Мен ме интересува най-вече дали дивидентната политика на настоящите акции ще се промени след време ако/ когато се издадат новите привилегии. Този въпрос ми се ще да коментираме, че не съм оптимист.
Относно ребрандирането - за мен е абсолютно необходимо. За да стане дадена марка разпознаваема и репутацията да работи за нея, то първоначално компанията трябва да работи за репутацията. Не би било ОК трейдинга да инвестира толкова много в системи за управление, складове, оптимизация на процесите, а клиентите на новите вериги да се възползват от това без дори да знаят. Но пак казвам - това е бял кахър. Кажете дали ще се издадат привилегии, на каква стойност, с колко ще бръкнат в дивидента на настоящите обикновенни акции и т.н.
Относно ребрандирането - за мен е абсолютно необходимо. За да стане дадена марка разпознаваема и репутацията да работи за нея, то първоначално компанията трябва да работи за репутацията. Не би било ОК трейдинга да инвестира толкова много в системи за управление, складове, оптимизация на процесите, а клиентите на новите вериги да се възползват от това без дори да знаят. Но пак казвам - това е бял кахър. Кажете дали ще се издадат привилегии, на каква стойност, с колко ще бръкнат в дивидента на настоящите обикновенни акции и т.н.
Коментар