Първоначално изпратено от Ve6ter
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
Ето, че големи инвеститори - колекционери скочиха на Бентли
Най-голямата колекция Bugatti е създадена преди 60 години
Човекът притежавал най-много автомобили Bugatti се казва Фриц Шлумпф. С педантичност и много пари той купува един луксозен спортен автомобил след друг от тази марка и създава най-голямата колекция в света от автомобили Bugatti преди 60 години.
Шлумпф купува първия си Bugatti през 1928 г., на 22-годишна възраст и го кара през уикендите и на автомобилните състезания. Автомобилният ентусиаст ще поддържа контакт с елзаската компания Bugatti през следващите години, докато страстта му към колекцията наистина избухва от 1961 година.
Той работи като брокер за вълна и през 1929 г. с брат му Ханс, който е с две години по-възрастен, се присъединява към негоя. През 1935 г. те основават SocieteAnonymousme pour l'Industrie Lainiere (SAIL), акционерно дружество, което търгува с вълна. След войната братята купуват няколко фабрики в Елзас, докато почти напълно доминират текстилната промишленост в Източна Франция. През 1957 г. те закупуват фабрика в Мюлхаузен, Елзас, която превръщат в свой собствен автомобилен музей.
Шлумпф се сдобива с много класически автомобили, превръщайки се в най-големия и важен колектор на Bugatti. За да постигне това пише на собствениците на Bugatti по целия свят в началото на 60-те години. Той получава адресите им от регистър на Хю Конуей от Британския клуб на собствениците на Bugatti, който през 1962 г. осъществява контакт с американския колекционер Джон У. Шекспир от Хофман, Илинойс, Америка.
Шекспир е посветен на превозните средства на Bugatti от 50-те години на миналия век, първият му автомобил е Bugatti Type 55 от 1932 г., има и парк 41 Royale Park Ward, третото и последно превозно средство за клиенти, дванадесет тип 57, три Type 55 и личен Ettore Bugattis електрически автомобил тип 56 от 1931 г. Шекспир има общо около 30 автомобила на Bugatti, тогава най-голямата колекция на Bugatti в света.
Шлупф просто е завладян от идеята да разполага с тези коли, той предлага на Шекспир фиксирана ставка от 70 000 долара. Искането, обаче е за поне 105 000 долара, след което колекцията е била проверена от експерта по Bugatti Боб Шоу от Илинойс през 1963 г.
Шоу излиза с неприятна оценка - "Повечето автомобили са в част от сградата с мръсен под, има счупени прозорци, течащ покрив и гнездящи птици. Всяка кола е в състояние на демонтаж и никоя от тях не работи поне от 18 месеца." Експертът съветва да не се купува, но Шлумпф е захапал здраво и предлага 80 000 долара за всички превозни средства.
След тежки преговори, взаимни заплахи и изнудване, година по-късно Шлумпф и Шекспир се споразумяват за покупната цена от 85 000 долара (в днешен еквивалент около 720 000 долара), включително с транспорта до Франция. От днешна гледна точка това е повече от не само добра сделка а е истински удар.
На 30 март 1964 г. 30-те автомобила Bugatti напускат с отворен влак хангара си по Южната железница Илинойс към Ню Орлиънс, за да бъдат натоварени на холандски товарен кораб. Няколко седмици по-късно корабът стига до френското пристанище Льо Хавър, където Фриц Шлумпф взима своето съкровище. По този начин той постига целта да стане най-големият колекционер на Bugatti в света.
Радостта от красивите автомобили обаче продължи само няколко години. Братята Шлумпф имат малка възможност да се насладят на уникалната си колекция от автомобили - мащабни стачки заради съмнителните им бизнес практики и упадъкът на френската текстилна индустрия през 70-те години на миналия век ги кара да избягат в Швейцария. Историята на тайно натрупаното автомобилно съкровище влиза в световната история на автомобилите.
През 1978-а по инициатива на Жан Панар от прочутата фамилия и марка Panhard, френското правителство обявява музея за исторически паметник, като защитна мярка срещу разграбването му. През 1981-а музеят е закупен от National Motor Museum Owner`s Association срещу 44 милиона франка и е отворен отново за публиката на 10-и юли 1982-а.
Ексклузивните превозни средства днес са в изключително и уникално изложение насред Елзас, в Мюлуз /Мюлхаус/. Там сега се намира най-голямото автомобилно изложение в света - Колекцията на Националния музей Cite de L’Automobile Schlumpf с 400 от най-ценните, най-великолепните и най-редките автомобили в света се разполага на над 25 декара и включва около 100 модела Bugatti, след които и два от единствено построени 6 коли Bugatti Type 41 Royale. Наистина кралска колекция...fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
„Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор”
- И кой тоз „Големия Инвеститор” ?Покажете го да го видим, да оплакнем очо, така, да укрепнем духом и т.н. Че, нещо тези, дето сме ги виждали, голям смях...или голяма мъка, налэ.Last edited by Pyramid; 28.04.2020, 22:04.
Коментар
-
https://fakti.bg/avto/467736-bogatas...godishen-model
Ето, че големи инвеститори - колекционери скочиха на Бентли
Коментар
-
само за големи инвеститори:
Клиентите на Витоша Ауто няма да плащат лизингови вноски за първата една година при покупка на за Jeep или Alfa Romeo
- Новият представител на двете емблематични марки ще предлага необикновената програма FirstYearTogether до края на извънредното положение в България
- „Витоша Ауто“ стартира програма “FirstYearTogether” за автомобили Jeep и Alfa Romeo, в която новият представител на марките реално ще е покрил разходите за лизингови вноски, автокаско и гражданска отговорност за срок от 1 година.
- Програмата, в която не се отлагат, а са вече заплатени потенциални разходи, ще бъде предлагана само по време на извънредното положение в България и е насочена към хората, които биха искали да се сдобият с нов и сигурен автомобил сега и да се възползват от възможността да започнат да плащат за него след като се върнат към нормалния си начин на живот.
- „Витоша Ауто“ дава възможност към това предложение да се върне употребявана кола независимо от нейните марка и пробег и това да бъде първоначалното плащане за нов автомобил Jeep или Alfa Romeo.
Иновативната лизингова програма “FirstYearTogether” е приносът на автомобилната компания в сегашната трудна ситуация, по подобие в други държави, и е създадена с надежда за бързо възстановяване на нормалната икономическа обстановка. Предложението е насочено към клиенти, които са обмисляли смяна на автомобила си с нов, и за онези, които търсят спокойствието да управляват нов автомобил с 5-годишна гаранция. „Витоша Ауто“ предлагат условия, които никога преди не са предоставяли и ще бъдат валидни за налични и поръчкови автомобили Jeep и Alfa Romeo във времето на извънредно положение у нас.
„Ситуацията около COVID-19 е неочаквана за целия свят. Всеки един от нас е свидетел и в същото време участник в динамично променяща се житейска и бизнес среда. Нашият бизнес винаги е бил в услуга на клиентите. Това е причината и в момента да опитаме да ги облекчим. Така, както те ни подкрепят през всичките години, така и ние продължаваме да го правим за тях и сега. В труден за всички ни момент. Защото сме партньори - не само вчера, но и днес. И утре. И вярваме, че заедно можем.“, обясни Ния Йорданова, мениджър „Продажби“ във „Витоша Ауто“.
Автомобилният представител продължава да предлага настоящите си познати програми по 7-звездно обслужване, индивидуален подход и работа при най-високи стандарти за безопасност и дезинфекция.
От началото на 2020г., „Витоша Ауто“ прие едно ново предизвикателство - да представлява и развива марките Jeep и Alfa Romeo. След успешната история на INFINITI в България, от компанията са сигурни, че тяхната философия за 7-звездно обслужване, изцяло насочено към нуждите на клиента, е вярната формула и за тези две премиум автомобилни марки.
„Витоша Ауто“ има готовност да организира комуникацията с клиентите в удобен за тях вариант - телефонен разговор, видео връзка и презентация, индивидуално презентиране на избран автомобил в техен шоурум, тест-драйв на напълно дезинфекциран автомобил и всякакви други мерки, които сегашната необикновена ситуация налага.fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнениеголямо МПС - близко е до акъла.
Например автобус (над 30 места), влак и други подобни МПС-та.
В краен случай танк, БТР или сходно високопроходимо МПС.
Коментар
-
На голям инвеститор подхожда
голямо МПС - близко е до акъла.
Например автобус (над 30 места), влак и други подобни МПС-та.
В краен случай танк, БТР или сходно високопроходимо МПС.Last edited by Kildirim_Bei; 26.08.2016, 23:56.Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
~ Enfant Sanssouci de Monde ~
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеТая твоя концепция е нещо сбъркана. Един автомобил, който е предназначен за ползване, по дефиниция не може да бъде инвестиция. Той е кеф, гъзария, средство за производство, въобще той е РАЗХОД, а не инвестиция. И цената му ВИНАГИ ПАДА. Друг е въпросът с ретро автомобилите и други коли, които имат колекционерска стойност - те вече са инвестиция. Но те по принцип не са за каране. А тази тема, поне аз си мисля така, е фокусирана именно върху автомобила като гъзария и демонстрация на инвеститорски успех, а не като инвестиция.
Коментар
-
Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнениене искам да се заяждам с теб, но си много далече от темата
подучувал си от тук от там, но не ти е тук силата за да водиш този диспут
не ми се пише сега, но съм присъствал на много интересни случки свързани с " инвестиции в автомобили"
ако някога се засечем на инвеститорска среща мога цяла лекция да ти развия по темата ................... дал съм основни насоки за мислене все пак и всеки човек с малко акъл ще ме разбере накъде "бия"...
поздрави
Освен това споделих и какво ми е разбирането за предназначението на тая тема. Продължавам да твърдя, че идеята на темата не е да разглежда автомобилът като инвестиция, а да коментира къде шеговито, къде не, какъв автомобил подхожда на "големия инвеститор" от гледна точка на демонстрация на положение и възможности В потвърждениe на това мое мнение е и фактът, че през 2007 г. имаше аналогични теми за любовници, яхти, самолети и какво ли не още Ама с тая умряла борса нещо западнаха тия теми. Само автомобилната изплува чат пат през годините
P.S. Между другото появата на другите теми - за яхтите, самолетите и ракетите, ще бъде много силен мечи сигнал за БФБ.Last edited by netware5; 26.08.2016, 19:51.He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнениеголемият инвеститор не е стиснат човек .................. стиснатият човек си е стиснат без значение дали е голям или малък, богат или беден
големият инвеститор е голям защото:
- ЗНАЕ кое е инвестиция и кое не е инвестиция
- ЗНАЕ как да оцени всяка инвестиция
- ЗНАЕ как да подходи при всяка инвестиция
големият инвеститор "взима" едно шваке, проверява кои автомобили са покачили стойността си последните десетина години и започва да преследва целта си с педантичността на хищник (какъвто е всеки голям инвеститор)
иначе всеки цървул с вартбург си мисли, че като купи галоши (Голф 5, Авенсис, Мазда, Пассат) ще стане голям инвеститор, ама не става...
сега съм с Фиат
явно визираш мен !!!
в края на миналата година бях на среща в София с по-големите инвеститори не само в БГ, теб те нямаше там, знам, че не всички са били на срещата, но все пак
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеТая твоя концепция е нещо сбъркана. Един автомобил, който е предназначен за ползване, по дефиниция не може да бъде инвестиция. Той е кеф, гъзария, средство за производство, въобще той е РАЗХОД, а не инвестиция. И цената му ВИНАГИ ПАДА. Друг е въпросът с ретро автомобилите и други коли, които имат колекционерска стойност - те вече са инвестиция. Но те по принцип не са за каране. А тази тема, поне аз си мисля така, е фокусирана именно върху автомобила като гъзария и демонстрация на инвеститорски успех, а не като инвестиция.
подучувал си от тук от там, но не ти е тук силата за да водиш този диспут
не ми се пише сега, но съм присъствал на много интересни случки свързани с " инвестиции в автомобили"
ако някога се засечем на инвеститорска среща мога цяла лекция да ти развия по темата ................... дал съм основни насоки за мислене все пак и всеки човек с малко акъл ще ме разбере накъде "бия"...
поздравиНЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнениеголемият инвеститор не е стиснат човек .................. стиснатият човек си е стиснат без значение дали е голям или малък, богат или беден
големият инвеститор е голям защото:
- ЗНАЕ кое е инвестиция и кое не е инвестиция
- ЗНАЕ как да оцени всяка инвестиция
- ЗНАЕ как да подходи при всяка инвестиция
големият инвеститор "взима" едно шваке, проверява кои автомобили са покачили стойността си последните десетина години и започва да преследва целта си с педантичността на хищник (какъвто е всеки голям инвеститор)
иначе всеки цървул с вартбург си мисли, че като купи галоши (Голф 5, Авенсис, Мазда, Пассат) ще стане голям инвеститор, ама не става...He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
Коментар