Първоначално изпратено от majnata
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли социализмът да създаде по-бърз растеж от "капитализма"?
Collapse
X
-
Говорим за един същи човек тука (не става дума за мене разбира се, защото аз нямах още 18г.), за едно и също шофиране по едни и същи пътища и т.н. Даже след '89 пътищата се влошиха доста
Може би е било късмет, че голфчето се оказа толкова здраво, де да знам...
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Колко години ше си караш "като пич" , зависи единствено от тебе самия ... щото / особено сега и особено ти / ако хабер си нямаш какво се случва под капака на мотора , забрави години без ремонти !
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеИнтересно е обаче, защо един същи човек си кара жигулката преди '89 и постоянно се налага нещо да й ремонитрат. После през 1991 взима Голфче на 2 години и си го кара като пич, няколко години без ремонти...
Хъм?
Коментар
-
Интересно е обаче, защо един същи човек си кара жигулката преди '89 и постоянно се налага нещо да й ремонитрат. После през 1991 взима Голфче на 2 години и си го кара като пич, няколко години без ремонти...
Хъм?
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Нали знаеш , че когато задкормилното устройство е дефектно , колата колкото и да е дуракоустойчива все идва времето когато ше се скапе !
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Двигателя на жигулито на наште се скапа преди да стигне до 100 000 км. Естествено ремонта му беше по-скъп от самата кола и естествено отиде за скрап.
После си взеха Нива (щото имат виличка до която се стига по черен път) - тя дойде с чупен двигател - тече масло от някое уплътнение някъде. Та не знам това на колко км се брои - май 0.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеKrum Sokolov моята немска каруца лапа по към 20 на градско със стартстоп и на извънградско смуче защото е с два солидни кюнеца.Един луд шваба казал на едни жълти че съм луд защото над година ги мъчих да правиме малка газова турбина с живот поне 10 години пък то нямало нужда като ЕСС - европейския социалистически съюз решил 2 години да живеят нещата и народа да ги сменя. Ама как се зарадвах че им изгорял райграса на тия наркомани.
Няма логика да не харесваш колата, която караш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
ти колко Жигулита си сменил досега ...? Пет основни ремонта имал ...
После си взеха Нива (щото имат виличка до която се стига по черен път) - тя дойде с чупен двигател - тече масло от някое уплътнение някъде. Та не знам това на колко км се брои - май 0.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
заводски ангренаж на западна кола се сменя на 120-160хил км, Жигуловия мотор има 2 основни ремонта дотогаваLast edited by X_Y; 06.08.2018, 14:54.
Коментар
-
Krum Sokolov - ладите не са руски коли а съветски, самите руснаци като теб са големи фенове на немски каруци, но ги гледам нещо се питат вече един друг кое е здраво и не се чупи. Аз не съм фен на недодялани техники, но това което в момента се случва е много лошо и горещата точка от която може да се спре е русия.Причината е че ги захранва със суровини и те смятат че могат да ги разхищават и превръщат в смет.А ти просто не си карал-поддържал еска, шкодите са по здрави. Волан на място не се върти че да е тежък и защо е по голям - защото толкова им е бил опита на конструкторите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеKrum Sokolov - с едноредови вериги са и няма да я чуеш като се къса. Шкода си е шкода, не очаквай чудеса от милиони километри. Мерцедес и БМВ късат и вериги, по добре е на 100 хиляди да се сменя.Еските са си чупливи каруци, като се почне с ел инсталацията и се свършва със скъсани валове, а сложното окачване издържа колкото на вардбург почти.
Я кажи защо на Ладата волана е с толкова голям диаметър? И защо трябват яко мускули за да вземеш завоя?Last edited by Krum Sokolov; 06.08.2018, 08:25.
Коментар
-
Krum Sokolov моята немска каруца лапа по към 20 на градско със стартстоп и на извънградско смуче защото е с два солидни кюнеца.Един луд шваба казал на едни жълти че съм луд защото над година ги мъчих да правиме малка газова турбина с живот поне 10 години пък то нямало нужда като ЕСС - европейския социалистически съюз решил 2 години да живеят нещата и народа да ги сменя. Ама как се зарадвах че им изгорял райграса на тия наркомани.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Krum Sokolov - с едноредови вериги са и няма да я чуеш като се къса. Шкода си е шкода, не очаквай чудеса от милиони километри. Мерцедес и БМВ късат и вериги, по добре е на 100 хиляди да се сменя.Еските са си чупливи каруци, като се почне с ел инсталацията и се свършва със скъсани валове, а сложното окачване издържа колкото на вардбург почти.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Мунчооо, заводски ангренаж на западна кола се сменя на 120-160хил км, Жигуловия мотор има 2 основни ремонта дотогава
Колко си залупен, еша си нямаш.Last edited by Krum Sokolov; 06.08.2018, 07:51.
- 1 like
Коментар
Коментар