IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Техномаркет - пазете се!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • То на екраните обикновено му стават едни пукнатини. При изтърване....
    Та ако е такъв случая, каква гаранция да чакаш.

    Коментар


    • Нали? Като доброволен фонд за инжекция на iphone :P

      Коментар


      • Аз платих 40лв за нокия с договор - няма фиксове(каквото и да значи това) и няма нищо
        За айфоня - бълха я ухапала

        Коментар


        • Бих добавил, че тази политика не е само в Техномаркет, а и при мобилните оператори. Не ми уточниха кой оператор беше точно, но 2 - годишна гаранция на iphone не покриват нищо. Една абсолютна нада. Гаджето на приятел трябваше да плати 500 лв. за fix на екрана, а уж е в "гаранция". Проблемът не е в служителите, а в шефовете, че нямат прозрачни политики и обучение на персонала си. Ей това куца навсякъде.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Felbuzz Разгледай мнение
            Ето какво ми се случи вчера - купувам лаптоп от Техномаркет, готов за ползване с windows 8, прибирам се вкъщи, windows-ът не зарежда и съответно 2 часа след покупката съм отново в магазина, откъдето котстатират че има фабричен дефект. вместо да го заменят - имат 3 налични, или да върнат парите, ме карат да пиша рекламация и сега да чакам да ми се обаждат какво ще правят, няма да се изненадам ако ме карат да им го дам за ремонт....
            иначе има вътрешно разпореждане компютрите с windows изобщо да не се пробват
            общо взето клиентите = muppets
            В България компютър задължително се пробва и по възможност всякаква техника.

            На мен преди време точно Техномаркет отаказаха да ми пробват монитор, след мое продължително настояване, най накрая го пуснаха и се оказа че има проблем.

            Веднага си тръгнах и си купих монитора след задължителен тест на друго място.

            От тогава избягвам Техномаркет... а и други проблеми съм имал с тях, но това беше нещото заради което спрях да купувам от тях.

            Имам някакво странно усещане че тия хора купуват техника с малки дефекти и после някой като изтегли "късата клечка", просто замазват положението.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Felbuzz Разгледай мнение
              даже вчера ми дадоха писмен отказ да ми върнат парите, ще видя днес какво ще измислят и явно трябва да пускам жалба... от най-обикновени неща правят проблем
              Пускай жалба в КЗП. Трябва ти касовата бележка и отказа. Имай предвид, че собственик на техномаркет е един мустакат та може много да не искат да ги чанчат.

              успех
              това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Felbuzz Разгледай мнение
                да отбележа все пак че от втория път се съгласиха да го разменят и всичко е наред -но от сега нататък губят родата като клиент... бълха ги е ухапала =]
                Бълха, бълха,... ама като са 100 000 бълхи...
                Аз преди там доста пазарувах, а сега все по-рядко и по-рядко. Така постепенно или се научават или едва кретат. Не съм им гледал отчети за приходите, но предполагам, че им спадат оборотите

                Коментар


                • Бегам далеч от Техномаркет и другите предприятия на Мустака - лафка-мафка, виваком, булгартабак , т.н

                  Принцип!!
                  "the trend is your friend until the end..."

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Felbuzz Разгледай мнение
                    да отбележа все пак че от втория път се съгласиха да го разменят и всичко е наред -но от сега нататък губят родата като клиент... бълха ги е ухапала =]
                    Искаш книгата за рекламации и нещата омекват.
                    Има си закони!


                    Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
                    Преди нова година пък взех един телевизор от Метро , и понеже явно съм карък и тои спря да работи. Върнах го но отказаха да ми върнат парите , дадоха го на сервиз и три седмици го ремонтираха гаранционно. Сега го върнаха работещ но си чаках 3 седмици
                    В Метро ЗЗП не важи.

                    Коментар


                    • да отбележа все пак че от втория път се съгласиха да го разменят и всичко е наред -но от сега нататък губят родата като клиент... бълха ги е ухапала =]

                      Коментар


                      • предполагах че проблемът не е само в техномаркет, пък и наистина шефовете са прави да не ги източват служителите с фиктивно връщане на стоки.... и все пак
                        общо взето за по-големи покупки задължително онлайн

                        Коментар


                        • В Бантустана има още да се учим по отношение на уважение към клиентите. Личният ми съвет е след ако след два опита продължават спънките - жалба в комисията.
                          Другото, което върши работа е любезен телефонен "терор" над този, от когото зависи решението. Стига да открием телефона му. Сутрин, обед, вечер Неудобните часове..

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
                            Преди нова година пък взех един телевизор от Метро , и понеже явно съм карък и тои спря да работи. Върнах го но отказаха да ми върнат парите , дадоха го на сервиз и три седмици го ремонтираха гаранционно. Сега го върнаха работещ но си чаках 3 месеца
                            По закон ремонта се извършва максимум за 30 календарни дни.

                            Коментар


                            • Преди нова година пък взех един телевизор от Метро , и понеже явно съм карък и тои спря да работи. Върнах го но отказаха да ми върнат парите , дадоха го на сервиз и три седмици го ремонтираха гаранционно. Сега го върнаха работещ но си чаках 3 седмици
                              Last edited by markov; 03.02.2014, 12:09.
                              Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                              Коментар


                              • Преди месец имах епопея с външен хард диск.

                                Закупих го онлаин от Техномаркет , още като го сложиш даде грешни сектори, марка WD. Обадих се за рекламация на националния номер и от там определеха дата и час в която мина куриер да го вземе от мен. След това им се обадих по същия номер и поисках да ми върнат парите. Казаха че няма проблем но процедурата продължи някъде около две седмици.

                                Междувременно външен хард си ми трябваше и отидох в Технополис и купих един от офлаин магазина на място .....за изненада и тои беше дефектен, тоя път беше Seagate. Ядосан се върнах в Техномаркет и момчетата веднага ми го смениха. На третия път уцелих работещ....

                                Мисълта ми е че ще ти върнат парите но доколкото разбрах , ако е купен онлаин макар и по бавно да се случват нещата , потребителя има по- големи права.
                                Last edited by markov; 03.02.2014, 12:03.
                                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                                Коментар

                                Working...
                                X