IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Честито Oslo, на много места се появиха бидове. В общи линии където има стойност започна да се появява и търсене. Интересното е, че за сега няма кой да им продаде. Може би първата оптимистична новина за пазара.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
      Вият се балони из въздуха, пикират волно, създават коледна атмосфера.
      Дедо коледа не е терорист, макар да лети на шейната опасан с балони.
      Бай прецакноч,
      честит нов абсолютен рекорд
      тапата изскочи отново
      стадото чака чака и до скоро нямаше бид над 36 лв., а сега се начучулиха да се надкачват

      1 25 36.600
      1 20 36.502
      1 20 36.501
      1 400 36.500
      1 450 36.000

      и народа гледа така

      Не е препоръка за покупко-продажба на ЦК. Имам акции, нямам стоящи оферти. Коледа иде, наздраве за над 30% годишен ръст докато SOFIX е на почти минус 20%. Разликата между 130 и 80 е 62,5% по-добро представяне.

      Енджой
      Last edited by oslo; 15.12.2015, 14:00.

      Коментар


      • Опа нов пазар за куриерите
        http://www.dnes.bg/obshtestvo/2015/1...-onlain.286404

        Да разнасят документи за самоличност


        Сигурно знаете че скиците от АГКК ги носят също куриери

        Коментар


        • артия номер 1

          Вият се балони из въздуха, пикират волно, създават коледна атмосфера.
          Дедо коледа не е терорист, макар да лети на шейната опасан с балони.
          Не е препоръка... !!!
          "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

          Коментар


          • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
            Очаквам, има ръст на печалбата за деветмесечието на неконс. база с 50% до 10,36 млн. лв., а са обещали 50% от печалбата за дивидент
            Да видим и четвъртото тримесечие, но при всички положения искам ръст на дивидента
            Според мен ще е между 10 и 50%

            Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам
            Проучване за електронната търговия в България, изготвено от пазарния изследовател Ноема по поръчка на Visa Европа, разкрива, че дрехи, обувки, техника и резервации за почивка са трите категории стоки и услуги, които българските потребители най-често пазаруват онлайн. 60% от населението в страната си купува дрехи и обувки от онлайн търговци, 40% - техника, а 39% резервират ваканциите през интернет. В същото време резервациите за почивка са и категорията, която най-голям процент от сънародниците ни – 24%, заявяват, че извършват единствено онлайн. Различни са предпочитанията за пазаруване на стоки и услуги онлайн по пол сред населението. Така например, за най-предпочитаната сред тях категория – почивките, делът на мъжете, които заплащат за нея онлайн, е 17%, докато при жените той достига 26%. Мъжете най-често закупуват по електронен път техника (67% от анкетираните), а жените се доверяват на онлайн търговци основно за дрехи и обувки (69% от анкетираните). По отношение на битовите услуги 19% от мъжете и 12% от жените предпочитат да ги заплащат единствено онлайн, като това са най-вече потребители на възраст между 36 и 55 години. Сред останалите стоки и услуги, които българските потребители пазаруват най-често онлайн, са книги (16%), билети за концерти (15%), козметика и детски продукти (по 14% за всяка категория), самолетни билети (12%) и др. В обхвата от стоки, които най-голяма част от населението заплаща единствено онлайн освен почивките, влизат също и ваучери (15%), самолетни билети (13%), битови услуги (13%), дрехи и обувки (9% от анкетираните). Двадесет и осем процента от всички активни онлайн български потребители заплащат за стоките и услугите, които пазаруват с дебитна карта или кредитна карта, посочвайки бързината, удобството и сигурността на този вид разплащания сред причините за избора си. По-голям дял сред тях заемат мъжете – 43%, както и жителите, живеещи извън столицата – 29%. Електронните разплащания с дебитна карта при онлайн пазаруването са по-предпочитани сред по-младото население – 20% от анкетираните на възраст между 18 - 35 години заплащат на търговците по този начин. „Ние от Visa България предвиждаме растеж на популярността на картовите разплащания при онлайн търговията, защото броят на потребителите, които оценяват удобството и сигурността им, непрекъснато се увеличава. Допълнително предимство на този вид разплащания е, че търговците обикновено правят отстъпки от цената, което не се случва при заплащане в магазинната мрежа. Тези фактори, в комбинация с допълнителните услуги за онлайн защита на личните данни и финанси, които Visa Европа предлага на потребители и търговци, силно ще увеличат дела на българите, които избират да платят с карта, когато пазаруват онлайн“, сподели Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България. Деветдесет и девет процента от хората, които пазаруват онлайн и най-често правят разплащания онлайн, смятат, че онлайн пазаруването е удобно, пести време, лесно, не е необходимо посещение на място, може да се плати по всяко време и има възможност за следене на разходите. Предпочитанията на българските потребители към онлайн търговците са разнообразни и включват както местни, така и чуждестранни търговци. Сред най-често посочваните сайтове за онлайн пазаруване сред българите са различните по големина български марки (41% от мъжете и 45% от жените), големите чуждестранни търговци (33% от мъжете и 17% от жените), сайтовете за групово пазаруване (14% от мъжете и 22% от жените) и различните по големина чуждестранни търговци (12% от мъжете и 15% от жените). Сред най-важните критерии при избора на сайтове за онлайн пазаруване на стоки и услуги българските потребители посочват безплатната доставка (63%), наличието на повече продуктови категории на сайта (60%), гаранциите за сигурност на личните данни при онлайн разплащанията (42%) и предоставените възможности за осъществяване на електронни разплащания (32%).
            “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Alee Разгледай мнение
              Очакваме ръст на дивидента, нали?! Само капиталовата печалба надали е достатъчна тук за мен. Ръст в дивидента с 6-8% на годишна база ще вдигне цената на акцията още.
              Очаквам, има ръст на печалбата за деветмесечието на неконс. база с 50% до 10,36 млн. лв., а са обещали 50% от печалбата за дивидент
              Да видим и четвъртото тримесечие, но при всички положения искам ръст на дивидента
              Според мен ще е между 10 и 50%

              Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам

              Коментар


              • Очакваме ръст на дивидента, нали?! Само капиталовата печалба надали е достатъчна тук за мен. Ръст в дивидента с 6-8% на годишна база ще вдигне цената на акцията още.
                “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                Коментар


                • Мишокът наистина не е бърз, но е направо бръз - четвъртък вечер изпратих едно нещо на един клиент в крайдунавски град, петък сутрин той вече - получил - изпратил ми обратно, а аз днес сутринта взех.

                  Ного бръзи, баси.
                  Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                  Коментар


                  • http://www.capital.bg/biznes/imoti/2...a_logistichni/


                    Онлайн търговията в ЕС расте с 15% на година, а какво ли е в Бг и Румъния?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от eqinvf Разгледай мнение
                      Доставките са поделени по сегменти, като бялата техника остава за Спиди основно, Рапидо им е патерица за по-дребните неща. Основното се прехвърля към Еконт от Е-маг от Нова година. Напомням, че те закупиха Фешън Дейс. А Спиди си гледат ангро- доставките на палетни пратки основно. По-лесно се броят като обем на товарене, а и гръбнакът им са корпоративните клиенти тип Шенкер и подобни.
                      Не знам кой какво доставя, но тия от E-mag още не могат да ми доставят нещата. Не ги бързам, но все пак от петък досега е доста време.
                      ПП: сега проверих пак, трябвало е Рапидо да ми ги достави на 28.11., а все още покупките са им в склада. Много са добри тия.
                      Поръчката от първия магазин дойде в събота със Спиди в 10:00.
                      Поръчката от третия магазин също е с Рапидо, и тя все още не е тръгнала.
                      Абе нямам думи! Рапидо не знам какъв им е случая, но не са от най-добрите.
                      Last edited by Alee; 30.11.2015, 23:10.
                      “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от daneda121 Разгледай мнение
                        много умно
                        поне е забавно
                        "В очите на завистта всеки успех е престъпление.."

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
                          занеси я на Спиди да ти я донесат втори път
                          много умно

                          Коментар


                          • Доставките са поделени по сегменти, като бялата техника остава за Спиди основно, Рапидо им е патерица за по-дребните неща. Основното се прехвърля към Еконт от Е-маг от Нова година. Напомням, че те закупиха Фешън Дейс. А Спиди си гледат ангро- доставките на палетни пратки основно. По-лесно се броят като обем на товарене, а и гръбнакът им са корпоративните клиенти тип Шенкер и подобни.

                            Коментар


                            • И аз не мога да хвана какво става с тия доставки: Фактурата е на Еконт, опаковката е на Рапидо, а доставката бе направена от Спиди...куче влачи...
                              “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
                                занеси я на Спиди да ти я донесат втори път
                                +1
                                "В очите на завистта всеки успех е престъпление.."

                                Коментар

                                Working...
                                X