Първоначално изпратено от camaz
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КРЗ Одесос (ODES)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
Не само печалба да има , но и кураж си трябва по такива не ликвидни къси позиции,
мамка му - що не бях лакум
Карай, не е като да няма промоции за пазарене на БФБ-то
На Трейса пък го хванах в последния момент
- 1 like
Коментар
-
В завода постоянно има кораби за ремонт и това се вижда в печалбата. Не че е нещо невиждано де. Ако така продължават като нищо ще имаме 10 лв. на акция печалба в края на годината. Виж за дивидента е друга работа. Ръководството е доста консервативно и едва ли ще раздаде повече от половината. Мое мнение разбира се и не препоръчвам нищо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от camaz Разгледай мнениеДо тук 4.5 млн печалба или около 8 лв на акция. Добре вървят.
Не само печалба да има , но и кураж си трябва по такива не ликвидни къси позиции,
мамка му - що не бях лакум
Коментар
-
Възрастта на корабите в Черно море е каквато е навсякъде ро света - От чисто нови до плаващи морги. Важното е че на всеки 5-7.5 години има задължително докуване и потвърждение на класа от класификационна организация. Това е и основно работата на кораборемонта - планови ремонти. Аварийните са изключение.
Системите за обработка на баластни води и скруберите се изработват от ограничен брой фирми и са сертифицирани. А да ги монтира може всеки завод с ремонтен кей и док.
На ОСА дано някой попита ръководството.
- 1 like
Коментар
-
Круизните кораби не са в профила на завода. Имам предвид големите такива. За завода е важно активното корабоплаване в района. За съжаление сме далеч от натоварените линии и още голямата конкуренция на турски и гръцки заводи. Представям си какви цени оферира Одесос за да се навие грък да ремонтира у нас. Освен това има и вътрешна конкуренция колкото и да е слаба - Делфин и Флотски арсенал.
Въпреки това тази година очаквам много добри резултати. Причината е следната: От 01.01.2020 влизат ограничения за търговските кораби в целия свят за вредните газови емисии. Или ще ползват гориво със съдържание на сяра под 1.5% или ще монтират т.нар. скрубери на димоходите. Или по-скъпо гориво или монтираш скрубер за 3-6 млн $. Другото е че става задължителна и системата за обработка на баластни води - още 1 млн. $. Големите световни заводи са претъпкани с поръчки за монтирането на тези системи и се чака ред. Иска ми се да мисля че и Одесос ще хване доста такива поръчки и ще натовари завода напълно.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
To и аз помня преди време за броени седмици/месеци бях влязал спекулативно.
Ма не е това де ме интересува сега.
Благодарение на жената де ми нарита задника оня ден да правя чистка на едни забравени чекмеджета с документи се оказа ( за моя изненада) че притежавам дузина и половина от тия, от МП...
Само за последните 5г дивита мога да претендирам, другите от по рано ги губя, тъй ли беше ?
Абе при всички случаи почти без пари май ще ми излезе летния релакс тая година...
За старите дивиденти - звънни в завода на ДВИ ,аз не знам коя банка ги дава,защото ги получавам по сметката си в ИП-то.
Коментар
Коментар