If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Единия собственик е в Доверие и други дружества от групата а другия беше в "несвързаните" аптеки на Софарма
Здравейте,
поздравявам ги за това че има мисъл за развитие, за увеличение на пазари и продажби, за влизане в нови ниши. Нагледах се за 8г. на бфб на разфокусирани холдинги, на компании които се движат без цел и посока, едни разпродават бензиностанциите си, други ни обещават производство на биодизел и чакащи камиони, а накрая нищо. Ето защо казвам БРАВО, за стремежа, за фокуса, за развитието, за прозрачността, за това че са най-синия чип на БФБ ... СОФАРМА!
Хубаво лято на всички!
Уведомяваме Ви, че “Софарма” АД придоби 75% от успешния стартъп за разработване и маркетиране на хранителни добавки „Аромания“ (www.arolife.bg).
За близо двете години от учредяването си “Аромания” има регистрирани над 20 продукта, като за 12 от продуктите има регистрирана или подадена заявка за различен вид патентна защита – търговска марка, промишлен дизайн или полезен модел. Два от продуктите са водещи в своите категории. За 2016 година приходите от продажби на дружеството възлизат на 1 279 хиляди лева.
Софарма ще използва тази платформа за по-мащабно присъствие на пазара за хранителни добавки и ще влезе с гордост в “обществото на българските бизнес ангели”.
Софарма ще използва тази платформа за по-мащабно присъствие на пазара за хранителни добавки и ще влезе с гордост в “обществото на българските бизнес ангели”.
Това е писано от човек, който е много далече от темата и звучи много притеснително, ако така си представят нещата с иновациите в Софарма.
Уведомяваме Ви, че “Софарма” АД придоби 75% от успешния стартъп за разработване и маркетиране на хранителни добавки „Аромания“ (www.arolife.bg).
За близо двете години от учредяването си “Аромания” има регистрирани над 20 продукта, като за 12 от продуктите има регистрирана или подадена заявка за различен вид патентна защита – търговска марка, промишлен дизайн или полезен модел. Два от продуктите са водещи в своите категории. За 2016 година приходите от продажби на дружеството възлизат на 1 279 хиляди лева.
Софарма ще използва тази платформа за по-мащабно присъствие на пазара за хранителни добавки и ще влезе с гордост в “обществото на българските бизнес ангели”.
Коментар