Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Глобалното затопляне мит или реалност?
Collapse
X
-
bota156, няма къде да зареждат, тези които имат са минали на електромобили. Трябва да имат къде да зареждат и на тях им е изгодно без да ги карат ще минат на електромобили.
Това СО дето го мерят нищо не мерят, то е само на празен ход и нищо не означава. На празен ход може да е нула, катализатора да успява да го окисли този монооксид - да го изгори, защото той така работи - изгаря в него монооксида, но при движение и натоварване вече в двигателя влиза в пъти повече гориво и СО може да е много високо. На новите коли с турбо е много високо. Турбината вкарва кислород в двигателя така че да може да изгори добре по голямо количество гориво и да се получи по голяма мощност, обаче тя се задвижва от отработилите газове и винаги закъснява с подаване на повече - въздух, от който важен е кислорода. Ти СО много лесно ще го смъкнеш до нула, пускаш кислород допълнително в двигателя и ще имаш нула СО, уреда няма да го лови.Last edited by supertrader; 07.08.2024, 09:23.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма проблем толкова с батерията за бързото зареждане колкото със станциите, те не могат да се захранват от мрежата в случай че са много и черпят голяма мощност. Опитват се да ги синхронизират да не клатят тока в мрежата, но това е непостижимо дори с опцията да управляват централно зарядния ток на тези станции. Значи остава единственно възможноста станциите да имат собствени мини електроцентрали и тока да се произвежда от преобразуване на друг вид енергия. В Китай са най много електромобилите и вече има отлив от тях, не ги искат и предпочитат колите с двигатели.Last edited by Pyramid; 07.08.2024, 14:12.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеРазлично, може да се направят такива с много дълъг живот. Може и еднодневки както са се впуснали да ги правят. Разликата с електромобилите е че може да не се ползва интензивно и ще му се унищожи оловния акумулатор. При електромобила колкото повече цикли направи батерията, толкова по ниска е цената на пробега.
Искат из градовете да няма замърсяване от коли - еми първо на таксита и баничарки дето по цял ден въртят САМО из града. Тирове само до околомръсното. После с ел. баничарки разнасят стоката - нал без пари с ток . ЗАБРАНА за тежки камиони и бусове да влизат в града. До метро, товарна гара и кой откъде еНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
я кажи един двигател колко милиона километра е предвидено да измине в ОПТИМАЛЕН РЕЖИМ?
Коментар
-
Различно, може да се направят такива с много дълъг живот. Може и еднодневки както са се впуснали да ги правят. Разликата с електромобилите е че може да не се ползва интензивно и ще му се унищожи оловния акумулатор. При електромобила колкото повече цикли направи батерията, толкова по ниска е цената на пробега.Last edited by supertrader; 07.08.2024, 06:20.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕлектромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Няма проблем толкова с батерията за бързото зареждане колкото със станциите, те не могат да се захранват от мрежата в случай че са много и черпят голяма мощност. Опитват се да ги синхронизират да не клатят тока в мрежата, но това е непостижимо дори с опцията да управляват централно зарядния ток на тези станции. Значи остава единственно възможноста станциите да имат собствени мини електроцентрали и тока да се произвежда от преобразуване на друг вид енергия. В Китай са най много електромобилите и вече има отлив от тях, не ги искат и предпочитат колите с двигатели.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕлектромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
От ЕС постоянно се налагат всевъзможни откровенни недомислици, така наречените евросонди за тези газови бутилки са точно такава откровенна грешка. В кутията на арматурата по принци се изпуска пропанбутана от предпазния клапан ако се повиши много налягането. Правилно ли е в нея да има бобина с клейми - студена връзка която за късмет може да искри, всяка крейма потенциално може. Това добре ли е измислено ?
Коментар
-
Електромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
https://money.bg/economics/kitay-izn...-dostigat.html
В линкчето пише за едни лоши хора, които опонират... Казват, че китайците разполагали с 33 кораба за износ на електромобили, ама не им достигали, та поръчали още 47 кораба, за да си изнасят електромобилите по света. С тия 47 - вече лапвали четвърт от световната търговия.
Аз тия неща (дето пишат в медиите) ги не вЕрвам, ама Тръмп защо се тревожи и не харесва китайчетата - идея се нЕмам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Вероятно да. Аз за друго писах.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеОт неправилен монтаж е да е изгнила, прави конденз и той се отича, трябва да е поставена на подложки и да не опира в ламарината. При зареждане се охлажда и прави конденз.
Коментар
Коментар