, че като купи галоши (Голф 5, Авенсис, Мазда, Пассат) ще стане голям инвеститор, ама не става...
                      Тая твоя концепция е нещо сбъркана. Един автомобил, който е предназначен за ползване, по дефиниция не може да бъде инвестиция. Той е кеф, гъзария, средство за производство, въобще той е РАЗХОД, а не инвестиция. И цената му ВИНАГИ ПАДА. Друг е въпросът с ретро автомобилите и други коли, които имат колекционерска стойност - те вече са инвестиция. Но те по принцип не са за каране. А тази тема, поне аз си мисля така, е фокусирана именно върху автомобила като гъзария и демонстрация на инвеститорски успех, а не като инвестиция.
                      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от balarev Разгледай мнение
                        А с Додж и Чероки може ли?
                        за цървули или за галоши питаш? .................... защото с трандафори само на ОСА на кулите се ходи
                        НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение
                          големият инвеститор не е стиснат човек .................. стиснатият човек си е стиснат без значение дали е голям или малък, богат или беден

                          големият инвеститор е голям защото:

                          - ЗНАЕ кое е инвестиция и кое не е инвестиция
                          - ЗНАЕ как да оцени всяка инвестиция
                          - ЗНАЕ как да подходи при всяка инвестиция

                          големият инвеститор "взима" едно шваке, проверява кои автомобили са покачили стойността си последните десетина години и започва да преследва целта си с педантичността на хищник (какъвто е всеки голям инвеститор)

                          иначе всеки цървул с вартбург си мисли, че като купи галоши (Голф 5, Авенсис, Мазда, Пассат) ще стане голям инвеститор, ама не става...
                          А с Додж и Чероки може ли?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнение
                            Големият инвеститор обикновено е стиснат човек Така че една ЛАДА калина пасва идеално
                            големият инвеститор не е стиснат човек .................. стиснатият човек си е стиснат без значение дали е голям или малък, богат или беден

                            големият инвеститор е голям защото:

                            - ЗНАЕ кое е инвестиция и кое не е инвестиция
                            - ЗНАЕ как да оцени всяка инвестиция
                            - ЗНАЕ как да подходи при всяка инвестиция

                            големият инвеститор "взима" едно шваке, проверява кои автомобили са покачили стойността си последните десетина години и започва да преследва целта си с педантичността на хищник (какъвто е всеки голям инвеститор)

                            иначе всеки цървул с вартбург си мисли, че като купи галоши (Голф 5, Авенсис, Мазда, Пассат) ще стане голям инвеститор, ама не става...
                            НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнение
                              Големият инвеститор обикновено е стиснат човек Така че една ЛАДА калина пасва идеално
                              Ладата не е конструкция
                              по-добре Голф 5, Авенсис, Мазда, Пассат,
                              нещо такова, не много скъпи
                              хем караш, хем за нивите става, хем и за ОС става

                              Коментар


                              • Големият инвеститор обикновено е стиснат човек Така че една ЛАДА калина пасва идеално

                                Коментар

                                Working...
                                X