аз лично не харесвам никой от телекомите, а предполагам че и повечето хора споделят мението ми... това разбира се не отрича възможността за черен PR
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Българи-пазете се от Виваком
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнениеНе знам дали трябва модераторите да се намесят, но си мисля, че в последните дни има целенасочено писане против БТК и Глобул. Никове с по 1-2 поста не спират да правят черен ПР. Според мен това по някакъв начин е свързано с проблемите пред М-тел във връзка с бавенето на сметките и разследването на хрътките и крс.
Да се надяваме, че това е самоинициатива на служители , а не планирана пр акция.
най-добре модитата да вземат мерки по тези теми.
поздравиЗа българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
Не знам дали трябва модераторите да се намесят, но си мисля, че в последните дни има целенасочено писане против БТК и Глобул. Никове с по 1-2 поста не спират да правят черен ПР. Според мен това по някакъв начин е свързано с проблемите пред М-тел във връзка с бавенето на сметките и разследването на хрътките и крс.
Да се надяваме, че това е самоинициатива на служители , а не планирана пр акция.
най-добре модитата да вземат мерки по тези теми.
поздравитова мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
Моя близка също се опари с дистанционните договори. Вярно, дистанционната търговия съществува като легална практика в Европа, с тази разлика, че наште тарикати преинечават закона и си го тълкуват както им е удобно. Обажадайки се по телефона да предлагат услуга, те са длъжни да уведомят, че това е дистанционна търговия и условията по нея. А те се обаждат и почват: Вие имате подарък, ако искате да го приемете, утре ще ви пратим куриер с обратна разписка и т.н. Никъде не споменават нищо за договор и реално такъв няма... Никъде не споменават че въпросния подарък е обвързан и върви ръка за ръка с 2 или 1 г. договор
Коментар
-
Миналият месец ми бяха начислили интернет към сметката за тела, при положение, че нямам включен нет към тарифния план. С хиляди разправии и скандали успях да ги накарам да ми махнат тази уж малка подробност от сметката. Трябваше да звъня по няколко пъти и да ходя до техен магазин да подавам жалба, хиляди разправии и нерви за една уж неволна грешчица, за която те разчитат, че хората ще си затворят очите и няма да им се разправя...
Коментар
-
Това с измамите на Виваком не е тайна за никого, даже може да се каже, че е публична тайна. Много приятели изпищяха от тях, че са ги хванали в крачка, въртят яко далавери и най-тъпото е че го правят по много прозрачен начин. Поне като крадат, да го правят фино като византийците ) Честито на всички детоса се фанали към тях. Само едно нещо ще ви посъветвам, науи махнаха АП и неустойките при прекратяване на д-р, палете джапанките с 200 и бегом от тия измамници ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от vi4o Разгледай мнениеЗдравейте излъгани приятели от "виваком" Обещаха ми телевизия от 4,90 лв.А програмите които си избрах излязаха на 24,80лв.а и имам доста ТВ.което допълнително оскъпява таксата.С две думи лъжат хората.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vi4o Разгледай мнениеЗдравейте излъгани приятели от "виваком" Обещаха ми телевизия от 4,90 лв.А програмите които си избрах излязаха на 24,80лв.а и имам доста ТВ.което допълнително оскъпява таксата.С две думи лъжат хората.това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
Vivacom GetM@x проблем с MMS
Виваком просто ме разбиха...
Купих си предплатена карта GetM@x и се опитах да изпратя MMS. ДА АМА НЕ! Просто не може. И както се досещате започна едно ходене по мъките...
Интересното е, че проблемът е очевиден. MMS съобщението се изпраща безпроблемно през GPRS връзка до системата на Виваком. След което, обаче, по неведоми причини тя отказва да го таксува, като връща SMS, че сумата по сметката не е достатъчна и приканва абоната да зареди отново. Всъщност смеката е заредена и има предостатъчно пари.
Техническият отдел на Виваком видя, че има проблем и побърза да си измие ръцете като ми изпрати заместваща SIM карта !?!?!?!?! Гениално! Естествено нищо не се промени.
Има нещо, което адски ме потиска в тая фирма. В Call центъра служителите са разтърсващо любезни, направо биха спечелили всеки конкурс за учтивост и вежливост. Защо обаче отговарят като роботи? Наистина ми се смразява кръвта. Изглежда не случайно някой пишеше нещо за зомбита....
Коментар
-
Първоначално изпратено от dimilov Разгледай мнение...
Коментар
-
Пухче
Не се оплаквай.Трябваше да прекратя една "хармония" като запазя интернета.Дотук добре.Взех си новият модем,включих си го...да добре,стоя и чакам,чакам.Звъня на 123 и оттам любезно ми съобщават,че аз нямам нов договор за интернет съответно шах и мат...а имам ТЕЛЕВИЗИЯ Сътрудник продажби любезно ме увери,че няма да имам проблеми с интернета."Да госпожо,лично аз ще се ангажирам,ще Ви се обадя"...
Да...да... ама не
Да ти е весело
Коментар
Коментар