IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Телематик Интерактив България АД (TIB)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.investor.bg/a/538-pazari...tel-pada-oshte
    Телематик Интерактив България" приключва деветмесечието с печалба в размер на 17,998 млн. лева в сравнение с 14,403 млн. лева за деветмесечието на 2021 г., което представлява увеличение от почти 25% на годишна база.

    Към края на септември паричните средства на компанията са за 34,38 млн. лева при 15,854 млн. лева година по-рано и 22,326 млн. лева в началото на годината.

    Коментар


    • Оставете "Левски" на Гонзо, а Телематик да върви напред. Над 30% марж на профита - по-добро дори от спийди!

      Коментар


      • Тука когато и да наритат Уевски, все ще късно. Една яка реклама с някой алкохолик от стария ешелон като Бреме, Шалана, Валдерама или белия ангел Шустер ще има космически ефект. Телематик е световна компания и не трябва да има вземане-даване със световно неизвестни отборчета

        Коментар


        • Не гледам всички и понякога не целите мачове от Световното, но не съм засякъл досега реклама по ТВ на Палмс. Поправете ме ако не съм прав! Мисля, че това ще се отрази положително на профита, а и най-вече на имиджа...... наистина тия реклами са много гадни...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Snail5930 Разгледай мнение
            Прекалено много станаха рекламите, точно по време на световното ...
            https://www.segabg.com/hot/category-...zartni-reklami
            Правят кинти, а балъците се набутват..... такъв е живота.....

            Коментар


            • Прекалено много станаха рекламите, точно по време на световното ...
              https://www.segabg.com/hot/category-...zartni-reklami

              Коментар


              • Първоначално изпратено от maradona Разгледай мнение
                Колеги, според вас как ще се отрази Световното на приходите и печалбата тук?
                Аз мисля, че въпреки че спортните залози не са основния бизнес, все пак ще видим рекордни резултати за Q4 и от този сегмент. Нищо чудно догодина да получим доста повече от 1 лев дивидент?!
                Ще се отрази със сигурност! А доколкото познавам комарджийския начин на мислене, голяма част от паричките изкарани от спортни залози ще влязат в онлайн казина, просто при тях всичко става на момента и няма нужда да чакаш два, три или пет мача да се изиграят.

                Коментар


                • Колеги, според вас как ще се отрази Световното на приходите и печалбата тук?
                  Аз мисля, че въпреки че спортните залози не са основния бизнес, все пак ще видим рекордни резултати за Q4 и от този сегмент. Нищо чудно догодина да получим доста повече от 1 лев дивидент?!

                  Коментар


                  • https://www.investor.bg/a/524-indust...or-v-balgariya

                    Коментар


                    • Дружеството, което управлява футболния клуб, предложи да се емитира допълнителен пакет акции.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от maradona Разгледай мнение

                        Очаква ни рекордно Q4 и хубав дивидент за 2022г. (над 1 лв./акция) Сигурен съм, че 2023г. ще е още по-добра!
                        Да и аз мисля че заради световното трябва да е супер отчета!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от inteIIect Разгледай мнение


                          Един технически детайл - churn rate не е коефициент на задържане, процент на отказали се. В конкретния случай нямам представа висок ли е, нисък ли е...
                          Благодаря за уточнението . Важното е, че средномесечно отпадат само по 1% клиенти, което си е сериозно постижение.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

                            Разбира се, че е важно и не го приемай за заяждане, наистина го пиша заради теб, иначе съм се научил, че място за негативни мнения в нашия форум няма Намален им е бюджетът за реклама и това е повече от видно, а бонусите им не са нещо уау, и при друфгите ги има, и то много. Задържането им не знам какво е - не съм разглеждал сериозно отчетите им. А не си ли се замислял, че задъжането може да се дължи и на това, че са спонсори на Левски? В момента наистина имат много сериозен шанс за репутационен риск там, направо си е почти готов, оосбено с тези 10% дето са си договорили от всички приходи на продажби в отбора - дълга и широка е. Желая успех и дано има много поводи за радост
                            Знам, че не се заяждаш. Критичните коментари са много ценни, защото като влезем в някоя позиция сме склонни да си слагаме розови очила малко или повече, така че е добре някой да ни светва по някоя червена лампа от време на време. Убеден съм, че заклетите фенове на Левски са сред най-лоялните клиенти и трябва да продължим да помагаме на отбора. За да не губиш време да четеш, ето кратки откъси от консолидирания отчет за Q3.



                            За отчетния период разходите за реклама и маркетинг нарастват с 16,93 на сто и
                            представляват 22,51% от разходите на Групата.Нарастването се дължи на
                            променената маркетингова стратегия, като ресурсите се насочиха към поддържането и
                            активирането на съществуващата клиентска база, където разходите са много по-ниски,
                            и в по-малка степен към привличането на нови такива.Това позволи рекламният
                            бюджет да бъде ограничен и фокусиран върху най-ефективните канали,като
                            същевременно се увеличи фокусът върху обслужването наклиентите и тяхното
                            преживяване.Последното се отрази в по-високи разходи за заплати и софтуерни
                            услуги.

                            Нефинансови показатели
                            Средно месечно
                            30.9.202230.9.2021
                            Активни клиенти78 416 46 190
                            Ръст 69,77%
                            Среден приход на клиент101 127
                            Ръст-20,47%
                            % отпаднали клиенти1,00% 7,00%
                            Коефициент на задържане*37,00%57,00%

                            Делът на отпадналите клиенти е 1% средномесечно, което е значително под
                            обичайните за индустрията.Подобряването на този показател се дължи на
                            реактивиране на неактивни играчи. Същевременно задържането на активните клиенти
                            продължително време е резултат от предприетите действия за непрекъснато
                            подобряване на предлагания продукт и удовлетворяване на клиентските потребности
                            от разнообразно съдържание и обслужване.
                            Last edited by wild at heart; 22.11.2022, 17:58.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от wild at heart Разгледай мнение

                              Телематик е с коефициент на задържане - " churn rate", който няма аналог в индустрията - това не става без да се обгрижват съществуващите клиенти, за което се харчи бюджет.

                              Един технически детайл - churn rate не е коефициент на задържане, процент на отказали се. В конкретния случай нямам представа висок ли е, нисък ли е...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от wild at heart Разгледай мнение

                                И още нещо - казвал съм го и преди - за мен експанзията е по-важна от вътрешния пазар, защото сме близо до лимита за печалби тук. Но тъй като мисля, че действат много професионално и резултатите го доказват, очаквам експанзията да бъде успешна.
                                Очаква ни рекордно Q4 и хубав дивидент за 2022г. (над 1 лв./акция) Сигурен съм, че 2023г. ще е още по-добра!

                                Коментар

                                Working...
                                X