IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли социализмът да създаде по-бърз растеж от "капитализма"?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    redcretin - ти сигурен ли си или това ти го каза някой автоджамбаз от тези дето продават коли от боклука. Жигулския ремък се сменя на 300 000 км като се скъса или изрони зъби. Двигателите въртят по 700 до 1 милион километра, точно тази генерация с ангренажен ремък. Няколко нови западни каруци съм купувал и няма как да им пробваш тоя ремък колко държи защото губиш гаранцията. Специално швабските каруци са толкова здрави колкото на източногерманците Вардбург и Трабант, карал съм нов Мерцедес еска, това си е чупливо при нова употреба. Старите им модели на ауди и волсваген имаха някои мотори със защита на клапаните - едни дъгички в челата на буталата. Обаче при по новите няма защото ремъците сигурно са много хубави.Те умишленно ги правят чупливи и продават технологии на жълтите как се правят чупливи неща. Не че жълтите по рождение не го могат това, а японци са възмутени..тези от по старата им генерация инж., защото при тях пък сега по младите много жулят саке.
    Карал си магарцедес на село, Немските автомобили са с вериги, а не с ангренажен ремък и тези вериги не се сменят до над 1 милион км.
    Моята Шкода Супърб е с двигател на ауди А3 и аз се лутах дали трябва да сменям ремък и ролки и да дам един куп пари, но в сервиза ми казаха че колата е с верига. А мотора не се чува като работи и гори 5.3 на сто бензин. Новите мерцедеси С220 горят 3.8 дизел смесен разход а руските тарги горят по 3 на сто масло а за гориво колкото им сложиш. Да не говорим че са нестабилни на пътя и возят като тази талига дето си карал на село а си мислиш че е ес-ка.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      redcretin - ти сигурен ли си или това ти го каза някой автоджамбаз от тези дето продават коли от боклука. Жигулския ремък се сменя на 300 000 км като се скъса или изрони зъби. Двигателите въртят по 700 до 1 милион километра, точно тази генерация с ангренажен ремък. Няколко нови западни каруци съм купувал и няма как да им пробваш тоя ремък колко държи защото губиш гаранцията. Специално швабските каруци са толкова здрави колкото на източногерманците Вардбург и Трабант, карал съм нов Мерцедес еска, това си е чупливо при нова употреба. Старите им модели на ауди и волсваген имаха някои мотори със защита на клапаните - едни дъгички в челата на буталата. Обаче при по новите няма защото ремъците сигурно са много хубави.Те умишленно ги правят чупливи и продават технологии на жълтите как се правят чупливи неща. Не че жълтите по рождение не го могат това, а японци са възмутени..тези от по старата им генерация инж., защото при тях пък сега по младите много жулят саке.


      Разкажете за сакето моля,

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • redcretin - ти сигурен ли си или това ти го каза някой автоджамбаз от тези дето продават коли от боклука. Жигулския ремък се сменя на 300 000 км като се скъса или изрони зъби. Двигателите въртят по 700 до 1 милион километра, точно тази генерация с ангренажен ремък. Няколко нови западни каруци съм купувал и няма как да им пробваш тоя ремък колко държи защото губиш гаранцията. Специално швабските каруци са толкова здрави колкото на източногерманците Вардбург и Трабант, карал съм нов Мерцедес еска, това си е чупливо при нова употреба. Старите им модели на ауди и волсваген имаха някои мотори със защита на клапаните - едни дъгички в челата на буталата. Обаче при по новите няма защото ремъците сигурно са много хубави.Те умишленно ги правят чупливи и продават технологии на жълтите как се правят чупливи неща. Не че жълтите по рождение не го могат това, а японци са възмутени..тези от по старата им генерация инж., защото при тях пък сега по младите много жулят саке.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          majnata - това са най здравите автомобили, единственните които не са правени от престъпници и измамници.Те направиха двигател с ангренажен ремък който при аварийно скъсване не си удря клапаните и не се попилява. Всички западни каруци са направени експлоатационния им живот да виси на тоя ремък. И последно ги върнаха на верига след толкова много изхвърлени коли след такава авария стана голяма реклама автомобила да не е с ремък. Въобще не им пука да произвеждат скраб. ЕС приеха задължителна гаранция 2 години когато сега технилогиите са на ниво да може нещата да се правят с живот над 10 години без това да ги оскъпи с повече от 10 процента само.Автомобилни оловни акумулатори само еднодневки и как пък никой производител не съгреши да пусне с нормален живот, сякаш някой ще си купи същата марка еднодневка пак от него.
          заводски ангренаж на западна кола се сменя на 120-160хил км, Жигуловия мотор има 2 основни ремонта дотогава
          Last edited by X_Y; 06.08.2018, 13:55.

          Коментар


          • majnata - това са най здравите автомобили, единственните които не са правени от престъпници и измамници.Те направиха двигател с ангренажен ремък който при аварийно скъсване не си удря клапаните и не се попилява. Всички западни каруци са направени експлоатационния им живот да виси на тоя ремък. И последно ги върнаха на верига след толкова много изхвърлени коли след такава авария стана голяма реклама автомобила да не е с ремък. Въобще не им пука да произвеждат скраб. ЕС приеха задължителна гаранция 2 години когато сега технилогиите са на ниво да може нещата да се правят с живот над 10 години без това да ги оскъпи с повече от 10 процента само.Автомобилни оловни акумулатори само еднодневки и как пък никой производител не съгреши да пусне с нормален живот, сякаш някой ще си купи същата марка еднодневка пак от него.

            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
              Е, да, по принцип парите не те правят по-щастлив, но бедността в повечето случаи прави хората по-нещастни

              Сега, аз по принцип съм съграсен с него, но на практика средностатистическия човек се чувства по-зле като е беден


              Между другота, Ретро насочва темата към "за" и "против" емиграцията от България, което е отделен въпрос
              Що да е отделен , давай по въпроса , че ми се додряма ...

              Коментар


              • Е, да, по принцип парите не те правят по-щастлив, но бедността в повечето случаи прави хората по-нещастни

                Сега, аз по принцип съм съграсен с него, но на практика средностатистическия човек се чувства по-зле като е беден


                Между другота, Ретро насочва темата към "за" и "против" емиграцията от България, което е отделен въпрос

                Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Да де, ама виж ретро шейсе и девет кви ги разпрая,

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  majnata - най голямата беля която се случва в момента е производството на стоки с кратък живот, умишленно се правят да избутват гаранционния срок и после боклук.Вече не купувам никаква нова техника, последното нещо което купих е едно порше, за което дълбоко съжалявам. Лепено е с полиуретаново лепило извътре и е еднодневка -боклук от класа, водих го да го правят защото ми направи софтуерен проблем и ми се правят на луди защото нямат софта а сменят блока а дефектиралия го пращат да го преинсталират.Скоро мисля да си намеря една стара кола и да си я стегна, не съм малоумен доктор дето здравната каца ги тъпче с пари незаслужено и си купуват от тези новите джипове ментета.Такива хора хранят икономиката на ментетата и може и като във фурна да ни изпекат.Най последно някакво слабоумно от телекома ми обяснява че не е нормално да искам да не си сменям смартфона на 2 години и всичко електро така трябвало да се сменя . Не вярвам в тинтири минтири работи но ще взема да вляза в някоя църква да запаля една свещ за тия хора, плашат ме.И за руснаците трябва, че тази държава е станала суровинен придатък на всички боклукмейкъри.
                  Аз имам една жигулка от 1976г. , наследих я от баща ми ... от време на време си я покарвам ей тъй за кеф .

                  Коментар


                  • majnata - между другото инж.софт който най добре развит да смята живота на разни части е на немски, така че много хубаво им изгорял райграса.

                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • majnata - най голямата беля която се случва в момента е производството на стоки с кратък живот, умишленно се правят да избутват гаранционния срок и после боклук.Вече не купувам никаква нова техника, последното нещо което купих е едно порше, за което дълбоко съжалявам. Лепено е с полиуретаново лепило извътре и е еднодневка -боклук от класа, водих го да го правят защото ми направи софтуерен проблем и ми се правят на луди защото нямат софта а сменят блока а дефектиралия го пращат да го преинсталират.Скоро мисля да си намеря една стара кола и да си я стегна, не съм малоумен доктор дето здравната каца ги тъпче с пари незаслужено и си купуват от тези новите джипове ментета.Такива хора хранят икономиката на ментетата и може и като във фурна да ни изпекат.Най последно някакво слабоумно от телекома ми обяснява че не е нормално да искам да не си сменям смартфона на 2 години и всичко електро така трябвало да се сменя . Не вярвам в тинтири минтири работи но ще взема да вляза в някоя църква да запаля една свещ за тия хора, плашат ме.И за руснаците трябва, че тази държава е станала суровинен придатък на всички боклукмейкъри.

                      Last edited by supertrader; 05.08.2018, 22:32.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                        Не чакат на пенсията, разбира се...

                        Хората, които трудно свързват двата края са почти винаги под стрес, статистически са с по-високо (наднормено) тегло от по-заможните хора, и като цяло са по-малко щастливи


                        Да де, ама виж ретро шейсе и девет кви ги разпрая,
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Не чакат на пенсията, разбира се...

                          Хората, които трудно свързват двата края са почти винаги под стрес, статистически са с по-високо (наднормено) тегло от по-заможните хора, и като цяло са по-малко щастливи

                          Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Предполагам че го правят със стодвайспетевро.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение

                            Интересни аргументи... Ще добавя и това, че хората в Бангладеш са по-щастливи отколкото в Норвегия или Лихтенщайн...

                            И аз познавам български пенсионери, които живеят като царе. Мисля, че това изчерпва темата
                            Предполагам че го правят със стодвайспетевро.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от retro_69 Разгледай мнение

                              Дори и в античността едно поколение се е изтъркулвало за двадесетина години,за колкото и днес, и няма нищо общо с продължителността на живота....Потенциалната продължителност на живота - и днес,и преди 20 000 години е ,и е била една и съща...Куп странични фактори влияят върху "пълното разгръщане" на този потециал,които очеизвадно преди 20 000 години не са били налице....Или с други думи - и преди 20 000 години човек е имал потенциала да си изкара едни 80-90 години....Така си мисля аз....
                              Нямам спомен всички американски президенти да са били нобелови лауреати....Съвременните демократични конституции дават право на всеки да участва в политическия живот и в управлението на една демократична държава....И изобщо няма никакви гаранции,че един професор,например,би се справил по-добре като министър-председател от един телохранител, на когото и да било....Не съм фен на ББИзобщо не съм фен на политици...За мен ,те са необходими безпринципни балансьори в едно общество....
                              Преходът си върви съвсем нормално,като за нашите ширини...
                              Нямам идея,какви са тези динамични ценностни модели,но кое точно минало имаш предвид,само социалистическото ли?
                              А ,дали всички тия - "избягалите" се чувстват "удобно" в новата среда и дали очакванията им са се оправдали?Питаш ме,а защо не се връщат отново в България,ако са разочаровани?Ами някои се връщат,предимно най-младите и вече в пенсионна възраст...Защо тия по средата по-рядко го правят?Много дълъг и нееднозначен отговор...
                              Навсякъде по света ще се сблъскаш с промити мозъци,само гледай да не се окаже ,че процентът им е по-голям отколкото в България...
                              И последно....Попитай твоя "фен" -"барбарон",защо с 5000 евро пенсия във Франция/пожелавам и 10 000 да му ги направят/ ,почти денонощно клепти ,като мисир в тоя форум?Попитай го за тия над 40 години престой във Франция от колко човека се състои приятелския му кръг....А и по-широкия -кръгът от познати?Това ли е най-приятното,най-интересното ,най-смисленото и т.н. нещо на тоя свят- да шарииш по цял ден из интернет?Че аз познавам куп български пенсионери ,дето с 20 пъти по-малка пенсия,живеят в пъти по добре от него....
                              Интересни аргументи... Ще добавя и това, че хората в Бангладеш са по-щастливи отколкото в Норвегия или Лихтенщайн...

                              И аз познавам български пенсионери, които живеят като царе. Мисля, че това изчерпва темата

                              Коментар


                              • Това са приказки от кръчмата от 1985 година

                                Ей момче, над 30г. минаха от тогава. Яко си зациклил

                                Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
                                Африканска жега изпече Европа, очакват се нови температурни рекорди


                                В Холандия асфалтът се разтопи, а в Австрия на полицейските кучета бяха сложени защитни обувки.

                                Мдааа , и природата ше накаже експлоататорите !

                                Коментар

                                Working...
                                X