If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Що бе? Зомбирани може и да са, ама поне са учтиви, милите.
...е, не всички.
Странна работа, как работата /егати тафтологията!/ променя човек:
Имах една колежка преди 5 години, работехме заедно. После, аз напуснах съответното работно място, отидох другаде. А тя премина във Виваком.
Преди два месеца и нещо отивам да си пусна кабелна ТВ от тях /бях се договарял с техните техници/, а офисът им-главен за града.
Опитах да си изясня, кога и как могат да дойдат, нейна милост-на работа. Хубаво момиче, уж, всичко й наред, никога не сме се карали...и, изведнъж, ме гледа с огромни, ококорени очи, и взе да се прави на утрепана.
Излязох си, да не й река нещо по-солено, да не я огорча.
И си останах с чуденето:
-Абе, в тази компания всички ли гаджета откачат?
Ти и говориш за бизнес, тя си мисли за секс...
Там е причината...
Ние спестихме доста пари с Виваком. От година и половина ползваме Дуо - стационарен и 1 мобилен. Не че искам да им правя реклама, но за никакви пари говорим без ограничения с чужбина, с прованса, а с мобилния се говори безплатно с цялата мрежа на Виваком, вкл. стационарни. При това си купих нов мобилен на символична цена с плана, който може да се ползва със сим-карти на всички оператори. Искахме да си вземем един от плановете У дома, но в централата служителите сами ни препоръчаха Дуо. Стресирахме се като наближи края на едногодишния договор от страх да не би да не може да го продължим.
И аз това не рабирам. Другите два оператора са далеч по-зле от Виваком. Виваком си вкара идиотски автогол с кампранията с телефоните и договорите за фиксираната мрежа, само за да ги махне след няколко месеца. Вчера изгледах изключителнио наглото изказване на някакъв ПР от Мтел и подобен от Глобул - договорите били двустранни и едва ли не прекратяването им е в ущърб на клиента, всички оператори ( вкл. и фиксиранете !!!) трабвало да се откажат и тогава те, всякакъв булшит... Явно са преценили, че негативизмът срещу тях си заслужава за сметка на продължаването на действието на договорите.
Защо , мислиш, те са мои фаворити в класацията компании с идиотско поведение ?
Имам договори с Мтел и Виваком.От сравнението помежду им, излизам със становището ,че Мтел се гаврят с клиентите.Те продължават да са безкруполно нагли ,както се видя и снощи.Като го гледах тоя -Мтел-ският -ми се стори ,че е поредният нагъл гей,докопал се до кокала.Най-лошото обаче не е тяхната наглост,а нашето дебилно търпение към арогантността им.Станали сме възмутително безразлични и сме се оставили да ни мародерстват.Изумен съм от факта ,че като народ не даваме отпор на нито едно безчинство.Кога ще се събудим и ще изринем от тая държава гадовете,които се гаврят с децата ни ,с майките ни ,всички тези които всячески ни извиват ръцете и измъкват до последната стотинка от ръцете ни ???Мисля ,че е време за организирани национални протести срещу трите оператора.
Не може и не трябва да допускаме да продължават да безчинстват с нас.
Или трябва да си внесем араби да протестират и да отвоюват правата ни ,докато ние като шушомиги стоим в някой ъгъл и гледаме какво става.Нима е по-лесно да мразиш съседа и да си готов да го размажеш в тъмното затова ,че ти си от един отбор ,а той е от друг,отколкото двамата ,ние ,всички да се опълчим на монополите,които ни разсипват икономически и ни докарват до лудостта да се превръщаме в зверове един спрямо друг.Време е да се събудим,време е да си го кажем ясно,да ударим с юмрука в масата и "Баста"! Стига !Бяхте дотук!!!Протести пред офисите на операторите в цялата страна,докато не въведат приемливи тарифни планове,докато не спрат гаврата с нас.Организация,писмени аргументирани предложения и натиск "до дупка".Докато докажем,че сме народ и стане нашата воля .Защото това е нашият живот и трябва сами да си го оправим.И в никакъв случай не трябва да се оставяме в ръцете на лешоядите Мтел,Глобул и Виваком.
А сега чувам е още по-лошо ,глобяват ги и им режат от бонуси и заплати заради лоши платци ,на които те са направили договора..
За това аз не гледам много много обслужването , а условията които ми предлагат операторите и дали си ги спазват..
Относно зомбирането на продавач-консултантите искам да вметна че не са виновни служителите.Моите наблюдения са от" Глобул" защото съм работил там до 1 година от влизането на власт на" Германос".
Ситуацията е следната /навярно и при другите оператори е така/:
Регионалният марсолко /обикновено на 20-25 години /ти задава цели за месеца ,/т.н. фокуси/ ,съответно тези цели ги разбива на дневни цели Независимо дали влиза човек в магазина ,дали вей,вали ,падат камъни изискваха от нас да пращаме sms със продажбите до момента на всеки 1-2 часа.
Ако нещо не върви ,той долита със служебната кола и ти стои на главата и те гледа как продаваш и съответно ти показва с различни прийоми ,как не ставаш за търговец.
Всичко се превърна в една СЕКТА ,в която най- важното е Target-a.Правят се таблици ,всяка вечер отчети,събрания и т.н
За това че ако някой служител ви гледа странно или накриво ,възможно е преди малко някой регионален да му е свил сърмите или да изостава с продажбите ,а пък вие да му гибите времето с някакви въпроси...
ние хубаво ще се пазим от виваком, но да не би глобул или м-тел да са по-добри? ,,, може би в ценообразуването.
И аз това не рабирам. Другите два оператора са далеч по-зле от Виваком. Виваком си вкара идиотски автогол с кампранията с телефоните и договорите за фиксираната мрежа, само за да ги махне след няколко месеца. Вчера изгледах изключителнио наглото изказване на някакъв ПР от Мтел и подобен от Глобул - договорите били двустранни и едва ли не прекратяването им е в ущърб на клиента, всички оператори ( вкл. и фиксиранете !!!) трабвало да се откажат и тогава те, всякакъв булшит... Явно са преценили, че негативизмът срещу тях си заслужава за сметка на продължаването на действието на договорите.
Що бе? Зомбирани може и да са, ама поне са учтиви, милите.
...е, не всички.
Странна работа, как работата /егати тафтологията!/ променя човек:
Имах една колежка преди 5 години, работехме заедно. После, аз напуснах съответното работно място, отидох другаде. А тя премина във Виваком.
Преди два месеца и нещо отивам да си пусна кабелна ТВ от тях /бях се договарял с техните техници/, а офисът им-главен за града.
Опитах да си изясня, кога и как могат да дойдат, нейна милост-на работа. Хубаво момиче, уж, всичко й наред, никога не сме се карали...и, изведнъж, ме гледа с огромни, ококорени очи, и взе да се прави на утрепана.
Излязох си, да не й река нещо по-солено, да не я огорча.
И си останах с чуденето:
-Абе, в тази компания всички ли гаджета откачат?
Колега, абе като всичко си и наред на момата що се чудиш къде е проблема?
За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
От една година фирмата ми е клиент на Виваком дуо, никакви проблеми. Говорим в офиса със страната и Европа неограничено. Връзката е стабилна. Преди това при всеки гръм кварталния нет се скапваше, гръмваше рутер и докато го сменят минаваха дни.Преди шест месеца се вързах и в къщи с тази услуга. говорим с близки, които са в Англия и Испания с часове, дори го предпочитаме пред скайпа.GSM ми е към друг оператор. Там говорил, неговорил, 30 лв ги имам винаги. Единствения проблем с виваком е във wireless в къщи. понякога се налага да пробвам няколко пъти докато вляза. за всичко останало -без забележки
Що бе? Зомбирани може и да са, ама поне са учтиви, милите.
...е, не всички.
Странна работа, как работата /егати тафтологията!/ променя човек:
Имах една колежка преди 5 години, работехме заедно. После, аз напуснах съответното работно място, отидох другаде. А тя премина във Виваком.
Преди два месеца и нещо отивам да си пусна кабелна ТВ от тях /бях се договарял с техните техници/, а офисът им-главен за града.
Опитах да си изясня, кога и как могат да дойдат, нейна милост-на работа. Хубаво момиче, уж, всичко й наред, никога не сме се карали...и, изведнъж, ме гледа с огромни, ококорени очи, и взе да се прави на утрепана.
Излязох си, да не й река нещо по-солено, да не я огорча.
И си останах с чуденето:
-Абе, в тази компания всички ли гаджета откачат?
Пич би ли ми казал коя е тази "кифла"- не те питам случайно-ако сбъркаш с отговора ще ме разочароваш щото те броя за свестен.Поинтересувай се преди да отговориш!Не се заяждам!
Не ми харесват проблемите които имам с Виваком, за това не харесвам и хората които стоят на чело на тази компания.
Единствения начин да ми стане симпатична е да ми даде телефон за връзка с нея, или някой друг от ръководството, за да си реша проблема, а не да се разправям с някакви неидентифицирани по телефона които дори не се представят, а казват някакво малко име и ми говорят като зомбита.
Точно за уважение говорим, нали?!
Коментар