IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от anjihal Разгледай мнение
    Само не можах да разбера, каква беше схемата с пичовете от Дронамикс?
    Преди час качиха официално Годишна справка за финансовото състояние на Дронамикс Кепитъл, в сайта на https://www.x3news.com
    И след десет минути го махнаха, но за моя радост аз успях, да го дръпна.
    За съжаление, не мога да го кача, защото PDF е голям размер.
    Тогава ни го преразкажете, ако е удобно

    Коментар


    • Само не можах да разбера, каква беше схемата с пичовете от Дронамикс?
      Преди час качиха официално Годишна справка за финансовото състояние на Дронамикс Кепитъл, в сайта на https://www.x3news.com
      И след десет минути го махнаха, но за моя радост аз успях, да го дръпна.
      За съжаление, не мога да го кача, защото PDF е голям размер.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение

        Изпитваш голямо удоволствие да ни спасиш от некачествена акция или не ти го побира въображението как точно пък тези двамата братя ще си намерят нишата..?! Нека проследим след месец дали ще стартира първата линия.
        Тук не си прав

        Аз също съм на мнение че братята са намерили стахотна ниша

        Единствената разлика е че си мислим за различни ниши

        А редовна линия няма никакъв проблем да стартира - Доста компании летят на загуба няма да е нищо иновативно

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение
          И какво се оказа сладури,че борса се играе с парички,а не с думички… (и с фундамент)
          Парички ?!?!?!?!?

          Някой е купил 5800 акции за няма 15 000лв и ти вече изпадна в транс

          Да ти имам и представата за парички

          Коментар


          • И какво се оказа сладури,че борса се играе с парички,а не с думички… (и с фундамент)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

              Ама ползват големи карго самолети а не ръчни колички за по едно пале

              Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот

              Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години


              Изпитваш голямо удоволствие да ни спасиш от некачествена акция или не ти го побира въображението как точно пък тези двамата братя ще си намерят нишата..?! Нека проследим след месец дали ще стартира първата линия.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
                Няма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
                ' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'

                ...

                'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'

                ..
                Ама ползват големи карго самолети а не ръчни колички за по едно пале

                Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот

                Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години



                Коментар


                • Няма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
                  ' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'

                  ...

                  'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'

                  ..

                  Last edited by MrSi; 26.02.2024, 18:22.
                  Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от СтанимирВраца Разгледай мнение

                    Да , разговора за смисъла от транспорт с дронове е интересен ( и отдавна е проведен ) , но да отдадем все пак дължимото на домакините - брадатите жентълмени. Та, КЪДЕ е дрона, под ягодите ? Фабриката в Австралия от 2021-ва щеше да ни зарива с лебеди , новата фабрика в пустинята щеше да чатка по 30 парчета на месец ? Алоууу , жентълмените - къде са дроновете ? Дотук - 5 фирми , пръснати по света с незнайна за инвеститорите цел. Добре, че е Гуглето, та да научим, че някаква си незнайна адвокатска кантора е нов собственик на Глобала , както и че арабите са ритнали кросното .За останалите 4 фирми - мъгла.............. И лекинко уточнение по въпроса за ''безценните'' лицензи - взимането на лицензи от този сорт е елементарно и има стойност само във форумните фантазии. Същото се отнася и за лафа ''работещ бизнес модел'' - дрън-дрън глупости за наивници. Нещо като плацебо ефект за кандидат-милионери
                    Само обсъждаме евентуалните обещания, а не реализацията им. Иначе не бих се учудил, ако зад разработката стоят по-специални интереси, а инвеститорите бъдат изработени. У нас това е стил на осъществяване на мокрите сънища на мнозина ментачета и измамничета. Просто няма режим на възпирането им, та част от населението само взима инициативата при прочистването им. Няма да се учудя, ако последния случай с брокер на свободия се окаже именно такъв. И все пак да се надяваме, че няма заблуда, няма разсейване и хората усърдно работят да реализират смислен и дори печеливш проект. Колкото до плацебото,то често помага повече от лечението с насочени към болестта специализирани средства.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

                      Всъщност вече сме 2024-та но и в 2021-ва и в 2001-ва водещето нещо винаги е било рентабилноста

                      Преди повече от година обявиха че Дрона щял да лети със синтетичен бензин и посочиха фирма дето продава мостри от въпросният чудо бензин за 80 000 паунда тубата но с обещанието в бъдеще да струвал по 5-6 паунда литъра

                      От горното ясно се вижда че ръководителите на въпросната галимация въобще не ги брига рентабилноста, а и че нямат намерение скоро да летят щото този бензин още не се произвежда

                      Въпросната новина трябваше да светне лампите на доста хора цената беше около 3лв днес е 20% надолу
                      Съжалявам .., имах в предвид 21ви век! Относно вида гориво, то много лесно се update -ва, само да има работеща услуга.. Когато видиш, че някои има идеи, и че повечето са работещи, то се залага на такъв "кон" ..а не му се търсят кусури.. Няма да намерим перфектната ситуация, но е важно да не се пропусне работещата такава..!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение

                        При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. Това разширява периметъра на съответната посока.
                        Пистата дали ще е 400м или 600м не клати влака

                        Въпроса е че щом наблизо няма нормална писта с инфраструктура значи говорим за някое забутано място - Кое е това нещо дето ще трябва да се вози редовно до забутани места и да изисква пристигане на същият ден?

                        Какво ще натоварим на обратно за да не въртим празни курсове от такова място???

                        Каква рентабилност отчакваш от летенето с гориво по 10лв литъра полупразен в двете посоки???

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение

                          Г-н 6000, вече сме 2021 и всичко се автоматизира, та дори и работата по цеховете в България-та.. Време му е и на самолетостроенето да го обърнат на дистанционно управление (под форма на дрон за дълги разстояния), та като допряхме до тази стъпка се сещаме че един оператор може/ще управлява по 10+ дрона, докато един пилот е само в 1 самолет (10 пъти разходите падат от тук само).
                          2ро: големите компании са се научили да закупуват нови компании с работещо иновативно know-how, вместо да имат отдели R&D.. някак по безрисково и евтино излизало..
                          3то: ако някъде са направили доставките "the same day", защо да не се комбинират с горните две и да се дооптимизира процеса и като количество -нишата е празна защо да не опитат?
                          Всъщност вече сме 2024-та но и в 2021-ва и в 2001-ва водещето нещо винаги е било рентабилноста

                          Преди повече от година обявиха че Дрона щял да лети със синтетичен бензин и посочиха фирма дето продава мостри от въпросният чудо бензин за 80 000 паунда тубата но с обещанието в бъдеще да струвал по 5-6 паунда литъра

                          От горното ясно се вижда че ръководителите на въпросната галимация въобще не ги брига рентабилноста, а и че нямат намерение скоро да летят щото този бензин още не се произвежда

                          Въпросната новина трябваше да светне лампите на доста хора цената беше около 3лв днес е 20% надолу

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение

                            При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. .
                            Да , разговора за смисъла от транспорт с дронове е интересен ( и отдавна е проведен ) , но да отдадем все пак дължимото на домакините - брадатите жентълмени. Та, КЪДЕ е дрона, под ягодите ? Фабриката в Австралия от 2021-ва щеше да ни зарива с лебеди , новата фабрика в пустинята щеше да чатка по 30 парчета на месец ? Алоууу , жентълмените - къде са дроновете ? Дотук - 5 фирми , пръснати по света с незнайна за инвеститорите цел. Добре, че е Гуглето, та да научим, че някаква си незнайна адвокатска кантора е нов собственик на Глобала , както и че арабите са ритнали кросното .За останалите 4 фирми - мъгла.............. И лекинко уточнение по въпроса за ''безценните'' лицензи - взимането на лицензи от този сорт е елементарно и има стойност само във форумните фантазии. Същото се отнася и за лафа ''работещ бизнес модел'' - дрън-дрън глупости за наивници. Нещо като плацебо ефект за кандидат-милионери
                            Last edited by СтанимирВраца; 21.02.2024, 23:10.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

                              Голем Смех

                              Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора

                              Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон

                              Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн

                              Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
                              При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. Това разширява периметъра на съответната посока.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

                                Голем Смех

                                Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора

                                Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон

                                Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн

                                Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
                                Г-н 6000, вече сме 2024 и всичко се автоматизира, та дори и работата по цеховете в България-та.. Време му е и на самолетостроенето да го обърнат на дистанционно управление (под форма на дрон за дълги разстояния), та като допряхме до тази стъпка се сещаме че един оператор може/ще управлява по 10+ дрона, докато един пилот е само в 1 самолет (10 пъти разходите падат от тук само).
                                2ро: големите компании са се научили да закупуват нови компании с работещо иновативно know-how, вместо да имат отдели R&D.. някак по безрисково и евтино излизало..
                                3то: ако някъде са направили доставките "the same day", защо да не се комбинират с горните две и да се дооптимизира процеса и като количество -нишата е празна защо да не опитат?
                                Last edited by smeh; 22.02.2024, 09:16.

                                Коментар

                                Working...
                                X