Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор
Collapse
X
-
Интересен материал за коронавируса и промените в автомобилната индустрия. Ето:
https://automedia.investor.bg/a/2-no...-neuznavaemost
Следвайки тенденциите, много автомобилни брандове вече експериментират с различни системи за почистване на въздуха. Например, Jaguar Land Rover разработва ултравиолетова лампа, която може да спира разпространението на бактериии и вируси в салона на автомобила. Според представители на британската компания, тази технологии може да бъде опростена и да бъде интегрира в климатичната система.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ve6ter Разгледай мнениеГледайте сериала "Играчи" - там всички са с коли като за големи инвеститори
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
Ето, че големи инвеститори - колекционери скочиха на Бентли
Най-голямата колекция Bugatti е създадена преди 60 години
Човекът притежавал най-много автомобили Bugatti се казва Фриц Шлумпф. С педантичност и много пари той купува един луксозен спортен автомобил след друг от тази марка и създава най-голямата колекция в света от автомобили Bugatti преди 60 години.
Шлумпф купува първия си Bugatti през 1928 г., на 22-годишна възраст и го кара през уикендите и на автомобилните състезания. Автомобилният ентусиаст ще поддържа контакт с елзаската компания Bugatti през следващите години, докато страстта му към колекцията наистина избухва от 1961 година.
Той работи като брокер за вълна и през 1929 г. с брат му Ханс, който е с две години по-възрастен, се присъединява към негоя. През 1935 г. те основават SocieteAnonymousme pour l'Industrie Lainiere (SAIL), акционерно дружество, което търгува с вълна. След войната братята купуват няколко фабрики в Елзас, докато почти напълно доминират текстилната промишленост в Източна Франция. През 1957 г. те закупуват фабрика в Мюлхаузен, Елзас, която превръщат в свой собствен автомобилен музей.
Шлумпф се сдобива с много класически автомобили, превръщайки се в най-големия и важен колектор на Bugatti. За да постигне това пише на собствениците на Bugatti по целия свят в началото на 60-те години. Той получава адресите им от регистър на Хю Конуей от Британския клуб на собствениците на Bugatti, който през 1962 г. осъществява контакт с американския колекционер Джон У. Шекспир от Хофман, Илинойс, Америка.
Шекспир е посветен на превозните средства на Bugatti от 50-те години на миналия век, първият му автомобил е Bugatti Type 55 от 1932 г., има и парк 41 Royale Park Ward, третото и последно превозно средство за клиенти, дванадесет тип 57, три Type 55 и личен Ettore Bugattis електрически автомобил тип 56 от 1931 г. Шекспир има общо около 30 автомобила на Bugatti, тогава най-голямата колекция на Bugatti в света.
Шлупф просто е завладян от идеята да разполага с тези коли, той предлага на Шекспир фиксирана ставка от 70 000 долара. Искането, обаче е за поне 105 000 долара, след което колекцията е била проверена от експерта по Bugatti Боб Шоу от Илинойс през 1963 г.
Шоу излиза с неприятна оценка - "Повечето автомобили са в част от сградата с мръсен под, има счупени прозорци, течащ покрив и гнездящи птици. Всяка кола е в състояние на демонтаж и никоя от тях не работи поне от 18 месеца." Експертът съветва да не се купува, но Шлумпф е захапал здраво и предлага 80 000 долара за всички превозни средства.
След тежки преговори, взаимни заплахи и изнудване, година по-късно Шлумпф и Шекспир се споразумяват за покупната цена от 85 000 долара (в днешен еквивалент около 720 000 долара), включително с транспорта до Франция. От днешна гледна точка това е повече от не само добра сделка а е истински удар.
На 30 март 1964 г. 30-те автомобила Bugatti напускат с отворен влак хангара си по Южната железница Илинойс към Ню Орлиънс, за да бъдат натоварени на холандски товарен кораб. Няколко седмици по-късно корабът стига до френското пристанище Льо Хавър, където Фриц Шлумпф взима своето съкровище. По този начин той постига целта да стане най-големият колекционер на Bugatti в света.
Радостта от красивите автомобили обаче продължи само няколко години. Братята Шлумпф имат малка възможност да се насладят на уникалната си колекция от автомобили - мащабни стачки заради съмнителните им бизнес практики и упадъкът на френската текстилна индустрия през 70-те години на миналия век ги кара да избягат в Швейцария. Историята на тайно натрупаното автомобилно съкровище влиза в световната история на автомобилите.
През 1978-а по инициатива на Жан Панар от прочутата фамилия и марка Panhard, френското правителство обявява музея за исторически паметник, като защитна мярка срещу разграбването му. През 1981-а музеят е закупен от National Motor Museum Owner`s Association срещу 44 милиона франка и е отворен отново за публиката на 10-и юли 1982-а.
Ексклузивните превозни средства днес са в изключително и уникално изложение насред Елзас, в Мюлуз /Мюлхаус/. Там сега се намира най-голямото автомобилно изложение в света - Колекцията на Националния музей Cite de L’Automobile Schlumpf с 400 от най-ценните, най-великолепните и най-редките автомобили в света се разполага на над 25 декара и включва около 100 модела Bugatti, след които и два от единствено построени 6 коли Bugatti Type 41 Royale. Наистина кралска колекция...fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
„Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор”
- И кой тоз „Големия Инвеститор” ?Покажете го да го видим, да оплакнем очо, така, да укрепнем духом и т.н. Че, нещо тези, дето сме ги виждали, голям смях...или голяма мъка, налэ.Last edited by Pyramid; 28.04.2020, 22:04.
Коментар
-
https://fakti.bg/avto/467736-bogatas...godishen-model
Ето, че големи инвеститори - колекционери скочиха на Бентли
Коментар
-
само за големи инвеститори:
Клиентите на Витоша Ауто няма да плащат лизингови вноски за първата една година при покупка на за Jeep или Alfa Romeo
- Новият представител на двете емблематични марки ще предлага необикновената програма FirstYearTogether до края на извънредното положение в България
- „Витоша Ауто“ стартира програма “FirstYearTogether” за автомобили Jeep и Alfa Romeo, в която новият представител на марките реално ще е покрил разходите за лизингови вноски, автокаско и гражданска отговорност за срок от 1 година.
- Програмата, в която не се отлагат, а са вече заплатени потенциални разходи, ще бъде предлагана само по време на извънредното положение в България и е насочена към хората, които биха искали да се сдобият с нов и сигурен автомобил сега и да се възползват от възможността да започнат да плащат за него след като се върнат към нормалния си начин на живот.
- „Витоша Ауто“ дава възможност към това предложение да се върне употребявана кола независимо от нейните марка и пробег и това да бъде първоначалното плащане за нов автомобил Jeep или Alfa Romeo.
Иновативната лизингова програма “FirstYearTogether” е приносът на автомобилната компания в сегашната трудна ситуация, по подобие в други държави, и е създадена с надежда за бързо възстановяване на нормалната икономическа обстановка. Предложението е насочено към клиенти, които са обмисляли смяна на автомобила си с нов, и за онези, които търсят спокойствието да управляват нов автомобил с 5-годишна гаранция. „Витоша Ауто“ предлагат условия, които никога преди не са предоставяли и ще бъдат валидни за налични и поръчкови автомобили Jeep и Alfa Romeo във времето на извънредно положение у нас.
„Ситуацията около COVID-19 е неочаквана за целия свят. Всеки един от нас е свидетел и в същото време участник в динамично променяща се житейска и бизнес среда. Нашият бизнес винаги е бил в услуга на клиентите. Това е причината и в момента да опитаме да ги облекчим. Така, както те ни подкрепят през всичките години, така и ние продължаваме да го правим за тях и сега. В труден за всички ни момент. Защото сме партньори - не само вчера, но и днес. И утре. И вярваме, че заедно можем.“, обясни Ния Йорданова, мениджър „Продажби“ във „Витоша Ауто“.
Автомобилният представител продължава да предлага настоящите си познати програми по 7-звездно обслужване, индивидуален подход и работа при най-високи стандарти за безопасност и дезинфекция.
От началото на 2020г., „Витоша Ауто“ прие едно ново предизвикателство - да представлява и развива марките Jeep и Alfa Romeo. След успешната история на INFINITI в България, от компанията са сигурни, че тяхната философия за 7-звездно обслужване, изцяло насочено към нуждите на клиента, е вярната формула и за тези две премиум автомобилни марки.
„Витоша Ауто“ има готовност да организира комуникацията с клиентите в удобен за тях вариант - телефонен разговор, видео връзка и презентация, индивидуално презентиране на избран автомобил в техен шоурум, тест-драйв на напълно дезинфекциран автомобил и всякакви други мерки, които сегашната необикновена ситуация налага.fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнениеголямо МПС - близко е до акъла.
Например автобус (над 30 места), влак и други подобни МПС-та.
В краен случай танк, БТР или сходно високопроходимо МПС.
Коментар
-
На голям инвеститор подхожда
голямо МПС - близко е до акъла.
Например автобус (над 30 места), влак и други подобни МПС-та.
В краен случай танк, БТР или сходно високопроходимо МПС.Last edited by Kildirim_Bei; 26.08.2016, 23:56.Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
~ Enfant Sanssouci de Monde ~
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеТая твоя концепция е нещо сбъркана. Един автомобил, който е предназначен за ползване, по дефиниция не може да бъде инвестиция. Той е кеф, гъзария, средство за производство, въобще той е РАЗХОД, а не инвестиция. И цената му ВИНАГИ ПАДА. Друг е въпросът с ретро автомобилите и други коли, които имат колекционерска стойност - те вече са инвестиция. Но те по принцип не са за каране. А тази тема, поне аз си мисля така, е фокусирана именно върху автомобила като гъзария и демонстрация на инвеститорски успех, а не като инвестиция.
Коментар
-
Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнениене искам да се заяждам с теб, но си много далече от темата
подучувал си от тук от там, но не ти е тук силата за да водиш този диспут
не ми се пише сега, но съм присъствал на много интересни случки свързани с " инвестиции в автомобили"
ако някога се засечем на инвеститорска среща мога цяла лекция да ти развия по темата ................... дал съм основни насоки за мислене все пак и всеки човек с малко акъл ще ме разбере накъде "бия"...
поздрави
Освен това споделих и какво ми е разбирането за предназначението на тая тема. Продължавам да твърдя, че идеята на темата не е да разглежда автомобилът като инвестиция, а да коментира къде шеговито, къде не, какъв автомобил подхожда на "големия инвеститор" от гледна точка на демонстрация на положение и възможности В потвърждениe на това мое мнение е и фактът, че през 2007 г. имаше аналогични теми за любовници, яхти, самолети и какво ли не още Ама с тая умряла борса нещо западнаха тия теми. Само автомобилната изплува чат пат през годините
P.S. Между другото появата на другите теми - за яхтите, самолетите и ракетите, ще бъде много силен мечи сигнал за БФБ.Last edited by netware5; 26.08.2016, 19:51.He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнениеголемият инвеститор не е стиснат човек .................. стиснатият човек си е стиснат без значение дали е голям или малък, богат или беден
големият инвеститор е голям защото:
- ЗНАЕ кое е инвестиция и кое не е инвестиция
- ЗНАЕ как да оцени всяка инвестиция
- ЗНАЕ как да подходи при всяка инвестиция
големият инвеститор "взима" едно шваке, проверява кои автомобили са покачили стойността си последните десетина години и започва да преследва целта си с педантичността на хищник (какъвто е всеки голям инвеститор)
иначе всеки цървул с вартбург си мисли, че като купи галоши (Голф 5, Авенсис, Мазда, Пассат) ще стане голям инвеститор, ама не става...
сега съм с Фиат
явно визираш мен !!!
в края на миналата година бях на среща в София с по-големите инвеститори не само в БГ, теб те нямаше там, знам, че не всички са били на срещата, но все пак
Коментар
Коментар