IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ivan.b Разгледай мнение
    Кога ще започне търговията с акциите им.
    на 7-ми (понеделник)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Trakiets Разгледай мнение
      Проблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
      И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.

      Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.

      Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.

      Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.
      Опциите струват много по-евтино
      DHL и Hellmann плащат? Какво плащат бре, и двете компании НЯМАТ поети ангажимент с дронаджийницата. Има само 2 съобщения в пресцентровете, толкова Щат, ще плащат - да не са луди. Целия концепт е толкова съшит с бели конци, че няма накъде повече - за промяна на индустрията въобще не може и да се говори.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Trakiets Разгледай мнение
        Проблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
        И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.

        Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.

        Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.

        Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.
        Според мен не си разбрал добре колега. Поне частта с оценката за 250 млн лв. ми се струва, че я бъркаш.

        Коментар


        • Проблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
          И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.

          Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.

          Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.

          Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнение

            Аз нямам нищо против фирми без печалба, но стига да развиват поне някаква надеждна дейност. Поради това и нищо критично не пиша по адрес на Синкарс. Но тук нямаме никаква дейност, даже нямаме изработена технологията, на която би трябвало да се базира дейността. Няма изработена даже една бройка безпилотен самолет, а само модел на такъв в умален мащаб.
            Иначе колегата Динев е напълно прав - бизнесът си върви перфектно и без създаден годен за транспорт дрон - 82 души на щат усвояват пари от години и периодично пускат новини, че са договорили стартирането на превози ту в Германия, ту в Малта.
            Разбрахме те! Ок,спокойно !
            Не те кефи - не участваш !

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение

              Ми и с Тесла така - едно десетилетие без печалба и капитализация трилион, баси случката
              Аз нямам нищо против фирми без печалба, но стига да развиват поне някаква надеждна дейност. Поради това и нищо критично не пиша по адрес на Синкарс. Но тук нямаме никаква дейност, даже нямаме изработена технологията, на която би трябвало да се базира дейността. Няма изработена даже една бройка безпилотен самолет, а само модел на такъв в умален мащаб.
              Иначе колегата Динев е напълно прав - бизнесът си върви перфектно и без създаден годен за транспорт дрон - 82 души на щат усвояват пари от години и периодично пускат новини, че са договорили стартирането на превози ту в Германия, ту в Малта.
              Last edited by LaCosta; 03.12.2021, 17:15.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение

                Ами до март месец може да чукнем едни 700 за индекса, Не e меча прогнозата, но в с случая съм бик
                Аз за самолетът питах. За БФБ поне Софикс 800 другата година

                Коментар


                • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение
                  Кога ще излитаме на БФБ ?
                  Ами до март месец може да чукнем едни 700 за индекса, Не e меча прогнозата, но в с случая съм бик

                  Коментар


                  • Кога ще излитаме на БФБ ?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнение
                      Един път само да се появи дронът, че хората вече 7 години го разработват.
                      Ми и с Тесла така - едно десетилетие без печалба и капитализация трилион, баси случката

                      Коментар


                      • Абе, като гледам и без дрон бизнеса си върви - дъщерни дружества по целия свят, фаундъри, директори, консултанти, презентации, раундове, сейфове, листвания. В един момент човек се чуди за какъв точно *** им е тоя паянтов дрон, само разваля отличното впечатление. По-добре без него да върви бизнеса...

                        Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнение
                        Един път само да се появи дронът, че хората вече 7 години го разработват.

                        Коментар


                        • Един път само да се появи дронът, че хората вече 7 години го разработват.

                          Коментар


                          • Грую и той ли се намърда да лети на паянтовия дрон? Епичен полет ще е значи...

                            Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнение
                            На мен лично ми е много неудобно като пиша нещо критично за дружество, което е минало през строгите критерии за селекция на Грую. И тук е времето и мястото да си посипя главата с пепел, че разтиквам розовата мъгла.

                            Коментар


                            • На мен лично ми е много неудобно като пиша нещо критично за дружество, което е минало през строгите критерии за селекция на Грую. И тук е времето и мястото да си посипя главата с пепел, че разтиквам розовата мъгла.

                              Коментар


                              • И тук ли ще ръсим хейт и тревога за чуждите пари?

                                Коментар

                                Working...
                                X