If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Текущата цена на DRON съответства на около 250 млн. евро стойност на Дронамик Глобъл. Оценката на която се финансират нараства *2 за всяка следваща година, така че за тази очаквам, а и по думите на основателите ще е ~250 млн. евро. Това е оценката при която ще влезе новия дялов инвеститор и ще се конвертират в акции всички SAFEs договори, т.е. през тази сума ще се оценят SAFEs договорите и респективно DRON акциите на BEAM. А те DRON акциите вече са на тази оценка. Възможно е и очаквам от друга страна цената на DRON да повлияе на оценката, като единствената пазарна цена през която може да се оцени Дронамикс Глобъл.
Колкото повече SAFEs договори подписват и колкото по-голям дял вземе новия дялов инвеститор, толкова повече стойността на старите SAFEs респективно на DRON акциите ще спада.
Новите 3 млн. евро SAFEs и 50 млн. евро дялова инвестиция са допукане, което се базира на информацията изнесена на последната среща с инвеститорите на Илевън.
Иначе SAFEs договора е интересен, защото стойността му, при равни други условия, расте по-бързо от оценката на Дронамикс Глобъл http://files.bg.cm/SAFEs2.png
Имам safe както и акции. На дронамикс на бфб.... благодаря за таблички ..вероятно мога много да разговарям по темата, Бих искал да те допълня по отношение на следващият голям рунд който споделиха и в двете интервюта( на едното присъствах. А другото гледах) .... та голямата брада обясни че искат следващото голямо финансиране да е лятото на оценка 500 мил евро като биха дали до 20% от компанията за 100мил евро... като в момента водят преговори с компаниите които ще произвеждат дроновете и в зависимост от това дали и каква част тези компании биха финансирали ще бъде ясно колко точно пари ще са нужни да се наберат при следващият рунд дали 50 м или 100мил евро и колко дял ще се даде на големият нов фонд или група от фондове....та с две думи големи производители световни имена(да не ги изреждам които правят. Части сигурно и за Боинг и за Еърбъс вярват и ще се опитат хем да произвеждат хем да поемат част от финансиране на една флотилия мисля беше около 200 дрона за 2023.....успех на всички!
коментарът не е препоръка за покупка или продажба на акции... просто разсъждения върху две интервюта
На мен ми изглежда, че при тези числа дела на Илевън в Дронамикс Глобъл е повече от цялата пазарна капитализация на фонда??!?!
19,21 лв./акция излиза дяловото участие и SAFEs на Илевън в Дронамикс по тия фантазийни сметки в които освен допускания има и чисто процедурно неясни за мен неща.
П.П. Изтрих част от постовете в които сметките бяха тотално сбъркани, за да не заблудят някого.
Да, сега е така. Опитал съм да представя това, което ще е като дойде конвертирането на SAFEs договорите и новия дялов инвеститор - може би към средата на 2022 г. Това е което е от значение за ценaта на DRON.
SAFEs държани от Илевън по данни представени пред инвеститорите са за 100 хил. евро 2019 г. и 150 хил. евро 2020 г., съответно оценени за 0,45 лв. и 0,35 лв. на акция в таблицата.
На мен ми изглежда, че при тези числа дела на Илевън в Дронамикс Глобъл е повече от цялата пазарна капитализация на фонда??!?!
По данни от последните отчети дела на Илевън е 12,12 % при това без SAFE-овете...
Да, сега е така. Опитал съм да представя това, което ще е като дойде конвертирането на SAFEs договорите и новия дялов инвеститор - може би към средата на 2022 г. Това е което е от значение за ценaта на DRON.
SAFEs държани от Илевън по данни представени пред инвеститорите са за 100 хил. евро 2019 г. и 150 хил. евро 2020 г., съответно оценени за 0,47 лв. и 0,36 лв. на акция в таблицата.
Пончо, поздрави за качения файл. Мисля си обаче, че има нещо дето не е така. Според мен допускането за набиране на 50млн 2022г ... това трябва да са 50млн pre-money според мен и реално след този рунд оценката да е 300млн евро, което би вдигнало дяловете в компанията на старите акционери с 20%, То на теория и SAFEs може да са pre или post-money де. Разсъждавам само без да съм сигурен, че съм прав.
Текущата цена на DRON съответства на около 250 млн. евро стойност на Дронамик Глобъл. Оценката на която се финансират нараства *2 за всяка следваща година, така че за тази очаквам, а и по думите на основателите ще е ~250 млн. евро. Това е оценката при която ще влезе новия дялов инвеститор и ще се конвертират в акции всички SAFEs договори, т.е. през тази сума ще се оценят SAFEs договорите и респективно DRON акциите на BEAM. А те DRON акциите вече са на тази оценка. Възможно е и очаквам от друга страна цената на DRON да повлияе на оценката, като единствената пазарна цена през която може да се оцени Дронамикс Глобъл.
Колкото повече SAFEs договори подписват и колкото по-голям дял вземе новия дялов инвеститор, толкова повече стойността на старите SAFEs респективно на DRON акциите ще спада.
Новите 3 млн. евро SAFEs и 50 млн. евро дялова инвестиция са допукане, което се базира на информацията изнесена на последната среща с инвеститорите на Илевън.
Иначе SAFEs договора е интересен, защото стойността му, при равни други условия, расте по-бързо от оценката на Дронамикс Глобъл http://files.bg.cm/SAFEs2.png
В товарния трафик самолетите не са от вчера. Това че ще стават електрически всъщност е минус за тях, защото спада обхвата и товароносимостта им.
Тук става дума за дронове. Беше споменато из темата за турските военни дронове.
Доколкото намерих информация "нашия" изглежда по-добър от настоящата версия TB2 и сравним с бъдещата TB3. Според мен обаче по-важен и по-скъп от самите машини може би е контрола на полетите.
[ATTACH=CONFIG]n3856166[/ATTACH]
"Вашия" за разлика от тия в таблицата е хартиен Със същия успех може да му сложиш и хипердрайв и да го кръстиш Вечния сокол
В товарния трафик самолетите не са от вчера. Това че ще стават електрически всъщност е минус за тях, защото спада обхвата и товароносимостта им.
Тук става дума за дронове. Беше споменато из темата за турските военни дронове.
Доколкото намерих информация "нашия" изглежда по-добър от настоящата версия TB2 и сравним с бъдещата TB3. Според мен обаче по-важен и по-скъп от самите машини може би е контрола на полетите.
Йорка има си дати за всичко.... след Литва ето има поне още три важни събития за тази година.... защо някой не копира статия за това че и австрийската държава застава за дрона ами случай на дама от експат разкрива неволно инфо....и да голямата брада всичко си каза в интервюто за илевън канала!
Съгласен съм стеб...
Как ти знаеш че дрончето не е тествано многократно... и да моята прогноза съвпада с твоето намерение ... мисля че топ20 от класацията на биг беар ще купи когато има много летящи дробове и да цената ще е 5 лв тогава и да после ще дойде и тълпата но цената ще е 10 лв... прогноза за това е до края на трето тримесечие... като за четвърто очаквам изненади.... хората просто обичат на сигурно
Няма смисъл да им обясняваш. Така мисля Аз.
Когато дойде времето на равносметка - всеки сам ще намери пътя си. Пожелай им успех с Хим, Фиб и какво ли още не. Млади са - ще се научат когато дойде време
Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
Понеже се закучи спорът тази вечер, да изкажа и аз едно мнение. Няма да си купя акции от Дронамикс докато не видя десетки техни видеа на разбиващи се дронове.
In 1959 Henry Kremer offered, in today’s value, a prize of $2 million USD for the first person to cross the English Channel by a human-powered aircraft. This was achieved 20 years later in 1979 by Paul MacCready. Why so long? It certainly wasn’t a lack of interest. The many previous attempts by competitors spent months and years designing and building their crafts just to see them shatter after seconds into their flight. This fear of failure would weigh heavily on most and result in even longer, “better” plans. For MacCready, he had no such fear. . . . He did, however, set himself up to fail time and time again as he knew that in order to succeed he needed to be able to iterate and test hundreds of times. Is this failure or is it the courage to fail? Paul MacCready realized that it was not about the plane itself but about the possibility to build a plane that could be tested and retested within hours. He achieved about four attempts per day, and with his 223rd try, he was successful. The speed of learning was essential to his success.
Кой разбрал, разбрал.
Съгласен съм стеб...
Как ти знаеш че дрончето не е тествано многократно... и да моята прогноза съвпада с твоето намерение ... мисля че топ20 от класацията на биг беар ще купи когато има много летящи дробове и да цената ще е 5 лв тогава и да после ще дойде и тълпата но цената ще е 10 лв... прогноза за това е до края на трето тримесечие... като за четвърто очаквам изненади.... хората просто обичат на сигурно
Понеже се закучи спорът тази вечер, да изкажа и аз едно мнение. Няма да си купя акции от Дронамикс докато не видя десетки техни видеа на разбиващи се дронове.
In 1959 Henry Kremer offered, in today’s value, a prize of $2 million USD for the first person to cross the English Channel by a human-powered aircraft. This was achieved 20 years later in 1979 by Paul MacCready. Why so long? It certainly wasn’t a lack of interest. The many previous attempts by competitors spent months and years designing and building their crafts just to see them shatter after seconds into their flight. This fear of failure would weigh heavily on most and result in even longer, “better” plans. For MacCready, he had no such fear. . . . He did, however, set himself up to fail time and time again as he knew that in order to succeed he needed to be able to iterate and test hundreds of times. Is this failure or is it the courage to fail? Paul MacCready realized that it was not about the plane itself but about the possibility to build a plane that could be tested and retested within hours. He achieved about four attempts per day, and with his 223rd try, he was successful. The speed of learning was essential to his success.
Скоти, момчетата не бяха ли казали, че декември ще хвърчи дрона?
Йорка има си дати за всичко.... след Литва ето има поне още три важни събития за тази година.... защо някой не копира статия за това че и австрийската държава застава за дрона ами случай на дама от експат разкрива неволно инфо....и да голямата брада всичко си каза в интервюто за илевън канала!
Скоти, моите уважения. Спрете ако можете да се карате please, човека даде много полезна новина, за мен е супер за биковете. Който разбира поне малко от логистика вижда че новината е страхотна. Нарича се симбиоза и се вижда че нишата е допълваща - не конкурентна
Да прав си спирам да спамя просто мразя неблагодарни мишки използвачи....
1 ако ти си инвеститор с контакти и възможности не би ли отишъл на среща с шефовете на Dhl ако си решил да сложиш например 1 м в дрона....
2 дали няма да си задал въпроса защо дрона не е на.ток...
3 защо хората си мислят че инвестирането е детска игра... познавам човека и знам защо го е написал поста отговора за жалост е само един- злоба и яд...
препоръка към хейт бригадата. Пишете си редовно домашните...
3.
Коментар