If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Бих добавил, че тази политика не е само в Техномаркет, а и при мобилните оператори. Не ми уточниха кой оператор беше точно, но 2 - годишна гаранция на iphone не покриват нищо. Една абсолютна нада. Гаджето на приятел трябваше да плати 500 лв. за fix на екрана, а уж е в "гаранция". Проблемът не е в служителите, а в шефовете, че нямат прозрачни политики и обучение на персонала си. Ей това куца навсякъде.
Ето какво ми се случи вчера - купувам лаптоп от Техномаркет, готов за ползване с windows 8, прибирам се вкъщи, windows-ът не зарежда и съответно 2 часа след покупката съм отново в магазина, откъдето котстатират че има фабричен дефект. вместо да го заменят - имат 3 налични, или да върнат парите, ме карат да пиша рекламация и сега да чакам да ми се обаждат какво ще правят, няма да се изненадам ако ме карат да им го дам за ремонт....
иначе има вътрешно разпореждане компютрите с windows изобщо да не се пробват
общо взето клиентите = muppets
В България компютър задължително се пробва и по възможност всякаква техника.
На мен преди време точно Техномаркет отаказаха да ми пробват монитор, след мое продължително настояване, най накрая го пуснаха и се оказа че има проблем.
Веднага си тръгнах и си купих монитора след задължителен тест на друго място.
От тогава избягвам Техномаркет... а и други проблеми съм имал с тях, но това беше нещото заради което спрях да купувам от тях.
Имам някакво странно усещане че тия хора купуват техника с малки дефекти и после някой като изтегли "късата клечка", просто замазват положението.
даже вчера ми дадоха писмен отказ да ми върнат парите, ще видя днес какво ще измислят и явно трябва да пускам жалба... от най-обикновени неща правят проблем
Пускай жалба в КЗП. Трябва ти касовата бележка и отказа. Имай предвид, че собственик на техномаркет е един мустакат та може много да не искат да ги чанчат.
успех
това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
да отбележа все пак че от втория път се съгласиха да го разменят и всичко е наред -но от сега нататък губят родата като клиент... бълха ги е ухапала =]
Бълха, бълха,... ама като са 100 000 бълхи...
Аз преди там доста пазарувах, а сега все по-рядко и по-рядко. Така постепенно или се научават или едва кретат. Не съм им гледал отчети за приходите, но предполагам, че им спадат оборотите
да отбележа все пак че от втория път се съгласиха да го разменят и всичко е наред -но от сега нататък губят родата като клиент... бълха ги е ухапала =]
Искаш книгата за рекламации и нещата омекват.
Има си закони!
Преди нова година пък взех един телевизор от Метро , и понеже явно съм карък и тои спря да работи. Върнах го но отказаха да ми върнат парите , дадоха го на сервиз и три седмици го ремонтираха гаранционно. Сега го върнаха работещ но си чаках 3 седмици
да отбележа все пак че от втория път се съгласиха да го разменят и всичко е наред -но от сега нататък губят родата като клиент... бълха ги е ухапала =]
предполагах че проблемът не е само в техномаркет, пък и наистина шефовете са прави да не ги източват служителите с фиктивно връщане на стоки.... и все пак
общо взето за по-големи покупки задължително онлайн
В Бантустана има още да се учим по отношение на уважение към клиентите. Личният ми съвет е след ако след два опита продължават спънките - жалба в комисията.
Другото, което върши работа е любезен телефонен "терор" над този, от когото зависи решението. Стига да открием телефона му. Сутрин, обед, вечер Неудобните часове..
Преди нова година пък взех един телевизор от Метро , и понеже явно съм карък и тои спря да работи. Върнах го но отказаха да ми върнат парите , дадоха го на сервиз и три седмици го ремонтираха гаранционно. Сега го върнаха работещ но си чаках 3 месеца
По закон ремонта се извършва максимум за 30 календарни дни.
Преди нова година пък взех един телевизор от Метро , и понеже явно съм карък и тои спря да работи. Върнах го но отказаха да ми върнат парите , дадоха го на сервиз и три седмици го ремонтираха гаранционно. Сега го върнаха работещ но си чаках 3 седмици
Закупих го онлаин от Техномаркет , още като го сложиш даде грешни сектори, марка WD. Обадих се за рекламация на националния номер и от там определеха дата и час в която мина куриер да го вземе от мен. След това им се обадих по същия номер и поисках да ми върнат парите. Казаха че няма проблем но процедурата продължи някъде около две седмици.
Междувременно външен хард си ми трябваше и отидох в Технополис и купих един от офлаин магазина на място .....за изненада и тои беше дефектен, тоя път беше Seagate. Ядосан се върнах в Техномаркет и момчетата веднага ми го смениха. На третия път уцелих работещ....
Мисълта ми е че ще ти върнат парите но доколкото разбрах , ако е купен онлаин макар и по бавно да се случват нещата , потребителя има по- големи права.
Коментар