IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Червенокожи,
    и аз пиша за да бъда полезен на колегите, да предупредя за отвратителни
    практики.
    Писане тук не ми помага по никакъв начин да реша проблема с това отвратитително деяние на уж най-големия и именит оператор.

    Продължение. Следя и рекламните съобщение продължават да се сипят, особено отвратителен и настоятелен е кратък номер 881. В смс-а Няма опция за блокиране на съобщенията.
    Звъня на обслужване. Чуруликат ми подкупващо. Говоря с равен тон и моля да записват защото и аз записвам, тъй като съм решен да се справя с това отвратително действие. Чуруликането моментално преминава в хладен и отблъскващ тон. Излагам много сбито причината за отвращението си от тези отвратителни неща. Още преди да съобщя причината за обаждане и конкретното ми искане ми казват, че ще ме прехвърлят в друг отдел, принудено и отвратително ми затварят телефона. Само че аз записвам и искам да имам документ за отвратителните им действия и съм търпелив. Чета си форума и чакам. След 14 минути слушане на музика разбират, че няма да се откажа и ми вдига друг служител, комуто обяснявам, че съм отвратен от отвратителното деяние. Естествено, вие разбирате, че в нито един момент не използвам думичката отвратително, държа се като един деликатно отвратен човек, а формалното ми звучене е дори дипломатично.
    Най-накрая ми разрешават да кажа, че Искам безалтернативно блокиране на всякакви входящи смс от кратки номера, дори техни.

    Бдете, бе хора!
    И на всяко действие трябва да има отговор. Самоблокиращото успокоение, че всички са маскари, не върши работа.

    Дори с риск да бъда упрекнат, че не съм истински православен християнин, поемам риска да не ме споходи благодатта, която е определена само за смирените и за тези, които си подават другата буза.
    Не, отказвам!

    Моля споделете, норвежците стават ли за нещо, или само се смени омазаната и оплюта от мухите табела на дюкяна?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
      Грую Груев и ти преди време си бил с един коментар, това че имаш повече значи си още по голям трол отколкото повечето тук, според логиката ти!
      Като ти харесват Виваком ползвай ги, аз имам впечатленията на клиент откакто я има компанията и съм им се нагледал на всичките простотии.
      Със сигурност след няколко месеца ще прекратя и последните си абонаменти към тях и ще посъветвам всеки да стои далече от тази компания и да чете внимателно измамните им промоции.
      Гаргов,

      в офисите на операторите работят или откровени наивници или мошеници, с поставена задача да набутат колкото може повече 2годишни услуги на колкото може повече балъци. Имай го предвид всеки път, когато прекрачваш прага на организация, предлагаща срочна услуга на договор.

      Коментар


      • Грую Груев и ти преди време си бил с един коментар, това че имаш повече значи си още по голям трол отколкото повечето тук, според логиката ти!
        Като ти харесват Виваком ползвай ги, аз имам впечатленията на клиент откакто я има компанията и съм им се нагледал на всичките простотии.
        Със сигурност след няколко месеца ще прекратя и последните си абонаменти към тях и ще посъветвам всеки да стои далече от тази компания и да чете внимателно измамните им промоции.
        ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
          Пичове, честно, то бива тролене в тази тема, ама чак пък толкова Абонат съм основно на Мтел - имам телевизия, интернет, телефони, общо вззето всичко и нещата, които описвате за Виваком ги има 1:1 и там, но няма тема "Мтел - изманици" или "Теленор - крадци".

          особено показтелно е, че 90% от темата са "автори" с по 1 коментар, които решили точно заради това да се регистрират в Инвестора - хайде не на мен тези, а? то не мирише, направо си смърди, пък аз съм чистоплътен

          Да отговороря и на Начев - абсолютно същия случай имах с Мтел - подписах нов договор, а имаше още 1 година от стария. Не ми е проблем, просто ми стана смешно, тъй като не искаха да ми вземат парите за предплащане (не ми се ходи всеки месец до тъпия им офис), ако не съм си предподпишел А най-смешното от всичко е, че накрая пак получих фактора, че дължа сума (припомням, че имам оставени пари по сметка на мтел, точно за да не получавам фактури със задължения, а нулеви). Е, не стана както го исках - вдигнах скандал и чак след него се разбра, че да, имало ги парите, ама те не знаели, че съм ги бил внесъл при тях, за да си плащам задълженията Странно, не знаех, че са банка

          Апропо, проблеми до момента Виваком не съм имал - ползвам само сателитна телевизия и мобилен нет от тях. Телевизията им е по-добра от Булсата, на които бях преди, а мобилният им нет е по-добър от мтелския - лично мнение, особено извън София. А и като им внеса сума, си теглят от нея, а не си я държат депозит, защото така им е кеф.
          Да ти кажа, Виваком ми се виждат като най-коректната фирма в сравнение с Близу. Тия боклуци от Близу още с подписването на договора преди повече от година, някаква великденска промоция ми пратиха техници с договор без отстъпката за първата година. След това съм ги викал поне 5 пъти в мой втори имот където ползвам телевизия и интернет за да ми оправят различни проблеми по устройствата им. След това като се включи интернета, ако не съм платил навреме /а аз умишлено ги забавям с плащанията защото хем не ми е зор за услугата им във втория ми имот, хем ме дрязнят с непрекъснатите им технически проблеми/, когато си платя, очаквам нета да ми се включи след 20 минути както казват, но въпреки това на последните сайтове които съм отварял пак излиза дори дни наред, че услугата била недостъпна . Налага се да рестартирам по няколко пъти да енебвам сто пъти за да отпадне абсурния надпис.
          7 Reasons to Own A Homehttp://www.investor.bg/users/index/20139/

          Коментар


          • Грую, разбрах!
            Всички тези са се усетили, че при спецификата на бизнеса им реално няма необходимост да си дават зор за конкуренция, а уважаването на клиента е просто разхитителен и излишен лукс.

            Някъде по пътя са се светнали, че е напълно достатъчно просто да са еднакво отвратителни и непоносими в отношението към абонатите си, а последните просто няма къде да идат.

            И така си менкат и стрижат тъпи овце.

            Коментар


            • Пичове, честно, то бива тролене в тази тема, ама чак пък толкова Абонат съм основно на Мтел - имам телевизия, интернет, телефони, общо вззето всичко и нещата, които описвате за Виваком ги има 1:1 и там, но няма тема "Мтел - изманици" или "Теленор - крадци".

              особено показтелно е, че 90% от темата са "автори" с по 1 коментар, които решили точно заради това да се регистрират в Инвестора - хайде не на мен тези, а? то не мирише, направо си смърди, пък аз съм чистоплътен

              Да отговороря и на Начев - абсолютно същия случай имах с Мтел - подписах нов договор, а имаше още 1 година от стария. Не ми е проблем, просто ми стана смешно, тъй като не искаха да ми вземат парите за предплащане (не ми се ходи всеки месец до тъпия им офис), ако не съм си предподпишел А най-смешното от всичко е, че накрая пак получих фактора, че дължа сума (припомням, че имам оставени пари по сметка на мтел, точно за да не получавам фактури със задължения, а нулеви). Е, не стана както го исках - вдигнах скандал и чак след него се разбра, че да, имало ги парите, ама те не знаели, че съм ги бил внесъл при тях, за да си плащам задълженията Странно, не знаех, че са банка

              Апропо, проблеми до момента Виваком не съм имал - ползвам само сателитна телевизия и мобилен нет от тях. Телевизията им е по-добра от Булсата, на които бях преди, а мобилният им нет е по-добър от мтелския - лично мнение, особено извън София. А и като им внеса сума, си теглят от нея, а не си я държат депозит, защото така им е кеф.
              Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

              Коментар


              • Може и да съм споделял, не помня вече. Преди около 2 г. с наличен договор за още 6 м. за услуга интернет АДСЛ, плащам месечни, но попадам в бизнесцентър на едно лекокрило славейче, което чуруликайки ме МОЛИ да преоформим договора, поради причина че прекратяват тази услуга. Дяволът беше наоколо и ме накара да проявя човещина и се съгласих, като три пъти изрично попитах, че срокът на стария договор се запазва (тоест имам още 6 месеца до изтичане), а скоростта дори е по-висока. За жалост не носех очила и не прочетох финалните вписвания на ръка на славейчето. Оказах се с нов договор за две години. След това се държаха арогантно и и почти ми казаха: Кьорав карти не играе! Е, използваха почти думата кьорав.
                Естествено, като ответна мярка веднага прекратих договорите за 2 телефона. Сукаха се като глисти за да ми откажат и увещават, но ги заплаших и стана работата веднага.
                Вече договорът ми за нета изтича, пускам предизвестие и не искам да чуя повече за тази компания, дори и да ми подаряват нет.

                Мислех, че имам готов отговор с кой оператор продължавам. Най-големият мобилен. Нетът им е по-добър, ползвам го вече на друго място. Обаче, да видите днес номер и оттам. Тъп, примитивен и направо отчаян. Когато една много голяма за мащабите ни компания си позволя да върши нещо подобно, това говори само за озверяване, оскотяване и пълно отчаяние. Чудно, каква е причината за това.

                За какво иде реч.
                Ползвам няколко техни карти за мобилен телефон. Една от тях плащам, но има по-специфично предназначение, практически не се ползва, резерв. Очевидно това е прихванато и са приложили схема за изсмукване на пари. Започват да ти пращат безброй, идиотски, рекламни съобщения, които аз въобще не знам, че се получават, защото телефонът не е познат практически никому, дори много често е изключен. Забелязвам, че последните месеци се явяват някакви странни и необясними с мое потребление суми. Отначало са малки и не ми се занимава, Последният месец обаче набъбнала значително сметката. Отивам днес за проверка и ми обясняват, че защото не съм си прочел входящите смс-си и не съм предприел тяхното блокиране с някакви там действия, те са ми били фактурирани!?!
                Изригвам в ярост, но отсреща ме гледат нагло и тренирано.
                Нали разбрахте, фактурират входящи смс., а аз съм виновният за това.

                И от тези ще се махам.
                Това е наистина отчаяна е безгранична наглост.
                Моят личен телефон е с ежедневно и сериозно движение, там очевидно нещата се държат под контрол и няма пукнато рекламно съобщение от непознат кратък номер.
                Обаче в нечия алчна и увредена глава се е пръкнала болестотворната идея да изсмукват пари по този безогледен начин.

                Норвежците стават ли като мобилен оператор?
                Глобул ми беше ясен и на тях съм им сърбал попарата, ама отдавна.

                Коментар


                • Не мога да кажа абсолютно нищо добро за нито един от трите оператора-монополиста. Монополите, асболютно винаги и доказано вървят с произвола.

                  Коментар


                  • изгорях с 2 годишен договор за неработещ интернет

                    Преди няколко месеца отивам в офиса на Виваком в Горна Оряховица и заявявам, че искам мобилен интернет. Предлагат ми новата услуга Мобикс, 3G рутер, който работел навсякъде, според думите на продавача. Взех го, като ясно казах, че ще го ползвам в района на Горна Оряховица и искам да го изпробвам за 3 дена. Казаха, че няма проблем, ако не ми харесва ще прекратим договора.

                    Взимам го, нета трагичен, прекъсва, през половин час трябва да се рестатрира рутера. Отивам да го върна, оттам казват, че можел да се прекъсне договора, само ако интернета не работи и съм се обаждал на 123 за това. А от поддръжката на 123 ми казват - при нас всичко е наред, при вас трябва да е проблема.

                    И какво разбирам след 100 разговора с поддръжката и потрошени нерви - услугата Mobix НЕ СЕ ПРЕДЛАГА в Горна Оряховица, за където я исках. И за да може да ми пробута 2 годишен договор и да си прибере комисионната, продавачът писал адрес на ползване "с. Пчелище", което аз дори не знам къде се намира. Значи, в договора пише местоживеене Горна Оряховица, но адрес на услугата в някакво забутано село.
                    Опитите да обясня, че ползвам услугата на съвсем друг адрес завършиха с - да сте гледали какво подписвате. Добре бе, казвам, защо ми продавате услуга, която не работи там където искам да я ползвам - в Горна Оряховица??? А те - идете в с. Пчелище, там ще работи
                    Казвам - добре, в село Пчелище съм, но се местя да живея в Горна Оряховица. Там услугата не се предлага. Така вие сте неизправна страна по договора - не можете да ми предложите услугата и той трябва да бъде прекратен.
                    Отговорът - щом се местите ще си платите всички такси

                    Писах 3 жалби, до БТК, до КЗП и отговорът беше, че вината за всичко е моя. И сега си имам 2 годишен договор за абсолютно безполезна услуга...
                    Мисля, че единствената ми вина е, че въобще прекрачих магазина на Виваком. Другия път с БОБ, че поне там няма договор...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mammita Разгледай мнение
                      Пода жалба в Комисията за защита на потребителите. Те са длъжно да ти разгледат случая и да направят проверка. Обикновено като почнат подобни проверки и фирмите автоматично решават, че вместо да се занимават с тях и да рискуват някоя глоба е по-добре да удовлетворят исканията на потребителя. Всичко е ако мине номера.
                      КЗП нямат правомощия освен да им наложат глоба. Досега само с една жалба съм имал успех, възстановиха ми сума и прекратиха услуга и тя беше разглеждана от друга комисия - за фин.надзор. В КЗП, колкото пъти ми се е случвало да подавам жалби за нарушения, които имам черно на бяло как са ми били неправилно начислявани различни суми, удължаване на договор, и нежелание да ми прекратят някаква услуга, толкова пъти са ми казвали че Виваком си плащат глобите и не ги интересува. В това отношение другите два оператора са доста по-добре и разглеждат случаи. Виваком даже нямат нормално функционираща система за оплаквания, приемна и разглеждане на оплакванията. Дали ще пишеш в онлайн формата или на адреса на компанията отговора е един и същ "при нас проблем няма".
                      Истината е че ги направиха монополист и имат подкрепа и протекция от определени хора и въобще не им дреме за това че на някой са му праснали няколко такси в повече за нещо. Знаят че няма как да ги осъдиш, а ако почнеш да си търсиш правата най-много да платят глоба. Но колко хора стигат до оплаквания от всичките които са излъгани по някъкав начин? Разчитат хорта просто да се откажат.
                      ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
                        Не става въпрос за договора, те просто не искат да прекъснат някаква услуга и продължават да ти я начисляват. Също така и договорите, ще ти удължат срока с 1-2 седмици, ще минеш в нов месец ще ти начислят нещо, после ще излезе че си имал интернет, още нещо, друга молба, още бумащина и тн. Всичко за да те мотаят, и да те накарат да се откажеш от това да прекъснеш договора. И не на последна място да ти вземат някой и друг лев. За да не се сблъскваш с тая машина за измами просто стой далеч от БТК-Виваком!
                        Пода жалба в Комисията за защита на потребителите. Те са длъжно да ти разгледат случая и да направят проверка. Обикновено като почнат подобни проверки и фирмите автоматично решават, че вместо да се занимават с тях и да рискуват някоя глоба е по-добре да удовлетворят исканията на потребителя. Всичко е ако мине номера.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнение
                          Големи хора сте,мислещи,можещи и.т.н.ГЛЕДКАЙТЕ преди да се подпишете!!!
                          Никой не може насила да ви накара да се обвържете,да ГО Е........
                          Не става въпрос за договора, те просто не искат да прекъснат някаква услуга и продължават да ти я начисляват. Също така и договорите, ще ти удължат срока с 1-2 седмици, ще минеш в нов месец ще ти начислят нещо, после ще излезе че си имал интернет, още нещо, друга молба, още бумащина и тн. Всичко за да те мотаят, и да те накарат да се откажеш от това да прекъснеш договора. И не на последна място да ти вземат някой и друг лев. За да не се сблъскваш с тая машина за измами просто стой далеч от БТК-Виваком!
                          ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от бай Стамен Тракториста Разгледай мнение
                            ПОЛЕЗЕН СЪВЕТ ЗА ВСИЧКИ АБОНАТИ НА БТК или така нареченото виваком

                            Преди 3 год. с голям зор успях да се откопча от тези нагли мушмороци и измамници, много пъти съм писал по темата и пак казвам - бягайте далече, ама много бързо и много далече от БТК, и другите два оператора не са супер, но номерата на тия селски тарикати от БТК надминават границите на въображението ми.

                            Ако някой си мисли, че като изтече договора му с БТК се е откопчал много, ама много се е заблудил, ще продължите да плащате поне още 2-3 месеца разни дребни сумички от рода на 5-7-9 лв. за нещо си, за нещо, за нещо си и прочие и така нататък. Ще доплащате за това, ще доплащате за онова, за трето, пето и така поне 2-3 месеца, аз плащах 4 месеца.

                            Затова

                            Пазете си ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ всички касови бонове, фактури, договори и разписки и прочие , които малоумниците от БТК ви издадат.

                            Бай Стамен тракториста - бивш абонат в концлагерите на БТК и оцелял с божията милост


                            Големи хора сте,мислещи,можещи и.т.н.ГЛЕДКАЙТЕ преди да се подпишете!!!
                            Никой не може насила да ви накара да се обвържете,да ГО Е........

                            Коментар


                            • ПОЛЕЗЕН СЪВЕТ ЗА ВСИЧКИ АБОНАТИ НА БТК или така нареченото виваком

                              Преди 3 год. с голям зор успях да се откопча от тези нагли мушмороци и измамници, много пъти съм писал по темата и пак казвам - бягайте далече, ама много бързо и много далече от БТК, и другите два оператора не са супер, но номерата на тия селски тарикати от БТК надминават границите на въображението ми.

                              Ако някой си мисли, че като изтече договора му с БТК се е откопчал много, ама много се е заблудил, ще продължите да плащате поне още 2-3 месеца разни дребни сумички от рода на 5-7-9 лв. за нещо си, за нещо, за нещо си и прочие и така нататък. Ще доплащате за това, ще доплащате за онова, за трето, пето и така поне 2-3 месеца, аз плащах 4 месеца.

                              Затова :

                              Пазете си ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ всички касови бонове, фактури, договори и разписки и прочие , които малоумниците от БТК ви издадат.

                              Бай Стамен тракториста - бивш абонат в концлагерите на БТК и оцелял с божията милост

                              Коментар


                              • Елементарна процедура се оказва мисията невъзможна за Виваком
                                http://big5.bg/skandal/elementarna-p...a-vivakom.html

                                Коментар

                                Working...
                                X