Първоначално изпратено от anjihal
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)
Collapse
X
-
Само не можах да разбера, каква беше схемата с пичовете от Дронамикс?
Преди час качиха официално Годишна справка за финансовото състояние на Дронамикс Кепитъл, в сайта на https://www.x3news.com
И след десет минути го махнаха, но за моя радост аз успях, да го дръпна.
За съжаление, не мога да го кача, защото PDF е голям размер.
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Изпитваш голямо удоволствие да ни спасиш от некачествена акция или не ти го побира въображението как точно пък тези двамата братя ще си намерят нишата..?! Нека проследим след месец дали ще стартира първата линия.
Аз също съм на мнение че братята са намерили стахотна ниша
Единствената разлика е че си мислим за различни ниши
А редовна линия няма никакъв проблем да стартира - Доста компании летят на загуба няма да е нищо иновативно
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнениеИ какво се оказа сладури,че борса се играе с парички,а не с думички… (и с фундамент)
Някой е купил 5800 акции за няма 15 000лв и ти вече изпадна в транс
Да ти имам и представата за парички
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Ама ползват големи карго самолети а не ръчни колички за по едно пале
Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот
Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години
Коментар
-
Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнениеНяма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'
...
'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'
..
Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот
Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години
- 6 Харесвания
Коментар
-
Няма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'
...
'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'
..
Last edited by MrSi; 26.02.2024, 18:22.Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от СтанимирВраца Разгледай мнение
Да , разговора за смисъла от транспорт с дронове е интересен ( и отдавна е проведен ) , но да отдадем все пак дължимото на домакините - брадатите жентълмени. Та, КЪДЕ е дрона, под ягодите ? Фабриката в Австралия от 2021-ва щеше да ни зарива с лебеди , новата фабрика в пустинята щеше да чатка по 30 парчета на месец ? Алоууу , жентълмените - къде са дроновете ? Дотук - 5 фирми , пръснати по света с незнайна за инвеститорите цел. Добре, че е Гуглето, та да научим, че някаква си незнайна адвокатска кантора е нов собственик на Глобала , както и че арабите са ритнали кросното .За останалите 4 фирми - мъгла.............. И лекинко уточнение по въпроса за ''безценните'' лицензи - взимането на лицензи от този сорт е елементарно и има стойност само във форумните фантазии. Същото се отнася и за лафа ''работещ бизнес модел'' - дрън-дрън глупости за наивници. Нещо като плацебо ефект за кандидат-милионери
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Всъщност вече сме 2024-та но и в 2021-ва и в 2001-ва водещето нещо винаги е било рентабилноста
Преди повече от година обявиха че Дрона щял да лети със синтетичен бензин и посочиха фирма дето продава мостри от въпросният чудо бензин за 80 000 паунда тубата но с обещанието в бъдеще да струвал по 5-6 паунда литъра
От горното ясно се вижда че ръководителите на въпросната галимация въобще не ги брига рентабилноста, а и че нямат намерение скоро да летят щото този бензин още не се произвежда
Въпросната новина трябваше да светне лампите на доста хора цената беше около 3лв днес е 20% надолу
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение
При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. Това разширява периметъра на съответната посока.
Въпроса е че щом наблизо няма нормална писта с инфраструктура значи говорим за някое забутано място - Кое е това нещо дето ще трябва да се вози редовно до забутани места и да изисква пристигане на същият ден?
Какво ще натоварим на обратно за да не въртим празни курсове от такова място???
Каква рентабилност отчакваш от летенето с гориво по 10лв литъра полупразен в двете посоки???
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Г-н 6000, вече сме 2021 и всичко се автоматизира, та дори и работата по цеховете в България-та.. Време му е и на самолетостроенето да го обърнат на дистанционно управление (под форма на дрон за дълги разстояния), та като допряхме до тази стъпка се сещаме че един оператор може/ще управлява по 10+ дрона, докато един пилот е само в 1 самолет (10 пъти разходите падат от тук само).
2ро: големите компании са се научили да закупуват нови компании с работещо иновативно know-how, вместо да имат отдели R&D.. някак по безрисково и евтино излизало..
3то: ако някъде са направили доставките "the same day", защо да не се комбинират с горните две и да се дооптимизира процеса и като количество -нишата е празна защо да не опитат?
Преди повече от година обявиха че Дрона щял да лети със синтетичен бензин и посочиха фирма дето продава мостри от въпросният чудо бензин за 80 000 паунда тубата но с обещанието в бъдеще да струвал по 5-6 паунда литъра
От горното ясно се вижда че ръководителите на въпросната галимация въобще не ги брига рентабилноста, а и че нямат намерение скоро да летят щото този бензин още не се произвежда
Въпросната новина трябваше да светне лампите на доста хора цената беше около 3лв днес е 20% надолу
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение
При дрона пистата е много къса - 400 м. и дори може да не е баш писта. .Last edited by СтанимирВраца; 21.02.2024, 23:10.
- 5 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Голем Смех
Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора
Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон
Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн
Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Голем Смех
Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора
Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон
Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн
Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
2ро: големите компании са се научили да закупуват нови компании с работещо иновативно know-how, вместо да имат отдели R&D.. някак по безрисково и евтино излизало..
3то: ако някъде са направили доставките "the same day", защо да не се комбинират с горните две и да се дооптимизира процеса и като количество -нишата е празна защо да не опитат?Last edited by smeh; 22.02.2024, 09:16.
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар