IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Глобалното затопляне мит или реалност?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • От неправилен монтаж е да е изгнила, прави конденз и той се отича, трябва да е поставена на подложки и да не опира в ламарината. При зареждане се охлажда и прави конденз.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Всички стандарти които се налагат не са дело на хора които са си направили труда да помислят как изглеждат нещата от чисто техническа гледна точка. Например това изискване за подмяна на бутилките за пропанбутан при автомобилите, то е необмислено. Опасната част която може да предизвика инцидент не е самата бутилка, а това което се нарича арматура и има задача да спре запълването с газ така че да остане свободен обем, също при повишаване на налягането да се отвори клапан и да се изпусне газ в атмосферата - тези неща трябва да са изправни, а не бутилката много здрава. Ефекта от по здрава бутилка може да бъде само по силна експлозия, ако се случи такава. Евродсондите - арматурата с електромагнитен клапан въобще без коментар, съвършенно безполезно. Някой да е протестирал или да е казал нещо по въпроса дори не съм срещал.
      Приказваш наизуст. Предлагам да се кротнеш и да спреш с глупостите. АЗ ЛИЧНО се убедих че, И САМАТА БУТИЛКА може да е ПРОБЛЕМ: Купих форда с поставена бутилка. Към март 2020-та, тя стана на 12 години и отидох и си поставих нова. След като СВАЛИХ предишната се оказа че, в долната и част, където бутилката е опирала в ламарините, има 3 (ТРИ ! ) ПЕТНА МНОГО ДЪЛБОКА КОРОЗИЯ, с размери около 50×80 мм и дълбочина на корозия, около 1 мм. ТОВА чудо, ми доказа, че трябва да се внимава с бутилките.
      Last edited by Pyramid; 06.08.2024, 13:26.

      Коментар


      • Всички стандарти които се налагат не са дело на хора които са си направили труда да помислят как изглеждат нещата от чисто техническа гледна точка. Например това изискване за подмяна на бутилките за пропанбутан при автомобилите, то е необмислено. Опасната част която може да предизвика инцидент не е самата бутилка, а това което се нарича арматура и има задача да спре запълването с газ така че да остане свободен обем, също при повишаване на налягането да се отвори клапан и да се изпусне газ в атмосферата - тези неща трябва да са изправни, а не бутилката много здрава. Ефекта от по здрава бутилка може да бъде само по силна експлозия, ако се случи такава. Евродсондите - арматурата с електромагнитен клапан въобще без коментар, съвършенно безполезно. Някой да е протестирал или да е казал нещо по въпроса дори не съм срещал.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Производството на електромобили е толкова малко, че Китай не може да подмени автомобилите в Света с електромобили. В момента са необходими 1000 години за да се сменят автомобилите с електромобили, това са 2 милиарда автомобили а някои ги дават 2.5 милиарда. Затова се карат автомобили дори на 35 годишна възраст в някои страни. Това нещо е мисия невъзможна. Производителите на коли с ДВГ са хиляди, производителите на електромобили много малко.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Тръмп е срещу всеки, който има електромобил, въпреки "приятелството" си с Мъск.

            Интересно "бъдеще" очаква "зеления" бизнес в следващите няколко години.

            За мен Тръмп вижда реалното предстоящо нашествие на китайците в тази област, въпреки контролът с митата, който може да осъществи.

            https://carmarket.bg/drugi/trymp-e-p...avtomobil-9338

            (позволих си да изкажа собствено мнение, което дразни някои от околните в публичния форум)

            Все пак - пускам и линк, а наоколо са мои очаквания, а не - реално случващи се събития.

            Коментар


            • https://safenews.bg/novi-usloviya-na...-ot-dvizhenie/

              (нищо не съм казал и постът ми е "на посоки")

              Коментар


              • Ама, разбира се, че с много "неща" не съм наясно!

                Това, че за теб "постът ми е "на посоки"" - нека е така. Твоята "подреденост" и стройна теза са пословични, неподражаеми и недостижими за мен.

                Няма да си първият даскал с толкова "стройно подредена" мисъл. Абе, пиши ми и днес двойката и повече не си губи времето (и енергията) с мен!

                Коментар


                • Той постът ти е напосоки, и ти не си наясно. Значи да се ограничи монооксида няма нищо общо с количеството диоксид. По повод директивите и финасовите възможности без коментар. Ти не си ли забелязал че някои директиви са си чиста проба ограничаващи икономиката, защото налагат абсолютно нечестни конкуретни правила - никой не може да ги покрие, но някой може да мошенничи и лъже и така ще остане само той на пазара.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    [B]mikomikov, има газов катализатор .....

                    .......
                    Не става ясно, дали постът ти защитава, или обвинява четирите швейцарки, за които говоря долу.

                    Каквато и да е причината, за да ме споменаваш - нямам никакво намерение да влизам в нечии отвлечени терзания - клъвнати оттук-оттам, за да потвърждавам или отричам измислени, хвърчащи тези...

                    Ако нещо те смущава в бъдеще - пускай линк за хората, от които чакаш коментар.

                    Коментар


                    • mikomikov, има газов катализатор и много под нормите ще слезе всеки един двигател - ННО го наричат, поставя се едно електролизерче и то не такова което разделя кислорода и водорода а съвсем евтино и СО пада драстично. Той е от това че двигателите горят масло, а дизеловите наистина го горят при това сполучливо и съдържанието на СО е ниско при тях, при бензиновите не достига степента на сгъстяване и налягането. По принцип съм противник на ниските степени на стъстяване, трябва да бъде 14 при бензиновите, вече има десетки начини детонацията да се спира..защо - защото нямат мощност така и имат и преразход и замърсяват с ниска степен на сгъстяване. Производителите обаче имат друг подход, те правят двигатели за еднократна употреба и такъв не може да му се повиши степента на стъстяване защото веднага ще издъхне. Бензин под 100 октана не трябва да се ползва, защото всичкия могат да го произвеждат само 100 октана.
                      Last edited by supertrader; 05.08.2024, 19:47.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Сгрешен пост.
                        Last edited by Pyramid; 05.08.2024, 22:29.

                        Коментар


                        • Четири дами са осъдили Швейцария в Европейския съд с основанието (решение на Съда):

                          "... неуспех на швейцарските власти да определят количествено, чрез въглероден бюджет или по друг начин, националните ограничения на емисиите на парникови газове“!

                          Така че, когато прилагат т.нар. Директиви на Европа - правителствата са длъжни да компенсират данъкоплатците, а не само да налагат глоби на нарушителите, които глоби - да се "усвояват" нерегламентирано..., т.е. - да "потъват" в местните бюджети, а в същото време данъкоплатците да бъдат смачкани от бремето на различни ограничения.


                          https://www.bloombergtv.bg/a/8-novin...opeyskiyat-sad

                          ************

                          (например, нашумелите ограничения за ГТП на бензиновите двигатели У НАС - изискват в крайна сметка трудови възнаграждения в България - АДЕКВАТНИ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ, щом задълженията ни са съизмерими с техните).

                          От къде "идват" парите за такива "инициатинициативи" вследствие Решения на съдилища? ЕВРОПЕЙСКИЯТ (И БЪЛГАРСКИЯ) ИЗБИРАТЕЛ ДА РЕШАВА К О Г О ИЗБИРА И КОЙ МУ НАЛАГА Директивите (си) И, разбирасе - КОЙ Е ЛОБИСТЪТ ЗА ПРИЕМАНЕ НА ДАДЕН ЗАКОН (Директива)... От къде, например идват възнагражденията в Гърция (несъизмерими с българските, изключая София) - от задлъжнялостта на страната за сметка Европа....

                          *************

                          Постът касае 4-те швейцарки, които са осъдили Швейцария за липсата на компенсации във връзка с "въглеродния бюджет на Швейцария"!

                          Защото в ЕС и БЪЛГАРИЯ нещата не са такива! (смигам!)

                          Коментар


                          • Пере с ядрено оръжия някой, то се знае кой..и климата се променя и още ще се променя, докато влезем във фурната и белтъка ни се пресече. Какво се правите че не сте разбрали.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • 1984-понеже народа е технически неграмотен очевидно в момента тези нови технологии са буквално без пари, киловатчаса батерия е на цена 2 кила сирене. Не са скъпи, без пари са. Няма кой да направи най елементарното - да се произвеждат модулите в България и са абсолютно безопасни, да искаш да го запалиш няма да може.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение

                                Няма да е по наше време свършването, най–дясната колонка на втората табличка
                                https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...n_oil_reserves

                                В миналото пр.газ е бил страничен, нежелан, при добив на нефт. Когато се появява търсене...нараства сондирането и предлагането.
                                Днес започват да се интересуват от природния водород, образуващ се при висока температура и железни руди /природен катализатор/ Има го в Мали, Франция, САЩ, Русия, Албания...
                                https://edition.cnn.com/2023/10/29/c...ate/index.html
                                Нещата са много комплексни, ала едно е ясно: ЛЕСНО И ЕВТИНО ДОСТЪПНИТЕ находища, съвсем не са безгранични. За разлика от трудните и скъпите но, то май с всичко е така.
                                Last edited by Pyramid; 01.08.2024, 23:10.

                                Коментар

                                Working...
                                X