If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли социализмът да създаде по-бърз растеж от "капитализма"?
Говорим за един същи човек тука (не става дума за мене разбира се, защото аз нямах още 18г.), за едно и също шофиране по едни и същи пътища и т.н. Даже след '89 пътищата се влошиха доста
Може би е било късмет, че голфчето се оказа толкова здраво, де да знам...
Колко години ше си караш "като пич" , зависи единствено от тебе самия ... щото / особено сега и особено ти / ако хабер си нямаш какво се случва под капака на мотора , забрави години без ремонти !
Интересно е обаче, защо един същи човек си кара жигулката преди '89 и постоянно се налага нещо да й ремонитрат. После през 1991 взима Голфче на 2 години и си го кара като пич, няколко години без ремонти...
Хъм?
Колко години ше си караш "като пич" , зависи единствено от тебе самия ... щото / особено сега и особено ти / ако хабер си нямаш какво се случва под капака на мотора , забрави години без ремонти !
Интересно е обаче, защо един същи човек си кара жигулката преди '89 и постоянно се налага нещо да й ремонитрат. После през 1991 взима Голфче на 2 години и си го кара като пич, няколко години без ремонти...
Двигателя на жигулито на наште се скапа преди да стигне до 100 000 км. Естествено ремонта му беше по-скъп от самата кола и естествено отиде за скрап.
После си взеха Нива (щото имат виличка до която се стига по черен път) - тя дойде с чупен двигател - тече масло от някое уплътнение някъде. Та не знам това на колко км се брои - май 0.
Нали знаеш , че когато задкормилното устройство е дефектно , колата колкото и да е дуракоустойчива все идва времето когато ше се скапе !
Krum Sokolov моята немска каруца лапа по към 20 на градско със стартстоп и на извънградско смуче защото е с два солидни кюнеца.Един луд шваба казал на едни жълти че съм луд защото над година ги мъчих да правиме малка газова турбина с живот поне 10 години пък то нямало нужда като ЕСС - европейския социалистически съюз решил 2 години да живеят нещата и народа да ги сменя. Ама как се зарадвах че им изгорял райграса на тия наркомани.
ти колко Жигулита си сменил досега ...? Пет основни ремонта имал ...
Двигателя на жигулито на наште се скапа преди да стигне до 100 000 км. Естествено ремонта му беше по-скъп от самата кола и естествено отиде за скрап.
После си взеха Нива (щото имат виличка до която се стига по черен път) - тя дойде с чупен двигател - тече масло от някое уплътнение някъде. Та не знам това на колко км се брои - май 0.
Krum Sokolov - ладите не са руски коли а съветски, самите руснаци като теб са големи фенове на немски каруци, но ги гледам нещо се питат вече един друг кое е здраво и не се чупи. Аз не съм фен на недодялани техники, но това което в момента се случва е много лошо и горещата точка от която може да се спре е русия.Причината е че ги захранва със суровини и те смятат че могат да ги разхищават и превръщат в смет.А ти просто не си карал-поддържал еска, шкодите са по здрави. Волан на място не се върти че да е тежък и защо е по голям - защото толкова им е бил опита на конструкторите.
Имхотеп японците нещо ги тегли алкохола и са се опиянчили.То пиян самурай сигурно няма и най много двигатели които не удрят клапани са произвели те - хонда , тойота.
Krum Sokolov - с едноредови вериги са и няма да я чуеш като се къса. Шкода си е шкода, не очаквай чудеса от милиони километри. Мерцедес и БМВ късат и вериги, по добре е на 100 хиляди да се сменя.Еските са си чупливи каруци, като се почне с ел инсталацията и се свършва със скъсани валове, а сложното окачване издържа колкото на вардбург почти.
Точно ес класата на мерцедес са най здравите. проблеми имаше с една партида С класа на която електрониката беше правена в Китай. Всички марки имат понякога неудачни решения, но да сравняваш руска кола със западна е смешно. разликата е светлинни години. Карал съм всички руски коли а от западните, БМВ, Фолксваген, Форд, Дачия, Шкода, Фиат, Пежо, Ситроен, Рено, Нисан, Тойота. Еееееее западните АВТОМОБИЛИ нямат нищо общо с руските КОЛИ.(каруци) Като са толкова добри руските коли, защо не могат да се конкурират на световния пазар. Излез на улицата и брой колко на 100 руски коли ще минат, като имаш предвид че до 1990 парка ни беше 95% с руски коли. Ако броиш в Гърция, ще е чудо да срещнеш руска кола от 100 преминали. За какво говорим. Това са фактите. Пазара е най-добрата оценка и Той решава кое се купува и кое фалира. Всичко друго е русофилистия.
Я кажи защо на Ладата волана е с толкова голям диаметър? И защо трябват яко мускули за да вземеш завоя?
Krum Sokolov моята немска каруца лапа по към 20 на градско със стартстоп и на извънградско смуче защото е с два солидни кюнеца.Един луд шваба казал на едни жълти че съм луд защото над година ги мъчих да правиме малка газова турбина с живот поне 10 години пък то нямало нужда като ЕСС - европейския социалистически съюз решил 2 години да живеят нещата и народа да ги сменя. Ама как се зарадвах че им изгорял райграса на тия наркомани.
Krum Sokolov - с едноредови вериги са и няма да я чуеш като се къса. Шкода си е шкода, не очаквай чудеса от милиони километри. Мерцедес и БМВ късат и вериги, по добре е на 100 хиляди да се сменя.Еските са си чупливи каруци, като се почне с ел инсталацията и се свършва със скъсани валове, а сложното окачване издържа колкото на вардбург почти.
Мунчооо, заводски ангренаж на западна кола се сменя на 120-160хил км, Жигуловия мотор има 2 основни ремонта дотогава
Колко си залупен, еша си нямаш.
Този е виждал руски автомобил само на картинка. Руския автомобил е като играта "млад конструктор". Купуваш го и след 2 години ти дават квалификация автомонтьор 7 разряд. Всяка година се ремонтират шарнири иначе преглед не можеш да минеш а луфта във волана е 1 оборот. В момента една Дачия е с пъти по-добра от която и да е руска кола.
Коментар