IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да се закрият ли Езиковите гимназии ?

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Auto Разгледай мнение
    Иде реч, че такива Езикови гимназии няма другаде. Това подло създание тука е натресено за да изземват народа и да затъпяват добрите деца. ПРОЦЕСА НА ЗУБРЕНЕ ЗАТЪПЯВА. Дали повтаряш Хамлет или свещени текстове резултата е един, мозъка линее и винаги очаква някой да му подаде реплики. Логиката и творчеството се подтиснат.
    ае Бохо ти прост ли си или да ?!? Как езиковите гимназии ше ти взимат народа бе тъпунгер ?!? И като незнаеш никви езици как се разбираш с другите с рисунки по песъка ли ко?! ?!? Е са щи го нарисувам цветно барем схванеш, взимат ти народа с ей тва :

    2.) Чалгакултурата и идиотизмите по Медиите от 30г. насам,, 3.) Геноцида над населението със здравеопазването и качеството на храните 4.) НПО платените уроди, които толерират циганите и подменят ценностите и на 1.) Зародилото се Криминалното общество с убийства кражби, дроги, отвличания, заплахи, измами ...

    Кажи с твойта проста глава къде тука има Езикови гимназии !? За тва хората се изнасят не за друго ....
    Аз не желая децата ми да израстват в идиотска среда в която има безнаказани убийства, кражби, наркотици и чалга култури ОК ?!? Ако на тебе ти пречат Езиковите гимназии ми хуу не ги пращай твойте деца там и готоо напрай ги багеристи и точка ....
    Last edited by michaelis12; 18.04.2017, 11:42.

    Коментар


    • Иде реч, че такива Езикови гимназии няма другаде. Това подло създание тука е натресено за да изземват народа и да затъпяват добрите деца. ПРОЦЕСА НА ЗУБРЕНЕ ЗАТЪПЯВА. Дали повтаряш Хамлет или свещени текстове резултата е един, мозъка линее и винаги очаква някой да му подаде реплики. Логиката и творчеството се подтиснат.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

        тнмънчева образованието е вътрешен а не външен процес.Който иска да научи нещо научава го.Престоя в едно училище не гарантира знания.Когато си отишъл да учиш вишу се предполага че имаш интерес а не стоиш там и чакаш даскала да ти налее с маркуча или с канчето знание.Нивото на едно училище се определя не толко от преподавателита колкото от учениците.Аз кат завърших казармата отидох да уча в ТУ тогава ВМЕИ Ленин.В първи и втори курс общи предмети и теория математики физики химии електротехника механика съпромат компютри програмиране.В трети четвърти и пети курс кат почнаха само специални предметия тия малоумните с математическите гимназии гледаха кат изоглавени.Ние с техникумите си говорим с даскалите а на тях трябваше да се обяснява кат на тъпанари как се мери ток мощност кво е трифазен ток ток с права обратна и нулева последователност какво е късо съединение какво е трансформатор синхронене генератор кво е електрическа машина кво е опит на късо на асинхронен двигател кво е пускова и работна намотка кво е котва квое четка четков апарат какво е въртящ момент....По този начин бавноразвиващите ни ядеха от времето..По наше време присъствието беше задължително и на лекции правеха проверки и яко жулеха двойки.От 30 души в първи курс в пети завършихме 6 човека ама тогава не си поплюваха
        Достоверно пишеш, .
        Наистина за онези времена в техникумите са давали занаят, как да си оправиш уредите, как да си ремонтираш колата.
        Но сега като се счупи нещо, се изхвърля и се купува ново. Защото след поправката кара малко и пак се разваля. А и техниците взимат големи такси, та по-добре човек да си купи нов уред.

        Все пак светът се е променил и не е това от преди 30г. Дори хора с малко познания и малко English, се оправят добре на Запад, просто защото са напористи и инициативни.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

          Хм ...работенето със шес по математика ми е интересно , вишото е ясно.
          По-кльощавата 1/3-та пълноправен член на домочадието има приятелка, която завърши миналата година ПМГ. Със сигурност има 6-ца по математика, втората задължителна матура беше по химия. Издържа я с пълна шестица. А матурата по химия съвсем не е шега работа. Но да не се отклонявам от въпроса ти.
          Това момиче кандидатства фармация в МУ София и съвсем малко не й достигна за да я приемат. Беше приета медицина във Варна, Стара Загора и Плевен, но тя държеше на фармацията и то задължително в МУ София.
          Отказа да учи неща, които не й харесват и една година работи като сервитьорка в най-известното заведение у хабитата /за ужасТ на учителите от ПМГ-то/ и доста добре се справя девойчето. Работи и се подготвя за изпити и както разбрах, изкарала много добри оценки на предварителните.
          Приятелството се състои от серия изловени и неизловени предателства !!!
          Мечо

          Коментар


          • Първоначално изпратено от travelboy Разгледай мнение

            Ами и аз съм завършил МГ и ме приеха без изпит в същия университет заради участието ми в разширения национален отбор по математика.Трябва да ти кажа,че ние "малоумните" математици ни учеха да мислим.Според мен един инженер трябва да може да решава нестандартни задачи.Другите като тебе им викат техници-многознайковци.Те всичко си знаят от техникумите.Чудя се защо изобщо продължават да учат в университет.
            Математиката е много важна наука за всички инженери това е безспорно.Теб са те приели щот си ходил по олимпиади сума ти пъти мен ме приеха само с два изпита с две ходения.За да не се чудиш навремето се държеше и политически изпит не само математика.Как ше мислиш технически кат абер си нямаш от техника.Ей така седиш си и земеш та измислиш нещо.България се напълни с такива мислители доценти професори и....едно голямо нищо.Вкарваш един такъв мислител в една фирма и не мое се оправи с една елементарна машина или един повреден кабел

            Коментар


            • А аз завърших техникум...И, да ви кажа, математици да искате, имаше и там.бедата сега е, че всичко стана "гимназии" и масово, плоди головодници. Трагедия пълна.
              Last edited by Pyramid; 18.04.2017, 06:34.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                тнмънчева образованието е вътрешен а не външен процес.Който иска да научи нещо научава го.Престоя в едно училище не гарантира знания.Когато си отишъл да учиш вишу се предполага че имаш интерес а не стоиш там и чакаш даскала да ти налее с маркуча или с канчето знание.Нивото на едно училище се определя не толко от преподавателита колкото от учениците.Аз кат завърших казармата отидох да уча в ТУ тогава ВМЕИ Ленин.В първи и втори курс общи предмети и теория математики физики химии електротехника механика съпромат компютри програмиране.В трети четвърти и пети курс кат почнаха само специални предметия тия малоумните с математическите гимназии гледаха кат изоглавени.Ние с техникумите си говорим с даскалите а на тях трябваше да се обяснява кат на тъпанари как се мери ток мощност кво е трифазен ток ток с права обратна и нулева последователност какво е късо съединение какво е трансформатор синхронене генератор кво е електрическа машина кво е опит на късо на асинхронен двигател кво е пускова и работна намотка кво е котва квое четка четков апарат какво е въртящ момент....По този начин бавноразвиващите ни ядеха от времето..По наше време присъствието беше задължително и на лекции правеха проверки и яко жулеха двойки.От 30 души в първи курс в пети завършихме 6 човека ама тогава не си поплюваха
                Ами и аз съм завършил МГ и ме приеха без изпит в същия университет заради участието ми в разширения национален отбор по математика.Трябва да ти кажа,че ние "малоумните" математици ни учеха да мислим.Според мен един инженер трябва да може да решава нестандартни задачи.Другите като тебе им викат техници-многознайковци.Те всичко си знаят от техникумите.Чудя се защо изобщо продължават да учат в университет.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                  Ниското ниво на образование е не само в средните, а и във висшите училища. Убедена съм обаче, че в повечето МГ все още има определени изисквания и праг на знания, които учениците трябва да покрият.
                  При положение, че в голяма част от средните училища децата почти не се появяват на училище, а в МГ-то, където учи мойта китка росна, нямат право на повече от 25% отсъствия независимо по какви причини /болни, здрави, състезания, подготовки за олимпиада/ и при 3 неизвинени отсъствия се вика родителя и му се дава да подписва документи, че е запознат с издънките на чадото си, мисля, че това присъствие в часовете, все пак им образува някоя друга гънка в сивото вещество. Та и затова имат повечко 6 по математика
                  ми навремето при "гадния" Комунизъм беше обща практика за всички, а не само отделни частни училища или само в МГ ..... Та мисълта ми е, че нивото пада и е паднало до дъното заради демографския срив и геноцид който ни докара Демокрацията. Аз навремето съм бил толкова слаб ученик само с двойки и тройки, че сега като ги гледам болшинството в тоя сайт съм професор с Нобелова награда, можеш сама да си направиш изводa .... в това число включая и журналята им барабар с платените им тролове. А най-много ме впечатляват тези които се мислят за начетени, чели уж нещо си пишат уж интелигентно, но просто живеят в друг свят не в реалния ..... Едно професорче беше казал, че по нас българите пълзи тотална неграмотност и незнаят в кой свят се намират и е прав човека, само като погледнеш темата-творение на тиквеника който я направил за закриване на Езиковите гимназии защото "произвеждали емигранти" .....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                    Това въобще не е вярно. Подходът към изучаването на математика, та и другите природни науки в МГ и съвсем различен от тези в професионалните гимназии. В гимназията на сина ми около 10 деца са с призови места на национални олимпиади - по математика, по химия, по информатика. Има дете на второ място по биология на международната олимпиада в Дубай. Все още не съм чула за такива постижения на ученици от професионална гимназия.
                    Е в моя клас чак такива вундеркинди нямаше.Някои станаха офицери аз инженер другото са ел техници.За мен ходенето по олимпиади е безсмислено.То и навремето нямаше толкова много олимпиади....Не подценявай някогашните техникуми.Кат изключим СМГ къде е събрано най изявеното иди в която и да е друга математическа гимназия и ще видиш колко подрастващ тъпанар има там.Ако намериш клас с повече от 4-5 деца които имат шестица по математика ела ми се обади.Дори за СМГ не съм сигурен че всички имат шестици по математика...Обаче е пълно с напърчени родителки с вид на пачаври фолкпевачки които искат най доброто.То детето тъпанар ама ние в мезето дет вига на един колега детето.Вие кво си мислите и аз кат порасна ще уча в мезето.Питам я напърчената що в мезето детето иска да е шофьор а тя ти вика ми щот тука имало среда...Ха ха ха на дъщеря ми в класа имаше пет деца с шестици по математика ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                      Ниското ниво на образование е не само в средните, а и във висшите училища. Убедена съм обаче, че в повечето МГ все още има определени изисквания и праг на знания, които учениците трябва да покрият.
                      При положение, че в голяма част от средните училища децата почти не се появяват на училище, а в МГ-то, където учи мойта китка росна, нямат право на повече от 25% отсъствия независимо по какви причини /болни, здрави, състезания, подготовки за олимпиада/ и при 3 неизвинени отсъствия се вика родителя и му се дава да подписва документи, че е запознат с издънките на чадото си, мисля, че това присъствие в часовете, все пак им образува някоя друга гънка в сивото вещество. Та и затова имат повечко 6 по математика
                      тнмънчева образованието е вътрешен а не външен процес.Който иска да научи нещо научава го.Престоя в едно училище не гарантира знания.Когато си отишъл да учиш вишу се предполага че имаш интерес а не стоиш там и чакаш даскала да ти налее с маркуча или с канчето знание.Нивото на едно училище се определя не толко от преподавателита колкото от учениците.Аз кат завърших казармата отидох да уча в ТУ тогава ВМЕИ Ленин.В първи и втори курс общи предмети и теория математики физики химии електротехника механика съпромат компютри програмиране.В трети четвърти и пети курс кат почнаха само специални предметия тия малоумните с математическите гимназии гледаха кат изоглавени.Ние с техникумите си говорим с даскалите а на тях трябваше да се обяснява кат на тъпанари как се мери ток мощност кво е трифазен ток ток с права обратна и нулева последователност какво е късо съединение какво е трансформатор синхронене генератор кво е електрическа машина кво е опит на късо на асинхронен двигател кво е пускова и работна намотка кво е котва квое четка четков апарат какво е въртящ момент....По този начин бавноразвиващите ни ядеха от времето..По наше време присъствието беше задължително и на лекции правеха проверки и яко жулеха двойки.От 30 души в първи курс в пети завършихме 6 човека ама тогава не си поплюваха

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                        леле,колко злоба само в едно същество!!!

                        От злоба и завист,и идея си нямаш колко добре си живее средно статистически и средно интелигентен човек там.

                        Стой си в кочинката,с това мислене такава ще ти е и орисията.

                        Нищо лично,просто мразя хейтърите!
                        Няма никаква злоба а много реалност.Много добре знам колко много добре си живее един средноинтелигентен човек.Детската градина 1600 долара отпуската 12 дена болнични няма пенсия на 70 и след тва пак бач щот пенцията малка а кредитите още не са върнати..Ха ха ха тия ги разправяй на математиката многониковия и на сганта на мен недей...Особено нашенските тираджии и чистачи на къщи дет по форумите се представят кат собственици на почистваща фирма.Ха ха ха смешници.....

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                          Е тя основната "ценност" е "учи мама , че да не блъскаш един ден"...и те така по сичко шес , после вишо и после ...после емигрираме , чинии или ягоди и те така ...по български.
                          За съжаление ние сме един много малък но много прост народ.В кръвта ни е да сме тарикати да търсим службички дето без труд дават много пари.И понеже такива няма ние кат в Турция продължаваме с опитите.Нашенецът дупе дава само да не се мине и да не настине.Мързелът ни е пословичен.Всичко тръгнало началник да става финансист адвокат все тарикат.Идва времето в което един плочкаджия ше си докарва повече от един депутат...Българина не иска да работи с ръцете си иска бюро стол климатик и да го раздава голема рабта с голем стандарт.Особени тарикати са тия дет емигрираха.Всичката гмеж у село се изнесе у чужбина и се моля на Бога никога да не се завърнат

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от tea_cup Разгледай мнение
                            Разбира се, че средата е най-важна. Има изследвания за значението на средата, което надвишава това на гените.
                            Понеже в селото на бай Пешо е много вероятно да има някое ромче със заложби на гениален шахматист, математик, медик, дипломат, тенисист или футболист, но вероятността образователната система да забележи и развие способностите му е нулева. Затова е важна средата - както тясното семейство, така и по-широката общност, които да могат да разпознаят заложбите, след това да подкрепят детето, да го мотивират, когато е необходимо и т.н.
                            В селото на батко ти няма роми има цигани мангали.А циганин с такива заложби не стществува.Най много някой музикант да се пръкне.У село са едни от най долнокачествените мангали.Нищо не помага само сапа и колът.От друго не разбират.

                            Коментар


                            • Разбира се, че средата е най-важна. Има изследвания за значението на средата, което надвишава това на гените.
                              Понеже в селото на бай Пешо е много вероятно да има някое ромче със заложби на гениален шахматист, математик, медик, дипломат, тенисист или футболист, но вероятността образователната система да забележи и развие способностите му е нулева. Затова е важна средата - както тясното семейство, така и по-широката общност, които да могат да разпознаят заложбите, след това да подкрепят детето, да го мотивират, когато е необходимо и т.н.
                              Last edited by Andi11; 14.04.2017, 20:37.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                                ... в още по-голяма степен, успеваемостта им зависи от "качеството" на родителите, от семейните ценности, в които е поставено детето - средата... /в тая връзка - обществото има нищожна, все по-западаща роля/
                                Е тя основната "ценност" е "учи мама , че да не блъскаш един ден"...и те така по сичко шес , после вишо и после ...после емигрираме , чинии или ягоди и те така ...по български.

                                Коментар

                                Working...
                                X