IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да се закрият ли Езиковите гимназии ?

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от val/she Разгледай мнение
    Успеваемостта на учениците е в пряка зависимост от качеството на преподавателите,


    ... в още по-голяма степен, успеваемостта им зависи от "качеството" на родителите, от семейните ценности, в които е поставено детето - средата... /в тая връзка - обществото има нищожна, все по-западаща роля/

    Коментар


    • Първоначално изпратено от орк Разгледай мнение

      В Пакистан масово ползват по няколко езика, в Индия също.
      Знанието на език не те прави търговска нация, а свободното движение на стоки и капитали. Докато масово учителите са неуспели юристи, журналисти или лингвисти, дори и учебната програма няма голямо значение, и училищата ще създаватсбъкани ценности, полуграмотни гласоподаватели, специалисти по всичкология, за които вината винаги е другаде
      Същите излъчват и читави математици,

      Коментар


      • Успеваемостта на учениците е в пряка зависимост от качеството на преподавателите,

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
          90% от холандците говорят английски, голяма част перфектно. Не случайно са най-търговската нация и една от най-богатите на континента. Ако някой си въобразява че една малка нация може без езици да е конкурентноспособна е свободен да се върне на село и да се пробва да просперира с дворчето на баба си и дядо си.
          В Пакистан масово ползват по няколко езика, в Индия също.
          Знанието на език не те прави търговска нация, а свободното движение на стоки и капитали. Докато масово учителите са неуспели юристи, журналисти или лингвисти, дори и учебната програма няма голямо значение, и училищата ще създаватсбъкани ценности, полуграмотни гласоподаватели, специалисти по всичкология, за които вината винаги е другаде

          Коментар


          • Нито математическите, нито езиковите, нито НПМГ трябва да се закриват и да се приравняват като изисквания и качество на обучение с профитата...
            Засега, слава богу, все още се опитват да дават малко по-добра подготовка на учениците..
            За съжаление, някой се опитва да приравни ( демек да принизи и тези проблясъци на добро обучение в средното образование ) изискванията, за да може всички деца да останат еднакво тъпички след средното.
            Образованието ( средно и висше ) е под всякаква критика и според мен младото поколение тотално изпростява ...
            В основата е финансирането - "парите следват учащия" води до занижени критерии и компромиси с качеството на преподаване...
            Навсякъде има неписана заповед - след малко мъка да се пускат и тотално неграмотните !

            Коментар


            • Първоначално изпратено от tea_cup Разгледай мнение
              Просто едни имат избор къде да учат, а след това и да живеят, други - не. Това е разликата - в избора.
              Във всеки обществен строй е било така.
              ъхъ...всеки има избор.

              Коментар


              • Просто едни имат избор къде да учат, а след това и да живеят, други - не. Това е разликата - в избора.
                Във всеки обществен строй е било така.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                  Продължава да учи за 7 /седем/
                  Какво прави!? Предполагам, че правят това, което сме правили и ние на техните години. Едни продължават да учат, други решават да работят ...
                  Хм ...работенето със шес по математика ми е интересно , вишото е ясно.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                    Ха ха ха америката е пълен ташак ама пълен отива учи с кредит после купува бунгало с кредит и така хоп половин милион долара дълг на семейството после цял живот изкъпан намазан с вазелин и с разтворени бузки пред евреите банкери.Ха ха ха едно дръвено бунгало минимум 300000 долара....ако пръдна срещу него става на дръвен чипс.Смешници.Най тъпата държава събрала най големите тъпаци от целия свят.И кат се почне един стандарт с половин милион дългове ха ха ха
                    леле,колко злоба само в едно същество!!!

                    От злоба и завист,и идея си нямаш колко добре си живее средно статистически и средно интелигентен човек там.

                    Стой си в кочинката,с това мислене такава ще ти е и орисията.

                    Нищо лично,просто мразя хейтърите!
                    Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                      И стне кат завърши със шес кво праим ?
                      Продължава да учи за 7 /седем/
                      Какво прави!? Предполагам, че правят това, което сме правили и ние на техните години. Едни продължават да учат, други решават да работят ...
                      Last edited by tnm; 14.04.2017, 15:57.
                      Приятелството се състои от серия изловени и неизловени предателства !!!
                      Мечо

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                        Ниското ниво на образование е не само в средните, а и във висшите училища. Убедена съм обаче, че в повечето МГ все още има определени изисквания и праг на знания, които учениците трябва да покрият.
                        При положение, че в голяма част от средните училища децата почти не се появяват на училище, а в МГ-то, където учи мойта китка росна, нямат право на повече от 25% отсъствия независимо по какви причини /болни, здрави, състезания, подготовки за олимпиада/ и при 3 неизвинени отсъствия се вика родителя и му се дава да подписва документи, че е запознат с издънките на чадото си, мисля, че това присъствие в часовете, все пак им образува някоя друга гънка в сивото вещество. Та и затова имат повечко 6 по математика
                        И стне кат завърши със шес кво праим ?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение

                          да колежке/га но преди нашите бяха винаги на международни конкурси, не само по математика, а сега благодарение на Славчо и Креслава в комбинация с треволяците дет пушат нон стоп ..... могат да се конкурират само с талибаните, мда то с чалмите и контрольорите в рейсовете могат да се съзтезават по математика ..... Това, че нивото на МГ сега в този момент е по-високо от останалите гимазии незначи, че на самото МГ е му се е вдигнало нивото за последните 30г. даже напротив паднало е, явно това искаше да каже бат Пешо .....

                          P.S. това не важи само за МГ а за цялото образование в България по всички параграфи от до, дори и в медицината щом тръгнаха шуробаженащини ..... а това е опасно като знам аз какъв инженер съм ме е страх да отида на лекар ....
                          Ниското ниво на образование е не само в средните, а и във висшите училища. Убедена съм обаче, че в повечето МГ все още има определени изисквания и праг на знания, които учениците трябва да покрият.
                          При положение, че в голяма част от средните училища децата почти не се появяват на училище, а в МГ-то, където учи мойта китка росна, нямат право на повече от 25% отсъствия независимо по какви причини /болни, здрави, състезания, подготовки за олимпиада/ и при 3 неизвинени отсъствия се вика родителя и му се дава да подписва документи, че е запознат с издънките на чадото си, мисля, че това присъствие в часовете, все пак им образува някоя друга гънка в сивото вещество. Та и затова имат повечко 6 по математика
                          Приятелството се състои от серия изловени и неизловени предателства !!!
                          Мечо

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Ajax4o Разгледай мнение

                            Няма и да чуеш, защото всеки човек /както и дете/ си има свои умения, които му се отдават. И аз не съм чул за някой завършил МГ да е свирил в Карнели Хол.
                            Именно. Не е реално да твърдиш, че от 100 деца, които от 5 клас учат в МГ и са приети там, след като са участвали на олимпиади по математика и са се класирали до 10 място, в гимназиалните класове са понижили уменията си и само 5 - 10 от тях имат шестици по математика.
                            Приятелството се състои от серия изловени и неизловени предателства !!!
                            Мечо

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                              Това въобще не е вярно. Подходът към изучаването на математика, та и другите природни науки в МГ и съвсем различен от тези в професионалните гимназии. В гимназията на сина ми около 10 деца са с призови места на национални олимпиади - по математика, по химия, по информатика. Има дете на второ място по биология на международната олимпиада в Дубай. Все още не съм чула за такива постижения на ученици от професионална гимназия.

                              Интересно нещо сме /българЕте/...

                              Моето гардже е най-най..., ама - НАЙ! )) Да: моето, ама и аз съм най..., щом като съм го/я насочил на най-най!

                              Има дете...

                              Има и други деца! Епа, от Витоша - по-високо нЕма, Е! ))

                              И аз не зная "постижения на ученици от професионална гимназия." Защо не зная за постижения? Защото не ги имам за постижения! Най-нормално развитие на деца/та/..., но все пак съм чувАл...

                              Не е постижение например - участието на дете от проф.гимназия участието му в GT4 - с италиански спонсор и ежемесечни участия в състезания в Европа /че и в Дубай - ПРЕДСТАВИ СИ ТИ!/. Отбор с участници на 30+ годишни... Па, момчето няма още книжка за правоуправление, а на участието му разчитат едни 30+... Това не е постижение и за България не се чува нищо... Те, тВа момче - отде пък да знае езици??? Ми то не е учИло в английска..., ма си лафи със съотборниците си..., а с механиците и инженерите от екипа - пък лафи на Талиански - чист, де, ама като не е учИло момчето в Талианска - как да чуем за него????

                              Постижение ли е някакво, ако на друго /дете/ - му занесеш автомобила си - с прецакана автоматична предавателна кутия /автоматик му думат завършилите английските и т.н.../, па тВа дете ще ти разпарчадиса всичко, но ще ти смени - я износен барабан, я лентова спирачка, я семеринг..., ма няма да те кара за 5-6К да си купиш нова скоростна кутия - ЩОТ то /детето/ - и тВа може да направи... Ма - някак няма да парадира изобщо с познанията си по английски /те са някак между другото/...

                              Айде, поздрави, де!

                              Въпреки всичко, казано горе - няма "излишни" гимназии. Навсякъде децата трябва да научат ПОНЕ ЕДНО, а именно, че обучението и придобиването на компетенции продължават през целия ни живот, независимо, дали те са по английски език или по ABS-а на автомобила....

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                                Това въобще не е вярно. Подходът към изучаването на математика, та и другите природни науки в МГ и съвсем различен от тези в професионалните гимназии. В гимназията на сина ми около 10 деца са с призови места на национални олимпиади - по математика, по химия, по информатика. Има дете на второ място по биология на международната олимпиада в Дубай. Все още не съм чула за такива постижения на ученици от професионална гимназия.
                                Няма и да чуеш, защото всеки човек /както и дете/ си има свои умения, които му се отдават. И аз не съм чул за някой завършил МГ да е свирил в Карнели Хол.
                                From Tokyo, to London, to the New York Stock Exchange - We Trade The World!!!
                                България Над Всичко

                                Коментар

                                Working...
                                X