IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бисери и вицове

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
    Закона и Правилника са еднакви.
    Разликата е да вденеш, че КОГАТО камиона е дал мигач на картинката, с цел завиване наляво, АВТОМАТИЧНО СИ ГУБИ ПРАВАТА от движението по път с предимство, понеже е ПОКАЗАЛ желание да излезе от пътя с предимство.
    Освен това имам Б, С, Д, М, Т кат, минавал съм психотест и изпита за камиони беше, да караш назад със завой 90 градуса със колчета на педя от двете огледала, даааа
    И не разбираш правилника. Може па и да не знаеш. Или ти липсва четене с разбиране.
    Иначе ме кефи как мигача е по силен от камиона и водача .
    Ако дам мигач на дясно, а завия на ляво губя ли правата?
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Глупости. Седнете си и двамата. Двойка!
      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

        В случая се ръководим от чл, 104, защото кръстовищвто е сигнализирано и има път с предимство. В този случай оня, който се намира на него е с предимство пред ония, които не са на път с предимство.
        И тия членове са от Правилник за прилагане на закона, а аз ти цитирам Закона. Правилникът е подзаконов акт. Законът е над него. Но в случая няма колизия. И двата документа говорят едно и също. Независимо че при закона това са членове 48 и 50, а в Правилника са 103 и 104.
        Закона и Правилника са еднакви.
        Разликата е да вденеш, че КОГАТО камиона е дал мигач на картинката, с цел завиване наляво, АВТОМАТИЧНО СИ ГУБИ ПРАВАТА от движението по път с предимство, понеже е ПОКАЗАЛ желание да излезе от пътя с предимство.
        Освен това имам Б, С, Д, М, Т кат, минавал съм психотест и изпита за камиони беше, да караш назад със завой 90 градуса със колчета на педя от двете огледала, даааа
        Който разбрал, разбрал.
        Last edited by hazard; 30.05.2020, 17:45.

        Коментар


        • Товарният автомобил (червен) е на път с предимство, единствено, ако завива надясно.

          В случая той е с включени леви пътепоказатели, което еднозначно показва на останалите МПС, че товарният излиза от пътя с предимство, с всички последствия от това действие.

          Много водачи ТУК пренебрегват някои от знаците, което води до ПТП, както в случая, в който автобусът има право и е длъжен да не бави останалите участници в движението, при което да мине първи в кръстовището.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Вълчо-34 Разгледай мнение
            Важното за Първи е чл.103(поправка - 104) т 2 "....излиза......" Иначе лекият следва да чака Буса, защото знакът му е "Спри! Осигури предимство!". А бусът ще чака, защото навлиза в кръстовище в което няма предимство и от дясно има ППС (не може да се съобразява със знак, който не се отнася към неговото платно). И така - до второ пришествие.

            ПП2 Несъвършенство на закона - не препраща към чл.37. и чл.84 от Правилника.
            Не бе Вълчо. Единият е пред знак "Б1 Пропусни движещите се по пътя с предимство".
            А другият е пред знак "Б2 Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство".

            Тия два знака са равностойни по отношение на предимството. Задължават да пропуснеш ДВИЖЕЩИТЕ СЕ по пътя с предимство. Знака Б2 "СТОП", не задължава учасникът, който го изпълнява (тоест спира), да дава предимство на участник, движещ се по път без предимство. Просто при него трябва да спреш, а другият не те задължава да спираш. Двамата учасници пред тези знаци се ръководят от правилото на "десният е с предимство". Ако пътят без предимство не променя направлението си, тогава БЕЗ предимство е този от двамата, който завива НАЛЯВО. Ако няма завиващ наляво, те няма да имат конфликтна точка при преминаване на кръстовището.
            Разбира се двамата ще трябва да пропуснат движещите се по пътя с предимство, независимо от тяхното положение и посока на движение.
            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
              ГИГОВ, Май не си чел какво написах преди часове.
              Отговора ти е верен, ама не и обяснението което си дал.

              Чл. 104. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като
              път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни
              да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.
              (2) Когато на кръстовище пътят с предимство променя направлението си, което е
              указано с допълнителна табела Т13, водачите, които излизат от него, се ръководят
              помежду си от правилата на чл. 103, т. 1 и 2 .
              От същите правила се ръководят
              помежду си и водачите на превозни средства, които навлизат в пътя с предимство.


              Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:
              1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне
              пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.


              Излизайки от пътя с предимство, камиона не се ползва със предимство поради това.
              Ползва се със предимство понеже е най-дясностоящ.
              Закона го пише ясно.
              Ама трябва да знаеш дали, кога и защо имаш предимство в живота.
              Сега, Хазарт. В случая се ръководим от чл, 104, защото кръстовищвто е сигнализирано и има път с предимство. В този случай оня, който се намира на него е с предимство пред ония, които не са на път с предимство. Заради това камионът е с предимство, а не заради това, че е дясностоящ. Дори ако камионът се намираше горе в дясно, на пътя с предимство, той пак има право да мине пръв, въпреки че ще е лявостоящ по отношение на автобуса.
              Капиш?
              И тия членове са от Правилник за прилагане на закона, а аз ти цитирам Закона. Правилникът е подзаконов акт. Законът е над него. Но в случая няма колизия. И двата документа говорят едно и също. Независимо че при закона това са членове 48 и 50, а в Правилника са 103 и 104.

              Десетте лева, които ми дължиш за консултацията можеш да дариш за лечение на болните от Ковид. Таман ша им стигнат, щото не са толкоз много.



              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Важното за Първи е чл.103(поправка - 104) т 2 "....излиза......" Иначе лекият следва да чака Буса, защото знакът му е "Спри! Осигури предимство!". А бусът ще чака, защото навлиза в кръстовище в което няма предимство и от дясно има ППС (не може да се съобразява със знак, който не се отнася към неговото платно). И така - до второ пришествие.

                ПП2 Несъвършенство на закона - не препраща към чл.37. и чл.84 от Правилника.
                Last edited by Вълчо-34; 30.05.2020, 14:52.
                И това ще мине ...

                Коментар


                • ГИГОВ, Май не си чел какво написах преди часове.
                  Отговора ти е верен, ама не и обяснението което си дал.

                  Чл. 104. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като
                  път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни
                  да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.
                  (2) Когато на кръстовище пътят с предимство променя направлението си, което е
                  указано с допълнителна табела Т13, водачите, които излизат от него, се ръководят
                  помежду си от правилата на чл. 103, т. 1 и 2 .
                  От същите правила се ръководят
                  помежду си и водачите на превозни средства, които навлизат в пътя с предимство.


                  Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:
                  1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне
                  пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.


                  Излизайки от пътя с предимство, камиона не се ползва със предимство поради това.
                  Ползва се със предимство понеже е най-дясностоящ.
                  Закона го пише ясно.
                  Ама трябва да знаеш дали, кога и защо имаш предимство в живота.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                    B C A.
                    Ама незнаенето ЗАЩО, също е толкова опасно колкото грешните отговори.
                    Никой от МПС-та не се ползва от лукса за движение по път с предимство в момента.
                    Няма главен път във времето в което са МПС-та в момента.
                    Действа правилото на дясностоящия.
                    Как да няма главен път бе? Не виждаш ли табелата над оранжевата каросерия? Камионът, единствено той се намира на главен път, който завива надясно. И камионът минава пръв, независимо от посоката в която се движи. Ако имаше друг участник отдясно на него, то той щеше да премине пръв, защото е на главен път и спрямо другия участник на главния път, ще е дясностоящ.
                    Проста работа.

                    Приоритетите, които се спазват при преминаване на кръстовище са следните:

                    Пръв по важност е регулировчикът. Всички се движат в реда, който ТОЙ им указва. Това важи и за МПС със специален режим на движение. И те са длъжни да спазват указанията на регулировчика.
                    Второ по важност е светофарът. Ако има светофар и регулировчик, се изпълняват указанията на регулировчика, независимо от светлините. МПС със специален режим може да премине на забраняващ сигнал на светофара, но само безопасно. Водачът трябва да намали скоростта и да се убеди, че няма да застраши другите учасници в движението, тогава преминава. Същото се отнася за тези МПС и когато кръстовището е регулирано с пътни знаци или маркировка.
                    Трети по важност са знаците указващи пътя с предимство и знаците задължаващи МПС да дадат предимство на другите участници в движението (обърнатия триъгълник и "стопа").
                    Четвърти по важност са маркировките по платното или по крайпътните съоръжения. Светлинните сигнали, пътните знаци и пътната маркировка върху платното за движение и крайпътните съоръжения представляват единна система и не могат да влизат в противоречие едни с други. Или поне не трябва.
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • B C A.
                      Ама незнаенето ЗАЩО, също е толкова опасно колкото грешните отговори.
                      Никой от МПС-та не се ползва от лукса за движение по път с предимство в момента.
                      Няма главен път във времето в което са МПС-та в момента.
                      Действа правилото на дясностоящия.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
                        На едно кръстовище се срещат камион, автобус и автомобил. В каква последователност трябва да преминат?

                        Отговора както е посочен вече от много хора е: B C A

                        Безименний, грешиш. Виж, запомни го така, лесно е.... На всяко кръстовище(без работещ светофар), тези по главния път са с предимство пред другите, които не са на главния път(независимо дали е "прав" или "завиващ" главен път). Тези на главния път помежду си се оправят по правилото на дясностоящия. Другите от НЕглавните пътища минават после. Те също си се разбират после по правилото на дясностоящия.

                        Виждал съм много такива случаи, както Матеев разказва.... седят и се чудят кой кога да мине.
                        Last edited by d333; 30.05.2020, 12:28.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                          Ами ако употребя твоята терминология, то тези, които са НА ПЪТ С ПРЕДИМСТВО, това е умножението (делението). То се изпълнява първо. Демек първи е В.
                          Другите двама са на път без предимство. При тях е правило на ДЕСНИЯ. Десният е с предимство, независимо накъде се движи.
                          ТОЧКА. И спирам по темата. Повече консултации само със заплащане.
                          За първи път в нещо да си прав, за което те поздравявам.

                          Искам само да кажа, че такива кръстовища, в които пътя с предимство завива, са изключително опасни, и са един непрекъснат генератор на ПТП -та. Много малко водачи могат да се ориентират кой е с предимство, и ако са неуверени, всички спират и се оглеждат един-друг кой ще е най-нахалния да мине първи. Проблемът обаче възниква, когато поне двама от водачите са джигити. Тогава се стига до счупени фарове, смачкани брони и дори до бой с юмруци.

                          Знам го това, защото в Габрово има едно подобно кръстовище, и понеже си го знам, на него съм изключително внимателен. Тоест спирам дори и когато съм с предимство, защото не знам какъв е акъла на другите. Изпадал съм дори в ситуация всички да са спрели и да се гледат един с друг, и аз да минавам първи, въпреки че не съм с предимство, защото никой друг не се престрашава. Та за конкретния случай бих казал, че първи минава този, който е с най-голямото МПС, защото то е най-страшното. В случая аз бях с джип, а другите с леки коли. Ако обаче има ТИР, всички си натискат гъза и чакат той да мине първи.
                          Last edited by Mateev; 30.05.2020, 11:21.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                            гигов ще се караме.
                            ред за минаване през кръстовище е същото като ред на изпълняване на аритметични действия.
                            Няма значение вида и цвета на превозното средство. Освен ако не е със специален режим (сложим скоби в математиката)
                            Ами ако употребя твоята терминология, то тези, които са НА ПЪТ С ПРЕДИМСТВО, това е умножението (делението). То се изпълнява първо. Демек първи е В.
                            Другите двама са на път без предимство. При тях е правило на ДЕСНИЯ. Десният е с предимство, независимо накъде се движи.
                            ТОЧКА. И спирам по темата. Повече консултации само със заплащане.
                            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Последно!
                              В С А

                              Пътя с предимство мени посоката си, така че знаците ги изключваме.
                              Е, тогава действа правилото на дясно стоящия.
                              Не случайно под всеки знак има указателен знак, да покаже къде е пътя с предимство, гледайте добре.
                              Табела Т13 указваща, че пътя с предимство изменя своето направление.
                              И само който се движи ПО ТОВА направление има предимство, а не този който излиза или влиза от него.

                              Чл. 104. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като
                              път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни
                              да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.
                              (2) Когато на кръстовище пътят с предимство променя направлението си, което е
                              указано с допълнителна табела Т13, водачите, които излизат от него, се ръководят
                              помежду си от правилата на чл. 103, т. 1 и 2 . От същите правила се ръководят
                              помежду си и водачите на превозни средства, които навлизат в пътя с предимство.


                              Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:
                              1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне
                              пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.
                              Last edited by hazard; 30.05.2020, 10:54.

                              Коментар


                              • гигов ще се караме.
                                ред за минаване през кръстовище е същото като ред на изпълняване на аритметични действия.
                                Няма значение вида и цвета на превозното средство. Освен ако не е със специален режим (сложим скоби в математиката)
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X