IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Глобалното затопляне мит или реалност?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Нов пазар: ЗА ГАЗОВИ ТУРБИНИ: към зарядите станции. Кога ги озори ел.зах4анванетонот мрежата, 8мат една подведена тръба с газ, включват газовата турбина и зареждат И от нея.
    Как мислиш, мрежа с много мощни зарядни станции които да са насякъде по дефолт не може да се направи чисто технически. Понеже и метан не може да се закара навсякъде и ще го карат в бутилки до зарядната станция.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • bota156, няма къде да зареждат, тези които имат са минали на електромобили. Трябва да имат къде да зареждат и на тях им е изгодно без да ги карат ще минат на електромобили.
      Това СО дето го мерят нищо не мерят, то е само на празен ход и нищо не означава. На празен ход може да е нула, катализатора да успява да го окисли този монооксид - да го изгори, защото той така работи - изгаря в него монооксида, но при движение и натоварване вече в двигателя влиза в пъти повече гориво и СО може да е много високо. На новите коли с турбо е много високо. Турбината вкарва кислород в двигателя така че да може да изгори добре по голямо количество гориво и да се получи по голяма мощност, обаче тя се задвижва от отработилите газове и винаги закъснява с подаване на повече - въздух, от който важен е кислорода. Ти СО много лесно ще го смъкнеш до нула, пускаш кислород допълнително в двигателя и ще имаш нула СО, уреда няма да го лови.
      Last edited by supertrader; 07.08.2024, 09:23.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Няма проблем толкова с батерията за бързото зареждане колкото със станциите, те не могат да се захранват от мрежата в случай че са много и черпят голяма мощност. Опитват се да ги синхронизират да не клатят тока в мрежата, но това е непостижимо дори с опцията да управляват централно зарядния ток на тези станции. Значи остава единственно възможноста станциите да имат собствени мини електроцентрали и тока да се произвежда от преобразуване на друг вид енергия. В Китай са най много електромобилите и вече има отлив от тях, не ги искат и предпочитат колите с двигатели.
        Нов пазар: ЗА ГАЗОВИ ТУРБИНИ: към зарядите станции. Кога ги озори ел.захранванетонот мрежата, имат една подведена тръба с газ, включват газовата турбина и зареждат И от нея. С малко но, все пак по-евтино, отколкото от мрежата.
        Last edited by Pyramid; 07.08.2024, 14:12.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Различно, може да се направят такива с много дълъг живот. Може и еднодневки както са се впуснали да ги правят. Разликата с електромобилите е че може да не се ползва интензивно и ще му се унищожи оловния акумулатор. При електромобила колкото повече цикли направи батерията, толкова по ниска е цената на пробега.
          интересно що бакшиши,баничарки не са с електромобили или са незначителен процент (0,х%).
          Искат из градовете да няма замърсяване от коли - еми първо на таксита и баничарки дето по цял ден въртят САМО из града. Тирове само до околомръсното. После с ел. баничарки разнасят стоката - нал без пари с ток . ЗАБРАНА за тежки камиони и бусове да влизат в града. До метро, товарна гара и кой откъде е
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            я кажи един двигател колко милиона километра е предвидено да измине в ОПТИМАЛЕН РЕЖИМ?
            ...сега, ти дай дефиниция за "оптимален" и по кой показател: Мощност, кпд, чисти газове, степен на (не) износване, момент, махане, (не) образуване на нагар и т.н.. ОпасномПррдизвикателствомпускаш и гле'й само, какъв Отговор...

            Коментар


            • Различно, може да се направят такива с много дълъг живот. Може и еднодневки както са се впуснали да ги правят. Разликата с електромобилите е че може да не се ползва интензивно и ще му се унищожи оловния акумулатор. При електромобила колкото повече цикли направи батерията, толкова по ниска е цената на пробега.
              Last edited by supertrader; 07.08.2024, 06:20.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Електромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?
                я кажи един двигател колко милиона километра е предвидено да измине в ОПТИМАЛЕН РЕЖИМ?
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Няма проблем толкова с батерията за бързото зареждане колкото със станциите, те не могат да се захранват от мрежата в случай че са много и черпят голяма мощност. Опитват се да ги синхронизират да не клатят тока в мрежата, но това е непостижимо дори с опцията да управляват централно зарядния ток на тези станции. Значи остава единственно възможноста станциите да имат собствени мини електроцентрали и тока да се произвежда от преобразуване на друг вид енергия. В Китай са най много електромобилите и вече има отлив от тях, не ги искат и предпочитат колите с двигатели.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Електромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?
                    Правилно е да се каже "БИГА МОГЛИ И да издържат тези километри, ПРИ СПАЗВАНЕ НА РЕДИЦА УСЛОВИЯ". Системното бързо зареждане хич бе спомага за това.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                      От ЕС постоянно се налагат всевъзможни откровенни недомислици, така наречените евросонди за тези газови бутилки са точно такава откровенна грешка. В кутията на арматурата по принци се изпуска пропанбутана от предпазния клапан ако се повиши много налягането. Правилно ли е в нея да има бобина с клейми - студена връзка която за късмет може да искри, всяка крейма потенциално може. Това добре ли е измислено ?
                      Е, нали и Шоу трябва да има.

                      Коментар


                      • Електромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • https://money.bg/economics/kitay-izn...-dostigat.html

                          В линкчето пише за едни лоши хора, които опонират... Казват, че китайците разполагали с 33 кораба за износ на електромобили, ама не им достигали, та поръчали още 47 кораба, за да си изнасят електромобилите по света. С тия 47 - вече лапвали четвърт от световната търговия.

                          Аз тия неща (дето пишат в медиите) ги не вЕрвам, ама Тръмп защо се тревожи и не харесва китайчетата - идея се нЕмам.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Вероятно да. Аз за друго писах.
                            От ЕС постоянно се налагат всевъзможни откровенни недомислици, така наречените евросонди за тези газови бутилки са точно такава откровенна грешка. В кутията на арматурата по принци се изпуска пропанбутана от предпазния клапан ако се повиши много налягането. Правилно ли е в нея да има бобина с клейми - студена връзка която за късмет може да искри, всяка крейма потенциално може. Това добре ли е измислено ?
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              От неправилен монтаж е да е изгнила, прави конденз и той се отича, трябва да е поставена на подложки и да не опира в ламарината. При зареждане се охлажда и прави конденз.
                              Вероятно да. Аз за друго писах.

                              Коментар


                              • От неправилен монтаж е да е изгнила, прави конденз и той се отича, трябва да е поставена на подложки и да не опира в ламарината. При зареждане се охлажда и прави конденз.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X