IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от lavedette Разгледай мнение
    Напълно подкрепям призива да не се ползват услугите на Виваком.Чакам с нетърпение да ми приключи договора за ползване на интернет и IPTV.От около месец и на мен ми прекъсва постоянно сигнала, съответно програмата и интернета,загубих много време и нерви в празни разговори на тел.123 с представители на техническа подръжка,идва екип и на адреса,резултата е нулев.Писах жалби до Виваком,на база на които искам да си прекратя предсрочно договора,без да ми начисляват неустойки,позовах се на Общите условия към договора,в текстове,посочващи задълженията им като търговец,които те очевидно не спазват. Плащам за некачествен продукт и заради мудността и безхаберието им търпя загуби. Понастоящем изчаквам писмените им отговори и ще уведомя и поискам съдействие и от КЗП. Наясно съм,че едва ли ще се случи това,което искам (да прекъсна всякакви взаимоотношения с тях без да заплащам неустойки),но поне ще пробвам.Ако не ,чинно ще си изчакам края на договора и ще влязат в черния ми списък.За съжаление всеки си прави,каквото си иска и никой не носи отговорност за действията си.Така че ,ако някой се двоуми дали да избере Виваком ,искрено го съветвам да НЕ го прави,Бягайте далече от Виваком!
    КЗП едва ли ще ти помогнат с повече от това да ти кажат, че не им е в компетентноста прекратяването на договор. Могат да им наложат глоба, но нищо повече. По отношение на неустойките и как се смятат, точно във Виваком нещата са най-омазани и неясни, и накрая разбираш че дължиш някаква напълно нереална сума. Скоро имах същият и други проблеми с тия гадове и сега прекратявам всичко каквото имам към тях. Дори и за прекратяването, когато имаш предизвестие пак трябва да ги ръчкаш постоянно защото не ти закриват услугата и се опитват да те забавят колкото се може повече. Най-добре изобщо да не влизаш в магазин на Виваком! Никога!
    ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

    Коментар


    • Бягайте далече от Виваком!

      Напълно подкрепям призива да не се ползват услугите на Виваком.Чакам с нетърпение да ми приключи договора за ползване на интернет и IPTV.От около месец и на мен ми прекъсва постоянно сигнала, съответно програмата и интернета,загубих много време и нерви в празни разговори на тел.123 с представители на техническа подръжка,идва екип и на адреса,резултата е нулев.Писах жалби до Виваком,на база на които искам да си прекратя предсрочно договора,без да ми начисляват неустойки,позовах се на Общите условия към договора,в текстове,посочващи задълженията им като търговец,които те очевидно не спазват. Плащам за некачествен продукт и заради мудността и безхаберието им търпя загуби. Понастоящем изчаквам писмените им отговори и ще уведомя и поискам съдействие и от КЗП. Наясно съм,че едва ли ще се случи това,което искам (да прекъсна всякакви взаимоотношения с тях без да заплащам неустойки),но поне ще пробвам.Ако не ,чинно ще си изчакам края на договора и ще влязат в черния ми списък.За съжаление всеки си прави,каквото си иска и никой не носи отговорност за действията си.Така че ,ако някой се двоуми дали да избере Виваком ,искрено го съветвам да НЕ го прави,Бягайте далече от Виваком!
      Last edited by lavedette; 27.03.2016, 16:14.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от stone-bi Разгледай мнение
        На мен често ми се случва това с мрежата, но след 2 месеца всичко ще се промени с промяна на договора
        Няма какво да чакаш. Дори да си платиш глобата, бягай по-бързо

        Коментар


        • На мен често ми се случва това с мрежата, но след 2 месеца всичко ще се промени с промяна на договора

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Ve6ter Разгледай мнение
            Не знам, но това продължава да се преповтаря...
            докато не се разпадне договора с тия няма да се оправи
            ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Belcho Разгледай мнение
              Абе, някой знае ли какво стана с мрежата на Виваком вчера. Цели шест пъти се разпадна
              Не знам, но това продължава да се преповтаря...

              Коментар


              • Факт е, че всички надписват - ако мине номерът, мине...не на всеки му се занимава с жалби...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от brumbar14 Разгледай мнение
                  При мен е минавала само с "Ще ми съдействате ли и трябва да се свържа с КЗП". Да видиш колко бързо ми върнаха 100 лв, които ми бяха начислили неправомерно.
                  и как точно стана това? като кажеш КЗП и те дават всичко.
                  пълни глупости
                  ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                  Коментар


                  • При мен е минавала само с "Ще ми съдействате ли и трябва да се свържа с КЗП". Да видиш колко бързо ми върнаха 100 лв, които ми бяха начислили неправомерно.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
                      А ако знаеш колко бързо омекват като пуснеш жалба в КЗП / и от трите оператора съм гсе жалвал / ...
                      Не само в КЗП...Пуснеш ли жалба за надута сметка примерно, винаги ти я намаляват (изпробвано лично ), ама е играчка всеки месец да се занимаваш

                      Коментар


                      • Абе, някой знае ли какво стана с мрежата на Виваком вчера. Цели шест пъти се разпадна

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
                          А ако знаеш колко бързо омекват като пуснеш жалба в КЗП / и от трите оператора съм гсе жалвал / ...
                          За това не съм толкова сигурен,но надявам се нещата да се променят. В момента съм пуснал една до КЗП, защото от 3 месеца опитвам да спра една застраховка vivacare, която не е обвързана с договор, но те продължават да ми я включват във фактурите. Обаждам се казват че е спряна и вследващата ф-ра пак плащам, откачих с тая фирма
                          ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
                            Явно е, че няма друг начин. Поздрави за стореното на тия мошеници! В момента се опитвам да се отскубна от мрежите на оранжевите и скоро ще стане.
                            А ако знаеш колко бързо омекват като пуснеш жалба в КЗП / и от трите оператора съм гсе жалвал / ...
                            Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
                              Не могат ако не им дадеш възможност. Късам им нервичките докато прочета всичко. Апропо един в Глобул така се опита да ми обясни как щом договора е въведен в системата е в сила и без да съм го подписал щото не можело да бъде премахнат. Шефа му на тоя такъв скандал отнесе , че още ме поздравява с уважение като ме види....вече 5-а година.
                              Явно е, че няма друг начин. Поздрави за стореното на тия мошеници! В момента се опитвам да се отскубна от мрежите на оранжевите и скоро ще стане.
                              ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
                                Познавам поне няколко човека, включително и аз заблудени по подобен начин. Продавачите винаги могат да те заблудят, и го правят като имат възможност. На мен преди време ми пробутаха един дата план с отстъпка за целият срок, която се оказа че е само за първите 6 м. И аз блях, че не прочетох ситните букви някъде в договора където пишеше че е само за 6 м. Обаче видях -50% на договора, продавача ме увери, че е за целият срок, същото го пишеше и на брошурата. Какво да ти кажа повече? С Виваком и Топлофикация е едно и също, хубавото е че оранжевите са срочни или изобщо може да не ги избираш.
                                Не могат ако не им дадеш възможност. Късам им нервичките докато прочета всичко. Апропо един в Глобул така се опита да ми обясни как щом договора е въведен в системата е в сила и без да съм го подписал щото не можело да бъде премахнат. Шефа му на тоя такъв скандал отнесе , че още ме поздравява с уважение като ме види....вече 5-а година.
                                Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X