Първоначално изпратено от Phoenixheart
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиди АД (SPDY / 0SP)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Това можеш ли да го подкрепиш с някакви данни? Защото за Еконт идея си нямам, но при Спиди имаме около 2000 служители в края на 2019 и 500 франчайзъри - колко са при Еконт, за да направим съпоставката и да можем да кажем, че едните си драпат макарите, а другите бачкат на ползу клиенту? Апропо, не е лошо да се види и печалбата на Еконт през последните 3 години и да се съпостави с тази Спиди, за да говорим и за ефективност, но ме мързи да ровя и в ТР, затова исках Мариян или който и да е грамотен журналист от инветостора да го направи като статия, ма нъцки, засега нищо, но от сърце
https://portal.registryagency.bg/CR/...?uic=117047646
като начин на опериране са много различно структурирани, иначе Спиди има повече общи приходи.
Балансът на Еконт е много по-лек и имат много малко дълг както и по-добри маржове заради по-малко амортизация и финансов лизинг
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Успех и на тебМнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
Коментар
-
Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
Не съм запознат колкото с теб по темата. Сори.
Франчайзерите мисля че бяха по доставките навремето а не по офисите. Ако има офиси и аз съм готов да отворя един но ме съмнява.
Oslo е доста запознат по темата. Ще се радвам ако и той се включи.
Лично мое мнение е че хибриден модел на управление би бил много успешен .
Успех с инвестицията . Смятам бизнеса за много успешен.Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Това можеш ли да го подкрепиш с някакви данни? Защото за Еконт идея си нямам, но при Спиди имаме около 2000 служители в края на 2019 и 500 франчайзъри - колко са при Еконт, за да направим съпоставката и да можем да кажем, че едните си драпат макарите, а другите бачкат на ползу клиенту? Апропо, не е лошо да се види и печалбата на Еконт през последните 3 години и да се съпостави с тази Спиди, за да говорим и за ефективност, но ме мързи да ровя и в ТР, затова исках Мариян или който и да е грамотен журналист от инветостора да го направи като статия, ма нъцки, засега нищо, но от сърце
Франчайзерите мисля че бяха по доставките навремето а не по офисите. Ако има офиси и аз съм готов да отворя един но ме съмнява.
Oslo е доста запознат по темата. Ще се радвам ако и той се включи.
Лично мое мнение е че хибриден модел на управление би бил много успешен .
Успех с инвестицията . Смятам бизнеса за много успешен.Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Harry Kane Разгледай мнениеКато погледнеш отгоре и ти се вие свят даже, а? Шубе има ли?Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
Има структурна разлика между Спиди и Еконт . При Спиди служителите са на заплата за разлика от тези на Еконт, които са франчайзери. Едните гледат да им мине деня, докато при другите има повече усмивки и работа по удобство на клиентите.
Имам в предвид, че при Еконт стимула да се запази всеки един клиент е по-голям.
Предполагам че затова са и повече жалбите.Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениеТака, отлетели сме на трета страница - срамота. Гледам, че имаше раздвижване вчера, а и не само вчера, така че чакаме преодоляване на кота 60 и уверено нагоре към 70, което вярвам, че ще е реалистично до края на годината, та се разрових малко, щото три пъти намекнах на Мариян, ма той си прави оглушки и явно не му се пише за топ дружеството на БФБТака, оказа се, че КРС си имат регулярни съобщения за Български пощи и сектора на годишна база, та покрай тях може да се научат доста неща. Ето ви доклада, четете и се ограмотявайте.
Ся, оказа се, че Еконт все още ни водят, но не и с чак толкова много, защото те са силни в единия сегмент (универсална пощенска услуга), където държат горе-долу по 50% с Български пощи, а ние сме за цвят (този сегмент е за 87 милки годишно), а в другия (неуниверсална пощенска услуга, който е около 80% от целия пазар), в който са реално пратките по куриер, сме с почти равни дялове.
Ето и ситуацията:
Общ пазарен дял на база приходи
Еконт
2017 - 32,8%
2018 - 31%
2019 - 32,5%
Спиди
2017 - 17,2%
2018 - 25,6%
2019 - 24,1%
Пазарен дял в сегмента неуниверсални пощенски услуги (т.е. реално пратките по куриер) на база приходи
Еконт
2017 - 27,6%
2018 - 23,6%
2019 - 29,8%
Спиди
2017 - 21,6%
2018 - 33,2%
2019 - 29,3%
не знам какво са правили Еконт през 2019, но тя им е била супер успешна, както е за нас 2018 при покупката на Рапидо. Може би Еконт са взели нещо? Идея си нямам, но 2019 се представят по-добре от нас. От друга страна целият пазар е нарстнал с 10% през 2018 спрямо 2017 и с 34% през 2019 спрямо 2018, т.е. нишата, в която оперира Спиди е повече от отлична и с огромерн потенциал, особено на фона на залязващите Български пощи, така че се чудя дали да не взема още акции тук, макар вече да си има достатъчно, но явно пандемията им се отразява добре и даже се развиватКато сигнална лампа обаче отчитам множеството жалби - близо 60% от подадените сигнали в КРС са срещу Спиди, като основната част от тях (70%) са за забава, а 20% са дори за загубени и недоставени пратки. Това за мен е сериозен проблем и се надявам мениджмънта да е обърнал внимание на него, защото имиджът е много важен за подобна голяма компания, която дори се бори да е номер 1 в бранша и има всички шансове да е такава.
Чекай да се изокам и с едно НАЙ, че иначе за чий се морих да пишаУспех на всички съакционери и особено на бъдещите такива. Не е препоръкЪ
Имам в предвид, че при Еконт стимула да се запази всеки един клиент е по-голям.
Предполагам че затова са и повече жалбите.Last edited by MrSi; 01.09.2020, 14:41.Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
- 1 like
Коментар
-
Така, отлетели сме на трета страница - срамота. Гледам, че имаше раздвижване вчера, а и не само вчера, така че чакаме преодоляване на кота 60 и уверено нагоре към 70, което вярвам, че ще е реалистично до края на годината, та се разрових малко, щото три пъти намекнах на Мариян, ма той си прави оглушки и явно не му се пише за топ дружеството на БФБТака, оказа се, че КРС си имат регулярни съобщения за Български пощи и сектора на годишна база, та покрай тях може да се научат доста неща. Ето ви доклада, четете и се ограмотявайте.
Ся, оказа се, че Еконт все още ни водят, но не и с чак толкова много, защото те са силни в единия сегмент (универсална пощенска услуга), където държат горе-долу по 50% с Български пощи, а ние сме за цвят (този сегмент е за 87 милки годишно), а в другия (неуниверсална пощенска услуга, който е около 80% от целия пазар), в който са реално пратките по куриер, сме с почти равни дялове.
Ето и ситуацията:
Общ пазарен дял на база приходи
Еконт
2017 - 32,8%
2018 - 31%
2019 - 32,5%
Спиди
2017 - 17,2%
2018 - 25,6%
2019 - 24,1%
Пазарен дял в сегмента неуниверсални пощенски услуги (т.е. реално пратките по куриер) на база приходи
Еконт
2017 - 27,6%
2018 - 23,6%
2019 - 29,8%
Спиди
2017 - 21,6%
2018 - 33,2%
2019 - 29,3%
не знам какво са правили Еконт през 2019, но тя им е била супер успешна, както е за нас 2018 при покупката на Рапидо. Може би Еконт са взели нещо? Идея си нямам, но 2019 се представят по-добре от нас. От друга страна целият пазар е нарстнал с 10% през 2018 спрямо 2017 и с 34% през 2019 спрямо 2018, т.е. нишата, в която оперира Спиди е повече от отлична и с огромерн потенциал, особено на фона на залязващите Български пощи, така че се чудя дали да не взема още акции тук, макар вече да си има достатъчно, но явно пандемията им се отразява добре и даже се развиватКато сигнална лампа обаче отчитам множеството жалби - близо 60% от подадените сигнали в КРС са срещу Спиди, като основната част от тях (70%) са за забава, а 20% са дори за загубени и недоставени пратки. Това за мен е сериозен проблем и се надявам мениджмънта да е обърнал внимание на него, защото имиджът е много важен за подобна голяма компания, която дори се бори да е номер 1 в бранша и има всички шансове да е такава.
Чекай да се изокам и с едно НАЙ, че иначе за чий се морих да пишаУспех на всички съакционери и особено на бъдещите такива. Не е препоръкЪ
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
Два нови офиса от началото на месеца:
Нов офис на Спиди в гр. Сливница, ул. Георги Бенковски
Нов офис на Спиди в гр. София, ул. Червена роза
https://www.speedy.bg/bg/news
п.п Ако не е внесено възражение от днес би трябвало да тече срока от 25 дни за проверка ...Last edited by Innocent; 17.08.2020, 15:58.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от toto 2 Разгледай мнениеВече може да не помпят цената(
НАЙ!
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
Коментар