Първоначално изпратено от danetha
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Thrace Разгледай мнение
Това си го запазвам. Недей да триеш профила.Last edited by smeh; 21.02.2024, 18:59.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение.За документи можеш да провериш колко е А4 формат в DHL за най бързите пратки 100+ лв. (за ден-два пристигат)- тежи няколко десетки грама плика.. това го умножи по 3 или 5 пъти за спешност и по няколко стотин пъти за брой пратки.. и мисля че само от документи можем да си докараме спешна пратка до 20 часа, на разстояните 2000+ км за около да кажем 10к .. това урежда ли те като оборот за полет? Направи 20 полета за седмица Х 4 седмици = 80 полета по 10 к = на около 800 к за месец . Раздели го на 2 ( да кажем че се лъжа с около 50%) оборота пада на 400 к на месец. Дай 250к за такси, заплати на специалисти, разходи и всички други по поддръжката и се очертава нещо около 100 к. чистичко само за 1 дрон (скоро ще има производство в България на около 50 дрона годишно и в арабските - на няколкостотин дрона годишно)..
Каква е тази върховна глупост,какви са тези бакалски сметки.
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Дълги години клинични проби се изнасяха от Б-я само в стиропорени кутии със сух лед, който се сменяше на 8-10-12 часа (баничарка+пътнически самолет)..ала това няма как да го знаеш ..За документи можеш да провериш колко е А4 формат в DHL за най бързите пратки 100+ лв. (за ден-два пристигат)- тежи няколко десетки грама плика.. това го умножи по 3 или 5 пъти за спешност и по няколко стотин пъти за брой пратки.. и мисля че само от документи можем да си докараме спешна пратка до 20 часа, на разстояните 2000+ км за около да кажем 10к .. това урежда ли те като оборот за полет? Направи 20 полета за седмица Х 4 седмици = 80 полета по 10 к = на около 800 к за месец . Раздели го на 2 ( да кажем че се лъжа с около 50%) оборота пада на 400 к на месец. Дай 250к за такси, заплати на специалисти, разходи и всички други по поддръжката и се очертава нещо около 100 к. чистичко само за 1 дрон (скоро ще има производство в България на около 50 дрона годишно и в арабските - на няколкостотин дрона годишно).. Лошо ли е според теб? Недай си боже ако искаш да пратиш нещо важно в нетрадиционна посока и си готов да платиш не 10 к а двойно... (чистата печалба е пред очите ни). Сега разпродавайте колкото можете .. за да пазаруват другите колкото могат
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Дълги години клинични проби се изнасяха от Б-я само в стиропорени кутии със сух лед, който се сменяше на 8-10-12 часа (баничарка+пътнически самолет)..ала това няма как да го знаеш ..За документи можеш да провериш колко е А4 формат в DHL за най бързите пратки 100+ лв. (за ден-два пристигат)- тежи няколко десетки грама плика.. това го умножи по 3 или 5 пъти за спешност и по няколко стотин пъти за брой пратки.. и мисля че само от документи можем да си докараме спешна пратка до 20 часа, на разстояните 2000+ км за около да кажем 10к .. това урежда ли те като оборот за полет? Направи 20 полета за седмица Х 4 седмици = 80 полета по 10 к = на около 800 к за месец . Раздели го на 2 ( да кажем че се лъжа с около 50%) оборота пада на 400 к на месец. Дай 250к за такси, заплати на специалисти, разходи и всички други по поддръжката и се очертава нещо около 100 к. чистичко само за 1 дрон (скоро ще има производство в България на около 50 дрона годишно и в арабските - на няколкостотин дрона годишно).. Лошо ли е според теб? Недай си боже ако искаш да пратиш нещо важно в нетрадиционна посока и си готов да платиш не 10 к а двойно... (чистата печалба е пред очите ни). Сега разпродавайте колкото можете .. за да пазаруват другите колкото могат
Ако схема беше рентабилна големите транспортни компании вече щяха да я предлагат с малки чартърни самолети управлявани от хора
Цената на един Дрон е съпоставима с цената на малък самолет заплатата на един пилот е съпоставима с такава на управляващ дрон
Не ти трябва да откриваш топлата вода не ти трябват стотици милиони за специална инфраструктура и тн и тн
Ако някъде въздушните пратки с доставка на същият ден имат рентабилност вече са го направили с нормални самолети
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Thrace Разгледай мнение
300лв няма само да покрие и част от летищните разходи, диспечъри, надзорен персонал и спедиторски услуги от забутано летище до крайния клиент. Мисля, че надценявате нуждата от спешно доставена прясна риба или пък подценявате съществуващите хладилни камери в камионите. А може би и вече установената мрежа от експресни пратки на големите спедитори, които доставят със самолет на следващия ден, но за разлика при тях поемат тонове пратки и разделят фиксираните разходи върху всички тях.
За биологични вещества и кръв няма как да е сериозно да се пренасят с някакъв малък спедитор. Това не е чувал с картофи просто да го метнеш в багацното и както стигне, стигне. Трябва да има нужната инфраструктура да се пренася. Има си установени медицински и правителствени полети, но това пак са много редки случаи.
Не може да се очаква, че ще има някаква съществена заетост, а това ще направи услугата още по нерентабилна. По-добре е да се придържат към кутиите със сирене или да го използват за рекламни цели и да летят с флагчета покрай някакви събития. Мога да си представя някоя превзета дама да плати 10 бона за да мине такъв надпис по време на сватбата ѝ.Last edited by smeh; 21.02.2024, 02:25.
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Навсякъде се търси днешна риба/раци, кръвни и др проби е добре да се доставят до часове..друго си е да платиш 300лв за д-ти и днес да ти пристигнат в Испания..
За биологични вещества и кръв няма как да е сериозно да се пренасят с някакъв малък спедитор. Това не е чувал с картофи просто да го метнеш в багацното и както стигне, стигне. Трябва да има нужната инфраструктура да се пренася. Има си установени медицински и правителствени полети, но това пак са много редки случаи.
Не може да се очаква, че ще има някаква съществена заетост, а това ще направи услугата още по нерентабилна. По-добре е да се придържат към кутиите със сирене или да го използват за рекламни цели и да летят с флагчета покрай някакви събития. Мога да си представя някоя превзета дама да плати 10 бона за да мине такъв надпис по време на сватбата ѝ.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнениеПочти навсякъде в Европа товар с размер на пале може да бъде доставен на следващият ден най много два
Какви ще са тези неща дето ще са толкова неотложни че ще изискват доставка за същия ден при това редовно и в големи количества???
Със сигурност има такива неща но те не се доставят редовно и не в големи количества което да запълва капацитета на изградената мрежа
Не може да инвестираш стотици милиони в капацитет и да чакаш някой новобогаташ да си поръча скъпо шампанско от Франция щото в Метро било свършило
Коментар
-
Почти навсякъде в Европа товар с размер на пале може да бъде доставен на следващият ден най много два
Какви ще са тези неща дето ще са толкова неотложни че ще изискват доставка за същия ден при това редовно и в големи количества???
Със сигурност има такива неща но те не се доставят редовно и не в големи количества което да запълва капацитета на изградената мрежа
Не може да инвестираш стотици милиони в капацитет и да чакаш някой новобогаташ да си поръча скъпо шампанско от Франция щото в Метро било свършило
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнениеОсновното предизвикателство пред бизнеса с дронове е, че трябва тепърва да изграждат транспортни мрежи , които да заменят съществуващи канали за превоз.
https://www.blueoceanstrategy.com/wh...cean-strategy/
Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
Коментар
-
Основното предизвикателство пред бизнеса с дронове е, че трябва тепърва да изграждат транспортни мрежи , които да заменят съществуващи канали за превоз. Консерватизмът, сигурността и инерцията на съществуващите комуникационни схеми трябва да бъдат атакувани с реклама и дъмпингови практики, което изисква сериозни инвестиции и усилия. Някой голям трябва да ги поеме. Може пък да се търси вече такъв.
Коментар
-
Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
Много добре го каза. Лично аз смятам че основните активи ще са главно лицензите и дрон портовете. Мисля че има неразбиране какво точно възнамеряват да правят Дрона.
На няколко пъти хората си казаха че ще бъдат нещо като СПИДИ във въздуха. Аз не знам Спиди или Еконт да произвеждат бусове, но взимат и използват такива които им трябват, с еди какви си размери например.
Дрона валидираха модела и сега точно и ясно могат да кажат на производителите какво точно им трябва, форма, големина на крилата и други така че да може с най нисък разход на гориво да се изминава определено разстояние.
А колегата мисля че греши че няма да е рентабилен Дрона, щото една платка например за електрическите едноколки ( забравих как им викат) съм чувал че са доста скъпи и ги чакат от 7 до 10 дни да пристигнат със самолет, да не говорим за електромобили а камо ли за машини които произвеждат различни детайли като спрат да бачкат за няколко дни няма да е никак приятно.
За да схванеш идеята колко рентабилна е тази работа леко ще го преекспонирам
Представи си че не са Дрон а са Совалка и ще летят до околните ни планети и Луната да разкарват по едно пале
Бизнеса не върви нещо ама акционерите се успокояват че щели да продадат лицензите и площадките за изстрелване на совалките и щели поне да си върнат парите
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Snail5930 Разгледай мнениеИскам да отбележа че според публикации, през годините фирмата събра доста и различни лицензи. Дори ако не направят дрона, а продадат фирмата само с лицензите които имат, пак ще съберат добри пари. А дрона може да се поръча в Китай естествено...
Нямам акций тук, но работя в много силно регулиран сектор и знам цената на лицензите и различните видове разрешителни.
На няколко пъти хората си казаха че ще бъдат нещо като СПИДИ във въздуха. Аз не знам Спиди или Еконт да произвеждат бусове, но взимат и използват такива които им трябват, с еди какви си размери например.
Дрона валидираха модела и сега точно и ясно могат да кажат на производителите какво точно им трябва, форма, големина на крилата и други така че да може с най нисък разход на гориво да се изминава определено разстояние.
А колегата мисля че греши че няма да е рентабилен Дрона, щото една платка например за електрическите едноколки ( забравих как им викат) съм чувал че са доста скъпи и ги чакат от 7 до 10 дни да пристигнат със самолет, да не говорим за електромобили а камо ли за машини които произвеждат различни детайли като спрат да бачкат за няколко дни няма да е никак приятно.Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
- 1 like
Коментар
Коментар