IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Yolo Разгледай мнение

    Отдавна не бях чел нещо толкова смислено в този форум. Ще се включа на IPO-то и ви пожелавам успех. А хейтърите да си хейтят...
    Апорта 18 млн ха-ха, че и нагли и тия Неслучайно са в тоя сегмент, както вече писах - Биодит 2, и ония с апорт ама "само" 8млн.
    Ще си погребете балъците точно както и Биодит погреба вече за втори път техните.

    Коментар


    • Явно, съм сгрешил с предишния си заядлив пост. Изтрих го, защото, ми и хареса представянето преди малко. Пожелавам успех на начинанието.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от rosendaskalov Разгледай мнение
        Здравейте!

        На първо място бих искал да ви се представя

        Казвам се Росен Даскалов и съм основател и Изпълнителен директор на SIN CARS.
        Родом съм от Русе. Инженер съм по образование. Предстои ми защита на докторска степен в областта на транспорта и инжинерството. Имам 30+ години опит в автомобилния бизнес. Чрез моя фирма бях официален представител на над 10 немски компании производители на авточасти за най-големите автомобилни компани (напр. ZF Trading, Mahle, Elring, Bosch и др.). Бях собственик на над 10 магазина из цялата страна, продаващи въпросните авточасти. През 2004 г. основах фирма в Германия, занимаваща се с търговия с авточасти, също и с търговия на автомобили. От 2008 г. притежавам официално дилърство-сервиз на BMW в гр. Русе. През 2012 г. стартирах и реализирах проектът SIN CARS. Към момента съм и председател на Българска Федерация по Картинг.

        Искам да използвам отворената тема, за да ви разкажа малко повече за мен, за да разберете и повярвате, че съм отговорен в това което казвам и правя, че този проект е моята мечта, заради което никога не бих действал против осъществяването му.
        Как започна всичко и откъде е любовта към автомобилите? На 18 години станах най-младият „майстор на спорта” по картинг. Имам четири шампионски титли на България, последвани от пълно посвещаване на бизнеса за цели 20 години. С опита, натрупан като един от основните вносители на авточасти в България, и контактите в цял свят в сферата на автомобилната индустрия, на 40 годишна възраст се върнах на картинг пистата и автомобилните трасета. Вместо наемането на автомобили от известни марки, създадох бранда SIN CARS.
        Името, което много хора критикуват, не само сред вас а и в чужбина идва от - Sport INnovation CARS. През годините успяхме да позициoнираме и наложим марката SIN CARS сред най-големите в бранша.

        В началото сам карах и проектирах автомобилите си в търсене на съвършенството. Днес почти 10 години по-късно имаме записани над 30 първи места с SIN R1. Имаме над 20 пол позишъна и над 10 подиума. Имаме победи на три континента над мултимилонни компании с над сто годишна история. С отбора ни „София Кар Моторспорт” и с български пилот Иван Влъчков спечелихме 3-тата позиция в Европейските GT4 серии през 2017 г. Работил съм и ще продължавам да работя за популяризирането на България в сферата на автомобилните спортове.
        Имаме продадени автомобили в Европа, Австралия и Северна Америка, които се състезават в местните шампионати. Разгледайте нашите и други канали в YouTube. Проверете за отборите, които карат с наши автомобили - Daytona Sportscars и Racer Edge Motorsport. Antonelli Motorsport пък развива наш автомобил за европейските GT Open серии.
        Нашият автомобил е сред най-търсените в световно известната игра Asphalt 8 и 9.

        Доказателство за това, че СИН КАРС са на правилния път за развитие, а именно електромобилите е примерът с подобни компании в Европа и Северна Америка (Rivian, Canoo, Arrival и др.). За разлика от нашата това са компании, които успяха да реализират милиардни капитализации, без опит в автомобилната индустрия. СИН КАРС, от друга страна, има реализиран продукт в най-високия сегмент в индустрията – спортния автомобил SIN R1. Опитът и знанията, натрупани от автомобилните спортове, са основните неща на които разчитаме при производството и развитието на нашите електромобили.
        Пътят на производството на SIN CARS и L CITY започва в Русе, България, и ще завършва близо до Мюнхен, Германия. В съществуващата база в Русе ще се извършва производството на шаситата и всички детайли по окачването и външните форми, докато финалното сглобяване на L CITY ще бъде в Германия – близо до Мюнхен. Това ще се прави тъй като искаме да продаваме на запад.
        В отговор на „марин” искам да кажа че капиталът се състои от 2 апорта, както всеки може да види. Отбелязвам, че основната част е оценена от Агенция по вписванията от професионална експертиза от 3-ма независими одитори, които оцениха нашето ноу-хау и марка, както и някои ДМА на близо 18 млн. лв., но всъщност ако бяхме останали в Англия там оценката на бранда SIN CARS и постигнатото до момента щеше да е в пъти по-голяма.

        Що се отнася до притесненията на някои за малката инвестиция, можете да получите отговор на този въпрос, като разгледате процеса по който ще произвеждаме електромобили, а именно матрично производство (matrix manufacturing). Постарали сме се да го обясним достатъчно добре в нашите информационни документи – колко е ефективен и как поетапно може да се увеличава инвестицията, в зависимост от продажбите.
        В отговор на „redcretin” и неразбирането за цената на нашите спортни автомобили, искам да отбележа, че наши конкуретни не са Corvette или други серийно произвеждани автомобили. Нашите автомобили се произвеждат и сглобяват ръчно, по поръчка и индивидуално за всеки клиент. Това е принципа на производство на автомобили на много по-класни марки от Corvette, като напр. Pagani, Koenigsegg и др. Нашата цена естествено е в пъти по-ниска от техните и много конкурентна.

        В отговор на коментари относно соларните панели, които бихме желали да интегрираме в нашите електромобили, моля проверете кои са доставчиците ни за тези панели. https://valoe.com/ е финландска фирма топ 1 в Европа в сферата. Компанията е с 33 млн. евро пазарна капитализация на финландската борса като доставя панели за нашумялата немска компания SONO MOTORS - производител на електромобили за масова употреба.

        Имаме подписани договори за намерение за покупка с големи български компании като Еконт, Sopharma, супермаркети СВА, Елиткар и др. Всички те са проявили интерес за тестване и евентуални поръчки.

        Надявам се, че предоставих малко информация за това кои сме ние и какво правим.
        Благодаря на всички, които ни подкрепят! На тези които имат въпроси, моля не се притеснявайте да ме питате за детайли, както и съм готов да отговоря лично на предоставен от вас контакт.
        Пожелавам хубав уикенд на всички!
        Оставям също имейл на който да изпращате вашите въпроси: office@sincars.de
        Информация може да намерите на сайта https://sincars.bg/
        А информация как да инвестирате в нашата компания тук: https://stocks.sincars.bg/
        С уважение, Росен Даскалов
        Отдавна не бях чел нещо толкова смислено в този форум. Ще се включа на IPO-то и ви пожелавам успех. А хейтърите да си хейтят...

        Коментар


        • meanwhile in China

          Kитaйcĸa ĸoмпaния зa eлeĸтpoмoбили cтpyвa $87 милиapдa, бeз дa e пpoдaлa и eднa ĸoлa


          Днec пoчти ниĸoй нe e чyвaл зa Еvеrgrаndе Аutо, ocнoвaнaтa oт нaй-гoлeмия ĸитaйcĸи мaгнaт в cтpoитeлнитe имoти Cю Джиaюн ĸoмпaния зa eлeĸтpoмoбили. Еvеrgrаndе e peгиcтpиpaнa нa бopcaтa в Xoнĸoнг и ĸъм днeшнa дaтa имa пaзapнa ĸaпитaлизaция oт 87 млpд. дoлapa. Интepecнoтo e, чe тя cтpyвa тoлĸoвa, бeз дa e пpoдaлa дaжe и eднa ĸoлa.

          https://money.bg/business/kitayska-k...jY2iZvzdNtZuhQ
          Last edited by Innocent; 21.05.2021, 20:57.

          Коментар


          • Здравейте!

            На първо място бих искал да ви се представя

            Казвам се Росен Даскалов и съм основател и Изпълнителен директор на SIN CARS.
            Родом съм от Русе. Инженер съм по образование. Предстои ми защита на докторска степен в областта на транспорта и инжинерството. Имам 30+ години опит в автомобилния бизнес. Чрез моя фирма бях официален представител на над 10 немски компании производители на авточасти за най-големите автомобилни компани (напр. ZF Trading, Mahle, Elring, Bosch и др.). Бях собственик на над 10 магазина из цялата страна, продаващи въпросните авточасти. През 2004 г. основах фирма в Германия, занимаваща се с търговия с авточасти, също и с търговия на автомобили. От 2008 г. притежавам официално дилърство-сервиз на BMW в гр. Русе. През 2012 г. стартирах и реализирах проектът SIN CARS. Към момента съм и председател на Българска Федерация по Картинг.

            Искам да използвам отворената тема, за да ви разкажа малко повече за мен, за да разберете и повярвате, че съм отговорен в това което казвам и правя, че този проект е моята мечта, заради което никога не бих действал против осъществяването му.
            Как започна всичко и откъде е любовта към автомобилите? На 18 години станах най-младият „майстор на спорта” по картинг. Имам четири шампионски титли на България, последвани от пълно посвещаване на бизнеса за цели 20 години. С опита, натрупан като един от основните вносители на авточасти в България, и контактите в цял свят в сферата на автомобилната индустрия, на 40 годишна възраст се върнах на картинг пистата и автомобилните трасета. Вместо наемането на автомобили от известни марки, създадох бранда SIN CARS.
            Името, което много хора критикуват, не само сред вас а и в чужбина идва от - Sport INnovation CARS. През годините успяхме да позициoнираме и наложим марката SIN CARS сред най-големите в бранша.

            В началото сам карах и проектирах автомобилите си в търсене на съвършенството. Днес почти 10 години по-късно имаме записани над 30 първи места с SIN R1. Имаме над 20 пол позишъна и над 10 подиума. Имаме победи на три континента над мултимилонни компании с над сто годишна история. С отбора ни „София Кар Моторспорт” и с български пилот Иван Влъчков спечелихме 3-тата позиция в Европейските GT4 серии през 2017 г. Работил съм и ще продължавам да работя за популяризирането на България в сферата на автомобилните спортове.
            Имаме продадени автомобили в Европа, Австралия и Северна Америка, които се състезават в местните шампионати. Разгледайте нашите и други канали в YouTube. Проверете за отборите, които карат с наши автомобили - Daytona Sportscars и Racer Edge Motorsport. Antonelli Motorsport пък развива наш автомобил за европейските GT Open серии.
            Нашият автомобил е сред най-търсените в световно известната игра Asphalt 8 и 9.

            Доказателство за това, че СИН КАРС са на правилния път за развитие, а именно електромобилите е примерът с подобни компании в Европа и Северна Америка (Rivian, Canoo, Arrival и др.). За разлика от нашата това са компании, които успяха да реализират милиардни капитализации, без опит в автомобилната индустрия. СИН КАРС, от друга страна, има реализиран продукт в най-високия сегмент в индустрията – спортния автомобил SIN R1. Опитът и знанията, натрупани от автомобилните спортове, са основните неща на които разчитаме при производството и развитието на нашите електромобили.
            Пътят на производството на SIN CARS и L CITY започва в Русе, България, и ще завършва близо до Мюнхен, Германия. В съществуващата база в Русе ще се извършва производството на шаситата и всички детайли по окачването и външните форми, докато финалното сглобяване на L CITY ще бъде в Германия – близо до Мюнхен. Това ще се прави тъй като искаме да продаваме на запад.
            В отговор на „марин” искам да кажа че капиталът се състои от 2 апорта, както всеки може да види. Отбелязвам, че основната част е оценена от Агенция по вписванията от професионална експертиза от 3-ма независими одитори, които оцениха нашето ноу-хау и марка, както и някои ДМА на близо 18 млн. лв., но всъщност ако бяхме останали в Англия там оценката на бранда SIN CARS и постигнатото до момента щеше да е в пъти по-голяма.

            Що се отнася до притесненията на някои за малката инвестиция, можете да получите отговор на този въпрос, като разгледате процеса по който ще произвеждаме електромобили, а именно матрично производство (matrix manufacturing). Постарали сме се да го обясним достатъчно добре в нашите информационни документи – колко е ефективен и как поетапно може да се увеличава инвестицията, в зависимост от продажбите.
            В отговор на „redcretin” и неразбирането за цената на нашите спортни автомобили, искам да отбележа, че наши конкуретни не са Corvette или други серийно произвеждани автомобили. Нашите автомобили се произвеждат и сглобяват ръчно, по поръчка и индивидуално за всеки клиент. Това е принципа на производство на автомобили на много по-класни марки от Corvette, като напр. Pagani, Koenigsegg и др. Нашата цена естествено е в пъти по-ниска от техните и много конкурентна.

            В отговор на коментари относно соларните панели, които бихме желали да интегрираме в нашите електромобили, моля проверете кои са доставчиците ни за тези панели. https://valoe.com/ е финландска фирма топ 1 в Европа в сферата. Компанията е с 33 млн. евро пазарна капитализация на финландската борса като доставя панели за нашумялата немска компания SONO MOTORS - производител на електромобили за масова употреба.

            Имаме подписани договори за намерение за покупка с големи български компании като Еконт, Sopharma, супермаркети СВА, Елиткар и др. Всички те са проявили интерес за тестване и евентуални поръчки.

            Надявам се, че предоставих малко информация за това кои сме ние и какво правим.
            Благодаря на всички, които ни подкрепят! На тези които имат въпроси, моля не се притеснявайте да ме питате за детайли, както и съм готов да отговоря лично на предоставен от вас контакт.
            Пожелавам хубав уикенд на всички!
            Оставям също имейл на който да изпращате вашите въпроси: office@sincars.de
            Информация може да намерите на сайта https://sincars.bg/
            А информация как да инвестирате в нашата компания тук: https://stocks.sincars.bg/
            С уважение, Росен Даскалов

            Коментар


            • Хубава работа....ама българска

              Коментар


              • Гледам са изтипосали някакво фотошопнато джиджано бусче "L CITY CARS", налепено с фотопанели. Човек би си помислил че картинката е правена специално за зелени балъци дето ще си кажат "Ауу, колко екологично, даже и за ток няма да плащаме, само го държим на слънце и то си джитка неуморно". А реално това никога няма да влезе в продукция щото от тия панели и 20 стинки на ден за ток няма да спестиш.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение

                  Сигурно казваш, че като Биодит ще стане 2 лв...
                  20 да стане, да потънете по-бързо И пак да няма ликвидност, баш като Биодит - докато гледате как спихва балоня и с всеки отчет на минус ви изгаря кеша.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Тия дето дадат пари в тая черна дупка - ще изостанат повече Биодит 2.
                    Сигурно казваш, че като Биодит ще стане 2 лв...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение

                      Много изоставаш в тази материя. Няма смисъл.
                      Тия дето дадат пари в тая черна дупка - ще изостанат повече Биодит 2.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Топ Гиър са представяли и Синклер Ц5. Шоу за коли, ти пак се изказа неподготвен.
                        Да, вярно е че са несравними Корветката и ТНТМ-то, затова и първата се продава вече 8 генерации, а втората почна да преопакова китайски рикши за Германия, ако изобщо събере някакви пари и някой се навие да и ги купи Щото ЕДВА ли, не случайно се пробва да набира капитал в точно тоя умрял борсов сегмент.
                        Много изоставаш в тази материя. Няма смисъл.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение

                          Кои са тия сериозни, които не са го чували, щото от Топ Гиър са предаствяли Син Р1. Не се напъвай да сравняваш корвета с Р1. Общото между тях е само мотора.
                          Топ Гиър са представяли и Синклер Ц5. Шоу за коли, ти пак се изказа неподготвен.
                          Да, вярно е че са несравними Корветката и ТНТМ-то, затова и първата се продава вече 8 генерации, а втората почна да преопакова китайски рикши за Германия, ако изобщо събере някакви пари и някой се навие да и ги купи Щото ЕДВА ли, не случайно се пробва да набира капитал в точно тоя умрял борсов сегмент.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от марин Разгледай мнение
                            Имам свободен ресурс и при тази цена бих се навил.
                            Падам си по средно-дългосрочните.
                            Смущава ме само малкия обем, както и това, което прочетох за капитала в ТР.
                            При тези планове, какво ще направят с 2 М или по-малко?
                            Капиталът е почти изцяло от апорти, при това нематериални - дялове и вземане.
                            Не е ли по-изгодно, да вземат кредит?
                            Някой знае ли, къде може да се разгледа отчет?
                            И мен точно тези въпроси ме вълнуват. 2М лесно могат да се вземат от банка, частен инвеститор или от многото инвестиционни фондове. Сумата е малка дори отнесено към настоящата капитализация на дружеството (което е предпоставка за доста нисък дивидент.) Освен това с нея нищо сериозно не може да се направи. Изобщо не си струва разправията по листване, отчети, събрания и пр. За момента съм пас, но все пак се радвам, че и други мислят по този начин. Когато сам си ги мисля тези работи ми се струва, че полудявам.

                            Коментар


                            • Елетромобилите на „Син Карс индъстри“ ще се продават с етикет „Made in Germany”

                              Нашите автомобили ще се продават от името на немска компания. Тук ще произвеждаме някои компоненти, но сглобяването ще става на територията на Германия. Това заяви Росен Даскалов, основател на "Син Карс индъстри" ...

                              https://www.bloombergtv.bg/a/16-bizn...FBa9gXdkJnQqOw
                              Last edited by Innocent; 20.05.2021, 13:56.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Сбиротака от алуминиева дограма и остарял двигател на ГМ? Коя тая автогилдия хахаха, сериозните не са го и чували тяхното квазимодо.
                                Кои са тия сериозни, които не са го чували, щото от Топ Гиър са предаствяли Син Р1. Не се напъвай да сравняваш корвета с Р1. Общото между тях е само мотора.

                                Коментар

                                Working...
                                X