С настоящото информираме, че на 26.10.2023г. СИН КАРС Индъстри АД, след решение на Съвета на директорите, подписа договор за кредит под формата на револвираща кредитна линия за оборотни средства с “Българска банка за развитие” ЕАД. Кредитната линия е в размер до 3 900 000 лв. (три милиона и деветстотин хиляди лева) с 12-месечен срок за погасяване считано от 26.10.2024г. и с три опции за удължаване до 26.10.2027г. Кредитът е изцяло целеви за осигуряване на оборотни средства за основната дейност на Дружеството, а именно - за производството на електромобилите с марката L CITY.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от GenCho Разгледай мнениеСпоред мен трябва да сменят фокуса на бизнеса си. BYD предлага моделите си на цена под 10 000 USD с 30 КВт/ч. батерия. Полубутикови компании като Син карс нямат шанс.
Коментар
-
През 2023 г., Син Карс Индъстри АД има получени 4 поръчки за доставка на електромобил L City.
- Електромобил L City Koffer беше доставен в западна Германия. Новият собственик е компания, занимаваща се с дилърство на различни електромобили. Компанията заяви интерес да стане официален дистрибутор на L City за Германия, за което стартираме преговори.
- L City Koffer беше доставен в Мюнхен, на клиент, извършващ куриерска дейност под франчайзинг за голяма немска компания.
- L City Koffer ще бъде доставен на клиент в Обединеното кралство, който също проявява интерес да стане официален дистрибутор за Англия.
- Електромобил L City Pickup ще бъде доставен на голямо производствено дружество (в автомобилната индустрия) за дейността му в гр. Русе.
Всички 4 електромобила ще бъдат доставени до края на настоящото полугодие. Реализираният приход от тези продажби ще бъде на обща стойност над 400 хил. лв.
- 1 like
Коментар
-
[QUOTE=Иво Орозов;n3991849]Изявлението му го разглеждам само като кризисен ПР. Каквато и идея да стои зад думите - не става ясно[/Last edited by Scottie Pippen; 18.11.2022, 16:33.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Иво Орозов Разгледай мнение
Понякога да си прав оставя горчив вкус
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от BB50 Разгледай мнениеИнтересен казус се заформя тук.
Ще се радвам да чуя и други гледни точки...
Коментар
-
Интересен казус се заформя тук. Ясно е че за да продължи СинКарс да работи са нужни свежи средства. Единствените варианти то да получи средства в настоящата си правна форма е чрез увеличение на капитала или чрез заем. Второто е ясно че не става или ако някой отпусне ще е по-скоро мецанин, при който условията му ще изядат цялата евентуална бъдеща печалба на дружеството. Увеличение на капитала може да стане само чрез нова процедура като настоящата, при която се издават права на всички акционери.
Росен Даскалов обещава Син Карс да продължи, като за целта ще листне холдингово дружество обединяващо англйското, американското, немското и българското дружество. Аз не виждам как българското дружество ще стане собственост на холдинга освен ако всеки един акционер не си продаде акциите на холдинга. Вариант е Росен Даскалов да си прехвърли неговия дял на холдинга, но тогава ще се разминат целите на мажоритаря на тези на миноритарните акционери. Оттук насетне за мажоритаря няма да има никакъв смисъл евентуалната бъдеща печалба да остава в българското дружество.
Росен Даскалов също така обещава румънското дружество да е собственост на българското, но това означава че парите трябва да дойдат първо в българското, тоест процедура по увеличение на капитала като настоящата.
Има и вариант СинКарс да се отпише от Бийм и тогава ще може всичко – увеличение на капитала без права, апортни вноски и всякакви други врътки, но това ще е доста лош сигнал за Бийм пазара. Сега ще започнат да излизат на преден план проблемите със защитата на миноритарните акционери, които Бийм законодателството не урежда – липса на търгови предложения, делистване с гласа на мажоритаря (90%+), сделки със свързани лица под всякакви форми.
Ще наблюдавам с интерес....
- 7 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение
Внимателно следете тоя план, дали нашего брата BEAM инвеститора е включен в него, или ще гледа отстрани като доведениче.
Добре Пончо, нека да помислим...
Ти какво би направил, ако беше на мястото на Даскалов?
Човека започва от нулата, състезателче, бизнес с резервни части, конструира си автомобил, излиза на Бийм...
Години на усилена работа!!!
Има си Име, Идеи, Хъс, Контакти, Добър екип! И си е инженерче от класа
Трябват му пари, за да се разрастне. Търси от БИЙМ. Лоша икономическа конюнктура. Неуспешно увеличение на капитала...
Ти какво би направил? Лягаш и умираш? Съмнявам се
Бориш се до край? Ами ако това е делото на живота ти, просто няма друго решение!!!
Даскалов няма как да пробие в България. С единия крак все ще е навън. И ще разчита на развитите икономики.
Виж едни румънци как го приеха - дадоха му земя под наем при добри условия + 50% от инвестициите ще му възстановят...
А какво му даде България - като подкрепа за бизнеса?
Докато България не започне да си цени умните хора и да ги подкрепя, така ще е!!!
И все пак, ако ти беше на мястото на Даскалов, какво би направил в тази ситуация и при тези ограничения, така че пак ти, но в качеството си на БИЙМ инвеститор да си доволен?
- 3 Харесвания
Коментар
Коментар