IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бисери и вицове

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ГИГОВ, Май не си чел какво написах преди часове.
    Отговора ти е верен, ама не и обяснението което си дал.

    Чл. 104. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като
    път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни
    да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.
    (2) Когато на кръстовище пътят с предимство променя направлението си, което е
    указано с допълнителна табела Т13, водачите, които излизат от него, се ръководят
    помежду си от правилата на чл. 103, т. 1 и 2 .
    От същите правила се ръководят
    помежду си и водачите на превозни средства, които навлизат в пътя с предимство.


    Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:
    1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне
    пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.


    Излизайки от пътя с предимство, камиона не се ползва със предимство поради това.
    Ползва се със предимство понеже е най-дясностоящ.
    Закона го пише ясно.
    Ама трябва да знаеш дали, кога и защо имаш предимство в живота.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
      B C A.
      Ама незнаенето ЗАЩО, също е толкова опасно колкото грешните отговори.
      Никой от МПС-та не се ползва от лукса за движение по път с предимство в момента.
      Няма главен път във времето в което са МПС-та в момента.
      Действа правилото на дясностоящия.
      Как да няма главен път бе? Не виждаш ли табелата над оранжевата каросерия? Камионът, единствено той се намира на главен път, който завива надясно. И камионът минава пръв, независимо от посоката в която се движи. Ако имаше друг участник отдясно на него, то той щеше да премине пръв, защото е на главен път и спрямо другия участник на главния път, ще е дясностоящ.
      Проста работа.

      Приоритетите, които се спазват при преминаване на кръстовище са следните:

      Пръв по важност е регулировчикът. Всички се движат в реда, който ТОЙ им указва. Това важи и за МПС със специален режим на движение. И те са длъжни да спазват указанията на регулировчика.
      Второ по важност е светофарът. Ако има светофар и регулировчик, се изпълняват указанията на регулировчика, независимо от светлините. МПС със специален режим може да премине на забраняващ сигнал на светофара, но само безопасно. Водачът трябва да намали скоростта и да се убеди, че няма да застраши другите учасници в движението, тогава преминава. Същото се отнася за тези МПС и когато кръстовището е регулирано с пътни знаци или маркировка.
      Трети по важност са знаците указващи пътя с предимство и знаците задължаващи МПС да дадат предимство на другите участници в движението (обърнатия триъгълник и "стопа").
      Четвърти по важност са маркировките по платното или по крайпътните съоръжения. Светлинните сигнали, пътните знаци и пътната маркировка върху платното за движение и крайпътните съоръжения представляват единна система и не могат да влизат в противоречие едни с други. Или поне не трябва.
      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • B C A.
        Ама незнаенето ЗАЩО, също е толкова опасно колкото грешните отговори.
        Никой от МПС-та не се ползва от лукса за движение по път с предимство в момента.
        Няма главен път във времето в което са МПС-та в момента.
        Действа правилото на дясностоящия.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
          На едно кръстовище се срещат камион, автобус и автомобил. В каква последователност трябва да преминат?

          Отговора както е посочен вече от много хора е: B C A

          Безименний, грешиш. Виж, запомни го така, лесно е.... На всяко кръстовище(без работещ светофар), тези по главния път са с предимство пред другите, които не са на главния път(независимо дали е "прав" или "завиващ" главен път). Тези на главния път помежду си се оправят по правилото на дясностоящия. Другите от НЕглавните пътища минават после. Те също си се разбират после по правилото на дясностоящия.

          Виждал съм много такива случаи, както Матеев разказва.... седят и се чудят кой кога да мине.
          Last edited by d333; 30.05.2020, 12:28.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

            Ами ако употребя твоята терминология, то тези, които са НА ПЪТ С ПРЕДИМСТВО, това е умножението (делението). То се изпълнява първо. Демек първи е В.
            Другите двама са на път без предимство. При тях е правило на ДЕСНИЯ. Десният е с предимство, независимо накъде се движи.
            ТОЧКА. И спирам по темата. Повече консултации само със заплащане.
            За първи път в нещо да си прав, за което те поздравявам.

            Искам само да кажа, че такива кръстовища, в които пътя с предимство завива, са изключително опасни, и са един непрекъснат генератор на ПТП -та. Много малко водачи могат да се ориентират кой е с предимство, и ако са неуверени, всички спират и се оглеждат един-друг кой ще е най-нахалния да мине първи. Проблемът обаче възниква, когато поне двама от водачите са джигити. Тогава се стига до счупени фарове, смачкани брони и дори до бой с юмруци.

            Знам го това, защото в Габрово има едно подобно кръстовище, и понеже си го знам, на него съм изключително внимателен. Тоест спирам дори и когато съм с предимство, защото не знам какъв е акъла на другите. Изпадал съм дори в ситуация всички да са спрели и да се гледат един с друг, и аз да минавам първи, въпреки че не съм с предимство, защото никой друг не се престрашава. Та за конкретния случай бих казал, че първи минава този, който е с най-голямото МПС, защото то е най-страшното. В случая аз бях с джип, а другите с леки коли. Ако обаче има ТИР, всички си натискат гъза и чакат той да мине първи.
            Last edited by Mateev; 30.05.2020, 11:21.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
              гигов ще се караме.
              ред за минаване през кръстовище е същото като ред на изпълняване на аритметични действия.
              Няма значение вида и цвета на превозното средство. Освен ако не е със специален режим (сложим скоби в математиката)
              Ами ако употребя твоята терминология, то тези, които са НА ПЪТ С ПРЕДИМСТВО, това е умножението (делението). То се изпълнява първо. Демек първи е В.
              Другите двама са на път без предимство. При тях е правило на ДЕСНИЯ. Десният е с предимство, независимо накъде се движи.
              ТОЧКА. И спирам по темата. Повече консултации само със заплащане.
              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Последно!
                В С А

                Пътя с предимство мени посоката си, така че знаците ги изключваме.
                Е, тогава действа правилото на дясно стоящия.
                Не случайно под всеки знак има указателен знак, да покаже къде е пътя с предимство, гледайте добре.
                Табела Т13 указваща, че пътя с предимство изменя своето направление.
                И само който се движи ПО ТОВА направление има предимство, а не този който излиза или влиза от него.

                Чл. 104. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като
                път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни
                да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.
                (2) Когато на кръстовище пътят с предимство променя направлението си, което е
                указано с допълнителна табела Т13, водачите, които излизат от него, се ръководят
                помежду си от правилата на чл. 103, т. 1 и 2 . От същите правила се ръководят
                помежду си и водачите на превозни средства, които навлизат в пътя с предимство.


                Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:
                1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне
                пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.
                Last edited by hazard; 30.05.2020, 10:54.

                Коментар


                • гигов ще се караме.
                  ред за минаване през кръстовище е същото като ред на изпълняване на аритметични действия.
                  Няма значение вида и цвета на превозното средство. Освен ако не е със специален режим (сложим скоби в математиката)
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                    Хазарт - не се излагай.
                    АВТОБУС + Камион * кола.

                    Умножението на камиона с кола губи реда си щото автобус е написано с главни букви.
                    колата понеже е с малки червени букви също се умножава след като се събере автобуса ....
                    Бота, това не е математика, нищо не се умножава, нито се дели.
                    С предимство е оранжевият, тоест товарния, защото е НА ПЪТ С ПРЕДИМСТВО. Тоест В.
                    Това следва от чл.50, точка а.

                    Чл. 50. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.
                    Останалите двама са на път без предимство и се ръководят от правилото на ДЯСНОСТОЯЩИЯТ.
                    Това следва от :

                    Чл. 50. (1)

                    (2) Когато на кръстовище е указано, че пътят с предимство променя направлението си, водачите, които се намират на този път, се ръководят помежду си от правилата на чл. 48. От същите правила се ръководят помежду си и водачите на превозните средства, които не се намират на пътя с предимство.

                    Чл. 48. На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.....
                    За участници С и А, които се намират на пътя без предимство важи правилото, че са на РАВНОЗНАЧНИ ПЪТИЩА.

                    Какво толкова не ИМ е ясно. Това е просто като боб.
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                      A B C
                      Според действащото законодателство правилният отговор на този проблем е: А преминава първо, B и C могат да преминат едновременно.
                      В кръстовищата с насочен към приоритет трафик правилото за право на път се спазва само ако трябва да се срещнат две превозни средства, всяко влизащо в кръстовище на път, маркиран с индикатор със същия приоритет или загуба от приоритетно значение. .
                      По принцип ван Б влиза в кръстовището на път с десен път, но губи този приоритет, защото завива наляво.
                      Ситуация, в която трябва да дадете предимство вдясно на автобуса A, който продължава напред.
                      Колата спира на спирка, за да даде предимство на автобус А, след това може да премине едновременно с микробус Б, защото завива надясно и двете превозни средства не се пресичат.
                      Хазарт - не се излагай.
                      АВТОБУС + Камион * кола.

                      Умножението на камиона с кола губи реда си щото автобус е написано с главни букви.
                      колата понеже е с малки червени букви също се умножава след като се събере автобуса ....
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                        Вас момчета, щях да ви скъсам на изпита, ако ми бяхте курсанти и да не ви допусна до изпит пред КАТ.
                        .... казал този, от когото нищо не зависи...

                        Мнението ти води към изводи, различни от коментирания казус.... :Р

                        В казармата хората знаят как да се приспособяват към мнения-"бисери" от вида:

                        "Ще копаете от мен, до другото дърво!" ))

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнение
                          Между пенсии пред входа:
                          -Тези 360 кила кокаин са подхвърлени, за да не видим, че в Билата кюфтетата са на промоция по 29 стотинки ...
                          Затвориха дискотеките, забраниха баловете, взеха и дрогата на студентите.... Е баси държавата!!!!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                            A B C
                            Според действащото законодателство правилният отговор на този проблем е: А преминава първо, B и C могат да преминат едновременно.
                            В кръстовищата с насочен към приоритет трафик правилото за право на път се спазва само ако трябва да се срещнат две превозни средства, всяко влизащо в кръстовище на път, маркиран с индикатор със същия приоритет или загуба от приоритетно значение. .
                            По принцип ван Б влиза в кръстовището на път с десен път, но губи този приоритет, защото завива наляво.
                            Ситуация, в която трябва да дадете предимство вдясно на автобуса A, който продължава напред.
                            Колата спира на спирка, за да даде предимство на автобус А, след това може да премине едновременно с микробус Б, защото завива надясно и двете превозни средства не се пресичат.
                            Вас момчета, щях да ви скъсам на изпита, ако ми бяхте курсанти и да не ви допусна до изпит пред КАТ.
                            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                              A B C
                              Според действащото законодателство правилният отговор на този проблем е: А преминава първо, B и C могат да преминат едновременно.
                              В кръстовищата с насочен към приоритет трафик правилото за право на път се спазва само ако трябва да се срещнат две превозни средства, всяко влизащо в кръстовище на път, маркиран с индикатор със същия приоритет или загуба от приоритетно значение. .
                              По принцип ван Б влиза в кръстовището на път с десен път, но губи този приоритет, защото завива наляво.
                              Ситуация, в която трябва да дадете предимство вдясно на автобуса A, който продължава напред.
                              Колата спира на спирка, за да даде предимство на автобус А, след това може да премине едновременно с микробус Б, защото завива надясно и двете превозни средства не се пресичат.
                              Това е правилен отговор, ако и да имам леки забележки към основанията.

                              А, B, C

                              Коментар


                              • A B C
                                Според действащото законодателство правилният отговор на този проблем е: А преминава първо, B и C могат да преминат едновременно.
                                В кръстовищата с насочен към приоритет трафик правилото за право на път се спазва само ако трябва да се срещнат две превозни средства, всяко влизащо в кръстовище на път, маркиран с индикатор със същия приоритет или загуба от приоритетно значение. .
                                По принцип ван Б влиза в кръстовището на път с десен път, но губи този приоритет, защото завива наляво.
                                Ситуация, в която трябва да дадете предимство вдясно на автобуса A, който продължава напред.
                                Колата спира на спирка, за да даде предимство на автобус А, след това може да премине едновременно с микробус Б, защото завива надясно и двете превозни средства не се пресичат.

                                Коментар

                                Working...
                                X