IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Толкова много, колкото на подводницата Биодит 8те млн. Едно голямо нищо, ама от сърце.
    Идиот с пари, за разлика от хитреците без пари в губещи компании
    биодит е поредната пирамида. Като цяло на Българската Фондова борса няма фирма, която да не е пълен скам.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Толкова много, колкото на подводницата Биодит 8те млн. Едно голямо нищо, ама от сърце.
      Идиот с пари, за разлика от хитреците без пари в губещи компании
      Няма лошо.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        18 МИЛИОНА апортна вноска са МНОГО НЕЩО.
        А ти - ТИ си идиот.
        Толкова много, колкото на подводницата Биодит 8те млн. Едно голямо нищо, ама от сърце.
        Идиот с пари, за разлика от хитреците без пари в губещи компании

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          И те кат теб - апортна вноска 18млн за едно голо НИЩО, а после ПОДАРЯВАМЕ тема С парите на инвеститорите. Не търсите от банки, щото не дават - на голия ви задник.
          18 МИЛИОНА апортна вноска са МНОГО НЕЩО.
          А ти - ТИ си идиот.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Твърдения. А неоспорими доказателства? Не, че нещо, ама...Опитай да си представиш, че някой така се нахвърли върху теб? Не, само опитай. Или, както неколцина тук си позволяват, напр. срещу мен, да врякат "измамник"? Единствено, Матеев има теоретично основание, понеже фирмата го подведе (тя и мен злепостави, ама пука му на Любо Белчев, някакъв работник, рекли му една цена по тлф, пък после друга, нали Матеев платил). РЕДОВНА практика беше на Белком ООД, да продават тройно-петорно по-скъпо, ама търговци пусто. Е, опитай си представи, някой вземе да те сочи за "фалитар"/"измамник" само, защото си потърсил външно, частно финансиране, през уж инвеститорски форум. Защо ние не търсим от банки, знаеш ли? Защото, е нееластично, а търсят обезпечение с пъти над това, което можем да представим. Затуй. Много бизнеси по свои причини, търсят частно финансиране, какво сте заяли човека? За какво "доверие" говориш, когато ТЕ търсят такова? Човекът си представи експертизата, а вие тук, скрити зад анонимни никове, злобеете? Казваш "не съм Вашият човек, имам си причини", ВСЕКИ ще те разбере. От какъв зор обиждаш? Изчакай някой да те издебне по произволен повод, и да те атакува тъпо и упорито, с обиди, да те охрачи всякак - Ще ли ти хареса? Претенциите ви големи ок, АМИ БЪДЕТЕ ДОСТОЙНИ НА НИВОТО, което твърдите, че сте, пусто.
            Хубав ник имаш. И редовно, се стараеш, да го потвърждаваш. Е, браво
            И те кат теб - апортна вноска 18млн за едно голо НИЩО, а после ПОДАРЯВАМЕ тема С парите на инвеститорите. Не търсите от банки, щото не дават - на голия ви задник.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
              Защо трябва да оставим фалитарите да лъжат хората?
              Дреме ми за угодията, става дума за доверие - а тия фирмички не го заслужават.
              Твърдения. А неоспорими доказателства? Не, че нещо, ама...Опитай да си представиш, че някой така се нахвърли върху теб? Не, само опитай. Или, както неколцина тук си позволяват, напр. срещу мен, да врякат "измамник"? Единствено, Матеев има теоретично основание, понеже фирмата го подведе (тя и мен злепостави, ама пука му на Любо Белчев, някакъв работник, рекли му една цена по тлф, пък после друга, нали Матеев платил). РЕДОВНА практика беше на Белком ООД, да продават тройно-петорно по-скъпо, ама търговци пусто. Е, опитай си представи, някой вземе да те сочи за "фалитар"/"измамник" само, защото си потърсил външно, частно финансиране, през уж инвеститорски форум. Защо ние не търсим от банки, знаеш ли? Защото, е нееластично, а търсят обезпечение с пъти над това, което можем да представим. Затуй. Много бизнеси по свои причини, търсят частно финансиране, какво сте заяли човека? За какво "доверие" говориш, когато ТЕ търсят такова? Човекът си представи експертизата, а вие тук, скрити зад анонимни никове, злобеете? Казваш "не съм Вашият човек, имам си причини", ВСЕКИ ще те разбере. От какъв зор обиждаш? Изчакай някой да те издебне по произволен повод, и да те атакува тъпо и упорито, с обиди, да те охрачи всякак - Ще ли ти хареса? Претенциите ви големи ок, АМИ БЪДЕТЕ ДОСТОЙНИ НА НИВОТО, което твърдите, че сте, пусто.
              Хубав ник имаш. И редовно, се стараеш, да го потвърждаваш. Е, браво

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                Ничий адвокат не съм но, защо трябва вас да питат, кога и какво да правят хората? Не ви харесвал апортът този бил "нагъл", онзи "лъжел хората"...НЯМА УГОДИЯ
                Защо трябва да оставим фалитарите да лъжат хората?
                Дреме ми за угодията, става дума за доверие - а тия фирмички не го ззаслужават.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                  Да си обявят фалита вместо да лъжат хората, и без това е факт. На 2рата година от кризата се сетили, че ще завладяват света с ел. тротинетки модел Тук Тук, приказки под шипковия храст.
                  Ничий адвокат не съм но, защо трябва вас да питат, кога и какво да правят хората? Не ви харесвал апортът този бил "нагъл", онзи "лъжел хората"...НЯМА УГОДИЯ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Имаш ли по-добра идея?
                    Да си обявят фалита вместо да лъжат хората, и без това е факт. На 2рата година от кризата се сетили, че ще завладяват света с ел. тротинетки модел Тук Тук, приказки под шипковия храст.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                      Апорта 18 млн ха-ха, че и нагли и тия Неслучайно са в тоя сегмент, както вече писах - Биодит 2, и ония с апорт ама "само" 8млн.
                      Ще си погребете балъците точно както и Биодит погреба вече за втори път техните.
                      Имаш ли по-добра идея?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Yolo Разгледай мнение

                        Отдавна не бях чел нещо толкова смислено в този форум. Ще се включа на IPO-то и ви пожелавам успех. А хейтърите да си хейтят...
                        Апорта 18 млн ха-ха, че и нагли и тия Неслучайно са в тоя сегмент, както вече писах - Биодит 2, и ония с апорт ама "само" 8млн.
                        Ще си погребете балъците точно както и Биодит погреба вече за втори път техните.

                        Коментар


                        • Явно, съм сгрешил с предишния си заядлив пост. Изтрих го, защото, ми и хареса представянето преди малко. Пожелавам успех на начинанието.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от rosendaskalov Разгледай мнение
                            Здравейте!

                            На първо място бих искал да ви се представя

                            Казвам се Росен Даскалов и съм основател и Изпълнителен директор на SIN CARS.
                            Родом съм от Русе. Инженер съм по образование. Предстои ми защита на докторска степен в областта на транспорта и инжинерството. Имам 30+ години опит в автомобилния бизнес. Чрез моя фирма бях официален представител на над 10 немски компании производители на авточасти за най-големите автомобилни компани (напр. ZF Trading, Mahle, Elring, Bosch и др.). Бях собственик на над 10 магазина из цялата страна, продаващи въпросните авточасти. През 2004 г. основах фирма в Германия, занимаваща се с търговия с авточасти, също и с търговия на автомобили. От 2008 г. притежавам официално дилърство-сервиз на BMW в гр. Русе. През 2012 г. стартирах и реализирах проектът SIN CARS. Към момента съм и председател на Българска Федерация по Картинг.

                            Искам да използвам отворената тема, за да ви разкажа малко повече за мен, за да разберете и повярвате, че съм отговорен в това което казвам и правя, че този проект е моята мечта, заради което никога не бих действал против осъществяването му.
                            Как започна всичко и откъде е любовта към автомобилите? На 18 години станах най-младият „майстор на спорта” по картинг. Имам четири шампионски титли на България, последвани от пълно посвещаване на бизнеса за цели 20 години. С опита, натрупан като един от основните вносители на авточасти в България, и контактите в цял свят в сферата на автомобилната индустрия, на 40 годишна възраст се върнах на картинг пистата и автомобилните трасета. Вместо наемането на автомобили от известни марки, създадох бранда SIN CARS.
                            Името, което много хора критикуват, не само сред вас а и в чужбина идва от - Sport INnovation CARS. През годините успяхме да позициoнираме и наложим марката SIN CARS сред най-големите в бранша.

                            В началото сам карах и проектирах автомобилите си в търсене на съвършенството. Днес почти 10 години по-късно имаме записани над 30 първи места с SIN R1. Имаме над 20 пол позишъна и над 10 подиума. Имаме победи на три континента над мултимилонни компании с над сто годишна история. С отбора ни „София Кар Моторспорт” и с български пилот Иван Влъчков спечелихме 3-тата позиция в Европейските GT4 серии през 2017 г. Работил съм и ще продължавам да работя за популяризирането на България в сферата на автомобилните спортове.
                            Имаме продадени автомобили в Европа, Австралия и Северна Америка, които се състезават в местните шампионати. Разгледайте нашите и други канали в YouTube. Проверете за отборите, които карат с наши автомобили - Daytona Sportscars и Racer Edge Motorsport. Antonelli Motorsport пък развива наш автомобил за европейските GT Open серии.
                            Нашият автомобил е сред най-търсените в световно известната игра Asphalt 8 и 9.

                            Доказателство за това, че СИН КАРС са на правилния път за развитие, а именно електромобилите е примерът с подобни компании в Европа и Северна Америка (Rivian, Canoo, Arrival и др.). За разлика от нашата това са компании, които успяха да реализират милиардни капитализации, без опит в автомобилната индустрия. СИН КАРС, от друга страна, има реализиран продукт в най-високия сегмент в индустрията – спортния автомобил SIN R1. Опитът и знанията, натрупани от автомобилните спортове, са основните неща на които разчитаме при производството и развитието на нашите електромобили.
                            Пътят на производството на SIN CARS и L CITY започва в Русе, България, и ще завършва близо до Мюнхен, Германия. В съществуващата база в Русе ще се извършва производството на шаситата и всички детайли по окачването и външните форми, докато финалното сглобяване на L CITY ще бъде в Германия – близо до Мюнхен. Това ще се прави тъй като искаме да продаваме на запад.
                            В отговор на „марин” искам да кажа че капиталът се състои от 2 апорта, както всеки може да види. Отбелязвам, че основната част е оценена от Агенция по вписванията от професионална експертиза от 3-ма независими одитори, които оцениха нашето ноу-хау и марка, както и някои ДМА на близо 18 млн. лв., но всъщност ако бяхме останали в Англия там оценката на бранда SIN CARS и постигнатото до момента щеше да е в пъти по-голяма.

                            Що се отнася до притесненията на някои за малката инвестиция, можете да получите отговор на този въпрос, като разгледате процеса по който ще произвеждаме електромобили, а именно матрично производство (matrix manufacturing). Постарали сме се да го обясним достатъчно добре в нашите информационни документи – колко е ефективен и как поетапно може да се увеличава инвестицията, в зависимост от продажбите.
                            В отговор на „redcretin” и неразбирането за цената на нашите спортни автомобили, искам да отбележа, че наши конкуретни не са Corvette или други серийно произвеждани автомобили. Нашите автомобили се произвеждат и сглобяват ръчно, по поръчка и индивидуално за всеки клиент. Това е принципа на производство на автомобили на много по-класни марки от Corvette, като напр. Pagani, Koenigsegg и др. Нашата цена естествено е в пъти по-ниска от техните и много конкурентна.

                            В отговор на коментари относно соларните панели, които бихме желали да интегрираме в нашите електромобили, моля проверете кои са доставчиците ни за тези панели. https://valoe.com/ е финландска фирма топ 1 в Европа в сферата. Компанията е с 33 млн. евро пазарна капитализация на финландската борса като доставя панели за нашумялата немска компания SONO MOTORS - производител на електромобили за масова употреба.

                            Имаме подписани договори за намерение за покупка с големи български компании като Еконт, Sopharma, супермаркети СВА, Елиткар и др. Всички те са проявили интерес за тестване и евентуални поръчки.

                            Надявам се, че предоставих малко информация за това кои сме ние и какво правим.
                            Благодаря на всички, които ни подкрепят! На тези които имат въпроси, моля не се притеснявайте да ме питате за детайли, както и съм готов да отговоря лично на предоставен от вас контакт.
                            Пожелавам хубав уикенд на всички!
                            Оставям също имейл на който да изпращате вашите въпроси: office@sincars.de
                            Информация може да намерите на сайта https://sincars.bg/
                            А информация как да инвестирате в нашата компания тук: https://stocks.sincars.bg/
                            С уважение, Росен Даскалов
                            Отдавна не бях чел нещо толкова смислено в този форум. Ще се включа на IPO-то и ви пожелавам успех. А хейтърите да си хейтят...

                            Коментар


                            • meanwhile in China

                              Kитaйcĸa ĸoмпaния зa eлeĸтpoмoбили cтpyвa $87 милиapдa, бeз дa e пpoдaлa и eднa ĸoлa


                              Днec пoчти ниĸoй нe e чyвaл зa Еvеrgrаndе Аutо, ocнoвaнaтa oт нaй-гoлeмия ĸитaйcĸи мaгнaт в cтpoитeлнитe имoти Cю Джиaюн ĸoмпaния зa eлeĸтpoмoбили. Еvеrgrаndе e peгиcтpиpaнa нa бopcaтa в Xoнĸoнг и ĸъм днeшнa дaтa имa пaзapнa ĸaпитaлизaция oт 87 млpд. дoлapa. Интepecнoтo e, чe тя cтpyвa тoлĸoвa, бeз дa e пpoдaлa дaжe и eднa ĸoлa.

                              https://money.bg/business/kitayska-k...jY2iZvzdNtZuhQ
                              Last edited by Innocent; 21.05.2021, 21:57.

                              Коментар


                              • Здравейте!

                                На първо място бих искал да ви се представя

                                Казвам се Росен Даскалов и съм основател и Изпълнителен директор на SIN CARS.
                                Родом съм от Русе. Инженер съм по образование. Предстои ми защита на докторска степен в областта на транспорта и инжинерството. Имам 30+ години опит в автомобилния бизнес. Чрез моя фирма бях официален представител на над 10 немски компании производители на авточасти за най-големите автомобилни компани (напр. ZF Trading, Mahle, Elring, Bosch и др.). Бях собственик на над 10 магазина из цялата страна, продаващи въпросните авточасти. През 2004 г. основах фирма в Германия, занимаваща се с търговия с авточасти, също и с търговия на автомобили. От 2008 г. притежавам официално дилърство-сервиз на BMW в гр. Русе. През 2012 г. стартирах и реализирах проектът SIN CARS. Към момента съм и председател на Българска Федерация по Картинг.

                                Искам да използвам отворената тема, за да ви разкажа малко повече за мен, за да разберете и повярвате, че съм отговорен в това което казвам и правя, че този проект е моята мечта, заради което никога не бих действал против осъществяването му.
                                Как започна всичко и откъде е любовта към автомобилите? На 18 години станах най-младият „майстор на спорта” по картинг. Имам четири шампионски титли на България, последвани от пълно посвещаване на бизнеса за цели 20 години. С опита, натрупан като един от основните вносители на авточасти в България, и контактите в цял свят в сферата на автомобилната индустрия, на 40 годишна възраст се върнах на картинг пистата и автомобилните трасета. Вместо наемането на автомобили от известни марки, създадох бранда SIN CARS.
                                Името, което много хора критикуват, не само сред вас а и в чужбина идва от - Sport INnovation CARS. През годините успяхме да позициoнираме и наложим марката SIN CARS сред най-големите в бранша.

                                В началото сам карах и проектирах автомобилите си в търсене на съвършенството. Днес почти 10 години по-късно имаме записани над 30 първи места с SIN R1. Имаме над 20 пол позишъна и над 10 подиума. Имаме победи на три континента над мултимилонни компании с над сто годишна история. С отбора ни „София Кар Моторспорт” и с български пилот Иван Влъчков спечелихме 3-тата позиция в Европейските GT4 серии през 2017 г. Работил съм и ще продължавам да работя за популяризирането на България в сферата на автомобилните спортове.
                                Имаме продадени автомобили в Европа, Австралия и Северна Америка, които се състезават в местните шампионати. Разгледайте нашите и други канали в YouTube. Проверете за отборите, които карат с наши автомобили - Daytona Sportscars и Racer Edge Motorsport. Antonelli Motorsport пък развива наш автомобил за европейските GT Open серии.
                                Нашият автомобил е сред най-търсените в световно известната игра Asphalt 8 и 9.

                                Доказателство за това, че СИН КАРС са на правилния път за развитие, а именно електромобилите е примерът с подобни компании в Европа и Северна Америка (Rivian, Canoo, Arrival и др.). За разлика от нашата това са компании, които успяха да реализират милиардни капитализации, без опит в автомобилната индустрия. СИН КАРС, от друга страна, има реализиран продукт в най-високия сегмент в индустрията – спортния автомобил SIN R1. Опитът и знанията, натрупани от автомобилните спортове, са основните неща на които разчитаме при производството и развитието на нашите електромобили.
                                Пътят на производството на SIN CARS и L CITY започва в Русе, България, и ще завършва близо до Мюнхен, Германия. В съществуващата база в Русе ще се извършва производството на шаситата и всички детайли по окачването и външните форми, докато финалното сглобяване на L CITY ще бъде в Германия – близо до Мюнхен. Това ще се прави тъй като искаме да продаваме на запад.
                                В отговор на „марин” искам да кажа че капиталът се състои от 2 апорта, както всеки може да види. Отбелязвам, че основната част е оценена от Агенция по вписванията от професионална експертиза от 3-ма независими одитори, които оцениха нашето ноу-хау и марка, както и някои ДМА на близо 18 млн. лв., но всъщност ако бяхме останали в Англия там оценката на бранда SIN CARS и постигнатото до момента щеше да е в пъти по-голяма.

                                Що се отнася до притесненията на някои за малката инвестиция, можете да получите отговор на този въпрос, като разгледате процеса по който ще произвеждаме електромобили, а именно матрично производство (matrix manufacturing). Постарали сме се да го обясним достатъчно добре в нашите информационни документи – колко е ефективен и как поетапно може да се увеличава инвестицията, в зависимост от продажбите.
                                В отговор на „redcretin” и неразбирането за цената на нашите спортни автомобили, искам да отбележа, че наши конкуретни не са Corvette или други серийно произвеждани автомобили. Нашите автомобили се произвеждат и сглобяват ръчно, по поръчка и индивидуално за всеки клиент. Това е принципа на производство на автомобили на много по-класни марки от Corvette, като напр. Pagani, Koenigsegg и др. Нашата цена естествено е в пъти по-ниска от техните и много конкурентна.

                                В отговор на коментари относно соларните панели, които бихме желали да интегрираме в нашите електромобили, моля проверете кои са доставчиците ни за тези панели. https://valoe.com/ е финландска фирма топ 1 в Европа в сферата. Компанията е с 33 млн. евро пазарна капитализация на финландската борса като доставя панели за нашумялата немска компания SONO MOTORS - производител на електромобили за масова употреба.

                                Имаме подписани договори за намерение за покупка с големи български компании като Еконт, Sopharma, супермаркети СВА, Елиткар и др. Всички те са проявили интерес за тестване и евентуални поръчки.

                                Надявам се, че предоставих малко информация за това кои сме ние и какво правим.
                                Благодаря на всички, които ни подкрепят! На тези които имат въпроси, моля не се притеснявайте да ме питате за детайли, както и съм готов да отговоря лично на предоставен от вас контакт.
                                Пожелавам хубав уикенд на всички!
                                Оставям също имейл на който да изпращате вашите въпроси: office@sincars.de
                                Информация може да намерите на сайта https://sincars.bg/
                                А информация как да инвестирате в нашата компания тук: https://stocks.sincars.bg/
                                С уважение, Росен Даскалов

                                Коментар

                                Working...
                                X